quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:55 schreef Socios het volgende:
En na 9 uur dan? Gratis 2e tegelijk met korting 1e.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:58 schreef ghizzer het volgende:
@Zug-Chef. Wel vet dat de DRM (ja of een paar letters anders, ben niet zo into de afkortingen)
Oh, welke was dat? Die van 7.50 (of zo) reed volgens mij wel (in elk geval tussen Rtd en Ut). Er stond iets op de borden over een kapotte onderhoudsmachine tussen Amf en Zl.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens werd vanochtend voor de gein midden in de spits vrolijk even de IC Rotterdam - Leeuwarden opgehevenEN bedankt nog he
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef Duvel het volgende:
Oh, welke was dat? Die van 7.50 (of zo) reed volgens mij wel (in elk geval tussen Rtd en Ut). Er stond iets op de borden over een kapotte onderhoudsmachine tussen Amf en Zl.
nou nee, vind het schijttreinen om mee te reizen. geef demping, enorme teringherrie, niet relaxt ivm mn lengte en vreselijke koude inrichting en verlichting.quote:
Ho ho, je moet vier keer Plan V niet meteen willen vergelijken met de hemel. Begin maar eens met twee keer Plan V.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:31 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nou nee, vind het schijttreinen om mee te reizen. geef demping, enorme teringherrie, niet relaxt ivm mn lengte en vreselijke koude inrichting en verlichting.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:34 schreef en_door_slecht het volgende:
Ho ho, je moet vier keer Plan V niet meteen willen vergelijken met de hemel. Begin maar eens met twee keer Plan V.
Kom dan ook eerder je bed uit, dan had je de 12723 kunnen nemen, en die reed wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik in Ut ook zien staan ja. Het was die van 8:17 uit Ut. ( De 12525, 7:32 Rtd V dus).
Of anders de 2800quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kom dan ook eerder je bed uit, dan had je de 12723 kunnen nemen, en die reed wel.
NOG eerder?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Duvel het volgende:
Kom dan ook eerder je bed uit, dan had je de 12723 kunnen nemen, en die reed wel.
Ja waarom niet, ik sta ook elke dag om 5:57 op. Geen probleem toch. Kijk het is simpel Fles: Hoe eerder je begint, hoe eerder je naar huis kan. Denk daar maar eens ff over naquote:
Als ik op Rotterdam C de trein haal die jij vanaf Utrecht zou moeten hebben, moet je niet gaan zeuren over vroeg opstaan.quote:
Denk zelf naquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Kijk het is simpel Fles: Hoe eerder je begint, hoe eerder je naar huis kan. Denk daar maar eens ff over na
Dat zal wel ook met die kapotte onderhoudsmachine te maken hebben denk ik.. Waar stond dat ding ergens?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Overigens werd mijn 12522 vanmorgen in Zwolle ook opgeheven...
Das minder joh, met mijn pasje mag ik als ik dat wil al om 7 uur s ochtends naar binnen hier. En ik heb flexibele werktijden, zodat ik zelf mag bepalen hoeveel uur ik per dag maak zodat ik ook zelf mag bepalen of ik bijvoorbeeld doordeweeks (ma-do) wat meer uren maak zodat ik vrijdag extra vroeg weg kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk zelf naAls ik zo vroeg wegga sta ik hier eerst anderhalf uur te vernikkelen voor een dichte deur voordat ik naar binnen mag. En heul niet dat ik dan eerder weg mag hoor
Zijn nogal wat geluidsnormen die overschreven worden met de Plan V's, misschien heeft dat er wat mee te maken.. Ze waren jarenlang de stille VIRM's gewent en dan mag je niet opeens met treinen gaan reiden die weer meer herrie maken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Als ik de eerste stageweek in Deventer even niet mee tel, dan heb ik na 31 ritjes met de 3700 (sinds 10-09-2007 dus) 55% VIRM en 45% Mat 64
Valt toch mee als je bekijkt dat officieel in DRGL2007 de 3700 structureel met Mat 64 zou moeten rijden
Waar rijden die? In Argentinië of zo ergens?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Als ik de eerste stageweek in Deventer even niet mee tel, dan heb ik na 31 ritjes met de 3700 (sinds 10-09-2007 dus) 55% VIRM en 45% Mat 64
Valt toch mee als je bekijkt dat officieel in DRGL2007 de 3700 structureel met Mat 64 zou moeten rijden
Mensen die daar over zeuren moeten verplicht hun ruiten inleveren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef thatsme het volgende:
[..]
Zijn nogal wat geluidsnormen die overschreven worden met de Plan V's, misschien heeft dat er wat mee te maken.. Ze waren jarenlang de stille VIRM's gewent en dan mag je niet opeens met treinen gaan reiden die weer meer herrie maken!
Vaak ligt het spoor er langer dat dan de huizen er langs staan. En vervolgens gaan nieuwe bewoners klagen over die treinen. Oprotten!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet langs het spoor gaan wonen, scheelt ook flink heb ik gehoord
Valt me nu ook ineens op, op de kaart zelf staat nergens meer dat ie alleen in de tweede klas geldig is, dat stond er vroeger altijd wel op. Die hele alinea op de achterkant waarin stond waarin je SOV geldig is (bus, tram ,metro, ov te water enz.), die blijkt te zijn geschrapt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:40 schreef en_door_slecht het volgende:
Ook hier staat nergens dat het gaat om 2e klasse. Toch eens uitzoeken hoe dat zit.[/s] Toch wel, alleen 2e klasse.
De gemeenten hebben geklaagd dat de plan V's niet genoeg capaciteit hadden, na veel gezeik worden er nu meer VRIM's ingezetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef thatsme het volgende:
[..]
Zijn nogal wat geluidsnormen die overschreven worden met de Plan V's, misschien heeft dat er wat mee te maken.. Ze waren jarenlang de stille VIRM's gewent en dan mag je niet opeens met treinen gaan reiden die weer meer herrie maken!
Verbaasd me niets. Veel jongeren uit wijhe en Olst hebben geen kaartje, omdat ze toch nooit controle hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Enkele schrikbarende statistieken van mijn dagelijkse pendel Leeuwarden - Zwolle - Deventer vv:
Tot nu toe 80 ritten voor stagedoeleinden gehad (21 stagedagen maar de terugreis op vrijdag niet meegeteld aangezien ik dan altijd een rondje ga maken door NL)
Totaal 50% van de treinen controle gehad
Trajecten:
Leeuwarden - Zwolle 95% controle
Zwolle - Deventer 36% controle
Deventer - Zwolle 22% controle
Zwolle - Leeuwarden 39% controle
Typisch idd. Op het moment dat je een laatste deel van een lange dienst aflegt, *gelooft men het wel*. Dat is althans duidelijk het beeld wat hieruit naar voren komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Trajecten:
Leeuwarden - Zwolle 95% controle
Zwolle - Deventer 36% controle
Deventer - Zwolle 22% controle
Zwolle - Leeuwarden 39% controle
Geweldig....maar hoezo zit de stad Alicante in de omroep-computer en de CTA-bakken? Gaat daar ooit een trein heen? Vind het een beetje raar..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CxwPEQLGh9M
Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat ie dat zo kan doen. Zal wel in scene gezet zijn allemaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Charango het volgende:
[..]
Geweldig....maar hoezo zit de stad Alicante in de omroep-computer en de CTA-bakken? Gaat daar ooit een trein heen? Vind het een beetje raar..
Duidelijk nep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CxwPEQLGh9M
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef sander89 het volgende:
meer goederentreinen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
meer goederenpaden
filmpje is een deel van de afstudeeropdracht van een ICT-student. stond zelf eerst ook met mn ogen te knipperen en met mn oren te flapperen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Charango het volgende:
[..]
Geweldig....maar hoezo zit de stad Alicante in de omroep-computer en de CTA-bakken? Gaat daar ooit een trein heen? Vind het een beetje raar..
Op Rover.nl je weet welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef thatsme het volgende:
gemiddeld zit je ruim boven de 25% (1 op 4) waar de NS naar streeft..
Ene Fles houdt dat soort dingen bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Willy84 het volgende:
Uit ervaring weet ik dat je soms het halve land kan berijden voordat je gecontroleerd wordt.![]()
Jij bent er dus ingetuind...schijnt zelfs in Editie NL te zijn geweest en die hadden het voorgelegd aan ProRail en die zegt dat Allicante niet eens in het systeem staat van de CTA'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef Charango het volgende:
[..]
Geweldig....maar hoezo zit de stad Alicante in de omroep-computer en de CTA-bakken? Gaat daar ooit een trein heen? Vind het een beetje raar..
Hij heeft hem hoorquote:
Second-day, voelde me gisteren vrij kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |