die info over bezoekers krijgen ze tegenwoordig schriftelijk van de redactiequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
Website van dubbel op wilt het niet doen hier
Kan je daar ook onbeperkt pannenkoeken eten?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
Schreeuwen is niet nodig en dat moet je haar maar vragen in een brief.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
HALLLLLOOOOOOOOO PRINSES AMANDAATJE, hoe gaat het?
Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd. Ze schold Brian uit voor zak hooi en hij heeft de hele dag, 'Je haar, Je Haar, JE HAAR, JEHE HAAHAAAAR!!, geroepen naar het prinsesje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
Van 2 van dat soort jongens zit ik al volquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zag het inmiddels staan, dat wordt volgende zomer een bezoekje brengen![]()
![]()
[..]
Zeker niet
10 Eurie per persoon staat er op de web-site.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
och, robert, je komt op het goede moment!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
zielig voor amanda, ze blijft een zoet engeltje, nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd. Ze schold Brian uit voor zak hooi en hij heeft de hele dag, 'Je haar, Je Haar, JE HAAR, JEHE HAAHAAAAR!!, geroepen naar het prinsesje.![]()
Welnee, minstens 3quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Van 2 van dat soort jongens zit ik al vol![]()
Laten we haar allemaal troosten, okay?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
och, robert, je komt op het goede moment!
Je prinsesje zit een beetje in een dipje met haar zak hooi Brian
Kaartenactie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Laten we haar allemaal troosten, okay?
Ik hoop dat dit een grapje is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
och, robert, je komt op het goede moment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |