abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 14:07:00 #51
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53486480
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:14 schreef SureD1 het volgende:
Ok, Wat is er beter voor Nederland (of de lidstaten in het algemeen?) Nederland heeft er onder meer voor gezorgd dat het subsidiariteitsbeginsel veel meer inhoud heeft gekregen. Het subsidiariteitsbeginsel schrijft voor dat Europa alleen dan mag handelen als regeling op Europees niveau beter is dan op nationaal niveau, en zaken niet op nationaal niveau geregeld kunnen worden (artikel 5 EG Verdrag).

Dit voorschrift is al 50 jaar een holle frase omdat het Hof van Justitie weigert een volle test over het beginsel uit te voeren, dus als de Commissie zegt dat aan het voorschrift voldaan is, dan neemt het Hof dat aan. Het nieuwe verdrag (en de Grondwet) schrijft voor dat de Commissie een voorstel moet sturen aan alle nationale parlementen die dan kunnen beslissen om het zelf te doen. Bovendien wordt het Hof in het nieuwe Verdrag gedwongen om een volle toets uit te voeren op het subsidiariteitsbeginsel. En dat is maar een van de talloze dingen die beter zijn....

* uitbreiding van de medebeslissingsprocedure (veto van het Europees Parlement)

* Eerlijker verdeling van stemmen in de Raad van Ministers.

Bovendien staan er een hoop dingen in het Verdrag die er allang zijn: suprematie van Europees recht? Is er al sinds 1964, door het Hof besloten in de Costa/ENEL zaak, en we leven nog steeds...

Ik heb het idee dat het bij veel mensen angst is voor het onbekende, daarom als er vragen zijn, schiet maar...
Dit zijn een aantal punten die makkelijk veranderd zouden kunnen worden in de EG zoals die nu
bestaat... Daar hoeft geen verdrag met allerlei andere haken en ogen aan vast te zitten...

Het Europeesch parlement is al jaren bezig nationale wetten te verzamelen, en wetsvoorstellen
goed of af te keuren die eigenlijk al vanaf t begin zijn aangenomen in voorbereiding op Europeesche
eenwording... De stof is voor Eurloparlementariers zo intensief qua stof en kwantiteit dat ze niet eens
toekomen aan de inhoud, maar op een briefje voorgeschoteld krijgen wat goed te keuren en wat
af te keuren...

Wat ik ook een zeer kwalijk iets vind is dat de Europeesche bank opgericht in 1999 een zeer groot
deel van de Nationale Reserves heeft overgenomen zonder dat hier ook maar iets van op de
verkiezingsprogramma's naar buiten is gekomen... Deze zogenaamd 'onafhankelijke' bank wordt bestuurd
door het bestuur van de grotere banken (een cartel) in Europa en is dus onmogelijk onafhankelijk...
Deze informatie is openlijk te lezen op de website van de Europeesche bank...

Ik heb door middel waarop onze Europa-geile regering ons in deze situatie probeert te werken ook
niet het vertrouwen dat er een onafhankelijke inspraak is die het woord van het volk vertegenwoordigd
maar het simpelweg (bewust of onbewust) marionetten zijn...

Politiek werkt niet zo dat een gekozen kabinet de nieuwe weg aanlegt, maar dat het gekozen
kabinet de weg volgt die al decennia is uitgestippeld door eerdere kabinetten als deze niet erg indruist
tegen de standpunten van de partij... Hierdoor zijn verkiezingsprogramma's alleen al grotendeels
verkooppraatjes om het beleid als eerder gepland uit te voeren... Hierdoor zijn partijen als CDA
VVD en PvdA die qua Europeesche eenwording redelijk op een lijn zitten in staat gesteld het zover
te laten komen... Dat dit geen standaard wetenschap is (wel logisch, maar niet standaard) van de
gemiddelde burger ligt aan de lesstof welke ook weer door deze zelfde regering wordt voorgeschreven...

Dit is geen angst voor t onbekende, dit is een opeenstapeling van gebeurtenissen welke keer
op keer geaccepteerd zijn (of waarvoor we blind gehouden zijn), maar een flexibiliteit is waarvan
onze grenzen bereikt zijn...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_53487002
Ik vraag mij dan af waarom op dit soort momenten men niet (vreedzaam) gaat demonstreren?
Vroeger, toen een groot deel van de bevolking het zwaar oneens was met de regering, werd er gedemonstreerd, wat ook daadwerkelijk invloed had en sommige mensen de ogen deed openen dat het volk hier niet mee eens was.

Aangezien zoveel mensen zich bedrogen voelen (zeker PvdA-stemmers) in deze 'democratie', waar politici naar het volk 'luistert', vraag ik mij af waarom men niet de handen in één slaat en gaat demonstreren. Dan is te zien op grote schaal dat men het hier absoluut niet eens is met de gang van zaken en dit ondemocratische beleid.
Normaliter wordt er gedemonstreerd door een klein (soms radicaal) groepje, maar als nou eens de normale Nederlandse burger de straat opgaat en zijn stem laat horen, dit zou van een heel andere orde van grootte zijn, massaal.

Men is ondanks de democratie gewend maar dingen te slikken, ook al is een meerderheid oneens, gewoon slikken en doorgaan met het leven, de machthebbers gewoon hun gang laten gaan, zonder tegengeluid. Was vroeger de democratie meer het 'vechten' waard? Blijft tegenwoordig iedereen alleen vanuit zijn/haar stoel onvrede uiten met een grom en dat is verder alles? Slechte zaak.

pi_53487116
Het pluche zit heerlijk en als vanouds schijt de PvdA op haar kiezers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:56:09 #54
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53487962
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef B-FliP het volgende:

Dat domme klootjesvolk waar je t over hebt zijn wij allemaal... The simple servants...
Klopt, of wou je zeggen dat jij boven dat klootjesvolk verheven bent?

Je kan recht praten wat krom is maar feit blijft dat politici als Marijnissen en Wilders niet de inhoud in het debat zoeken maar slechts procedurele kwesties aan de orde stellen voor politiek gewin. Procedures die een ongrondwettelijk karakter hebben gezien de uitspraak van het hoogste rechtsorgaan van Nederland.

Of weet jij het op dit punt ook beter?

Heb jij Marijnissen dan horen zeggen dat hij dit nieuwe verdag slecht vind? Ik niet.

Waarom debateert Marijnissen niet inhoudelijk over dit verdrag? Waarom deelt hij zijn mening niet gewoon met het klootjesvolk der Nederlanden?

Omdat hij geen poot heeft om op te staan.

Dat bewijst gewoon wat een enorme hufter die volksmenner is.
pi_53488044
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef Falco het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar goed dit keer wel: PvdA
Het is maar wat je goed wilt noemen.
Dit stond in hun verkiezingsprogramma:

Europa is er voor de burgers. De uitslag van het referendum over de grondwet
was glashelder. De PvdA zal niet accepteren dat er via een omweg toch
aan gemorreld wordt. Voor een nieuw (grondwettelijk) verdrag is een nieuw
referendum nodig.
Audaces fortuna juvat
pi_53488118
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef RTB het volgende:
Ik blijf lachen om mensen die het volk te dom/onwetend noemen voor een referendum met betrekking tot de europese grondwet. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat een meerderheid weer nee zou stemmen.

Je spreekt dan namelijk wel over een meerderheid van mensen die gestemd hebben voor dit kabinet.

Conclusie: Er zit een kabinet dat gekozen is door een dom/onwetend volk. Dus kunnen alle beslissingen van dit kabinet niet serieus genomen worden. Inclusief de keuze om geen referendum te houden over de grondwet. Die keuze wordt gemaakt door een dom/onwetend kabinet.
Maar dan komt dit kabinet met het volgende:
De mensen weten bij die EU grondwet niet waar het over gaat en bij de politieke partijen in nederland wel.
Of toch niet als men het ene zegt en het andere doet zoals o.a. de PvdA?

referendum nodig.
Audaces fortuna juvat
pi_53488396
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef Ippon het volgende:

[..]

Heb jij Marijnissen dan horen zeggen dat hij dit nieuwe verdag slecht vind? Ik niet.

Waarom debateert Marijnissen niet inhoudelijk over dit verdrag? Waarom deelt hij zijn mening niet gewoon met het klootjesvolk der Nederlanden?

De Pvda had poten waarop ze konden staan, in verkiezingsprogramma zeggen dat er dan weer een referendum komt.
Alleen heet de Pvda nu zijn eigen poten geamputeerd..
Jammer....gemiste kans van ze..
Geloofwaardigheid is verdwenen.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:14:28 #58
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53488438
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef Ippon het volgende:
Klopt, of wou je zeggen dat jij boven dat klootjesvolk verheven bent?

Je kan recht praten wat krom is maar feit blijft dat politici als Marijnissen en Wilders niet de inhoud in het debat zoeken maar slechts procedurele kwesties aan de orde stellen voor politiek gewin. Procedures die een ongrondwettelijk karakter hebben gezien de uitspraak van het hoogste rechtsorgaan van Nederland.

Of weet jij het op dit punt ook beter?

Lees mn post is goed en leg me aub geen woorden in de mond...

Ik zeg als laatste statement in mijn reactie op jouw post dat ik trots ben om onderdeel
te zijn van het volk...

En who the fuck heeft t over Marijnissen?
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 26 september 2007 @ 15:18:53 #59
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53488546
Mooi dat er geen referendum komt, zou belachelijk zijn als het onwetende volk dit soort beslissingen moet nemen. .

Wel slap van de PvdA dat ze er uberhaupt ooit over begonnen zijn, maar tja, beter laat dat nooit herstellen. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 26 september 2007 @ 15:19:33 #60
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53488570
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef venomsnake het volgende:
Je zou maar een PVDA stemmer zijn zeg. Word je een onderzoek naar de oorlog in Irak beloofd, maar komt er niet. EU referendum beloven, maar ook niet nakomen.

Ja, want normaal doen politieke partijen altijd precies wat ze beloven.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_53488744
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:59 schreef Colnago het volgende:

[..]

Het is maar wat je goed wilt noemen.
Dit stond in hun verkiezingsprogramma:

referendum nodig.
Als er nou maar gewoon had gestaan, dat de PvdA voor een nieuw referendum was. Maar, nee, men moest zo nodig de woorden "de PvdA zal niet accepteren dat" gebruiken Ik denk dat die woordcombinatie hoog scoort in de Top 100 van zinnen en woordcombinaties die je als politicus nooit moet gebruiken

Dan moeten ze ook B zeggen en het initiatief voor het referendum steunen. Ook al heeft dat onprettige gevolgen.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:28:51 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53488800
Nadat de gekozen burgemeester in de Eerste Kamer door de PvdA werd tegengehouden was er eigenlijk eenzelfde situatie waarin de PvdA en masse kritiek kreeg zoals hypocrisie en draaien. Uiteindelijk waait dat wel over, en is het resultaat dat die vreseleijke bestuurlijke vernieuwing er niet is gekomen. Ik ben erg blij dat partijen nog wel eens qua beeldvorming hypocriet zijn voor de goede zaak, in plaats van het starre gedoe van consequent overkomen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53489266
Het feit ligt er dat de meeste nederlanders een stuk eurosceptischer zijn dan hun volkvertegenwoordiging. Het referendum gaf het volk voor het eerst sinds lange tijd de kans om eens direct op de rem te trappen en dat is dan ook gebeurd. Men is nu in Den Haag terecht doodsbenauwd nogmaals teruggefloten te worden want "Eén Europa" is een dogma en ik zie het als een soort trein die voort raast en kennelijk niet gestopt kan en mag worden. Waar die trein heen gaat weten we helaas niet. Daar wordt niet over gediscussieerd.
"That rug really tied the room together".
  woensdag 26 september 2007 @ 15:46:11 #64
192592 SureD1
------------------------------
pi_53489285
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:07 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Dit zijn een aantal punten die makkelijk veranderd zouden kunnen worden in de EG zoals die nu
bestaat... Daar hoeft geen verdrag met allerlei andere haken en ogen aan vast te zitten...

Het Europeesch parlement is al jaren bezig nationale wetten te verzamelen, en wetsvoorstellen
goed of af te keuren die eigenlijk al vanaf t begin zijn aangenomen in voorbereiding op Europeesche
eenwording... De stof is voor Eurloparlementariers zo intensief qua stof en kwantiteit dat ze niet eens
toekomen aan de inhoud, maar op een briefje voorgeschoteld krijgen wat goed te keuren en wat
af te keuren...

Wat ik ook een zeer kwalijk iets vind is dat de Europeesche bank opgericht in 1999 een zeer groot
deel van de Nationale Reserves heeft overgenomen zonder dat hier ook maar iets van op de
verkiezingsprogramma's naar buiten is gekomen... Deze zogenaamd 'onafhankelijke' bank wordt bestuurd
door het bestuur van de grotere banken (een cartel) in Europa en is dus onmogelijk onafhankelijk...
Deze informatie is openlijk te lezen op de website van de Europeesche bank...

Ik heb door middel waarop onze Europa-geile regering ons in deze situatie probeert te werken ook
niet het vertrouwen dat er een onafhankelijke inspraak is die het woord van het volk vertegenwoordigd
maar het simpelweg (bewust of onbewust) marionetten zijn...

Politiek werkt niet zo dat een gekozen kabinet de nieuwe weg aanlegt, maar dat het gekozen
kabinet de weg volgt die al decennia is uitgestippeld door eerdere kabinetten als deze niet erg indruist
tegen de standpunten van de partij... Hierdoor zijn verkiezingsprogramma's alleen al grotendeels
verkooppraatjes om het beleid als eerder gepland uit te voeren... Hierdoor zijn partijen als CDA
VVD en PvdA die qua Europeesche eenwording redelijk op een lijn zitten in staat gesteld het zover
te laten komen... Dat dit geen standaard wetenschap is (wel logisch, maar niet standaard) van de
gemiddelde burger ligt aan de lesstof welke ook weer door deze zelfde regering wordt voorgeschreven...

Dit is geen angst voor t onbekende, dit is een opeenstapeling van gebeurtenissen welke keer
op keer geaccepteerd zijn (of waarvoor we blind gehouden zijn), maar een flexibiliteit is waarvan
onze grenzen bereikt zijn...
Juist om die veranderingen door te voeren moet de Verdragen veranderd worden. De EU heeft (Goddank) geen bevoegdheid om haar eigen oprichtingsverdragen te veranderen.

Je voorstelling van het Europees Parlement, voor zover ik die begrijp, strookt niet met de realiteit. Het EP is een volwaardige partner in de besluitvorming en is zich daar terdege van bewust.

De Europese Bank staat aan het hoofd van het stelsel van Nationale Banken van de Lidstaten en je mag blij zijn dat de ECB onafhankelijk is van de regringen, net zoals de FED in Amerika dat zijn, en zoals de Nederlandse centrale bank was (al was die onlosmakelijk verbonden met de Duitse Centrale Bank).

Al in de 18e eeuw was het duidelijk dat een leefbaar Europa een verenigd Europa was. Het is ook de enige mogelijkheid waarbij we collectief het hoofd boven water kunnen houden ten opzichten van opkomende economieën als China. Bovendien is het idee dat Nederland, als onafhankelijke entiteit, enige overlevingskans had volstrekt niet realistisch. In principe gaan wij waar Duitsland gaat...
  woensdag 26 september 2007 @ 16:13:37 #65
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_53489856
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:46 schreef SureD1 het volgende:
Juist om die veranderingen door te voeren moet de Verdragen veranderd worden. De EU heeft (Goddank) geen bevoegdheid om haar eigen oprichtingsverdragen te veranderen.
Juist, en geen verdragen (aka verkapte grondwet) opstellen die daarnaast nog een heleboel
haken en ogen hebben...
quote:
Je voorstelling van het Europees Parlement, voor zover ik die begrijp, strookt niet met de realiteit. Het EP is een volwaardige partner in de besluitvorming en is zich daar terdege van bewust.
Ik verzoek je (na t lezen van deze post) deze video te kijken waarin een aantal Europarlementariers
aan t woord komen:
The Real Face of the European Union
quote:
De Europese Bank staat aan het hoofd van het stelsel van Nationale Banken van de Lidstaten en je mag blij zijn dat de ECB onafhankelijk is van de regringen, net zoals de FED in Amerika dat zijn, en zoals de Nederlandse centrale bank was (al was die onlosmakelijk verbonden met de Duitse Centrale Bank).
En dus de grootste corrupte organisatie die je je kan voorstellen... Door los gekoppeld te zijn van
de regeringen kunnen ze geld bijdrukken naar gelieve, zonder dat daar iets van waarde tegenover
staat, werken ze inflatie en leningen in de hand en hebben ze zoveel vingers in de pap dat het
tegelijkertijd een van de machtigste instanties is in de wereld... Dus ipv dat regeringen de baas
over de banken zijn, zijn de banken de baas van de regeringen...

De FED in Amerika is ook zo opgesteld, dit hebben ze afgedwongen door steun te verlenen
bij de grote burgeroorlog daar... Het was de enige mogelijkheid om de oorlog te winnen...
quote:
Al in de 18e eeuw was het duidelijk dat een leefbaar Europa een verenigd Europa was. Het is ook de enige mogelijkheid waarbij we collectief het hoofd boven water kunnen houden ten opzichten van opkomende economieën als China. Bovendien is het idee dat Nederland, als onafhankelijke entiteit, enige overlevingskans had volstrekt niet realistisch. In principe gaan wij waar Duitsland gaat...
Heb je niets geleerd van Amerika?

Amerika als zogenaamd economische grootmacht leeft op leningen van China... Dat ze
groot en verenigd zijn heeft daar niets aan toegevoegd of afgedaan... Een 2de China
creeeren is daartegenover niet gewenst, en niet mogelijk...

Een ware boodschap

Nederland moet gewoon weer doen waar ze goed in zijn, ipv overal achteraan te lopen en in
de zaken van anderen haantje de voorste te zijn... Nederlanders zijn handelaars, innovators en
betrouwbare, perfectionistische (en om t in zn duits te zeggen, gruntliche en punktliche) ondernemers...

Overal worden we ingehuurd als het om logistiek, architectuur e.d. gaat...

De kennis-economie is daarin veel belangrijker dan welke andere economie dan ook... Maar
juist daarin verzaken we hedendaags te investeren...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 26-09-2007 16:39:18 ]
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 26 september 2007 @ 16:59:29 #66
192592 SureD1
pi_53490959
B-Flip; Ik ga die films zeker kijken, ik heb nu geen tijd. Ik heb wel de eerste 2,30 minuut van die eerste film gezien en je kan niet ontkennen dat de makers van die film ook een agenda hebben, i.e. dat dit niet geheel ongekleurd is. Sowieso zitten er in het EP genoeg partijen die fel tegen Europa zijn.

De Nederlandse centrale bank en de Duitse centrale bank waren in hun tijd ook onafhankelijk van de regering. Het idee is dat de bankiers (die politiek onafhankelijk (horen) te zijn) meer de structuurpolitiek in de gaten houden (de welvaart op de lange termijn) terwijl de politici in de regeringen in verkiezingsperiodes denken (en dus meer met de korte termijn bezig zijn).

Het systeem in Amerika is te sterk federaal, ik vind dat op die schaal niet wenselijk. Maar de Grondwet (of het Reform Treaty zoals het nu heet) is juist het sterkste pro-lidstaat verdrag dat er ooit geweest is. Op veel vlakken is het zo dat de besluitvorming op Europees niveau ondoorzichtig is, maar ook dat wordt aangepakt door de Grondwet.

Als je kijkt naar bevoegdheidsuitbreiding kent de Grondwet de minder bevoegdheden toe dan de Europese Akte, die in 1986 zonder slag of stoot werd geaccepteerd.

Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat Nederland moet doen waar het goed in is, maar daar is wel een afzetmarkt voor nodig, en, al is het maar door de geografische ligging van Nederland, dat is Europa. We moeten dus mee... Bovendien is het de ambitie van Europa om in 2010 de grootste kenniseconomie van de wereld te zijn, dat zou juist gunstig moeten zijn voor Nederland.

Ik blijf erbij dat een hoop weerstand tegen Europa komt door een onjuiste of onvolledige kijk op de feiten. Ik hou me profesisoneel met deze materie bezig en ik bied graag mijn diensten aan om uit te leggen waar nodig, want er is genoeg om over te discussiëren wat Europa betreft als alle feiten juist zijn. Het is zonde waardevolle discussies te laten ondersneeuwen door (politieke) ruis, one-liners en aperte onjuistheden.
pi_53490969
http://www.referendumnu.nl/

Moest even, zag het nog nergens vermeld
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  woensdag 26 september 2007 @ 17:06:57 #68
192592 SureD1
pi_53491151
over referenda: in principe ben ik voor, mits het electoraat zich laat leiden door de feiten en een evenwichtige afweging maakt en zich niet voor het karretje van populistische volksmenners in beide kampen laat spannen. (Het argument van Donner dat er bij een "nee" een oorlog zou uitbreken was minstens even ridicuul als het argument van het "nee"-kamp dat er een Europese superstaat zou ontstaan).
pi_53491924
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is inhoudelijk wel veranderd en de PvdA heeft een consistent verhaal. Er is op het congres afgesproken dat het advies van de RvS zou worden afgewacht.
Het is inhoudelijk veranderd sinds de vorige keer, maar niet sinds de uitspraken van allerlei PvdA-ers de afgelopen tijd.
Congres nou en, dat interesseert de kiezer natuurlijk niets. En wat dat betreft doet de PvdA dit heel stom. Ze onderstrepen hun al dan niet terechte draai-imago.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53492114
Men die dit niet door de beugel vindt kunnen blijft hier fanatiek posten en z'n onvrede uitten.
Helpt dat? Wordt het daardoor opgelost? Nee.

Waarom laten Nederlanders alles over zich heen komen?
pi_53492830
E-mail van diederik Samson
quote:
En – misschien vind jij het niks, maar ik vind het heel belangrijk – aanpassing van het ontslagrecht is nu van de baan. Hebben wij nu echt onze kiezers bedrogen door een referendum tegen te houden dat er toch niet gekomen zou zijn (eerste kamer wijst het af) en het voortbestaan van een goed ontslagrecht dat zekerheid biedt te redden?
De enige goede economische hervormingsmaatregel van dit kabinet is dus door het CDA ingeruild voor het opgeven van onze nationale soevereiniteit in een één-tweetje. You can't make this stuff up...
  woensdag 26 september 2007 @ 18:31:51 #72
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_53493083
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:19 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]

De enige goede economische hervormingsmaatregel van dit kabinet is dus door het CDA ingeruild voor het opgeven van onze nationale soevereiniteit in een één-tweetje. You can't make this stuff up...
Dat is nou 'politiek'. Dielen en wielen heet dat geloof ik in goed Engels.
  woensdag 26 september 2007 @ 18:40:12 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53493284
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:19 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]

Als dit authentiek is, dan is dit pleidooi een prima manier om jezelf in de voet te schieten.
quote:
Overigens ontkende Tichelaar gisteren dat er al een politieke deal is gesloten over de ruil tussen ontslagrecht en referendum.
http://www.ad.nl/binnenland/article1691198.ece

CDA en PvdA ontkennen 'koehandel' ontslagrecht

Wie van de twee liegt?

[ Bericht 7% gewijzigd door Perrin op 26-09-2007 19:17:37 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 26 september 2007 @ 21:23:18 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53498031
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53502606
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, dan liggen we uit de EU en dan zijn de gevolgen niet te overzien.

Uit je reactie blijkt al wel weer hoe weinig kennis er over is.

Geef eens een voorbeeld, als jij er wel zoveel kennis over hebt, gaat het licht uit, krijgen we oorlog of wat???

Falco - zaterdag 22 september 2007 @ 13:30

Voor mij ook, maar er is nu geen reden om aan te nemen dat Italianen zich met de binnenlandse wetgeving van een ander land kan bemoeien. Dit soort dingen zijn gelukkig ook gewaarborgd.

Iets aannemen is nooit een goed idee, ik wil het risico niet nemen.

Waaruit blijkt dat dit soort dingen gewaarborgd zijn

Sorry voor de late reactie maar had eerder geen tijd
beter een kut in de hand dan de lucht van tien
kunnen we het eens over iets anders hebben dan sex, ja dat is goed het is koud en het waait "kut" nee dan was het warm en vochtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')