abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53570545
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]

In het belang van de inhoudelijkheid ga ik op jou verder even niet reageren tot je inhoudelijk bent, dan weet je dat...
Je voelt je wel heel belangrijk he als ik je uitspraken zo lees
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:03:51 #177
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53570551
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:03 schreef Tennessee het volgende:
ok, ik wordt nu even overstelp met posts... kan niet overal tegelijk op reageren mensen...
Doe maar gewoon rustig aan, we hebben geen haast .
pi_53570571
quote:

[..]

In het belang van de inhoudelijkheid ga ik op jou verder even niet reageren tot je inhoudelijk bent, dan weet je dat...
Inhoudelijke post ook!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_53570572
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:03 schreef Tennessee het volgende:
ok, ik wordt nu even overstelp met posts... kan niet overal tegelijk op reageren mensen...
Inhoudelijke voetbal kennis zou handiger zijn ipv de statistieken kennen en lezen.
pi_53570608
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inhoudelijke voetbal kennis zou handiger zijn ipv de statistieken kennen en lezen.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:43 schreef Tennessee het volgende:
  • 12. Van Basten past zijn opstelling niet aan de spelers aan, maar andersom.
  • Tsja... Ik zou terug naar de boeken.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
      zaterdag 29 september 2007 @ 17:08:14 #181
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_53570643
    quote:

[..]

Dat lijkt me een goed idee. Ik heb nl geen zin om me te herhalen. Mijn onderbouwde mening staat al in de voorgaande topics.
    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
    3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
    pi_53570696
    Nog heel even over de lijsten

Iedereen kan daar de vóór- en tégenargumenten bekijken en iedereen kan voor zichzelf bepalen welke argumenten voor hem of haar het meest overtuigend zijn. Iedereen is ook vrij aanpassingen of toevoegingen voor te stellen. Het is logisch dat mensen die de ene lijst overtuigender vinden kritiek hebben op de andere lijst, of je nou voor of tegen bent. Eet ze allemaal!
    pi_53570727
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 17:03 schreef sjimz het volgende:

Je voelt je wel heel belangrijk he als ik je uitspraken zo lees
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:

Graag inhoudelijk over Marco van Basten posten!
    pi_53570757
    quote:

[..]

zaterdag 29 september 2007 @ 17:14:36 #185
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_53570778
    Ten eerste vind ik het onzin om elkaar hier in de haren te vliegen omdat we het niet eens zijn over het niveau van de bondscoach. We kunnen toch inhoudelijk de argumenten proberen te weerleggen. Ten tweede worden hier af en toe inderdaad loze kreten gepost. Nederland heeft echt niet het niveau van België bereikt, want die halen in de huidige poule zo ongeveer 1 a 1,25 punt gemiddeld per wedstrijd.
    pi_53571003
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 17:14 schreef thewishmaster het volgende:
    Ten eerste vind ik het onzin om elkaar hier in de haren te vliegen omdat we het niet eens zijn over het niveau van de bondscoach. We kunnen toch inhoudelijk de argumenten proberen te weerleggen. Ten tweede worden hier af en toe inderdaad loze kreten gepost. Nederland heeft echt niet het niveau van België bereikt, want die halen in de huidige poule zo ongeveer 1 a 1,25 punt gemiddeld per wedstrijd.
    Ik wil hier toch nog even op reageren. Dit is dus mijn hele punt waar ik steeds zo op word aangevallen. Wat ik denk dat daar de oorzaken van zijn zal ik niet meer herhalen maar het is enorm moeilijk om inhoudelijk in discussie te gaan als er steeds van dat soort ongefundeerde dingen geroepen worden en als er steeds zodra het écht inhoudelijk wordt ineens op de man gespeeld wordt.
    pi_53571367
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 17:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik wil hier toch nog even op reageren. Dit is dus mijn hele punt waar ik steeds zo op word aangevallen. Wat ik denk dat daar de oorzaken van zijn zal ik niet meer herhalen maar het is enorm moeilijk om inhoudelijk in discussie te gaan als er steeds van dat soort ongefundeerde dingen geroepen worden en als er steeds zodra het écht inhoudelijk wordt ineens op de man gespeeld wordt.
    Daar maak jij je toch ook schuldig aan, die post van jou waar op gereageerd werd van glazenbollenkijken etc. Is niks meer inhoudelijk dan de reactie daarop. Dan kan ik me perfect voorstellen dat jou reactie daar weer op verkeerd valt. Als iemand vind dat Oranje slecht speelt, en zegt waarom hij dat vind, is dat omdat hij het niet met cijfers onderbouwt, niet minder inhoudelijk dan jou lijstjes met statistieken. Als iemand België beter vind spelen dan Nederland, heeft hij daar het recht toe. Net als jij Marco van Basten de beste bondscoach ooit mag vinden gebaseerd op kwalificatieduels, doelgemiddelden of wat dan ook. Dan hoef je niet zo hooghartig te doen alsof hij onzin uitkraamt, want ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn(waaronder ik) die het nog met hem eens zijn ook. Voetbal is voor het overgrote deel vna de mensen meer dan statistieken, resultaten, kansengemiddeldes en behaalde overwinningen, voetbal is voor de meeste mensen emotie, en dat is iets waar jij veel moeite mee schijnt te hebben.
    pi_53572135
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 17:39 schreef Solstice het volgende:

[..]

Daar maak jij je toch ook schuldig aan, die post van jou waar op gereageerd werd van glazenbollenkijken etc. Is niks meer inhoudelijk dan de reactie daarop. Dan kan ik me perfect voorstellen dat jou reactie daar weer op verkeerd valt. Als iemand vind dat Oranje slecht speelt, en zegt waarom hij dat vind, is dat omdat hij het niet met cijfers onderbouwt, niet minder inhoudelijk dan jou lijstjes met statistieken. Als iemand België beter vind spelen dan Nederland, heeft hij daar het recht toe. Net als jij Marco van Basten de beste bondscoach ooit mag vinden gebaseerd op kwalificatieduels, doelgemiddelden of wat dan ook. Dan hoef je niet zo hooghartig te doen alsof hij onzin uitkraamt, want ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn(waaronder ik) die het nog met hem eens zijn ook. Voetbal is voor het overgrote deel vna de mensen meer dan statistieken, resultaten, kansengemiddeldes en behaalde overwinningen, voetbal is voor de meeste mensen emotie, en dat is iets waar jij veel moeite mee schijnt te hebben.
    Soms word ik een beetje agressief. Dat spijt me en past eigenlijk helemaal niet bij me. Ik kan dan wel eens dingen zeggen die ik misschien beter niet of anders had kunnen zeggen. Daarvoor mijn excuses. Het spijt me ook als ik hooghartig overkom. Dat is zeker ook niet de bedoeling en daarvoor ook mijn excuses.

Maar ik ben het niet met je eens dat ik me aan hetzelfde schuldig maak. Maar eerst nogmaals mijn excuses voor het feit dat het nu alweer of nog steeds over mij gaat inplaats van over Marco van Basten. Dat ik al 7 topics mijn uiterste best doe om in deze topic op een normale manier over Marco van Basten te kunnen praten, ondanks alle persoonlijke aanvallen, wat volgens mij tot nu toe niet helemaal mislukt is, is iets waar ik geen excuses voor aan ga bieden.

Als mensen uitspraken doen als dat Oranje op hetzelfde niveau zit als België vind ik dat hij dat moet onderbouwen. Anders is het alleen maar een loze kreet in de ruimte die slecht is voor de discussie. Volgende keer mag je me voordoen hoe ik daar beter mee om kan gaan als je dat wil.
    pi_53572972
    Ik heb net besloten dat ik de rest van de avond voor de tv ga hangen, sorry. Morgen zal ik verder reageren op alle posts van vandaag...
    pi_53573041
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 15:33 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid; Het is geen kwestie van "er genoegen mee nemen omdat de resultaten goed zijn". Op de allereerste plaats komt voor mij dat ik de resultaten uitstekend vind, niet goed maar uitstekend. Uitstekend omdat 75% winst en 4% verlies het allerbeste gemiddelde is van alle Bondscoaches ooit, en dat met een selectie die zeker niét de allerbeste ooit is. Dat vind ik bijna een standbeeld waard en reken maar dat dat er komt als we dit gemiddelde vast weten te houden tot ná de WK in 2010. Aan de andere kant zie ik dus ook dat dit niet de beste selectie ooit is, maar dat ligt volgens mij dus niet aan MvB maar aan de beschikbare spelers. En dáár zit ons meningsverschil. En waar ik me zo aan irriteer is de manier waarop jullie je standpunt niet alleen verdedigen maar propaganderen.
    Dan zal ik het anders zeggen. Jij kijkt primair naar de resultaten en secundair naar het spel. Ik andersom. Daar zit ons grootste wrijvingspunt. Dat je die dan uitstekend vind en over een standbeeld begint (eerst eentje voor Michels dan), is verder helemaal niet relevant. Net als dat ik de opties die Van Basten heeft (en in het verleden had kunnen hebben met een ander selectiebeleid en misschien ook wel een ander menselijk beleid) niet eens zo slecht vind.

En dat propaganderen.......zie die topictitel als een stelling, een stelling die moet prikkelen om mensen aan de discussie meet te laten doen. Ik denk dat dat uitzonderlijk goed gelukt is.
    pi_53573047
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 18:56 schreef Tennessee het volgende:
    Ik heb net besloten dat ik de rest van de avond voor de tv ga hangen, sorry. Morgen zal ik verder reageren op alle posts van vandaag...
    Je hoeft niet elke actie die je op de dag doet te verantwoorden hoor.
    pi_53573116
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 19:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke actie die je op de dag doet te verantwoorden hoor.
    ik was bang dat jullie zouden gaan roepen dat ik ineens zo stil was of zo...
    pi_53573185
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 19:00 schreef DRD het volgende:
    ...zie die topictitel als een stelling, een stelling die moet prikkelen om mensen aan de discussie meet te laten doen. Ik denk dat dat uitzonderlijk goed gelukt is.
    Bedoel je Marco van Basten moet ontslagen worden! #28 of Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden?#7 ?
    pi_53573246
    quote:
    In principe allebei natuurlijk. Ze zijn allebei niet neutraal.
    pi_53573264
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In principe allebei natuurlijk. Ze zijn allebei niet neutraal.
    Jawel want statistieken wijzen aan dat Marco de beste bondscoach van Nederland aller tijden is!!
    pi_53573958
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 18:15 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Soms word ik een beetje agressief. Dat spijt me en past eigenlijk helemaal niet bij me. Ik kan dan wel eens dingen zeggen die ik misschien beter niet of anders had kunnen zeggen. Daarvoor mijn excuses. Het spijt me ook als ik hooghartig overkom. Dat is zeker ook niet de bedoeling en daarvoor ook mijn excuses.
    Ok, iedereen irriteert zich wel eens.
    quote:
    Maar ik ben het niet met je eens dat ik me aan hetzelfde schuldig maak. Maar eerst nogmaals mijn excuses voor het feit dat het nu alweer of nog steeds over mij gaat inplaats van over Marco van Basten. Dat ik al 7 topics mijn uiterste best doe om in deze topic op een normale manier over Marco van Basten te kunnen praten, ondanks alle persoonlijke aanvallen, wat volgens mij tot nu toe niet helemaal mislukt is, is iets waar ik geen excuses voor aan ga bieden.
    Hier ben ik het toch niet met je eens, ik heb je namelijk ook geregeld off-topic zien gaan. Is ook niet erg, maar dan niet zo reageren als anderen dat doen. Sommige reacties op die persoonlijke aanvallen zijn ook weer persoonlijke aanvallen terug. Kan het me wel een beetje voorstellen, maar het beste negeer je die aanvallen gewoon, met reageren ga je alleen steeds verder off-topic.
    quote:
    Als mensen uitspraken doen als dat Oranje op hetzelfde niveau zit als België vind ik dat hij dat moet onderbouwen. Anders is het alleen maar een loze kreet in de ruimte die slecht is voor de discussie. Volgende keer mag je me voordoen hoe ik daar beter mee om kan gaan als je dat wil.
    D'r werd niet gezegd dat Oranje op hetzelfde niveau zit als België, maar dat het voetbal kutter is(om te zien dus). Dat is iets objectiefs, waar je het wel of niet mee eens kunt zijn. Ik kan niet zeggen dat het waar is, maar wel dat ik het ook vind. Ik vind de wedstrijden die België speelt namelijk ook leuker om te zien dan die van Nederland, wat op zich als je het spelersmateriaal met elkaar vergelijkt, iets triests is, voor mij tenminste.

Dat je tv gaat kijken moet je zelf weten trouwens, ik blijf hier ook niet zitten als ik wat anders te doen heb .
    pi_53574069
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 19:40 schreef Solstice het volgende:

Ik vind de wedstrijden die België speelt namelijk ook leuker om te zien dan die van Nederland...
    Geen leuker vermaak dan leedvermaak.
      zaterdag 29 september 2007 @ 19:59:59 #198
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_53574400
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel want statistieken wijzen aan dat Marco de beste bondscoach van Nederland aller tijden is!!
    Ik denk dat veel dingen in de war schopt hier, er zijn mensen die een lullige 1-0 geweldig vinden omdat ze de drie punten hebben. Maar er zijn ook mensen die naar het totaal plaatje kijken.
    Als je puur naar de statistieken kijkt dan kan het niet beter, nou ja of we moesten het WK winnen natuurlijk.
    Maar wat mij enorm stoort aan MVB is zijn werkwijze en zijn manier van spelen, dus maakt het mij niks uit wat voor positieve cijfertjes er zijn. Ik wil graag een team met beleving zien en passie en vooral strijd.
    Heel vaak worden de wedstrijden van NL gewonnen door een lullig afstandsschot of een vrije trap.
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 20:37:30 #199
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_53575292
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 15:54 schreef Tennessee het volgende:
    Bij al deze kritiek op de verdediging wil ik toch nog wel weer even aantekenen dat we in 24 wedstrijden maar 7 tegendoelpunten hebben gehad. Ook dat is weer een prima cijfer, minder dan één tegendoelpunt per drie wedstrijden. En dat komt echt niet alleen door vdSar dus zó slecht is onze verdediging nou ook weer niet. Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik ze vooral in de opbouw en aanval nog een beetje tekort schieten.
    Een voorname reden daarvoor is het behoudende spel van Van Basten. De twee verdedigend ingestelde middnvvelders spelen daarbij ook een belangrijke rol en backs die niet echt goed op kunnen komen en dat meestal ook niet doen. Het aantal gaten dat dat valt is laag. Dat gaat echter ten koste van de aanval: het aantal gescoorde doelpunten is ook behoorlijk laag (mede gezien de opositie)
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 20:42:38 #200
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_53575436
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 16:57 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wedstrijd-kijk-journalistiek. Oranje onder Van Basten speelt nog kutter dan België. Al 3 jaar.
    Maar wel met de resultaten.

Beiden zijn terug te voeren op de behoudende opstelling, die weer terug te voeren is op de brakke verdediging.

MvB kan gaan doen alsof hij wel een goede verdediging heeft en dan een opstelling maken die negeert dat dat niet zo is. Dat is vermakelijker voor ons, maar levert wel slechtere resultaten. Ik kan dan de keuz als verantwoordelijke coach wel snappen dat hij wil winnen - en in ieder geval niet wil verliezen. En dat laatste doet hij dat ook niet veel.
    OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
    Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')