Da's niet erg liev.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Geweldig, KZ is weer binnen. ZIj die anderen enge ziektes toewenst, voor hoer uitmaakt, voor gefrustreerd uitmaakt. way to go moderators!![]()
Zo gaat dat op fok, even 48 uur nadenken en dan opnieuw inburgeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Geweldig, KZ is weer binnen. ZIj die anderen enge ziektes toewenst, voor hoer uitmaakt, voor gefrustreerd uitmaakt. way to go moderators!![]()
Ehhh gewoon zoals het was aangekondigd dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
OMFG!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Bovendien heeft die achterlijke Tipsch mij ook wel eens doodgewenst, maar dat werd toen gewoon door de vingers gezien.![]()
Ach, beetje geven en nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
OMFG!
Terwijl jij toch altijd zo lief en bescheiden bent!![]()
Het is wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, beetje geven en nemen.![]()
Dat lijkt niet meer geheel in evenwicht tegenwoordig.![]()
Tsja, losser modereren hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Bovendien heeft die achterlijke Tipsch mij ook wel eens doodgewenst, maar dat werd toen gewoon door de vingers gezien.![]()
Is het gebruik van het woord achterlijk in deze context toegestaan ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
Dat was een maand geledenquote:
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adsletquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef APK het volgende:
Je begint er volgens mij zelf steeds over.![]()
Dank je wel schat. Ik lag de krant te lezen in bed. Elke pagina doorgenomen, van A tot Z.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
Die burgerlijke mod ligt nog in zn nest te stinken, dus vandaar mn posting !!!!
Maar ik ben het gezeik over mij schijtzat............. [/sub]
Dat is volstrekt normaal en heel logisch. Dus niet iets om je zorgen over te maken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adslet+ modlikker
![]()
Maar ik wordt van het gezeik over mij kletsnat.............
Hallo zeg, wil je nu alweer aandacht? Nog niet genoeg gehad van het weekend?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adslet+ modlikker
![]()
Maar ik ben het gezeik over mij schijtzat............. Heb 48 uur een inburgeringscursus gevolg, mn afkoop centen gedokt en al die shit wordt toch verwijderd.
Ik ben geen heilig boontje en vind rellen heerlijk......................., maar het is nu wel uitgemolken met de KZ story.
Jezus........................ Hoop dat er snel een andere Jostie wordt geband................ kan men daar over "klessebesse"![]()
Zo, en nu even schoenen kopen![]()
Jammer, ouwe lulquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:13 schreef Mike1964 het volgende:
Vroeger zou ik zeggen: " 't wordt tijd dat die griet eens een goede beurt krijgt":
Ik word ( zonder t)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is volstrekt normaal en heel logisch. Dus niet iets om je zorgen over te maken...
Godverdomme.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
wat een liefde hier, gatverdamme zeg!
![]()
[ afbeelding ]
Das het mooie van interpretatie, ik zie voornamelijk lange tenen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees er ook een afzeikpost in hoor.
Dat mag en ik ruim het op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:09 schreef Petre het volgende:
[..]
Das het mooie van interpretatie, ik zie voornamelijk lange tenen..
De rooien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:10 schreef yvonne het volgende:
Hopla, en in welk kamp zit ik nu ondertussen?
Wat mij betreft wel, ik vind je een aanwinst voor ons forum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En ik ?Heb ik nog vrienden hier ?
mm terror van 1 kant dan ?quote:
Wie ben jij?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En ik ?Heb ik nog vrienden hier ?
Okee, ik ben dan even zonne[itten zoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef yvonne het volgende:
Doe maar weg, vieze klefmeuk, eet zonne[itten, gezond!
"doorpluizen"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Legendarisch slotje weer.
Klopt het dat Dennis het huis uit is ?
De modjes doen er echt alles aan om het al slecht lopend sub-forum tot een mislukking te maken.
Het lukt ze perfect. Laat het nou eens open en vertel wat er is gebeurd met Dennis. Nu moet ik weer die inccrowd topics doorpluizen om een berichtje te vinden dat mijn vraag beantwoord.
En de discussie die je in dit topic wou gaan voeren was:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik was iets te fel. Maar ik ben de oude BB gewend. Daar kon je lekker discussieren om verschillende onderwerpen. Nu is alles centraal. Als ik in Cos iets post, dat ik nooit doe, gaat het na 10 posts weer over een ander onderwerp.
Gewoon geen topics openen met een vraag waarop je het antwoord in een paar seconden kunt vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ie weg is en eventueel waarom. Daarom
De discussie is verdwenen in de twilightzone, maar ik bedoelde de smiley van Petre.quote:
Lees dit zonder sarcasme en je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon geen topics openen met een vraag waarop je het antwoord in een paar seconden kunt vinden.
En anders is er inderdaad nog het "vraag het een streamer"-topic.
Nou, wat een centralisatie-gestapo weer. Ze helpen het hele forum naar de kloten.![]()
Dan zijn we het voor tweederde met elkaar eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees dit zonder sarcasme en je hebt helemaal gelijk
Zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
De discussie is verdwenen in de twilightzone, maar ik bedoelde de smiley van Petre.![]()
ik zet de zonne[itten vast klaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef yvonne het volgende:
Een multi slet dus
Dan ga ik ook maar ter bedde, morgen is er vást een rel in DGK-FB, 100%!
Ellende he... Bij mij liep alles net vast en was ik heel Fok kwijt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ik zal het proberen Disana
.... als ik er ooit geraak
Ik heb je tussen het F5-en en escapen vanwege de vele plaatjes ff een handje geholpen als je het niet erg vindquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ik zal het proberen Disana
.... als ik er ooit geraak
Oh, in dat geval: Petrequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:50 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik heb je tussen het F5-en en escapen vanwege de vele plaatjes ff een handje geholpen als je het niet erg vind(ging om een dubbelpost)
De AA is gratis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ] Hik
Ff een vraag van een ondertussen een alcohol verslaafde fokker, maarre kan ik Fok aansprakelijk stellen voor mijn verslaving en dus de AA rekening claimen bij FOK????![]()
Wat weet jij dat goed ???? Oke niet de AA dan maar wel al die flessen drank die er de laatste dagen doorheen gaan.quote:
Wie heeft dat uit de COS gevist om je een ban aan te naaien?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef ikweetiets het volgende:
Ach.....meneer Sonneberg, waar is de humor tot op heden?
===============================================================================
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik wil graag no life gaan beige. Daar is de tampeloeris al uitgebroken door mensen die niet overeenkomstig de goede gebruiken berichten posten, ofwel niet gezellig doen. Mijn voorstel is een stichting op te richten met als doel het volledig kapotmaken van no life. (Aspirant) Leden melden zich nu aan om op een later tijdstip gezamenlijk te gaan beige.
Het zou weleens een klacht van nowlife geweest kunnen zijn, ik zie niks 'interns' staan in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft dat uit de COS gevist om je een ban aan te naaien?![]()
Is toch duidelijk een grapje?
Mooi. Hij post niet vaak, maar als ie het doet, is ie uitsluitend vermakelijk en nooit baldadig of grof.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem iig uit de prullenbak gevist
Verder even kijken hoe nu verder, het mag niet, foei enzo
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Hij post niet vaak, maar als ie het doet, is ie uitsluitend vermakelijk en nooit baldadig of grof.
Mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgen
top Yvonnequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgen
Niet helemaal, daar is namelijk voor het eerst in 15 maanden DGK een weblogitem van een bewoner gewist als zijnde "off-topic"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Laatste nieuws over deze kwestie: [COS # 2669] Na de Muziek komen de Maskers
'k had niet door dat het van de weblog van een bewoner kwam.. het staat er nu weer iigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, daar is namelijk voor het eerst in 15 maanden DGK een weblogitem van een bewoner gewist als zijnde "off-topic"![]()
Maar goed, voor degenen die nog ff willen weten wat er op het weblog van Huub inzake deze kwestie was gepost (nu de COS kennelijk voor het eerst niet de plek is waar dat gepost kan worden)
Blog van Huub
*mompelt iets over dat lezen schijnbaar moeilijk is*quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:42 schreef Petre het volgende:
'k had niet door dat het van de weblog van een bewoner kwam.. het staat er nu weer iig.
Slechte grapquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
aangezien ik burgerlijk traag van begrip ben; kan iemand me even een samenvatting pm-en?![]()
is iwn nou gebanned voor een slechte grap of is ie echt de evil die men zegt dat ie is?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Day eigenlijk?
------------- Commerciële boodschap -------------
Ga eens eten bij Hans z`n Frietje: alles is er lekker, niet alleen z`n frietjes.
[ afbeelding ]
ah, dan weten wij nu in ieder geval wel íetsquote:
[FB] Achterlijke DGK mod valt na AH nu ook mede-modjes aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
Day is op ver-kantie.![]()
En "IkWeetNiets is een creatieve usert en dat van "no life" was m.i overduidelijk een grap."
Had ik gisteren al achter de schermen gepost om de FA niet openlijk af te vallen, maar aangezien iedereen dit nu ook in het openbaar doet: CLUNS !!!!
En veulen, mompel jij lekker tegen dat beest tussen je benen of zo, Petre had het toch al weer teruggezet.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[FB] Achterlijke DGK mod valt na AH nu ook mede-modjes aan.
Sorry, ik was net een zesde Reich aan het plannen dus was even beschäftigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]Clumsy is een FA.
Ik dacht dat jullie gründlich waren.![]()
Eeeh... Sorry?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
En veulen, mompel jij lekker tegen dat beest tussen je benen of zo, Petre had het toch al weer teruggezet.![]()
Er is een foutje gemaakt, het was wel erg grijs hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... Sorry?
Ik vind het nochtans een slechte zaak dat mod's dus duidelijk niet lezen wat ze weg halen. En duidelijk ook niet lezen wat er omheen staat.
Ach gut, een rellend paardenmeisje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
En ja dan vind ik dat ik daar wat over mag zeggen. En als jij daar geen normale reactie op kan geven mag je gewoon lekker je mond houden.
2 Afzonderlijke dingen. Petre vind het dus nodig om postings te wissen zonder goed te lezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een foutje gemaakt, het was wel erg grijs hoorZelfs een FA heeft zich hier op verkeken.
Als jij dat nou even doet bedenk ik nog 9 klachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag ik al een nieuwe FB maken![]()
![]()
Het is toch allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
2 Afzonderlijke dingen. Petre vind het dus nodig om postings te wissen zonder goed te lezen.
Van een FA verwacht ik niks anders, die lezen die subfora niet, maar daar heb je mod's voor. Om te lezen en passend in te grijpen. Als je niet leest moet je het gewoon zo laten.
Er was niks grijs aan deze posting, er stond een duidelijke verwijzing in naar een weblog (van een bewoner). Hij heeft de reacties ook geedit dus hij heeft gezien hoe men reageerde. Hij had dus moeten snappen en zien dat dit om een onschuldige grap ging.
Onnodige fout... Dat over edit-tig gedrag is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
Het is toch allemaal goed gekomen?
Ook modjes maken fouten hoor
En al helemaal midden in de nacht als iedereen hoort te slapen
Dat lijkt me een goed plan, bijvoorbeeld 1 gifje per pagina.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |