quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
* JortK is ervandoor, lekker naar vrouw lief
Iedereen heeft zo zijn positieve en negatieve pluspuntenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij kan je ook echt goed concentreren he
Succesquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Omdat ie zo druk is.. Ik ga er wel een keer voor zitten, er moeten eigenlijk nog een heleboel bands bij en het mag wat vloeiender overlopen.
Nu ga ik nog een poging doen om te studeren![]()
te druk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat ie zo druk is.. Ik ga er wel een keer voor zitten, er moeten eigenlijk nog een heleboel bands bij en het mag wat vloeiender overlopen.
Nu ga ik nog een poging doen om te studeren![]()
Je weet wat een poeremetator is, right?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja! Ga plintentrapjes en poeremetators verkopen! Noem het Slashmad.com
Wat ben ik toch briljant ook.
pepernotenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Eerst pepernoten halen!!
ik denk dat ik gewoon linke soep op de markt breng.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet wat een poeremetator is, right?
Goed productquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon linke soep op de markt breng.
you fucking wankers!quote:
Ik ben al bekant door mn eerste voorraadje heenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
you fucking wankers!
Het is godverdomme nog niet eens oktober
Opgepleurd met die pepernoten.
Dat mag eind november pas
ojaquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet wat een poeremetator is, right?
JAWEL ook nu!! Idd schandalig dat ze er nu al zijn, maarja boeiend, ze zijn gekocht om opgegeten te wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
paupernoten zijn ook wel erg lekker ja, maar NIET NU JA
Da's geen studeren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef crossover het volgende:
out smoking brb
Peuk op?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef crossover het volgende:
out smoking brb
Veel student zijn, weinig studeren he.quote:
Pepernootje?quote:
Tof, eens kijken.quote:
True.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Veel student zijn, weinig studeren he.
Hij heeft zn hw vast al af. Zo simpel dat ik het met 0 voorkennis in 1 minuutje invulquote:
quote:
quote:
Nou dat is niet helemaal waar, jij bent al een gevorderde wetenschappelijke wiskundige, ik net een beginnerquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft zn hw vast al af. Zo simpel dat ik het met 0 voorkennis in 1 minuutje invul![]()
Mwaaa.. Ik ken iets meer wiskunde.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar, jij bent al een gevorderde wetenschappelijke wiskundige, ik net een beginner
Ik heb 'm goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
omg wat ben ik hier (nog) slecht in. Het duurt echt lang voor ik zelfs het voorbeeld heb uitgevogeld.
Nu nog maar 1 doen. 14.gif
Collega, alles goed?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef MPG het volgende:
Und wieder zurück.
Collegaquote:
Die reclame is echt te gek!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja! Ga plintentrapjes en poeremetators verkopen! Noem het Slashmad.com
Wat ben ik toch briljant ook.
Jawel, afgezien van het weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega
Hier wel hoor
Daar ook alles ok?
Het weer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die reclame is echt te gek!![]()
[..]
Jawel, afgezien van het weer
Waar ik ook ben, het regent al de godganse dag, met af en toe een zonnetje!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het weer?
Het regent een klein beetje, na een verder geheel zonnige dag![]()
In brabant was het lekker hequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het weer?
Het regent een klein beetje, na een verder geheel zonnige dag![]()
Jajajajaja, want dan denk jij aan brabant, want daar brandt nog licht!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef crossover het volgende:
[..]
In brabant was het lekker heIn de avond alleen een aantal buien. Verder over het algemeen zonnig.
Heerlijk weertje ja. In Limburg trouwens ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef crossover het volgende:
[..]
In brabant was het lekker heIn de avond alleen een aantal buien. Verder over het algemeen zonnig.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jajajajaja, want dan denk jij aan brabant, want daar brandt nog licht!
Bah. Had maar naar het zonnige zuiden gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar ik ook ben, het regent al de godganse dag, met af en toe een zonnetje!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jajajajaja, want dan denk jij aan brabant, want daar brandt nog licht!
quote:
quote:
Type O Negative - Everyone I Love Is Deadquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Type O Negative - Everyone I Love Is Dead
De website bestaat iig al....quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
intermediair blijft zeiken dat regels, regels zijn, dus dat ik niet toegelaten kan worden.
Ben het nu nog even aan het spelen via degene bij wie ik vorig jaar toelatingstesten gedaan heb.
Ik heb met haar geregeld contact gehad voor de zomervakantie, ze vertelde mij dat de regelgeving zou veranderen, maar ik had daar waarschijnlijk geen last van.
Wel dus.
Maar goed, ik hoop dat het via haar te regelen valt.
Ook al zie ik het somber in.
Verder weet ik nog niet wat ik ga doen.
Ik richt maar een eigen bedrijf op denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |