Jij kunt masseren ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef maffemuts het volgende:
voldoende pauzes in nemen en zeer zeker niet constant de zelfde beweging doen, en ja.. geforceerde houding draagt er niets positiefs bij..
warme douche en heerlijke massage doet wonderen
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
jazeker en op afstand nog wel![]()
![]()
![]()
Nou uhm doei dan maar Jortquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
Maargoed mensjes ik ben lekker naar huis
Morgen avond ben ik er weer, morgen ga ik lekker naar een klant zodat ik tenminste ook wat af kan maken
altijd goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:16 schreef crossover het volgende:
Koffie!! Ik doe het normaal nooit in de avond, maar nu wel zin in![]()
Laat ik eens gaan beginnen met m'n statistiek opdrachtenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
altijd goed
Maar ik moet nog eten, dus ik wacht nog effe
werk je met SBS6?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Laat ik eens gaan beginnen met m'n statistiek opdrachten
Statistiek, SBS6, SPSSquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Laat ik eens gaan beginnen met m'n statistiek opdrachten
Nee, SPSS krijg ik volgend blok dacht ik. Heb het wel alvast gedownloadquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:14 schreef OA het volgende:
Nou en!?...![]()
![]()
Ik ga fitnessen. [afbeelding]
intermediair blijft zeiken dat regels, regels zijn, dus dat ik niet toegelaten kan worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef OA het volgende:
Eer, al enig idee wat je gaat/kunt doen?
Had de intermediair nog wat zinnigs te melden?
eetsequote:
Ja! Ga plintentrapjes en poeremetators verkopen! Noem het Slashmad.comquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
intermediair blijft zeiken dat regels, regels zijn, dus dat ik niet toegelaten kan worden.
Ben het nu nog even aan het spelen via degene bij wie ik vorig jaar toelatingstesten gedaan heb.
Ik heb met haar geregeld contact gehad voor de zomervakantie, ze vertelde mij dat de regelgeving zou veranderen, maar ik had daar waarschijnlijk geen last van.
Wel dus.
Maar goed, ik hoop dat het via haar te regelen valt.
Ook al zie ik het somber in.
Verder weet ik nog niet wat ik ga doen.
Ik richt maar een eigen bedrijf op denk ik.
Hounie. Alles tof op school?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:26 schreef Houniet het volgende:
ha Kuukje
Hey kuukquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:25 schreef Kuukske het volgende:
Een goedeavond koffietutjes.
Omdat het het logo van Deadsy was. Waarom heb jij het logo van Pennywise?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:27 schreef crossover het volgende:
Hey kuuk
Waarom staat er een bot op je usericon?
jazeker alles gaat goedquote:
Omdat ik Pennywise een van de meest toffe punk bands vind. Wat vind je van deze:quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat het het logo van Deadsy was. Waarom heb jij het logo van Pennywise?
Hier alles goed hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:29 schreef Houniet het volgende:
jazeker alles gaat goeden bij jou in huis? alles verloopt goed?
Noah, best tof. Why not?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef crossover het volgende:
Omdat ik Pennywise een van de meest toffe punk bands vind. Wat vind je van deze:
[afbeelding]
Te druk he? Ik wil iets nieuws maar weet niet wat
quote:
Omdat ie zo druk is.. Ik ga er wel een keer voor zitten, er moeten eigenlijk nog een heleboel bands bij en het mag wat vloeiender overlopen.quote:
Ik lees terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef Houniet het volgende:
HOLY
alleen die van mij vind ik mooier, al mag deze er ook wel wezen![]()
MPG is er toch niet
Jij kan je ook echt goed concentreren hequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
Eerst pepernoten halen!!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees terug![]()
Maar goed, mooie meid![]()
Alleen, WEz, bietje jong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |