ernstigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
Deze toevallig hier al gepost?
http://www.youtube.com/v/IuxnoMwQTWk
WTF is dat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
Deze toevallig hier al gepost?
http://www.youtube.com/v/IuxnoMwQTWk
Kan ik die wedstrijd ergens live volgen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Acathla het volgende:
Morgen Urzaiz in de basis. Hoop dat hij het goed gaat doen.
Op de tribunequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Kan ik die wedstrijd ergens live volgen?
Weetniet hoe streng ze daar met vakken zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:08 schreef Silenus het volgende:
Ik zit in 25, dus da's een beetje kut. Net aan de andere kant van die tribune.
Dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Weet iemand wanneer de voorverkoop voor Utrecht begint???
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldig topic weer van een gefrustreerde psv-er
Ik vermaak me altijd wel met dat soort topicsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?
boycotten is ook zo zieligquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?
Tsja, zwakzinnigen hebben zo af en toe wat extra aandacht nodig...quote:
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
Heatwave komop je weet Ajax qua voetbalgebied altijd boven Psv zal staan.
Uhm, de dorpskroegen gaan volgens mij later dicht dan in A'dam. Als ik 's nachts in het weekend van mn werk in HC nog ff wat wil gaan drinken om half 4 zijn 9 van de 10 tenten al dicht...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, soms is happen lekker om met feiten je punt te maken. Op Voetbal gebied is het soms lastig om ze af te troeven, maar als wij weer net ff midden in de week in ons bruisende Amsterdam de stad in zijn geweest terwijl de dorpskroeg allang dicht is, dan weten we allemaal wel welk deel van Nederland over het algemeen gewoon superieur is.
Het is allemaal afgunst over het totale plaatje, en ze hebben helaas de laatste jaren een stok om mee te slaan, maar over het algemeen is het treurig om daar te wonen. Gun ze ook een lolletje in hun trieste leven.
Ooit bij PSV geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....
Dan maar gewoon een leven in Amsterdam, met internationaal allure en toeristes.
natuurlijk liever allebei.
Nou, prachtig stadscentrum ook!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit bij PSV geweest?
PSV stadion staat naast een woonwijk gek. En Eindhoven is best een leuke stad.
Zeer gezellig jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit bij PSV geweest?
PSV stadion staat naast een woonwijk gek. En Eindhoven is best een leuke stad.
Weet alleen dat die straat met kroegen als de Tipsy Duck altijd erg leuk en gezellig is tijdens wedstrijddagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nou, prachtig stadscentrum ook!![]()
Ja en jullie nog steeds niet voor ons (of goeie tegenstanders in het algemeen), das nu net het probleem van ajax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Ja we hebben onze mindere jaren gehad, maar qua naam en status zal Ajax altijd erkend worden. En ze hebben nog steeds schrik voor ons zegt genoeg.
Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....
Dan maar gewoon een leven in Amsterdam, met internationaal allure en toeristes.
natuurlijk liever allebei.
Daar moet ik je als psv fan helemaal gelijk in gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, soms is happen lekker om met feiten je punt te maken. Op Voetbal gebied is het soms lastig om ze af te troeven, maar als wij weer net ff midden in de week in ons bruisende Amsterdam de stad in zijn geweest terwijl de dorpskroeg allang dicht is, dan weten we allemaal wel welk deel van Nederland over het algemeen gewoon superieur is.
Het is allemaal afgunst over het totale plaatje, en ze hebben helaas de laatste jaren een stok om mee te slaan, maar over het algemeen is het treurig om daar te wonen. Gun ze ook een lolletje in hun trieste leven.
Maar joden hebben hele grote neuzen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste mensen die amsterdam zo fantastisch vinden hebben nog nooit eens verder gekeken dan hun neus lang is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar joden hebben hele grote neuzen.
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar joden hebben hele grote neuzen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?
Dan ga je toch de Pirates in als je zo graag een biertje wilquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, de dorpskroegen gaan volgens mij later dicht dan in A'dam. Als ik 's nachts in het weekend van mn werk in HC nog ff wat wil gaan drinken om half 4 zijn 9 van de 10 tenten al dicht...
En je superieur wonen aan een ander omdat je ergens anders woont...![]()
Ehhquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |