als je me een kaart kan garanderen altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als je me een kaart kan garanderen altijd![]()
Dat zeker idd, hopelijk een keer geluk nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:
word weer een loterij bij ticketboks
Oi oi oiquote:Perez: 'Ajax gaf me het beste gevoel'
Dinsdag 25 September om 15:11 Gepost door : Jeffrey Brummelhuis | (329 views)
Bron: Ajaxonline
Kenneth Perez was maandagavond te gast in het tv-programma Holland Sport. In gesprek met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong vertelde de spelmaker van PSV dat hij nog steeds warme gevoelens koestert voor Ajax, ondanks de manier waarop hij uit Amsterdam is vertrokken. "Als ik moet kiezen tussen AZ, Ajax en PSV, dan heb ik bij Ajax nog steeds het beste gevoel", aldus de oud-Ajacied. "Gek is dat eigenlijk, want bij AZ heb ik wel zes, zeven jaar gespeeld en bij Ajax maar één jaar."
Perez denkt echter wel te weten hoe het komt. "Als Deense jongen droom je van een club als Ajax. Ik zag vroeger al die beroemde Deense voetballers in het Ajax-shirt rondlopen, het is dan toch bijzonder als je daar zelf ook een keer komt te voetballen. Bij AZ speelde vroeger de Deen Kristen Nygaard, maar dat is toch anders. Ajax blijft een prachtige club, al vind ik clubliefde een beladen term. Dat bestaat eigenlijk niet meer. Ik wilde AZ verruilen voor Ajax vanwege de status en de historie van de club, ook al had ik het in Alkmaar uitstekend naar mijn zin. Ik zag het als iets speciaals."
De 33-jarige Deen maakte afgelopen zomer de overstap van Ajax naar PSV. Dat had vooral te maken met de moeizame verstandhouding tussen hem en trainer Henk ten Cate. De supporters van Ajax zagen het wél zitten in Perez, die voor Ajax zeventien keer trefzeker was in 45 officiële wedstrijden. Bij zijn afscheid van de supporters, op 4 augustus op het Amsterdam Tournament tegen Arsenal, werd Perez door veel Ajax-fans uitgefloten. "Er is mij door supporters uitgelegd dat er werd gefloten omdat de naam PSV werd genoemd", aldus de opgeluchte routinier in Holland Sport. "Die supporters hebben mij ook gezegd dat ik zeer gewaardeerd werd als Ajax-speler."
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
Ik heb er twee keer gezeten. Eén keertje toen ik nog een heel klein jochie was. Toen wonnen we met 0-3. Zal ergens zo rond '93-'94 geweest zijn. En paar jaartjes terug nog toen we met 0-2 wonnen door die prachtige goal van Babel in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!
quote:Thomas Vermaelen wordt mogelijk binnenkort aan zijn schouder geopereerd. De Belgische verdediger van Ajax kampt al geruime tijd met een kapselbeschadiging, waardoor hij zo nu en dan last heeft van zijn schouder.
Aangezien de mandekker nu twee maanden rust zal moeten houden wegens een enkelblessure, zien de Amsterdammers een kans om haar verdediger van het schouderkwetsuur te helpen. Binnenkort zal het bestuur van Ajax in beraad gaan over de mogelijkheid om Vermaelen te opereren.
Er zijn altijd droeftoeters die dat doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mag toch hopen dat er niemand fluit tegen Perez als hij met psv in de Amsterdam komt spelen.
denk je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!
Wat?quote:
Dat valt minder op dan dat je zelf juicht als jouw club scoort.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Ordinair het volgende:
Al zou je niet juichen en Utrecht scoort, wat doe je dan? Blijf je stil staan? Dat zullen ze goed opvatten.
Beter bij fcdb komen kijken. Wij hebben nooit een loterijquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:
word weer een loterij bij ticketboks
Verkopen jullie via Ticketboks of ook nog zelf aan het stadion?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter bij fcdb komen kijken. Wij hebben nooit een loterij![]()
Alleen durft hij toch niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef BonJovi het volgende:
Word nog lastig met de gevaarlijke Amrabat volgende week
quote:Huntelaar volgend seizoen weg bij Ajax
Gepubliceerd op dinsdag 25 september 2007
Klaas Jan Huntelaar wil zijn club Ajax aan het eind van het seizoen verlaten. Voor de camera's van het Amsterdamse AT5-programma FC Godenzonen vertelde hij dat het tijd wordt om zich verder te ontwikkelen en de stap naar een topclub wil maken.
De afgelopen zomer waren er ook al vele geruchten over een mogelijke transfer van Huntelaar naar een club in het buitenland.
Verdere ontwikkeling
Op de vraag in FC Godenzonen of dit het laatste seizoen van Huntelaar in dienst van Ajax is, zei de speler dat hij wel het 'idee heeft om een volgende stap te maken.' "Dat is goed voor mijn ontwikkeling. Het mooiste is als ik een aanbieding zou krijgen van een topclub, dan wil ik gaan. Ik wil ook Champions League spelen."
Ajax speelt al drie jaar niet in de Champions League.
Interesse van topclubs
Afgelopen zomer is ook al veel gesproken over een mogelijke transfer van de topspeler. In de aflevering erkent Huntelaar dat er serieuze interesse uit het buitenland was. "Er is afgetast, gevraagd, en het was een mooie club, maar ik had voor mezelf niet het idee dat de club hoog op mijn lijst van favorieten stond."
De club kwam uit het rijtje Real Madrid, Manchester United, Olympique Lyon en Juventus. Huntelaar heeft in de zomer gekozen voor nog één seizoen Ajax omdat hij zich bij de Amsterdamse club 'nog goed genoeg kan ontwikkelen en nog niet klaar is bij de club.'
Hilarischquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
Deze toevallig hier al gepost?
http://www.youtube.com/v/IuxnoMwQTWk
Meldt*quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe lache, zitten er genoeg hoor, denk dat er meer joden in dat vak zitten dan rotterdammers![]()
Gewoon oprollen die hap niet onderschatten! Die keeper van VVV is niet echt geweldig zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
Gaat weer lekker met de blessures dus. Maar goed, tegen Kozakken Boys en VVV moeten we sowieso wel kunnen winnen. Al is het ook echt wel weer iets voor Ajax om nu tegen VVV punten te laten liggen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
In eerste instantie wel. Maar die gast had zn kaarten al verkocht, nu hebben we een andere. Geen idee waar we precies zitten, wel op die tribune. Maat van me regelt het in dit geval.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe![]()
Allemaal vakkie naast het uitvak neem ik aan?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
ernstigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
WTF is dat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
Kan ik die wedstrijd ergens live volgen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Acathla het volgende:
Morgen Urzaiz in de basis. Hoop dat hij het goed gaat doen.
Op de tribunequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Kan ik die wedstrijd ergens live volgen?
Weetniet hoe streng ze daar met vakken zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:08 schreef Silenus het volgende:
Ik zit in 25, dus da's een beetje kut. Net aan de andere kant van die tribune.
Dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Weet iemand wanneer de voorverkoop voor Utrecht begint???
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldig topic weer van een gefrustreerde psv-er
Ik vermaak me altijd wel met dat soort topicsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?
boycotten is ook zo zieligquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?
Tsja, zwakzinnigen hebben zo af en toe wat extra aandacht nodig...quote:
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
Heatwave komop je weet Ajax qua voetbalgebied altijd boven Psv zal staan.
Uhm, de dorpskroegen gaan volgens mij later dicht dan in A'dam. Als ik 's nachts in het weekend van mn werk in HC nog ff wat wil gaan drinken om half 4 zijn 9 van de 10 tenten al dicht...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, soms is happen lekker om met feiten je punt te maken. Op Voetbal gebied is het soms lastig om ze af te troeven, maar als wij weer net ff midden in de week in ons bruisende Amsterdam de stad in zijn geweest terwijl de dorpskroeg allang dicht is, dan weten we allemaal wel welk deel van Nederland over het algemeen gewoon superieur is.
Het is allemaal afgunst over het totale plaatje, en ze hebben helaas de laatste jaren een stok om mee te slaan, maar over het algemeen is het treurig om daar te wonen. Gun ze ook een lolletje in hun trieste leven.
Ooit bij PSV geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....
Dan maar gewoon een leven in Amsterdam, met internationaal allure en toeristes.
natuurlijk liever allebei.
Nou, prachtig stadscentrum ook!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit bij PSV geweest?
PSV stadion staat naast een woonwijk gek. En Eindhoven is best een leuke stad.
Zeer gezellig jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit bij PSV geweest?
PSV stadion staat naast een woonwijk gek. En Eindhoven is best een leuke stad.
Weet alleen dat die straat met kroegen als de Tipsy Duck altijd erg leuk en gezellig is tijdens wedstrijddagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nou, prachtig stadscentrum ook!![]()
Ja en jullie nog steeds niet voor ons (of goeie tegenstanders in het algemeen), das nu net het probleem van ajax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Ja we hebben onze mindere jaren gehad, maar qua naam en status zal Ajax altijd erkend worden. En ze hebben nog steeds schrik voor ons zegt genoeg.
Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....
Dan maar gewoon een leven in Amsterdam, met internationaal allure en toeristes.
natuurlijk liever allebei.
Daar moet ik je als psv fan helemaal gelijk in gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, soms is happen lekker om met feiten je punt te maken. Op Voetbal gebied is het soms lastig om ze af te troeven, maar als wij weer net ff midden in de week in ons bruisende Amsterdam de stad in zijn geweest terwijl de dorpskroeg allang dicht is, dan weten we allemaal wel welk deel van Nederland over het algemeen gewoon superieur is.
Het is allemaal afgunst over het totale plaatje, en ze hebben helaas de laatste jaren een stok om mee te slaan, maar over het algemeen is het treurig om daar te wonen. Gun ze ook een lolletje in hun trieste leven.
Maar joden hebben hele grote neuzen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste mensen die amsterdam zo fantastisch vinden hebben nog nooit eens verder gekeken dan hun neus lang is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar joden hebben hele grote neuzen.
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar joden hebben hele grote neuzen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?
Dan ga je toch de Pirates in als je zo graag een biertje wilquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, de dorpskroegen gaan volgens mij later dicht dan in A'dam. Als ik 's nachts in het weekend van mn werk in HC nog ff wat wil gaan drinken om half 4 zijn 9 van de 10 tenten al dicht...
En je superieur wonen aan een ander omdat je ergens anders woont...![]()
Ehhquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste mensen die amsterdam zo fantastisch vinden hebben nog nooit eens verder gekeken dan hun neus lang is.
CL finales speel je ook altijd thuisquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:grappig man hoe zijn de CL finales? owh wacht
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
God, jij bent echt nog dommer dan glijmiddel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Kneus , woon er al m;n hele leven en ben ook in eindhoven geweest , wat een droevenis zeg daar en nee dat heb niks met psv te maken , eindhoven is gewoon een kansloze kutstadquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
't is iig beter als Eindhovenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch de mooiste stad van Brabant
Aan het AMC?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef Houniet het volgende:
eerste wat we in de winterstop moeten doen is Mitea mitella verkopen
Eens!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch de mooiste stad van Brabant
Het zou wel een interessant medisch studieobject zijn, hoe kan 1 man zoveel mankeren. Man er kan een hele lichting studenten op promoverenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zou wel een interessant medisch studieobject zijn, hoe kan 1 man zoveel mankeren. Man er kan een hele lichting studenten op promoveren.
Whehe, Van Dop zet AZ ff op z'n plaats. En terecht.quote:Van Dop hekelt ook de term topvier en weerspreekt dat AZ tot de topclubs van Nederland behoort. 'Zoiets wordt historisch bepaald en niet zo geforceerd zoals nu gebeurt. Is AZ nu ineens een traditional? Maar AZ heeft helemaal niets gewonnen, één titel 25 jaar geleden. Afgelopen zondag zaten er bij AZ-Ajax 16.500 toeschouwers op de tribune, bij SC Heerenveen-FC Utrecht waren dat er 25 duizend, dus waar hebben we het over?
Tien jaar geleden speelde AZ nog in kelder van eredivisie en soms zelfs eerste divisie, wie zegt dat zijn nu structureel bij de beste vier clubs van Nederland horen? Daar komt meer bij kijken dan alleen wat leuke spelers op het veld! Niet meer dan terecht, die kritiek op AZ.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[..]
Whehe, Van Dop zet AZ ff op z'n plaats. En terecht..
Urzaiz in ieder geval welquote:Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Al iets bekend over de opstelling tegen "The Boyzz" Klinkt wel lekker hetero trouwens.
Luque staat in de basis meen ik?
Als van Dop die opmerking over die stadions nou voor zich had gehouden dan was ie een stuk slimmer overgekomen..quote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tien jaar geleden speelde AZ nog in kelder van eredivisie en soms zelfs eerste divisie, wie zegt dat zijn nu structureel bij de beste vier clubs van Nederland horen? Daar komt meer bij kijken dan alleen wat leuke spelers op het veld! Niet meer dan terecht, die kritiek op AZ.
De almachtige Snor natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tien jaar geleden speelde AZ nog in kelder van eredivisie en soms zelfs eerste divisie, wie zegt dat zijn nu structureel bij de beste vier clubs van Nederland horen? Daar komt meer bij kijken dan alleen wat leuke spelers op het veld! Niet meer dan terecht, die kritiek op AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |