Hehe Kalkmaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Ajax zal altijd een grote uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Perez is tenminste eerlijk. Anders dan spelers die na 1 week al lopen verkondingen dat ze echt bij deze club hun carriere willlen beeindigen. Dat Ajax z'n jeugdliefde is boeit me echt niet zoveel. Ajax was in het verleden ook een club met een grote uitstraling internationaal maar dat is gewoon niet meer zo. Zolang Perez zijn best voor ons blijft doen, vind ik het prima
mmm , lekker dan weerquote:Edgar Davids moet zijn rentree op de Nederlandse velden nog even uitstellen. De Ajacied sprak onlangs de verwachting uit eind deze maand terug te keren, maar dat blijkt ijdele hoop.
De routinier in Amsterdamse dienst zal namelijk een maand langer moeten revalideren. Ajax denkt hem eind oktober weer in te kunnen zetten.
Davids brak in de voorbereiding zijn scheenbeen tegen Go Ahead Eagles. Omdat de dertiger geen scheenbeschermers droeg, deed zijn blessure veel stof opwaaien.
Colinquote:Jurgen Colin en Laurent Delorge hebben maandag weer meegetraind met Ajax. Beide spelers zijn hersteld van blessures en zullen spoedig hun rentree maken.
Volgens De Telegraaf is het mogelijk dat verdediger Colin woensdag in de bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys zijn opwachting maakt.
De Belg Delorge moet zich richten op het Eredivisieduel met VVV-Venlo komend weekend.
Als de hele selectie fit is, zou ik zo spelen:quote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef toma het volgende:
--------------Stekelenburg-----------
------Heitinga---vd Wiel----Vertonghen----
--------------------Maduro------------------
----Ogararu---------------------Emanuelson---
--------------------Schilder-----------------
Rommedahl-------Urzaiz---------Luque
van mij mag ie zo iets eens een keer proberen
Volgens mij is jouw leven echt een grote loop (de Engelse betekenis) he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de hele selectie fit is, zou ik zo spelen:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07391/ajax0708.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nu voorlopig Jan Vertonghen in plaats van Edgar Davids en Dennis Rommedahl in plaats van Leonardo. Hedwiges Maduro op de plaats van Johnny Heitinga, die in plaats van Thomas Vermaelen speelt. George Ogararu op de plaats van Gregory v/d Wiel, die in plaats van Jaap Stam speelt.
mijn idee...... maargoed woensdag de kans voor de bankzitters... Gentenaar, Vertongen, Donald, Anita, Schilder enz...quote:
Het is geen geheim dat Manchester United onze Klaas wil/wou hebben. Weet niet hoe concreet die verhoudingen op dit moment liggen. Bij Madrid kunnen ze ook nog wel een gezellige Nederlander gebruiken dunkt me. Qua spel moet het in ieder geval de Engelse competitie of de Duitse worden. Topclub in Duitsland is Bayern, en daar hebben ze een overschot aan spitsen. In Engeland zou je bij Arsenal, Chelsea of Man. Utd terecht kunnen komen. Ook niet allemaal clubs die zitten te springen om een spits. Conclusie: Klaas blijft bij Ajaxquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Colin gaat het maken vanaf nu!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
mmm , lekker dan weer![]()
maar ook nog goed nieuws
[..]
Colin![]()
Dat wil hij zelf niet eens, KJH wil en kan naar de absolute top!quote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Hebben we al in huis, maar ik vrees dat ook die alweer vertrekt na dit seizoenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
Mogelijke opvolgers voor KJH ?
Ik noem een Pelle, een Ari..
We halen geen spelers van de middenmoot die onze klaas jan moet gaan vevangen, dat moeten spelers zijn die hun sporen al hebben verdiend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
Overschat en overschat, moet het nog zien met al die AZ-spitsen. Alleen in Moussa Dembélé zie ik het zitten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
El hamdoui is ook een goede alleen dan meer voor op de 10 positie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overschat en overschat, moet het nog zien met al die AZ-spitsen. Alleen in Moussa Dembélé zie ik het zitten!
Nee joh. Die stopt voor de 2e keer met voetballen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz is toch de opvolger?
El Tanque zal niet rusten voordat hij zijn doelpunt voor Ajax heeft gescoordquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh. Die stopt voor de 2e keer met voetballen.
Morgen en zondag zullen we hem hard nodig hebben!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
El Tanque zal niet rusten voordat hij zijn doelpunt voor Ajax heeft gescoord
Hopen dat Buijs dan ook weer speeltquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Kan Davids weer een rentree maken tegen feyenoord, net zoals vorig seizoen.
Hoop dat hij FCU-uit ook nog kan meepakken, kunnen hem daar goed gebruiken!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Zou kunnen, maar als ik zag hoe kinderlijk ze door PSV weggezet werden denk ik dat een Ajax dat een beetje in vorm is (en ik hoop dat ze dat na deze week een beetje raken) geen moeite met die ploeg moet hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvakquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.
Hij heeft het over feye, niet over FCU.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvak
Hooo wacht even, je had het over kakkerlakken uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvak
Ik zag het net jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft het over feye, niet over FCU.
Sneuvelde er toen ook niet een speler?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Di tomasso overleed toen inderdaad een paar dagen later.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sneuvelde er toen ook niet een speler?
Of was dat al 3 jaar geleden?
Klopt ja. 3-2 voor hun inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ook dat valt toch wle mee? Anderhalf jaar geleden won Feyenoord voor het laatst thuis.
Gewoon d'rin gooien!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef JohnnyH het volgende:
Moet er nog een dvd grapje gemaakt worden of moet ik het laten rusten?![]()
quote:
bekerwedstrijd tegen VVV?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef F1Bas het volgende:
Heijblok vervangt Stekelenburg in doel Ajax
AMSTERDAM - Erik Heijblok staat vanavond in de goal in de bekerwedstrijd van Ajax tegen VVV Venlo. Maarten Stekelenburg, de vaste doelman, krijgt rust. Heijblok maakt daarmee zijn debuut bij Ajax. Ook voor Ismael Urzaiz is een basisplek ingeruimd.
Leuke voor het Blunders in de Media topic.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja heb de telegraaf al ff verbeterd
Zeg dan ook even dat we morgen spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja heb de telegraaf al ff verbeterd
Nee dusquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spelen we vanavond?
Check!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeg dan ook even dat we morgen spelen.
quote:Verder is Korf actief betrokken bij Sports Witnesses, een organisatie die de Nederlandse sportwereld wil bereiken met het evangelie van Jezus Christus. Andere (ex)topsporters die betrokken zijn bij deze organisatie zijn Jan Maarten Heideman en Bert Konterman.
Koren op je molen, een ajacied die helpt bij een dienst van die organisatie!quote:27-10-2007
19:00 - 20:00 uur
R.K. Kerk OLV Geboorte Uitgeest
M.m.v. Jeffrey Sarpong
Hehe lache, zitten er genoeg hoor, denk dat er meer joden in dat vak zitten dan rotterdammersquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Silenus het volgende:
Kaartjes voor Sparta-uit zijn ook binnen hier, gezellig bij Jasza op de Bok de Korver tribune.
Daarvoor heb ik een brief in de bus gekregen om heen te gaan, iedereen kreeg die in de bus in het dorp.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
David >
[..]
Koren op je molen, een ajacied die helpt bij een dienst van die organisatie!
http://www.sportswitnesses.nl/index.php/sw/top_sporters
Hehe, dat stukje eronder:quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef Wooldoor het volgende:
ok wie was het?
http://www.nu.nl/news/124(...)en_Feyenoordfan.html
Hij heeft dus blijkbaar ook een SCC bij Feyenoord.quote:Daarnaast gaapt het beest de hele dag en schudt hij met zijn hoofd, zo liet de politie dinsdag weten.
quote:Bakircioglu heeft last van een buikspier en zal zeker nog twee weken moeten toekijken. De kans bestaat dat ook de Zweed een operatie te wachten staat, waardoor hij nog langer uitgeschakeld zal zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, dat stukje eronder:
[..]
Hij heeft dus blijkbaar ook een SCC bij Feyenoord.
ik kon ook een kaartje daar krijgen, lijkt me idd geen goed planquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef Ordinair het volgende:
FCU uit..Ik kan aan een kaartje komen op Bunnikside. Lijkt me geen goed plan.
neequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld het jaar NA (dacht ik) het debacle tegen Kopenhagen..
Was dat niet IK Start?
IK Start wonnen we 2 keer dik van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld het jaar NA (dacht ik) het debacle tegen Kopenhagen..
Was dat niet IK Start?
Slaviaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dat niet IK Start?
En dan ga je juichen (want dat zul je dan zeker doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles beter dan thuis achter de pc toch?
Nou het was natuurlijk wel een schande dat dat 3e rangs campingelftal 2 x mocht scoren tegen Ajax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
IK Start wonnen we 2 keer dik van.
Welk debacle tegen Kopenhagen bedoel je eigenlijk? Sowieso lachwekkend dat je dacht dat we uitgeschakeld zijn door IK Startquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dat niet IK Start?
Dus je moet maar gaan schelden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Juichen in een thuisvak vind ik not done, als uitsupporter zijnde.
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.quote:
Bij utrecht zou ik het nooit doen, maar bij Sparta daar is het volgens mij niet zo'n probleem bijv.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.
Ik kan me iig niet in het utrecht-vak vertonen. Dus voor mij gewoon het uitvak op 28 oktober.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er naast het uitvak wat kakkerlakken zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij utrecht zou ik het nooit doen, maar bij Sparta daar is het volgens mij niet zo'n probleem bijv.
I know, was vorig jaar ook, maar zitten ook genoeg joden, maar hoor genoeg dat er niks gebeurd daar, maargoed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er naast het uitvak wat kakkerlakken zitten
Ik mis hemquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Pas maar op voor Marcel.
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Gelukkig stond ik toen helemaal bovenaan een half-verbouwde city-side en viel er iemand voor me die ik overeind hielp. Daardoor viel het niet op![]()
Precies. Ik hou me ook in bij Sparta, gewoon uit respect.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.
Ik kan me iig niet in het utrecht-vak vertonen. Dus voor mij gewoon het uitvak op 28 oktober.
Waarvoor is hij de laatste keer geband?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis hem
Iemand enig idee hoe lang hij nog geband is? Denthemen?
als je me een kaart garandeerd altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |