Weet ik niet, moet je even onder die kilt kijken.quote:
Youtube is geblockt hierquote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=_j-Tji1DueU
Een smurf met een smurfquote:Op maandag 24 september 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je even onder die kilt kijken.
niks stout aan, ik gebruik gewoon mij supermodpowersquote:
Jij hangt onder die ander?quote:
http://tinytube.net/watch/veoh/e827854qysFpGQ/+?&q=cookie%20key%20secret&m=search&d=&i=quote:Op maandag 24 september 2007 16:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Youtube is geblockt hier
Staat die niet op http://tinytube.net/ ?
Ik mag toch hopen op een afgesloten circuit?quote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef sjimz het volgende:
Ik had vandaag wel applicatietrainingWas weer leuk, ongegeneerd met 210 km/u rijden
![]()
Ik ben blij dat ik de weg niet ben opgeweest vandaag...quote:Op maandag 24 september 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen op een afgesloten circuit?
Ik ben wel langs het circuit van Zantvoort gereden, Bloemendaal hebben we ook nog aangedaan!quote:Op maandag 24 september 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen op een afgesloten circuit?
quote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had vandaag wel applicatietrainingWas weer leuk, ongegeneerd met 210 km/u rijden
![]()
Een Smart die 210 haalt lijkt mij heel veilig.quote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef sjimz het volgende:
Ik rij alleen Baby Benz of Smart!
Werd laatst door 2 oma's in een Smart ingehaald op de A79. Reed zelf 140/145 en hun kwamen voorbij en reden zo van me wegquote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef sjimz het volgende:
Ik rij alleen Baby Benz of Smart!
Ze riepen dan ook É Balak waar ga je heen!quote:Op maandag 24 september 2007 17:07 schreef RayMania het volgende:
Wist niet dat Balak weg was bij Chelsea.
De wet hequote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Staat op een potje hazelnootpasta:
Ingredienten Suiker, plantaardige olie, lactose, hazelnoten, weipoeder, cacaopoeder, soja
Allergieinformatie: Bevat lactose, hazelnoten, koemelkeiwit, soja
Toch wel fijn dat ze zo duidelijk zijn.
Worden jullie ook altijd zo geil van cola?quote:Fenylalanine (Phe) is een van de twintig natuurlijk voorkomende aminozuren. Fenylalanine is een essentieel aminozuur dat nodig is voor diverse biochemische processen. Fenylalanine is onder andere nodig voor de aanmaak van neurotransmitters in de hersenen. Het schijnt de seksuele opwinding te verhogen en hormonen vrij te maken die de eetlust reguleren.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:23 schreef VoreG het volgende:
Op het cola etiket
*Bevat een bron van fenylalanine
Wiki:
[..]
Worden jullie ook altijd zo geil van cola?
ik krijg gelijk een slappequote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef RayMania het volgende:
Daarom drinkt Giel Beelen zoveel cola.
Zat je met een stijve te fokken?quote:Op maandag 24 september 2007 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg gelijk een slappe
* Againzender schenkt maar eens een bokbier in
Een lief zusje van mn grote broerquote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Wiens zusje ben jij dan wel niet?
nog niet weg, moest nog wat zakelijkere dingen afhandelen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
borisz alweer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |