Dit topic gaat over de virtuele POL doden, die misschien weer tot leven komen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef JAM het volgende:
Ja, mij natuurlijk.
Dat had ik begrepen, EchtGaaf, de op was duidelijk genoeg.quote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de virtuele POL doden, die misschien weer tot leven komen.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef JAM het volgende:
Ja, mij natuurlijk.
die.quote:
Ja die zag ik ook voorbij komen in een oud omhooggeschopt topic en die mag zeker wel terugkomen.quote:Op maandag 24 september 2007 14:31 schreef Lithion het volgende:
Steijn.
Idem. Ik zag dit topic, kon niet op zijn naam komen en zag op dat moment dat andere topic.quote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef du_ke het volgende:
Ja die zag ik ook voorbij komen in een oud omhooggeschopt topic en die mag zeker wel terugkomen.
die bedoelde ik.quote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef HenriOsewoudt het volgende:
McCarthy
Verdraaid, die mis ik ook. Hij was terug uit het buitenland en eventjes weer terug op Fok!. Jammer dat ie weg is.quote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef Elseetje het volgende:
Maar om even ontopic te reageren: ik mis One_of_the_few.
Ja, idd. POL is minder levendig dan 1 jaar terug. Maar gezegd moet worden dat we toen in de aanloop van de verkiezingen zaten. En afgezien het gedoe met Wilders is het politiek een saaie periode. Dus weinig actualiteit. Daarom verzin ik regelmatig zelf topics. Ik hoop dat anderen dat ook vaker gaan doen. Het liefst over controversiële onderwerpen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef K-Billy het volgende:
POL is minder levendig geworden, lijkt het me. Er ontstaan weinig topics die niet direct aan de actualiteiten verbonden zijn. Hier heb ik, net als alle anderen, zelf een verantwoordelijkheid in, dat zeker.
Jammer:quote:Maar toch, veel interessante mensen van, zeg, een jaar terug, zijn nu nog slechts sporadisch aanwezig.![]()
En volkomen onbekend met de ontwikkeling van het leven op aarde.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Jurgen21 het volgende:
PMB_RUG idd; altijd een goede medestander in het debat
Bedoel je nou qua evolutie of qua wereldvreemdheid?quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
En volkomen onbekend met de ontwikkeling van het leven op aarde.
Die heb ik ook al een tijdje niet gezien. Maar hij was hier erg actief rondom de verkiezingen, misschien dat het meer een verkiezings POL-poster was.quote:
Dat eerste.quote:Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bedoel je nou qua evolutie of qua wereldvreemdheid?
Dat idee krijg ik ook. Zat misschien wel in het campagneteam van de PvdAquote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje niet gezien. Maar hij was hier erg actief rondom de verkiezingen, misschien dat het meer een verkiezings POL-poster was.
Voor jou wel, maar voor mij niet.quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Jurgen21 het volgende:
PMB_RUG idd; altijd een goede medestander in het debat
DS4 zie ik regelmatig nog. Tenminste in nieuws.quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
Ik meen dat mijn complete lijst favorieten te lang weg is.
Multatuli; Argento; Hiz; DS4.
Ik heb een tijdje gedacht dat hij EchtGaaf was. Precies, maar dan ook precies dezelfde schrijfstijl.quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje niet gezien. Maar hij was hier erg actief rondom de verkiezingen, misschien dat het meer een verkiezings POL-poster was.
Maar die is er nog.quote:Op maandag 24 september 2007 14:31 schreef Lithion het volgende:
Steijn.
Kan ik mij voorstellen. Daarnaast waren we het heel vaak met elkaar eens.quote:Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedacht dat hij EchtGaaf was. Precies, maar dan ook precies dezelfde schrijfstijl.
Volgens mij was hij al en vacances gegaan?quote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
Aaah ging volgens mij een maand op vakantie ofzo.
Nee volgens mij niet. Of hij heeft het niet zo laten blijken. Hij weet het spel wel te bespelen, ja..... Maar ik durf er niets zinnigs over te zeggen, waarom ie gevlogen is.quote:Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk een manipulator eerste klasse gebleken, maar hij was after all niet zó kwaad toch?
Nou misschien leest ie dit wel en komt ie tot leven. Ik verwacht dat ie op ieder moment kan terugkomen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ik mis op zich niemand hoor, ben benieuwd waarom iemand als Aah wegblijft, als Aah.
Dat kwam op mij altijd meer over als een bewuste keuze eigenlijk. PMB was toch nog best rationeel en wetenschappelijk ingesteld en dan is het best vervelend als er zaken zijn die regelrecht ingaan tegen wat je gelooft, maar toch zo solide wetenschappelijk onderbouwd zijn.quote:
Ja, het trof mij ook meestal als onwil. Dom is 'ie bepaald niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kwam op mij altijd meer over als een bewuste keuze eigenlijk. PMB was toch nog best rationeel en wetenschappelijk ingesteld en dan is het best vervelend als er zaken zijn die regelrecht ingaan tegen wat je gelooft, maar toch zo solide wetenschappelijk onderbouwd zijn.
Blijkt vandaag nog in leven.quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
Ik meen dat mijn complete lijst favorieten te lang weg is.
; Argento;
Toen ik net op her forum zat, dacht ik dat ik het met een hoogleraar van doen had. Toen ik op zijn foto stuitte. Ik wil wel eens weten waar die nog eens terecht komt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:51 schreef descendent1 het volgende:
Verder ehmm. PMB RUG ja, maar dan weer vooral in WFL.
Meen je dat? Ben ik echt veranderd?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:25 schreef Xith het volgende:
Ik mis de EchtGaaf van voordat dat jochie op school werd vermoord..
Drukdrukdruk en ook nog net twee weken op Mauritius gezeten (erg prettige omgeving om te verblijven overigens)...quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
DS4.
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef Monolith het volgende:
PMB is ook weer gesignaleerd in WFL trouwens.![]()
Ja, klopt.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef Monolith het volgende:
PMB is ook weer gesignaleerd in WFL trouwens.![]()
Laat 'ie zich tot zijn vakgebied beperken.quote:
maar:quote:Het bekende verhaal van de Nederlander die ietwat te nuchter is, om te kunnen voorstellen dat er zoveel meer is....
Ik raad alle ongelovigen boeken te lezen over BDE's. En dan zie je wel dat er veel dimensies zijn dan die 3 (vooruit 4) waar binnen het huidige leven lijkt af te spelen.
Ik moest nu even kijken voor ik het begreep.quote:Het bekende verhaal van de Nederlander die ietwat te nuchter is, om zich te kunnen voorstellen dat er zoveel meer is....
Ik raad alle ongelovigen boeken te lezen over BDE's. En dan zie je wel dat er veel dimensies zijn dan die 3 (vooruit 4) waar binnen het huidige leven zich lijkt af te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |