preciesquote:Op maandag 24 september 2007 16:45 schreef Heavenlyblue het volgende:
Dat ga ik ook doen, Miss S. Het is beter augurkjes te nemen dan de chocolade met nootjes die nog in de kast ligt.
Dat dacht ik nou ook netquote:Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Troel het volgende:
Het nadeel aan augurken is dat ze met boterhamworst nog lekkerder dan zijn dan puur
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht! Wat zijn we erg hè en niet voor niets te dik geworden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Troel het volgende:
Het nadeel aan augurken is dat ze met boterhamworst nog lekkerder dan zijn dan puur
dan kan je ze beter maar niet in huis halenquote:Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Troel het volgende:
Nee, dat dacht ik helemaal niet! Ik dacht cervelaatworst (snijworst)quote:
Ik weet het... Maar het helpt mij altijd erg om erover na te denken waar boterhamworst van gemaakt isquote:Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Troel het volgende:
Ook erg lekker: plakjes appel in plaats van augurk. Verder 't zelfde recept.quote:Op maandag 24 september 2007 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Speaking of which, trouwens: bruin pittenbroodje rosbief met plakjes augurk en grove mosterd is een fijne combi, en nog slank & gezond ook. Paar blaadjes sla erbij voor de mooiigheid, beetje zwarte peper erover malen
Die zijn ook wel erg lekker, maar ik heb er gewoon geen trek in... ben ik helemaal niet gewend van mezelf...quote:Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
Levi, haal gewoon een lekkere salade bij de AH.De nicoise vond ik pas erg lekker.
![]()
Worth a shotquote:Op maandag 24 september 2007 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook erg lekker: plakjes appel in plaats van augurk. Verder 't zelfde recept.![]()
EN je eet zeker wel gewoon filet americain en gehaktquote:Op maandag 24 september 2007 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar het helpt mij altijd erg om erover na te denken waar boterhamworst van gemaakt is*ril...
Beetje peper maakt het wel extra lekker hoorquote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Worth a shot
Een broodbeleg rosbief is 25 kcal, ik heb het even opgezocht. En het fijne aan rosbief is dat het niet helemaal volgepompt is met allerlei hulpstoffen. Het is namelijk lekker van zichzelf
Niet dol op, nee.quote:Op maandag 24 september 2007 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
EN je eet zeker wel gewoon filet americain en gehakt
Peper reken ik niet onder hulpstoffenquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Beetje peper maakt het wel extra lekker hoor
De vleeswaar kipfilet, of gewoon zelfgebakken? Klinkt goed iig, zo komen we nog eens ergens.quote:Op maandag 24 september 2007 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Ook lekker, bruin broodje met kipfilet en stukjes peer met een beetje vinaigrette erover...
Bij de slager heb ik sowieso veel meer vertrouwen in de producten, idd, omdat ze het terplekke klaarmaken.quote:Op maandag 24 september 2007 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar moet filet americain dan van gemaakt zijn volgens jullie? Onze keurslager maakt het als je wil voor je neus klaar met biefstuk. Niks raars aan, volgens mij
ligt er maar net aan welkequote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Heavenlyblue het volgende:
In filet americain in de winkel zit toch ook heel veel mayonaise? Hoe lichter de filet, hoe meer mayonaise is toegevoegd.
In een flink aantal gevallen zit daar echt gewoon afvalvlees in met een zooi mayo en andere prut. Een goede slager maakt het uiteraard niet van die prut, als hij het vers wil maken is het nog beter, maar ik sla het overal afquote:Op maandag 24 september 2007 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar moet filet americain dan van gemaakt zijn volgens jullie? Onze keurslager maakt het als je wil voor je neus klaar met biefstuk. Niks raars aan, volgens mij
Als ik lui ben, dan de vleeswarenvariant kipfilet van bij de slager. Als ik minder lui ben, dan zelfgegrilde kipfiletquote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De vleeswaar kipfilet, of gewoon zelfgebakken? Klinkt goed iig, zo komen we nog eens ergens.
Slank broodbelegSOnja, eat your heart out met die vieze light jam
quote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef Troel het volgende:
Ok, dat is de druppel, ik ga nu wat lekkers pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |