abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53430436
Sonjabakkeren is crashdieet

Dit las ik net op de frontpage
pi_53430480
Riann, daar gaat het topic tot nu toe zo ongeveer over, iemand had het berichtje in het vorige topic al gepost...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53430941
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Is erg gezond hoor Als je kijkt wat er tegenwoordig allemaal in boter gestopt wordt, het is haast net zo erg als kraanwater

Overigens bedoel ik met boter gewoon halvarine of margarine, afhankelijk van wat we in huis hebben
Net zo erg als kraanwater? Troel toch!! Beetje trots op het nederlandse kraanwater, graag

Locutus, ik benijd je niets, brrr. Had je dit nou al eerder gedaan, zo'n periode extreem weinig eten? En werkte het toen?
Ik denk dat die formule die je noemt, wel redelijk klopt. Misschien een beetje aan de lage kant, maar geen slecht idee!! Niet alteveel hongeren iig.

HB, ben jij ook aan het lijnen?
  maandag 24 september 2007 @ 13:45:11 #104
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53431072
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

Locutus, ik benijd je niets, brrr. Had je dit nou al eerder gedaan, zo'n periode extreem weinig eten? En werkte het toen?
Ik denk dat die formule die je noemt, wel redelijk klopt. Misschien een beetje aan de lage kant, maar geen slecht idee!! Niet alteveel hongeren iig.
Ik heb het ondertussen 4 periodes gedaan, het werkt echt, ben in totaal 18,5 kg afgevallen ermee. Om op gewicht te blijven tijdens dieet is die formule idd wel goed..maar verschilt natuurlijk per persoon, niet iedereen heeft dezelfde lengte en hetzelfde streefgewicht.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53431136
quote:

[..]

Net zo erg als kraanwater? Troel toch!! Beetje trots op het nederlandse kraanwater, graag
Ik las laatst een artikel dat er zoveel hormonen van bv. de pil in het kraanwater zitten, dat mannen er vruchtbaarheidsproblemen van krijgen... Laat staan alle sporen van antidepressiva en andere medicatie..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53431159
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ik heb het ondertussen 4 periodes gedaan, het werkt echt, ben in totaal 18,5 kg afgevallen ermee. Om op gewicht te blijven tijdens dieet is die formule idd wel goed..maar verschilt natuurlijk per persoon, niet iedereen heeft dezelfde lengte en hetzelfde streefgewicht.
Nou ja, en ik merk toch echt dat het ene lijf het andere niet is. Ik was op stap met een vriendin die even lang is als ik, ze eet net zoveel als ik, maar ik beweeg veel meer. Mooi dat zij echt veel dunner is dan ik....
pi_53431198
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik las laatst een artikel dat er zoveel hormonen van bv. de pil in het kraanwater zitten, dat mannen er vruchtbaarheidsproblemen van krijgen... Laat staan alle sporen van antidepressiva en andere medicatie..
In kraanwater? Heb je daar een bron van?
  † In Memoriam † maandag 24 september 2007 @ 13:51:04 #108
43556 miss_dynastie
pi_53431213
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:15 schreef Riann het volgende:
Sonjabakkeren is crashdieet

Dit las ik net op de frontpage
Maar waarom komen die professoren pas nu met dat nieuws, nu Sonja al plenty of money aan haar methode verdiend heeft? Eén blik op het dieet en het is toch duidelijk wat het is? Ik vind het maar raar...
pi_53431220
jullie gaan snel dames
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53431268
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Riann, daar gaat het topic tot nu toe zo ongeveer over, iemand had het berichtje in het vorige topic al gepost...
okay te snel geweest ik was nog helemaal niet op fok geweest en ik las het en ik dacht meteen posten in het fokdieetclub topic
pi_53431382
tvp.

Ik ben te druk met solliciteren en al die andere dingen....
pi_53431410
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In kraanwater? Heb je daar een bron van?
dit is iig de link waar ik last over dat er steeds meer sporen van geneesmiddelen in drinkwater zitten.
http://www.nu.nl/news/123(...)n_in_drinkwater.html

Waar ik nou dat andere verhaal heb gelezen weet ik niet meer.
  maandag 24 september 2007 @ 14:03:51 #113
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53431502
Ik ben inderdaad ook op dieet, Coldfeet. Ik wilde aanvankelijk het Sonja Bakker dieet gaan doen, maar ik val nu ook af door mijn eetpatroon grondig onder de loep te nemen en alles waar je dik van kan worden te schrappen. Ik heb het dan met name over koekjes, snoep, suiker, chips en vette happen als pizza's, patat en snacks. Als ik hier verder mee afval dan heb ik niet zo'n behoefte aan malle fratsen in de vorm van een voorgeschreven eetplan.
  maandag 24 september 2007 @ 14:03:58 #114
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_53431506
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_53431555
Dat was hem -Luxury-
Nu ik trouwens eens kijk waar dat verhaal vandaan komt weet ik niet of het wel zo geloofwaardig is eigenlijk...
pi_53431596
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben inderdaad ook op dieet, Coldfeet. Ik wilde aanvankelijk het Sonja Bakker dieet gaan doen, maar ik val nu ook af door mijn eetpatroon grondig onder de loep te nemen en alles waar je dik van kan worden te schrappen. Ik heb het dan met name over koekjes, snoep, suiker, chips en vette happen als pizza's, patat en snacks. Als ik hier verder mee afval dan heb ik niet zo'n behoefte aan malle fratsen in de vorm van een voorgeschreven eetplan.
True.
Beweeg je ook veel? Mijn ervaring is dat je met verstandig eten en bewegen echt een eind komt. Ga je ook goed van in je vel zitten.
Hoe oud ben je?
  maandag 24 september 2007 @ 14:11:17 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_53431686
quote:

[..]

Je wilt niet weten wat er allemaal in zit hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53431707
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef teigan het volgende:
Dat was hem -Luxury-
Nu ik trouwens eens kijk waar dat verhaal vandaan komt weet ik niet of het wel zo geloofwaardig is eigenlijk...
Mmm, dat artikeltje van NU.nl zou ik wel serieus nemen, maar dat andere bericht niet zo. Die dame lijkt te denken dat drinkwater rechtstreeks wordt gemaakt van gezuiverd afvalwater, en dat is natuurlijk niet zo, er zit nogal een verdunningsgraad in het systeem.

* ColdFeet weet best wel wat van afvalwater- en drinkwaterzuivering.... En het Nederlandse drinkwater is nog steeds een van de beste ter wereld. Hoor .
  maandag 24 september 2007 @ 14:15:36 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_53431803
Er stond laatst een overzicht in De Pers. En dat is in andere bladen ook genoemd, dus het zal echt wel zo zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53431862
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hoi Heavenlyblue, welkom hier! Veel succes met het aanpassen van je levensstijl en het afvallen! Sport je er ook nog bij?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 september 2007 @ 14:18:04 #121
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53431864
Ik beweeg denk ik veel te weinig, maar ik hou ook helemaal niet van sportscholen en verenigingen. En ik word meestal al moe als ik aan sporten denk en dan ben ik nog niet eens begonnen!

Op de tvshop hebben ze een belachelijk uitziende saunacabine waarin je 500 kcal per 20 minuten verbrandt. Zweet je vet weg, is het motto van dat geval. Waarom hebben we die eigenlijk niet allemaal al? (tot hoever mag je eigenlijk liegen in reclame?)
pi_53431893
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:15 schreef Troel het volgende:
Er stond laatst een overzicht in De Pers. En dat is in andere bladen ook genoemd, dus het zal echt wel zo zijn
Op wat voor stoffen doel je dan?
pi_53431901
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik beweeg denk ik veel te weinig, maar ik hou ook helemaal niet van sportscholen en verenigingen. En ik word meestal al moe als ik aan sporten denk en dan ben ik nog niet eens begonnen!

Op de tvshop hebben ze een belachelijk uitziende saunacabine waarin je 500 kcal per 20 minuten verbrandt. Zweet je vet weg, is het motto van dat geval. Waarom hebben we die eigenlijk niet allemaal al? (tot hoever mag je eigenlijk liegen in reclame?)
Ik wil er ook zoeen waar kan ik intekenen?
pi_53431912
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

True.
Beweeg je ook veel? Mijn ervaring is dat je met verstandig eten en bewegen echt een eind komt. Ga je ook goed van in je vel zitten.
Hoe oud ben je?
Goed in je vel zitten is het allerbelangrijkste!
Welkom HeavenlyBlue.

En ColdFeet geloof ik gelijk als het over kraanwater gaat!
  maandag 24 september 2007 @ 14:23:00 #125
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53431976
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil er ook zoeen waar kan ik intekenen?
http://www.tvshop.com/NL/products/8660
quote:
Total Sauna – de draagbare sauna voor bij u thuis! Verwen uzelf en uw lichaam vanaf nu waneer u dat wilt.

Total Sauna biet u alle voordelen van een echte sauna, maar gewoon bij u thuis. Ontspan in uw eigen saunaluxe - vanaf nu wanneer en waar u maar wilt. Zelfs bij het tv-kijken of lezen - dat is vanaf nu mogelijk!

De saunabelevenis met Total Sauna:

ontslakken & gezond zweten

de huid reinigen & ontgiften

ontspannen en stress afbouwen

na gebruik gewoon snel in elkaar vouwen en opbergen

Door het zweten in de sauna kunt u uw lichaam ontslakken: reeds na de eerste ronde in uw Total Sauna zult u de eerste resultaten zien en voelen. Daarbij ontslakt uw hele lichaam doelgericht: de buik, de heupen, de taille, de billen of de dijbenen.

Met behulp van Total Sauna worden uw poriën geopend, zodat u ongewilde schadelijke stoffen kunt uitzweten, niet alleen goed voor u, maar ook gezond voor uw hele lichaam. Uw huidbeeld wordt aanzienlijk verbeterd; spieren en gewrichten worden ontspannen en stress wordt afgebouwd.

Total Sauna is snel en eenvoudig in het gebruik: giet gewoon water in de stomer, schakelen het toestel in en binnen korte tijd begint het te stomen. U kunt zelfs enkele druppels van uw lievelingsgeur gebruik voor een aangename aromatherapie.

Leun vervolgens achterover en ontspan.

Total Sauna is niet in de handel verkrijgbaar, maar alléén hier bij TV-Shop
In de reclame zelf wordt nog verteld dat je er dus 500 kcal per 20 minuten mee verliest en dat een echte sauna thuis tot nu toe alleen voorbehouden was aan miljonairs.

pi_53432033

Geweldig zo'n ding!
Is er ook nog een gat voor je voeten?
Dan kun je m namelijk geel verven en heb je je eigen SpongeBob outfit!
pi_53432036
Die heb ik laatst gezien ja, die saunatent!
Ik heb me kapot gelachen, ik vind het zo'n dom ding...
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2007 @ 14:25:56 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53432037
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

[..]

In de reclame zelf wordt nog verteld dat je er dus 500 kcal per 20 minuten mee verliest en dat een echte sauna thuis tot nu toe alleen voorbehouden was aan miljonairs.

[afbeelding]
Mag ik even Sorry... *weer onder bureau vandaan kruipt en op de stoel terug gaat zitten.
Ik zie me al zitten

Ow, en trouwens Welkom en veel succes Heavenly!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 september 2007 @ 14:27:36 #129
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53432077
Helaas hebben ze op de site geen foto van het mooiste totalsaunamoment uit de reclame: een man die vanuit de blauwe doos achter zijn computer zit. Daarvoor moet je echt de reclame gaan kijken

En bedankt voor het warme welkom. Jullie zijn een stuk levendiger dan de Sonja Bakker groep.
pi_53432101
Zo'n soortgelijk apparaat heb ik ook weleens gezien bij tellsel, maar zie je jezelf daarin zitten
'k Geloof het ook niet echt: vocht is toch iets heeeeeeeeel anders dan vet
Iemand van het werk zat bij een sportschool ook in een sauna-achtig ding en deed daar oefeningen in. Kostte haar 60 euro per maand voor 1 uur oefeningen in de week, ze claimden er dan bij dat dat ene uurtje vanwege die hitte gelijk stond aan 4 uur regulier sporten.
Geef mij dan maar gewoon sporten eigenlijk!
Het mooi kotsende meisje.
pi_53432109
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:

Geweldig zo'n ding!
Is er ook nog een gat voor je voeten?
Dan kun je m namelijk geel verven en heb je je eigen SpongeBob outfit!

Maar in ieder geval succes Heavenly Blue, ennuh, er is ook genoeg beweging buiten sportscholen, zoals zwemmen, hardlopen, skaten...
pi_53432233
quote:

[..]

[..]

[afbeelding]
Briljant

Ik zie me al zitten, met een boek

Oh en HB, onderschat ook echt niet het effect van veel wandelen en fietsen. Ik weet niet of je een auto hebt, maar het scheelt al behoorlijk als je die met enige regelmaat laat staan... Of lekker op zaterdagmiddag wandelen op het strand, bedenk wat leuks
Hoewel ik moet zeggen dat de sportschool mij ook best bevalt trouwens. Ik hou niet van teamsporten.... Wil nog weleens een vechtsport gaan doen ofzo. Maar voorlopig eerst maar eens wat conditie opbouwen!
  maandag 24 september 2007 @ 14:41:36 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_53432381
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op wat voor stoffen doel je dan?
MEDICIJNEN IN HET WATER

Drinkwater bevat steeds vaker lage concentraties geneesmiddelen. De medicijnen die voorkomen in drinkwater zijn slecht afbreekbaar en worden veel gebruikt. Dat blijkt uit een gisteren gepubliceerd onderzoek van het Rijksinsitituur voor Volksgezondheid en Mileu in opdracht van het ministerie van VROM. Het RIVM benadrukt dat de hoeveelheden zo lag zijn dat effecten op de volksgezondheid zijn te verwaarlozen.

Bijsluiter

Benaming:
drinkwater

Samenstelling, in nanogram per liter:
Salicylicum zuur 122
Clofibricum zuur 136
Chloramphenicol 13
Ibuprofen 28
Iopromide 36
Sulfanethoxazole 25
Paracetamol 33
Fenazon 29
Petoprolol 26
Bezafibrate 20
Dicolofenac 18
Prozac 10
Iohexol 57
Carbanazepine 25
Fenofibrate 21

Vorm:
vloeibaar

Te gebruiken bij:
Dorst, hoofdpijn, verhoging, maagpijn, spierpijn, schimmelinfectie, epilepsie, hart-en vaatziekten, depressiviteit.

Dosering:
Twee tot drie liter per dag.

Toedieningswijze:
Oraal, verspreid over de dag

Bijwerkingen:
Abnormale duizeligheid, allergie, angst, benauwdgheid, bloedingen, concentratieproblemen, griepachtige verschijnselen, gewichtsafname (vooral bij bestaand overgewicht), gewrichtspijn, gezichtsstoornissen, hartkloppingen, hoofdpijn, huiduitslag, longaandoeningen, maagdarm-klachten, misselijkheid, moedheid, nervositeit, pijn in de borst, seksuele stoornissen, slaapproblemen, smaakveranderingen, spierpijn, sufheid, overmatig zweten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53432442
quote:
Lijstje van Troel
Dat had ik idd gelezen.
IMaar je moet je natuurlijk afvragen hoeveel risico je loopt met zulke lage doses. Ik maak me er niet druk om iig. Jij wel dan?
pi_53432786
quote:

[..]

[..]

[afbeelding]
Hij is cool!
Alleen denk ik niet dat het zal werken. Al moet ik zeggen dat ik in China bij 38c en een luchtvochtigheid van 98% wel flink ben afgevallen!
***Levi was here***
pi_53432859
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hij is cool!
Alleen denk ik niet dat het zal werken. Al moet ik zeggen dat ik in China bij 38c en een luchtvochtigheid van 98% wel flink ben afgevallen!
Ik denk niet dat het slecht voor je is. Waarschijnlijk is het zelfs nog wel lekker ook. Maar vet verbranden doe je er niet mee, vrees ik.
pi_53432913
Wat is het weer gezellig hier

Welkom HeavenlyBlue, kom je ook in het lijstje of wil je je gewicht e.d. liever niet online hebben?

Dat sauna-ding ziet er idd uit als een spongebob-pak in het blauw Niks voor mij, dan liever sporten. Ik ga woensdag wel weer een poging wagen bij steps, vorige week niet geweest vanwege ziekte en ik hoorde dat toen het niveau al omhooggegaan was, terwijl ik het daarvoor nog maar net bij kon houden. Ben benieuwd.
  maandag 24 september 2007 @ 15:31:15 #138
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53433563
Jeetje wat gaat het hard hier vandaag. Welkom HeavenlyBlue

Dat saunading Ik zeg maar niks geloof ik.

Iemand nog gezonde snacktips? Ik heb even last van een hongeraanval.
pi_53433672
Worteltjes

Of een flinke hand zoute popcorn, of aardbeien, of wat kikkererwten ( vind ik echt heerlijk)
pi_53434198
komkommer, cherrytomaatjes, rijstwafels met een dun laagje linera smeerpaté , olijven...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53434502
Augurken, zilveruitjes...
  maandag 24 september 2007 @ 16:15:13 #142
4177 Jojogirl
pi_53434780
Hier krijg ik vooral nog meer trek van want de meeste van die dingen heb ik niet in huis, terwijl ze zo lekker klinken Maar ik zit nu aan de tomaatjes
pi_53434938
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
Augurken, zilveruitjes...
Aww ja, die zijn zo zalig caloriearm... Ik lepel rustig een halve pot zilveruitjes leeg, en dan heb je nog maar 70-80 kcal binnen.

Daar moet je dan wel de kcal van de Rennies erna bij optellen... niet zo fijn voor je maag
pi_53435216
Gelukkig heb ik een sterke maag...
  maandag 24 september 2007 @ 16:33:00 #145
4177 Jojogirl
pi_53435284
Mijn maag heeft daar ook geen enkel probleem mee
  maandag 24 september 2007 @ 16:33:41 #146
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53435298
Zitten er veel kcal in rennies dan? Dat wist ik helemaal niet hihi. Jullie sommen allemaal lekker slanke tussendoortjes op, maar de realiteit wil dat ik daar helemaal niets van in huis heb. Ik wacht wel op het avondeten en neem een banaantje.

Omearos, ik wil mijn gewicht liever niet open en bloot op internet hebben. Ik val wel in de categorie obesitas met een bmi van 30+.
pi_53435351
Ik vind ze gewoon uit een potje als vreselijk lekker, maar echt het toppunt van genieten is zelf-ingemaakte zilveruitjes. Alleen jammer dat het zo'n pokkenklus is om al die kleine krengen te schillen, maar lekker!! Je kunt verschillende soorten azijn en specerijen enzo gebruiken, mmmm.
pi_53435405
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef Heavenlyblue het volgende:
Zitten er veel kcal in rennies dan? Dat wist ik helemaal niet hihi. Jullie sommen allemaal lekker slanke tussendoortjes op, maar de realiteit wil dat ik daar helemaal niets van in huis heb. Ik wacht wel op het avondeten en neem een banaantje.

Omearos, ik wil mijn gewicht liever niet open en bloot op internet hebben. Ik val wel in de categorie obesitas met een bmi van 30+.
je kan die tussendoortjes toch in huis halen? (ok niet vanmiddag meer maar voor een ander keertje )
  maandag 24 september 2007 @ 16:45:26 #149
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53435631
Dat ga ik ook doen, Miss S. Het is beter augurkjes te nemen dan de chocolade met nootjes die nog in de kast ligt.
pi_53435634
Ik moet zo naar school, direct vanuit mijn werk. Ik moet nog iets te eten halen, maar heb eigenlijk nergens trek in. Heb weldegelijk honger, maar gewoon nergens trek in. Gek is dat... normaal ben ik gek op maaltijdsalades of een smakelijk broodje van de Subway of de V&D ofzo, maar nu niet. Iemand een goed idee??
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')