Net zo erg als kraanwater? Troel toch!! Beetje trots op het nederlandse kraanwater, graagquote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Is erg gezond hoorAls je kijkt wat er tegenwoordig allemaal in boter gestopt wordt, het is haast net zo erg als kraanwater
Overigens bedoel ik met boter gewoon halvarine of margarine, afhankelijk van wat we in huis hebben
Ik heb het ondertussen 4 periodes gedaan, het werkt echt, ben in totaal 18,5 kg afgevallen ermee. Om op gewicht te blijven tijdens dieet is die formule idd wel goed..maar verschilt natuurlijk per persoon, niet iedereen heeft dezelfde lengte en hetzelfde streefgewicht.quote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Locutus, ik benijd je niets, brrr. Had je dit nou al eerder gedaan, zo'n periode extreem weinig eten? En werkte het toen?
Ik denk dat die formule die je noemt, wel redelijk klopt. Misschien een beetje aan de lage kant, maar geen slecht idee!! Niet alteveel hongeren iig.
Ik las laatst een artikel dat er zoveel hormonen van bv. de pil in het kraanwater zitten, dat mannen er vruchtbaarheidsproblemen van krijgen... Laat staan alle sporen van antidepressiva en andere medicatie..quote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net zo erg als kraanwater? Troel toch!! Beetje trots op het nederlandse kraanwater, graag
Nou ja, en ik merk toch echt dat het ene lijf het andere niet is. Ik was op stap met een vriendin die even lang is als ik, ze eet net zoveel als ik, maar ik beweeg veel meer. Mooi dat zij echt veel dunner is dan ik....quote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen 4 periodes gedaan, het werkt echt, ben in totaal 18,5 kg afgevallen ermee. Om op gewicht te blijven tijdens dieet is die formule idd wel goed..maar verschilt natuurlijk per persoon, niet iedereen heeft dezelfde lengte en hetzelfde streefgewicht.
In kraanwater? Heb je daar een bron van?quote:Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel dat er zoveel hormonen van bv. de pil in het kraanwater zitten, dat mannen er vruchtbaarheidsproblemen van krijgen... Laat staan alle sporen van antidepressiva en andere medicatie..
Maar waarom komen die professoren pas nu met dat nieuws, nu Sonja al plenty of money aan haar methode verdiend heeft? Eén blik op het dieet en het is toch duidelijk wat het is? Ik vind het maar raar...quote:Op maandag 24 september 2007 13:15 schreef Riann het volgende:
Sonjabakkeren is crashdieet
Dit las ik net op de frontpage
okay te snel geweest ik was nog helemaal niet op fok geweest en ik las het en ik dacht meteen posten in het fokdieetclub topicquote:Op maandag 24 september 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Riann, daar gaat het topic tot nu toe zo ongeveer over, iemand had het berichtje in het vorige topic al gepost...
dit is iig de link waar ik last over dat er steeds meer sporen van geneesmiddelen in drinkwater zitten.quote:Op maandag 24 september 2007 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In kraanwater? Heb je daar een bron van?
True.quote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben inderdaad ook op dieet, Coldfeet. Ik wilde aanvankelijk het Sonja Bakker dieet gaan doen, maar ik val nu ook af door mijn eetpatroon grondig onder de loep te nemen en alles waar je dik van kan worden te schrappen. Ik heb het dan met name over koekjes, snoep, suiker, chips en vette happen als pizza's, patat en snacks. Als ik hier verder mee afval dan heb ik niet zo'n behoefte aan malle fratsen in de vorm van een voorgeschreven eetplan.
Je wilt niet weten wat er allemaal in zit hoorquote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Net zo erg als kraanwater? Troel toch!! Beetje trots op het nederlandse kraanwater, graag
Mmm, dat artikeltje van NU.nl zou ik wel serieus nemen, maar dat andere bericht niet zo. Die dame lijkt te denken dat drinkwater rechtstreeks wordt gemaakt van gezuiverd afvalwater, en dat is natuurlijk niet zo, er zit nogal een verdunningsgraad in het systeem.quote:Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef teigan het volgende:
Dat was hem -Luxury-
Nu ik trouwens eens kijk waar dat verhaal vandaan komt weet ik niet of het wel zo geloofwaardig is eigenlijk...![]()
Hoi Heavenlyblue, welkom hier! Veel succes met het aanpassen van je levensstijl en het afvallen! Sport je er ook nog bij?quote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben inderdaad ook op dieet, Coldfeet. Ik wilde aanvankelijk het Sonja Bakker dieet gaan doen, maar ik val nu ook af door mijn eetpatroon grondig onder de loep te nemen en alles waar je dik van kan worden te schrappen. Ik heb het dan met name over koekjes, snoep, suiker, chips en vette happen als pizza's, patat en snacks. Als ik hier verder mee afval dan heb ik niet zo'n behoefte aan malle fratsen in de vorm van een voorgeschreven eetplan.
Op wat voor stoffen doel je dan?quote:Op maandag 24 september 2007 14:15 schreef Troel het volgende:
Er stond laatst een overzicht in De Pers. En dat is in andere bladen ook genoemd, dus het zal echt wel zo zijn
Ik wil er ook zoeenquote:Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik beweeg denk ik veel te weinig, maar ik hou ook helemaal niet van sportscholen en verenigingen. En ik word meestal al moe als ik aan sporten denk en dan ben ik nog niet eens begonnen!
Op de tvshop hebben ze een belachelijk uitziende saunacabine waarin je 500 kcal per 20 minuten verbrandt. Zweet je vet weg, is het motto van dat geval. Waarom hebben we die eigenlijk niet allemaal al? (tot hoever mag je eigenlijk liegen in reclame?)
Goed in je vel zitten is het allerbelangrijkste!quote:Op maandag 24 september 2007 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True.
Beweeg je ook veel? Mijn ervaring is dat je met verstandig eten en bewegen echt een eind komt. Ga je ook goed van in je vel zitten.
Hoe oud ben je?
http://www.tvshop.com/NL/products/8660quote:Op maandag 24 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil er ook zoeenwaar kan ik intekenen?
In de reclame zelf wordt nog verteld dat je er dus 500 kcal per 20 minuten mee verliest en dat een echte sauna thuis tot nu toe alleen voorbehouden was aan miljonairs.quote:Total Sauna – de draagbare sauna voor bij u thuis! Verwen uzelf en uw lichaam vanaf nu waneer u dat wilt.
Total Sauna biet u alle voordelen van een echte sauna, maar gewoon bij u thuis. Ontspan in uw eigen saunaluxe - vanaf nu wanneer en waar u maar wilt. Zelfs bij het tv-kijken of lezen - dat is vanaf nu mogelijk!
De saunabelevenis met Total Sauna:
ontslakken & gezond zweten
de huid reinigen & ontgiften
ontspannen en stress afbouwen
na gebruik gewoon snel in elkaar vouwen en opbergen
Door het zweten in de sauna kunt u uw lichaam ontslakken: reeds na de eerste ronde in uw Total Sauna zult u de eerste resultaten zien en voelen. Daarbij ontslakt uw hele lichaam doelgericht: de buik, de heupen, de taille, de billen of de dijbenen.
Met behulp van Total Sauna worden uw poriën geopend, zodat u ongewilde schadelijke stoffen kunt uitzweten, niet alleen goed voor u, maar ook gezond voor uw hele lichaam. Uw huidbeeld wordt aanzienlijk verbeterd; spieren en gewrichten worden ontspannen en stress wordt afgebouwd.
Total Sauna is snel en eenvoudig in het gebruik: giet gewoon water in de stomer, schakelen het toestel in en binnen korte tijd begint het te stomen. U kunt zelfs enkele druppels van uw lievelingsgeur gebruik voor een aangename aromatherapie.
Leun vervolgens achterover en ontspan.
Total Sauna is niet in de handel verkrijgbaar, maar alléén hier bij TV-Shop
Mag ik evenquote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
http://www.tvshop.com/NL/products/8660
[..]
In de reclame zelf wordt nog verteld dat je er dus 500 kcal per 20 minuten mee verliest en dat een echte sauna thuis tot nu toe alleen voorbehouden was aan miljonairs.
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig zo'n ding!
Is er ook nog een gat voor je voeten?
Dan kun je m namelijk geel verven en heb je je eigen SpongeBob outfit!
Briljantquote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
[..]
In de reclame zelf wordt nog verteld dat je er dus 500 kcal per 20 minuten mee verliest en dat een echte sauna thuis tot nu toe alleen voorbehouden was aan miljonairs.
[afbeelding]
MEDICIJNEN IN HET WATERquote:Op maandag 24 september 2007 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op wat voor stoffen doel je dan?
Dat had ik idd gelezen.quote:Lijstje van Troel
quote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Ik denk niet dat het slecht voor je is. Waarschijnlijk is het zelfs nog wel lekker ook. Maar vet verbranden doe je er niet mee, vrees ik.quote:Op maandag 24 september 2007 14:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij is cool!
![]()
Alleen denk ik niet dat het zal werken. Al moet ik zeggen dat ik in China bij 38c en een luchtvochtigheid van 98% wel flink ben afgevallen!![]()
Aww ja, die zijn zo zalig caloriearm... Ik lepel rustig een halve pot zilveruitjes leeg, en dan heb je nog maar 70-80 kcal binnen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
Augurken, zilveruitjes...
je kan die tussendoortjes toch in huis halen? (ok niet vanmiddag meer maar voor een ander keertjequote:Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef Heavenlyblue het volgende:
Zitten er veel kcal in rennies dan? Dat wist ik helemaal niet hihi. Jullie sommen allemaal lekker slanke tussendoortjes op, maar de realiteit wil dat ik daar helemaal niets van in huis heb. Ik wacht wel op het avondeten en neem een banaantje.
Omearos, ik wil mijn gewicht liever niet open en bloot op internet hebben. Ik val wel in de categorie obesitas met een bmi van 30+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |