abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53421569
Wilders Anno 2007
quote:
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”

„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Marokkaanse nationaliteit.”

„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Marokkaanse tuig. Pak ze het Nederlanderschap af en zet ze uit.”

„Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.”

„Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali.”

„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Rabat aan de Rijn.”

„De islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. (...)”

„Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”
Hitler Anno 1933
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”

„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Joodse nationaliteit.”

„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Joodse tuig. Pak ze het joodse geloof af en zet ze uit.”

„Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.”

„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Tel Aviv aan de Rijn.”

„De Jodendom is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland van Joden af te zien . (...)”

„Zorg dat recidiverende criminelen met een joodse nationaliteit, zoals de vele Joodse straatterroristen, hun Joodse gellof kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”

Nou in plaats Wilders te steunen moet er van alles gedaan te worden om Wilders te stoppen
Hij misbruikt de democratie en wil alleen zijn doeleinden halen meer niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_53421655
wat is er mis met zijn uitspraken dan?
Als er een hele volksverhuizende bomberjacks dragende skinheads, inclu adhd richting marokko gaan, en daar de boel op stelten zetten, en mensen beroven, in elkaar slaan, uitschelden, beledigen keer op keer, auto's leegjatten, name it...dus in feite mega onbeschoft gedrag vertonen, wat doet men dan in Marokko?
Ik denk dat ze ze stenigen!
Dus hou je murf aub, dit is nog niks vergeleken wat men zou doen in land van oorsprong!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53421694
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Als er een hele volksverhuizende bomberjacks dragende skinheads, inclu adhd richting marokko gaan, en daar de boel op stelten zetten, en mensen beroven, in elkaar slaan, uitschelden, beledigen keer op keer, auto's leegjatten, name it...dus in feite mega onbeschoft gedrag vertonen, wat doet men dan in Marokko?
Dus hou je murf aub, dit is nog niks vergeleken wat men zou doen in land van oorsprong!
In plaats van in te gaan op de uitspraken van Wilders ga je weer en nog steeds weer alles ontkennen en alles vergeten
pi_53421706
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef Meki het volgende:

[..]

In plaats van in te gaan op de uitspraken van Wilders ga je weer en nog steeds weer alles ontkennen en alles vergeten
Wie ik of jij?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53421741
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wie ik of jij?
Jij natuurlijk

In plaats van om deze verschilelijke dictator af te wijzen zit je hem te verdedigen
pi_53421744
Rot eens op Meki. Ik betaal mij al knetter scheel aan belastingcenten omdat er zoveel figuren als jij hier in Nederland zijn. En het gaat er niet beter op worden. Je wordt bedankt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_53421793
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Rot eens op Meki. Ik betaal mij al knetter scheel aan belastingcenten omdat er zoveel figuren als jij hier in Nederland zijn. En het gaat er niet beter op worden. Je wordt bedankt.
en jij wordt bedankt voor dat jij Wilders aan de macht helpt
jij wordt bedankt dat de hele samenleving naar de klote gaat omdat jij in een dictator gelooft die een groep wilt deporteren van Nederland
pi_53421815
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer betaal jij belasting voor allochtonen in Nederland
wil jij soms beweren dat wij GEEN BELASTING betalen
pi_53421824
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij natuurlijk

In plaats van om deze verschilelijke dictator af te wijzen zit je hem te verdedigen
Ik verdedig hem niet, ik vind het niet terecht dat er zoveel criminele buitenlandse jongeren zijn die overal onderuit komen, nog wel!
Dus is er wel een persoon als wilders nodig!
Waarom keur jij hun gedrag goed terwijl dat in land van herkomst nooit geaccepteerd zou worden en men zich netjes moet gedragen!
En omdat het hier zo gemakkelijk gaat allemaal en men die vrijheid niet aankan, moet alles maar kunnen en mag niemand er iets van zeggen?
Ik hoop dat die volksverhuizing er komt gaan we ruilen van land!
pi_53421834
Punt 3,4,5,8 kan ik wel inkomen eigenlijk.
pi_53421869
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Sinds wanneer betaal jij belasting voor allochtonen in Nederland
wil jij soms beweren dat wij GEEN BELASTING betalen
Denk jij dat de cashflow binnen de allochtone gemeenschap hoger ligt dan bij die van autochtone mensen?? Van een uitkering kan je weinig producten aanschaffen dunkt mij.
pi_53421883
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik verdedig hem niet, ik vind het niet terecht dat er zoveel criminele buitenlandse jongeren zijn die overal onderuit komen, nog wel!
Dus is er wel een persoon als wilders nodig!
Waarom keur jij hun gedrag goed terwijl dat in land van herkomst nooit geaccepteerd zou worden en men zich netjes moet gedragen!
En omdat het hier zo gemakkelijk gaat allemaal en men die vrijheid niet aankan, moet alles maar kunnen en mag niemand er iets van zeggen?
Ik hoop dat die volksverhuizing er komt gaan we ruilen van land!

Ik keur niemand hun gedrag goed. tevens bron graag

Jij vindt dus Wilders nodig. Schaam je erg diep neem gelijk afstand van buitenlanders en praat niet meer met ze
Kijk ze dus ook niet meer aan . schandelijk dat je het nog toegeeft dat Wilders nodig is .
pi_53421897
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Denk jij dat de cashflow binnen de allochtone gemeenschap hoger ligt dan bij die van autochtone mensen?? Van een uitkering kan je weinig producten aanschaffen dunkt mij.
Wie in Wilders gelooft komt alleen met onjuiste beweringen over allochtonen

Ze werken niet hebben allemaal uitkering.

schaam je diep .
pi_53421903
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij vindt dus Wilders nodig. Schaam je erg diep neem gelijk afstand van buitenlanders en praat niet meer met ze
Kijk ze dus ook niet meer aan . schandelijk dat je het nog toegeeft dat Wilders nodig is .
Nee, er zijn nog meer partijen als de PVDA en SP nodig. Hebben we over 10 jaar helemaal niemand meer aan het werk hier in Nederland.
pi_53421908
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Bepaal jij dat?
Als ze in jouw thuisland buitenlandse jongeren hebben die jouw familie lastig valt, auto's leegrooft, je oma voor de kanus rammen omdat ze haar tasje met centjes willen hebben...
dan is dat ok?
Oh nee wacht daar zitten alleen maar Wildersen.
  maandag 24 september 2007 @ 00:38:29 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53421925
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:23 schreef Meki het volgende:
Hitler Anno 1933
Ja man, ze hadden toen een marokkanenplaag.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_53421927
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Nee, er zijn nog meer partijen als de PVDA en SP nodig. Hebben we over 10 jaar helemaal niemand meer aan het werk hier in Nederland.

zo jij kan in de toekomst kijken.

alweer een onjuiste bewering. dat heb je met iemand die haat tegen allochtonen zo hard in zijn hart heeft
pi_53421929
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

schaam je diep .

gekkie
pi_53421931
quote:
Hitler Anno 1933
Hitler, . Zo te zien een waar visionair, en ondanks zijn functie als Duits staatshoofd volkomen begaan met de Nederlandse wederwaardigheden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53421937
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

schaam je diep .
Het is toch algemeen bekend dat de werkloosheid binnen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse gemeenschap donders hoog ligt??
pi_53421946
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

zo jij kan in de toekomst kijken.

alweer een onjuiste bewering. dat heb je met iemand die haat tegen allochtonen zo hard in zijn hart heeft
Heb je wel eens gehoord van projectie?
Zoek maar eens op!
pi_53421952
gekke kankermeki
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53421969
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Bepaal jij dat?
Als ze in jouw thuisland buitenlandse jongeren hebben die jouw familie lastig valt, auto's leegrooft, je oma voor de kanus rammen omdat ze haar tasje met centjes willen hebben...
dan is dat ok?
Oh nee wacht daar zitten alleen maar Wildersen.

Dat zijn dus Wilders standpunten met haat jegens andere mensen met andere culturen
Dat je het nog durft om met mij in discussie te gaat. Heb je het wel gevraagd aan Wilders dat je met een allochtoon mag praten
pi_53421995
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat de werkloosheid binnen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse gemeenschap donders hoog ligt??
Dus omdat het mischien 1 % hoger is dan het Nederlandse zijn ze allemaal lui en hebben allemaal uitkering

zeg waar heb je al die haat vandaan ??
pi_53422022
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus omdat het mischien 1 % hoger is dan het Nederlandse zijn ze allemaal lui en hebben allemaal uitkering

zeg waar heb je al die haat vandaan ??
Ik heb helemaal geen haat jegens buitenlanders. Ik zeg alleen dat het er allemaal niet veel beter op is geworden.

En dat werkloosheidpercentage ligt enkele tientallen hoger.
pi_53422030
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zijn dus Wilders standpunten met haat jegens andere mensen met andere culturen
Dat je het nog durft om met mij in discussie te gaat. Heb je het wel gevraagd aan Wilders dat je met een allochtoon mag praten
Jij zit vol haat jegens autochtonen
Je hebt geen een antwoord gegeven op mijn tegenvraag!
pi_53422044
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:42 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen haat jegens buitenlanders. Ik zeg alleen dat het er allemaal niet veel beter op is geworden.
en nu piep je opeens wel anders.

dat heb je met Wilders. wou je zeggen dat het beter zou gaan als Wilders aan de macht kwam
pi_53422048
quote:
Wilders Anno 2007
[..]

Hitler Anno 1933

„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Joodse nationaliteit.”

„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Joodse tuig. Pak ze het joodse geloof af en zet ze uit.”

„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Tel Aviv aan de Rijn.”

„De Jodendom is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland van Joden af te zien . (...)”

„Zorg dat recidiverende criminelen met een joodse nationaliteit, zoals de vele Joodse straatterroristen, hun Joodse gellof kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”

Nou in plaats Wilders te steunen moet er van alles gedaan te worden om Wilders te stoppen
Hij misbruikt de democratie en wil alleen zijn doeleinden halen meer niet
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen, Meki. .
I´m back.
pi_53422058
Verlaat dit land gewoon, als je marokaan bent dan ben je uitschot en mensen houden van zondebokken.

Je hebt als marokaan gewoon een stempel op je en als ik marokaan was zou ik ook schijt hebben aan nederlanders en worden wat ze zeggen en vinden van marokkanen. Als rasechte ''rebel''zou ik ze gewoon gelijk geven en hun bewijzen dat ik die persoon ben dat ze denken wie ik ben; nl; iemand die een uitkering heeft en oude omaatjes beroofd en autos leeg steelt en weet ik veel nog meer, en dan hebben ze hun zin.
pi_53422067
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jij zit vol haat jegens autochtonen
Je hebt geen een antwoord gegeven op mijn tegenvraag!

kom niet met leugens.

vraag eerst aan Wilders of je met mij mag praten
pi_53422080
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Meki het volgende:

[..]

kom niet met leugens.

En Zhe-devilll ook. .
I´m back.
pi_53422095
quote:

[..]

kom niet met leugens.

Ik heb niet eens op Wilders gestemd man idioot.
pi_53422116
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen, Meki. .
Dat vraag ik me af: ik denk dat Wilders (mhozkidsz) het wel degelijk meent en zijn achterban al helemaal.
Maar het is niet verstandig om je door dit soort onzin op te laten naaien. En dat laat Meki zich helaas wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53422121
quote:

[..]

kom niet met leugens.

Met jou valt niet te praten, zoals duidelijk is, waarom wilders dit soort dingen zegt!
Als jullie oortjes hadden!
Ja dan!
Is het wilders niet komt er wel een ander, die ook zo praat, want het probleem moet eens opgelost worden immers.
En zondebok? Ja ga maar slachtoffer spelen of spreek je vrienden eens een keer aan op hun slechte gedrag!
Maar nee het is leuk! Fuck nederland!
pi_53422135
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:46 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

je zou zo zeggen dat je het toch wel doet na je eerdere uitspraken
pi_53422140
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:46 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor!
pi_53422147
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef Meki het volgende:

[..]

je zou zo zeggen dat je het toch wel doet na je eerdere uitspraken
als je zo doorlult wel ja!
pi_53422162
quote:
Wilders Anno 2007
"Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig."
Als hij daar het criminele deel van bedoelt, eens

"De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Marokkaanse nationaliteit."
Surinamers en andere allochtonen zijn ook wel aardig verantwoord denk ik zo (naast de relatief veel kleinere autochtone criminele groep).

"Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Marokkaanse tuig. Pak ze het Nederlanderschap af en zet ze uit."
Degene die zware misdrijven plegen mogen van mij het land uit.

"Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben."
Eens

"Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali."
Eens

"Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Rabat aan de Rijn."
Eens

"De islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. (...)"
Geen idee of dat de bron van alle problemen is.

"Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit."
Eens
pi_53422163
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Met jou valt niet te praten, zoals duidelijk is, waarom wilders dit soort dingen zegt!
Als jullie oortjes hadden!
Ja dan!
Is het wilders niet komt er wel een ander, die ook zo praat, want het probleem moet eens opgelost worden immers.
En zondebok? Ja ga maar slachtoffer spelen of spreek je vrienden eens een keer aan op hun slechte gedrag!
Maar nee het is leuk! Fuck nederland!
Ik geef geen antwoord totdat je goedkeuring van je leider Wilders hebt gehad
pi_53422166
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af: ik denk dat Wilders (mhozkidsz) het wel degelijk meent en zijn achterban al helemaal.
Maar het is niet verstandig om je door dit soort onzin op te laten naaien. En dat laat Meki zich helaas wel.
Dat laatste dat bedoel ik, gewoon een beetje spelen met die lui, is best geinig.
Wat is mhozkidsz btw?
Moge hij...?
I´m back.
pi_53422173
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik geef geen antwoord totdat je goedkeuring van je leider Wilders hebt gehad
Dat zeg je alleen maar omdat je geen antwoord kunt geven!
Maar steek die krullebol maar in het zand hoor!
Jij weet niet beter blijkbaar
pi_53422175
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

als je zo doorlult wel ja!
stem maar op hem je hebt je zelf ermee.
je hebt dan zelf schuldig dat je zelf het niet kan vergeven
pi_53422185
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je geen antwoord kunt geven!
Maar steek die krullebol maar in het zand hoor!
Jij weet niet beter blijkbaar
Nee ik wil je enkel beschermen zometeen krijg je op je kop van Wilders
pi_53422210
Staaltje ouwehoeren!
  maandag 24 september 2007 @ 00:53:02 #45
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_53422214
Meki: "inhoudelijk reageren"

we sprelen geen hints hoor
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  maandag 24 september 2007 @ 00:53:32 #46
19357 Punica
pi_53422229
owja, je lijk best op gigi d'agonstini in je fotoboek
pi_53422232
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef Punica het volgende:

Ik ga geen moeite verspillen voor mensen die Wilders steunen
  maandag 24 september 2007 @ 00:54:18 #48
19357 Punica
pi_53422242
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef Meki het volgende:

[..]

ik stem marco pastor hoor, geen wilders
pi_53422248
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef Punica het volgende:

Punica Oase dat was die reclame met kinderen die uit de fles dronken hè, jaartje of 10 geleden... .
I´m back.
pi_53422250
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:50 schreef Meki het volgende:

[..]

stem maar op hem je hebt je zelf ermee.
je hebt dan zelf schuldig dat je zelf het niet kan vergeven
Ik ga niet stemmen op de partij van wilders.

wilders heeft op bepaalde punten gewoon gelijk. Maar jij bent net zoals andere marokanen.

In een klas van mijn oude school zaten ook marokaanse meisjes die begonnen over hoofddoekjes te zeiken terwijl het hellemaal niet verboden was op school

daarbij wil ik dus zeggen dat Jij meki, je al aangesproken voelt terwijl er niets aan de hand is.

Jullie marokaanse mensen zijn een beetje selectief blind/doof
--- O, zo!
pi_53422259
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:54 schreef Punica het volgende:

[..]

ik stem marco pastor hoor, geen wilders
Joh.
I´m back.
  maandag 24 september 2007 @ 00:55:58 #52
19357 Punica
pi_53422270
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh.
ga ff overal op in
pi_53422278
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:55 schreef Punica het volgende:

[..]

ga ff overal op in
Nee, daar ben ik op tegen. .
I´m back.
pi_53422290
Marokaanse mensen hebben echt een gigantische penis. Althans ze zijn altijd op hun pikkies getrapt
--- O, zo!
pi_53422347
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:57 schreef --- het volgende:
Marokaanse mensen hebben echt een gigantische penis. Althans ze zijn altijd op hun pikkies getrapt
Sinds de hashhandel ingezakt is door de weedteelt zijn ze met zeiken begonnen.
*****Kraak........
pi_53422369
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:01 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ik kan me de grappen van de medemensen nog wel eens horen in de trand van Kankerkaaskop enzo..

Nu is het niet de bedoeling dat je er iets van zegt, of nog erger een tegengrap maakt...
--- O, zo!
pi_53422375
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:01 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Tjah met een lege zak is het moeilijk lachen
pi_53422377
quote:
Meestal wordt de vergelijking gebruikt met uitschuifbare tenen hoor, dan gaat het ook weer op voor die meisjes met hoofddoek in je klas.
I´m back.
pi_53422387
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tjah met een lege zak is het moeilijk lachen
Leuke vergelijking.
I´m back.
pi_53422398
( ik zag het topic op de FP staan, en ik begon al Meki! Meki! Meki! te roepen, helemaal geweldig toen ie het bleek te zijn toen het topic geladen was )
pi_53422403
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste dat bedoel ik, gewoon een beetje spelen met die lui, is best geinig.
Wat is mhozkidsz btw?
Moge hij...?
Idd, afgekeken van moslims.
... op zijn kop in de stront zakken.

Maar ja, jij en ik hebben makkelijk praten. Tenminste, ik neem aan dat jij ook een witte, autochtone Nederlander bent.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53422472
Ah fijn mede nederlanders. Wij hebben het zeker makkenlijk praten. Wij werken gellukkig niet zo veel als de marokaanse medemens. de marokaanse medemens heeft het heel zwaar deze tijden. Wij nederlanders leven van de drugshandel, en wij leven van de bijstand. gellukkig kunnen wij naar onze gebedshuizen toe gaan, en zijn er genoeg kerken in aanbouw. de marokaanse medemens vind dat volgens mij zeer lastig als die kerken in nederland.

Ook hebben wij witte nederlanders ook geen zin om te werken, geen zin om naar school te gaan. ook zie ik mijn medebroeders vaak op de sites youtube en dumpert verschijnen terwijl wij nederlanders even een leerkracht te grazen nemen. En ik kan me best voorstellen dat de werkende marokaanse mensen er flink de tering in hebben dat wij eigenlijk hun geld aan het opmaken zijn doordat wij alles verzieken. zie nu maar al die tering nederlanders op die vmbo scholen.... allemaal met pistolen op internet en handen vol met drugsgeld.

eigenlijk moeten we eerst naar ons zelf kijken voordat we kunnen oordelen over anderen..
--- O, zo!
pi_53422485
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Idd, afgekeken van moslims.
... op zijn kop in de stront zakken.
(ghzzv) is ook leuk, geldt voor WF Hermans.
quote:
Maar ja, jij en ik hebben makkelijk praten. Tenminste, ik neem aan dat jij ook een witte, autochtone Nederlander bent.
Yep, bummer, ik wou dat ik Marokkaan was, dan heb je nog iets om voor te vechten.
I´m back.
pi_53422501
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:05 schreef Maisnon het volgende:
( ik zag het topic op de FP staan, en ik begon al Meki! Meki! Meki! te roepen, helemaal geweldig toen ie het bleek te zijn toen het topic geladen was )
Okee, en wie ben jij. .
I´m back.
pi_53422529
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:10 schreef --- het volgende:
Ah fijn mede nederlanders. Wij hebben het zeker makkenlijk praten. Wij werken gellukkig niet zo veel als de marokaanse medemens. de marokaanse medemens heeft het heel zwaar deze tijden. Wij nederlanders leven van de drugshandel, en wij leven van de bijstand. gellukkig kunnen wij naar onze gebedshuizen toe gaan, en zijn er genoeg kerken in aanbouw. de marokaanse medemens vind dat volgens mij zeer lastig als die kerken in nederland.

Ook hebben wij witte nederlanders ook geen zin om te werken, geen zin om naar school te gaan. ook zie ik mijn medebroeders vaak op de sites youtube en dumpert verschijnen terwijl wij nederlanders even een leerkracht te grazen nemen. En ik kan me best voorstellen dat de werkende marokaanse mensen er flink de tering in hebben dat wij eigenlijk hun geld aan het opmaken zijn doordat wij alles verzieken. zie nu maar al die tering nederlanders op die vmbo scholen.... allemaal met pistolen op internet en handen vol met drugsgeld.

eigenlijk moeten we eerst naar ons zelf kijken voordat we kunnen oordelen over anderen..
Ge-wel-dig.
I´m back.
pi_53422604
quote:
Dat is beter.
quote:
„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Marokkaanse nationaliteit.”
Aantoonbaar onzin, tenzij het met "dat schorriemorrie" verwijst naar een specifieke groep.
quote:
„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Marokkaanse tuig. Pak ze het Nederlanderschap af en zet ze uit.”
Ik heb in een grote stad nog nooit last gehad van tuig, laat staan Marokkaans tuig. En waarom moet iedereen die door de grote stad loopt het Nederlanderschap afgenomen worden?
quote:
Geklets in de ruimte.
quote:
„Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali.”
Nou, mijn baas Masood betaalt voor Kees! Maar ja, hij verdient ook beduidend meer!
quote:
„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Rabat aan de Rijn.”
Hoe lang zit dit kabinet er al???? Dus na de puinhopen van Paars was Nederland Monaco aan de Maas en nu, na pakweg een jaar Balkenende IV, opeens Rabat aan de Rijn?
quote:
„De islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. (...)”
Wat is het probleem dan?? We hebben toch een scheiding van kerk en staat?
quote:
„Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”
Dat kan dus niet! Of je moet alle Nederlanders na twee geweldsmisdrijven hun nationaliteit afnemen.

Dit is klinkklare onzin. En bovendien zijn de citaten, moet ik ter verdediging van Wilders zeggen, uit hun verband gerukt.
pi_53422630
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:10 schreef --- het volgende:

Als marokaan is je start gewoon al minder en als de marokaan zo negatief in het daglicht staat wordt het er ook zeker niet beter op want als iedereen zo slecht over je denkt dan krijg je bijna een ''self filling prophecy''. Als ik marokaan was dan moet je je bij voorbaat al bijna slecht voelen door de huidige samenleving/mening die ze hebben over marokkanen.
Het enige wat we hebben te zeggen is; kut marokaan dit en kut marokaan dat. En hun zijn de schuldigen dat het zo slecht gaat in Nederland.
Zelfde als je zo'n oordeel over vmbo's hebt, als iedereen dat heeft dan heeft die scholier gelijk dat gevoel van dat oordeel over zich; dom en crimineel. Hoe bekrompen en kortzichtig!?
Echt van deze dingen is dit land zo kut geworden en niet door een paar marokkanen.
  maandag 24 september 2007 @ 01:22:42 #68
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53422631
Hey, een Meki topic
pi_53422652
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:22 schreef Darklight het volgende:
Hey, een Meki topic
Jij bent iemand die de Verlichting vertegenwoordigt wrs?
I´m back.
pi_53422674
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Aasgier het volgende:
Verlaat dit land gewoon, als je marokaan bent dan ben je uitschot en mensen houden van zondebokken.

Je hebt als marokaan gewoon een stempel op je en als ik marokaan was zou ik ook schijt hebben aan nederlanders en worden wat ze zeggen en vinden van marokkanen. Als rasechte ''rebel''zou ik ze gewoon gelijk geven en hun bewijzen dat ik die persoon ben dat ze denken wie ik ben; nl; iemand die een uitkering heeft en oude omaatjes beroofd en autos leeg steelt en weet ik veel nog meer, en dan hebben ze hun zin.
!!
pi_53422689
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

(ghzzv) is ook leuk, geldt voor WF Hermans.
[..]

Yep, bummer, ik wou dat ik Marokkaan was, dan heb je nog iets om voor te vechten.
ghzzv ? Dat slaat vast op de titel van dat boek, waar hij zo veel vijanden mee maakte. Veel verder reikt mijn literaire kennis niet.
Edit: geen hoogleraar zal zijn vriend (zijn) .... ?

Oh, er is nog genoeg te doen.
Maar het lijkt me moordend om echt aan een stuk door op een aspect van je persoon aangesproken te worden. Bovendien nog iets, waar je niks aan kunt doen: geen schuld en geen mogelijkheid tot veranderen.
pi_53422728
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

!!
Kijk ik ben de laatste die omaatjes berooft en of andere shit doe maar als ze erom vragen dan kan ik worden wie ze wensen dat ik ben en vandaar dus het woord; rebel.
pi_53422755
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Kijk ik ben de laatste die omaatjes berooft en of andere shit doe maar als ze erom vragen dan kan ik worden wie ze wensen dat ik ben en vandaar dus het woord; rebel.
Jij leidt je eigen leven, onafhankelijk van wat anderen vinden?

Ik snap je reactie wel, maar ze lijkt me niet verstandig, vooral niet voor jezelf.
pi_53422757
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

ghzzv ? Dat slaat vast op de titel van dat boek, waar hij zo veel vijanden mee maakte. Veel verder reikt mijn literaire kennis niet.
God hebbe zijn ziel vast!
quote:
Oh, er is nog genoeg te doen.
Maar het lijkt me moordend om echt aan een stuk door op een aspect van je persoon aangesproken te worden. Bovendien nog iets, waar je niks aan kunt doen: geen schuld en geen mogelijkheid tot veranderen.
Ja, maar een Marokkaan heeft nog onrecht recht te zetten, wij Nederlanders kunnen als ik dat zo eens na ga alleen nog maar anderen onrecht aan doen.
Ik weet het verder ook niet hoor, behalve dan dat de soep niet zo heet gegeten wordt dan dat-ie op Fok! en in de Tweede kamer bij monde van Wilders wordt opgediend...
I´m back.
pi_53422817
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jij leidt je eigen leven, onafhankelijk van wat anderen vinden?

Ik snap je reactie wel, maar ze lijkt me niet verstandig, vooral niet voor jezelf.
Inderdaad, ik zou dan wel bv zeggen dat ik omaatjes beroof etc maar het nog niet echt doen, maar dan wel hun het gevoel geven van: zie je wel! jij bent wat ik al dacht!
Misschien is dat ook niet echt slim maar voelt wel goed.
pi_53422828
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef Aasgier het volgende:

[..]

an eye for an eye...

Je snapt dit alles toch wel, of nog niet zo?
Als ik naar het buitenland ga gedraag ik me ook..
zowiezo gedraag ik me hier ook..
hoewel op fora soms ook weer niet..
Maar ehm ik zou me wel schamen als Nederlanders zich massaal zouden misdragen in een ander land..ja dat zeker wel!
Jij niet dan?
pi_53422844
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

an eye for an eye...

Maar ehm ik zou me wel schamen als Nederlanders zich massaal zouden misdragen in een ander land..ja dat zeker wel!
Jij niet dan?
Nederlanders in een groepje misdragen zich staccato altijd in het buitenland, toch?
I´m back.
pi_53422855
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nederlanders in een groepje misdragen zich staccato altijd in het buitenland, toch?
oh ik kwam nog niet iets 'grappigs' tegen op youtube
pi_53422870
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oh ik kwam nog niet iets 'grappigs' tegen op youtube
Desgevraagd zeg ik in het buitenland altijd dat ik from Germany, d'Alemagne ben hoor, ik wil absoluut niet dat men mij aanziet voor Hollander. .
I´m back.
pi_53422888
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Desgevraagd zeg ik in het buitenland altijd dat ik from Germany, d'Alemagne ben hoor, ik wil absoluut niet dat men mij aanziet voor Hollander. .
Alsof die duitsers zo netjes zijn duhuh..
pi_53422894
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Alsof die duitsers zo netjes zijn duhuh..
Ja, die zijn heel netjes ja. .
I´m back.
pi_53422907
Hee, zhe-devilll, en weet je wat slavendrijvers altijd tegen hun slaven zeiden als ze een beetje opstandig waren, in de 17de/18de eeuw?
I´m back.
pi_53422914
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, zhe-devilll, en weet je wat slavendrijvers altijd tegen hun slaven zeiden als ze een beetje opstandig waren, in de 117de/18de eeuw?
ja
Hups naar bed!
pi_53422916
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, zhe-devilll, en weet je wat slavendrijvers altijd tegen hun slaven zeiden als ze een beetje opstandig waren, in de 17de/18de eeuw?
Ga maar naar de conrector?
--- O, zo!
pi_53422924
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef --- het volgende:

[..]

Ga maar naar de conrector?
lol
pi_53422946
Stelletje lolbroeken, jullie houden niet van geschiedenis en cultuur hè. .
I´m back.
pi_53422955
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

an eye for an eye...

Jij niet dan?
Kijk toen pim fortuyn werd vermoord was iedereen erg verbaasd dat het geen marokaan was die 'm had vermoord. Bijna een gevoel van teleurstelling dat het een blanke was.
pi_53422968
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:49 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Kijk toen pim fortuyn werd vermoord was iedereen erg verbaast dat het geen marokaan was die 'm had vermoord. Bijna een gevoel van teleurstelling dat het een blanke was.
telleurstelling? ik denk eerder een opluchting. ik denk dat juist de pleuris had uitgebroken

en had lijst f veel meer zetels gekregen
--- O, zo!
pi_53422972
Wilders heeft 9 van de 10 keer gelijk in wat hij zegt alleen zijn gedachten en plannen zijn in nederland domweg onuitvoerbaar. Sommigen daarvan terecht andere plannen had ik graag ten uitvoer gezien!
pi_53422980
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:49 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Kijk toen pim fortuyn werd vermoord was iedereen erg verbaasd dat het geen marokaan was die 'm had vermoord. Bijna een gevoel van teleurstelling dat het een blanke was.
Nouhou de eerste dader op tv, was niet blank...
maar ok...we nemen maar aan dat het v van g is geweest he!
Want was het wel een buitenlands afkomstig iemand geweest was dit echt niet gezond geweest...

en ik discrimineer niet hoor, geloof me..
heb niks tegen andere levende wezens...mits men zich redelijk gedraagt
pi_53423037
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:51 schreef --- het volgende:

[..]

telleurstelling? ik denk eerder een opluchting. ik denk dat juist de pleuris had uitgebroken

en had lijst f veel meer zetels gekregen
Ok het was een opluchting maar iedereen was erg verbaasd dat het een blanke was.
pi_53423085
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:58 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ok het was een opluchting maar iedereen was erg verbaasd dat het een blanke was.
Dat is een natuurlijke reactie. Gezien de punten die fortuyn toen verkondigd
--- O, zo!
pi_53423104
Dit zal ook zo zijn als wilders word vermoord door iemand van de kappersbond. omdat deze meneer het niet eens was over de kleurspoeling die wilders gebruikt
--- O, zo!
pi_53423143
Dat mensen verbaasd kunnen zijn betekend niet dat je voor de vermoorde persoon bent en ook niet meteen rasistich bezig bent.

De kans is groter dat het iemand was die niet blank was.

De kans dat wilders word vermoord door iemand die niet blank is is zeer groot.

vandaar ook de 24/7 bewaking voor het voorkomen dat hij word vermoord. Of het nou blank of niet blank is
--- O, zo!
pi_53423152
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

God hebbe zijn ziel vast!
Hier is de wens wel erg de vader van de gedachte!
Maar die kun je bij Wilders niet maken: dat wordt gezien als een doodsbedreiging.
quote:
[..]

Ja, maar een Marokkaan heeft nog onrecht recht te zetten, wij Nederlanders kunnen als ik dat zo eens na ga alleen nog maar anderen onrecht aan doen.
quote:
Ik weet het verder ook niet hoor, behalve dan dat de soep niet zo heet gegeten wordt als-ie op Fok! en in de Tweede kamer bij monde van Wilders wordt opgediend...
Ik hoop het. Hoe rustiger je zelf reageert, hoe groter de kans daarop is.
pi_53423162
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hier is de wens wel erg de vader van de gedachte!
Maar die kun je bij Wilders niet maken: dat wordt gezien als een doodsbedreiging.
[..]

[..]

Ik hoop het. Hoe rustiger je zelf reageert, hoe groter de kans daarop is.
Ik zie het als debunken, zoals je een 9/11 complot debunkt.
Of zoals je een Maddie McCann vermoord door ouders complot debunkt.
I´m back.
pi_53423169
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:36 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zou dan wel bv zeggen dat ik omaatjes beroof etc maar het nog niet echt doen, maar dan wel hun het gevoel geven van: zie je wel! jij bent wat ik al dacht!
Misschien is dat ook niet echt slim maar voelt wel goed.
Wat voelt daar goed aan?
pi_53423176
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie het als debunken, zoals je een 9/11 complot debunkt.
debunken? Ik schaam me, maar dat woord ken ik niet.

Edit: opgezocht: to expose false or exaggerated claims.

Inderdaad, dat lijkt me de juiste methode. Jij maakt opmerkingen, ik probeer uit te leggen.
pi_53423189
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

debunken? Ik schaam me, maar dat woord ken ik niet.
James Randi ken je toch wel?
I´m back.
pi_53423198
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

James Randi ken je toch wel?
Nee? Waarom moet ik die kennen?
pi_53423225
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:51 schreef Labrador1974 het volgende:
Wilders heeft 9 van de 10 keer gelijk in wat hij zegt alleen zijn gedachten en plannen zijn in nederland domweg onuitvoerbaar. Sommigen daarvan terecht andere plannen had ik graag ten uitvoer gezien!
Je hebt de getallen omgedraaid: hij heeft 1 op de 10 keer gelijk. En dat zijn plannen in Nederland onuitvoerbaar zijn, is onze eigen wens. En daar hebben wij heel goede redenen voor.
Wilders voelt zich letterlijk misselijk worden als hij een moskee ziet. Dan moet hij naar de dokter, niet naar de Tweede Kamer en al helemaal niet naar de regering.
pi_53423241
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee? Waarom moet ik die kennen?
Aardige vent, even opzoeken, hij debunkt de claims of the paranormal. Debunken is zo'n woord waar ik niet direct een goede Nederlandse vertaling van ken, maar het komt erop neer dat hij 'weerlegt' wat de lui uit die hoek beweren. En ja wat tegenwoordig voor extreemrechts/randje rechts doorgaat is niets meer en minder dan een samenzweringscomplot van links. Linkje als inleiding: Samenzweringstheorieen doorgelicht .
I´m back.
pi_53423256
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, al helemaal niet voor een Hollander!!!
Een Nederlander, dat is geen probleem. Ik heb ook de Nederlandse vlag op mijn fietstassen. Maar een Duitser, of erger nog: een Hollander, daar wil ik niet voor versleten worden.
pi_53423260
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aardige vent, even opzoeken, hij debunkt de claims of the paranormal. Debunken is zo'n woord waar ik niet direct een goede Nederlandse vertaling van ken, maar het komt erop neer dat hij 'weerlegt' wat de lui uit die hoek beweren. En ja wat tegenwoordig voor extreemrechts/randje rechts doorgaat is niets meer en minder dan een samenzweringscomplot van links. Linkje als inleiding: Samenzweringstheorieen doorgelicht .
Ontzenuwen? Weerleggen?

Edit: lijkt me leuk topic. Dank!

[ Bericht 3% gewijzigd door Kees22 op 24-09-2007 02:33:44 ]
pi_53423295
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ontzenuwen? Weerleggen?
Weerleggen idd, maar best openstaan voor... maar goed uiteindelijk is het altijd bull, heeft vaker te maken met de psyche van de mensen die het verkonduigen dan met de wereld. Maar goed, ja ik denk dat rechts in complotdenkers vaarwater terecht is gekomen... veel van wat in POL staat, hoort ook gewoon in BNW (Brave New World) subforum.
I´m back.
pi_53423315
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weerleggen idd, maar best openstaan voor... maar goed uiteindelijk is het altijd bull, heeft vaker te maken met de psyche van de mensen die het verkonduigen dan met de wereld. Maar goed, ja ik denk dat rechts in complotdenkers vaarwater terecht is gekomen... veel van wat in POL staat, hoort ook gewoon in BNW (Brave New World) subforum.
De overheid probeert ons, hardwerkende oppassende burgers, een oor aan te naaien.
Ja, ik probeer dan uit te leggen dat we allemaal elkaar betalen en onze eigen keuzen maken.
Toch is het wel verstandig om dat gevoel van verongelijktheid te peilen. Niet om beleid op te maken, maar wel om in de gaten te houden.
pi_53423336
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De overheid probeert ons, hardwerkende oppassende burgers, een oor aan te naaien.
Ja, ik probeer dan uit te leggen dat we allemaal elkaar betalen en onze eigen keuzen maken.
Toch is het wel verstandig om dat gevoel van verongelijktheid te peilen. Niet om beleid op te maken, maar wel om in de gaten te houden.
Dat doet links altijd, alleen rechts is van mening dat de linkse elite ons gemanipuleerd heeft en dat de werkelijkheid geheel anders is. Het één, links, is altijd kritisch; het ander blijkt een geloof.
Lees ook de link over het 'links complot'. Er zijn nog meer linkjes te geven op Fok! hieromtrent.
I´m back.
pi_53423386
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat doet links altijd, alleen rechts is van mening dat de linkse elite ons gemanipuleerd heeft en dat de werkelijkheid geheel anders is. Het één, links, is altijd kritisch; het ander blijkt een geloof.
Lees ook de link over het 'links complot'. Er zijn nog meer linkjes te geven op Fok! hieromtrent.
Ik zag laatst een topic over extreem links en extreem rechts. Die twee raken elkaar, vooral in hun geweld.
Het bleek heel lastig om links en rechts te omschrijven, los van dat extreem.
Als je het communisme als links ziet, is links niet altijd kritisch. Ook vooruitstrevend is geen criterium, want de SP is bijvoorbeeld behoudend links.

Vraag is, of het een zinvol hokje is: links of rechts.
pi_53423399
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik zag laatst een topic over extreem links en extreem rechts. Die twee raken elkaar, vooral in hun geweld.
Het bleek heel lastig om links en rechts te omschrijven, los van dat extreem.
Als je het communisme als links ziet, is links niet altijd kritisch. Ook vooruitstrevend is geen criterium, want de SP is bijvoorbeeld behoudend links.

Vraag is, of het een zinvol hokje is: links of rechts.
Of het zinvol is, is iets anders, want ik zie dat mensen er heftig op reageren en dus heeft het wel inhoud.
Extreemlinks, is daarbij de veronderstelling, is non-existent geworden sinds 1989-1991.
En ja, ze raken elkaar, vandaar dat extreemlinks net zo goed extreemrechts zou kunnen zijn dan wat rechts tegenwoordig beweert, dat extreemrechts (Hitler) extreemlinks zou zijn. Dat kun je zelfs redelijk goed beredeneren ook.
I´m back.
pi_53423421
kgaslapen.
pi_53423425
Kook. .
I´m back.
pi_53423764
quote:
Hun tenen zijn zelfs nog langer
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53423951
meki topic die dude is gewoon de beste campaigner voor wilders
pi_53424027
Prima uitspraken van Wilders in de OP. Daar valt geen speld tussen te krijgen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53424041
Ik vind dat dit topic sticky moet worden. Werkelijk geniaal.
  maandag 24 september 2007 @ 08:11:46 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424065
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:27 schreef zhe-devilll het volgende:

Ik denk het niet. Men zou ze wel de gevangenis ingooien.
Maar wil je dat het hier rechtstatelijk op Marokko gaat lijken, soms?
pi_53424073
Meki is het wandelend voorbeeld van de rechtvaardiging van de uitspraken van Wilders.
  maandag 24 september 2007 @ 08:13:57 #118
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424085
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

Omdat "het land van herkomst" Nederland is.

Voorts: Meki-topic
  maandag 24 september 2007 @ 08:14:19 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424087
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:12 schreef Scorpie het volgende:
Meki is het wandelend voorbeeld van de rechtvaardiging van de uitspraken van Wilders.
Nou, dat nou ook weer niet.
pi_53424195
He Meki

Dit is toch wel een van je meest gare klote topics tot nog toe

Hulde!!

pi_53424312
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef Meki het volgende:

Hij opent een heel topic over Wilders maar als er iemand met tegen argumenten komt (kan) wil hij niet inhoudelijk reageren. Knuppel.
  maandag 24 september 2007 @ 08:47:37 #122
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_53424344
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

De cashflow wel de legale cashflow niet .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 24 september 2007 @ 08:59:48 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424493
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

De cashflow wel de legale cashflow niet .
Die emoticon is irritant
  maandag 24 september 2007 @ 09:00:38 #124
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53424501
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef -Jewcookie- het volgende:

[..]

Hij opent een heel topic over Wilders maar als er iemand met tegen argumenten komt (kan) wil hij niet inhoudelijk reageren. Knuppel.
Dat is het voordeel van Islam / marokkaan zijn he dan hoef je dat niet.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  maandag 24 september 2007 @ 09:04:06 #125
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424546
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van Islam / marokkaan zijn he dan hoef je dat niet.
Godallemachtig.
We hebben de witte Meki gevonden, hoor.
  maandag 24 september 2007 @ 09:12:44 #126
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53424651
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Godallemachtig.
We hebben de witte Meki gevonden, hoor.
Godallemachtig.
We hebben een hypocriete huillie gevonden, hoor.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  maandag 24 september 2007 @ 09:24:02 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424806
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:12 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Godallemachtig.
We hebben een hypocriete huillie gevonden, hoor.
Wat is er hypocriet aan mij?
  maandag 24 september 2007 @ 09:28:23 #128
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53424869
Korreltje zout Meki.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: