an eye for an eye...quote:Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Kijk ik ben de laatste die omaatjes berooft en of andere shit doe maar als ze erom vragen dan kan ik worden wie ze wensen dat ik ben en vandaar dus het woord; rebel.
Nederlanders in een groepje misdragen zich staccato altijd in het buitenland, toch?quote:Op maandag 24 september 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
an eye for an eye...
Je snapt dit alles toch wel, of nog niet zo?
Als ik naar het buitenland ga gedraag ik me ook..
zowiezo gedraag ik me hier ook..
hoewel op fora soms ook weer niet..
Maar ehm ik zou me wel schamen als Nederlanders zich massaal zouden misdragen in een ander land..ja dat zeker wel!
Jij niet dan?
oh ik kwam nog niet iets 'grappigs' tegen op youtubequote:Op maandag 24 september 2007 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nederlanders in een groepje misdragen zich staccato altijd in het buitenland, toch?
Desgevraagd zeg ik in het buitenland altijd dat ik from Germany, d'Alemagne ben hoor, ik wil absoluut niet dat men mij aanziet voor Hollander.quote:Op maandag 24 september 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh ik kwam nog niet iets 'grappigs' tegen op youtube
Alsof die duitsers zo netjes zijn duhuh..quote:Op maandag 24 september 2007 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Desgevraagd zeg ik in het buitenland altijd dat ik from Germany, d'Alemagne ben hoor, ik wil absoluut niet dat men mij aanziet voor Hollander..
Ja, die zijn heel netjes ja.quote:Op maandag 24 september 2007 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof die duitsers zo netjes zijn duhuh..
jaquote:Op maandag 24 september 2007 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, zhe-devilll, en weet je wat slavendrijvers altijd tegen hun slaven zeiden als ze een beetje opstandig waren, in de 117de/18de eeuw?
Ga maar naar de conrector?quote:Op maandag 24 september 2007 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, zhe-devilll, en weet je wat slavendrijvers altijd tegen hun slaven zeiden als ze een beetje opstandig waren, in de 17de/18de eeuw?
lolquote:
Kijk toen pim fortuyn werd vermoord was iedereen erg verbaasd dat het geen marokaan was die 'm had vermoord. Bijna een gevoel van teleurstelling dat het een blanke was.quote:Op maandag 24 september 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
an eye for an eye...
Je snapt dit alles toch wel, of nog niet zo?
Als ik naar het buitenland ga gedraag ik me ook..
zowiezo gedraag ik me hier ook..
hoewel op fora soms ook weer niet..
Maar ehm ik zou me wel schamen als Nederlanders zich massaal zouden misdragen in een ander land..ja dat zeker wel!
Jij niet dan?
telleurstelling? ik denk eerder een opluchting. ik denk dat juist de pleuris had uitgebrokenquote:Op maandag 24 september 2007 01:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Kijk toen pim fortuyn werd vermoord was iedereen erg verbaast dat het geen marokaan was die 'm had vermoord. Bijna een gevoel van teleurstelling dat het een blanke was.
Nouhou de eerste dader op tv, was niet blank...quote:Op maandag 24 september 2007 01:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Kijk toen pim fortuyn werd vermoord was iedereen erg verbaasd dat het geen marokaan was die 'm had vermoord. Bijna een gevoel van teleurstelling dat het een blanke was.
Ok het was een opluchting maar iedereen was erg verbaasd dat het een blanke was.quote:Op maandag 24 september 2007 01:51 schreef --- het volgende:
[..]
telleurstelling? ik denk eerder een opluchting. ik denk dat juist de pleuris had uitgebroken
en had lijst f veel meer zetels gekregen
Dat is een natuurlijke reactie. Gezien de punten die fortuyn toen verkondigdquote:Op maandag 24 september 2007 01:58 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Ok het was een opluchting maar iedereen was erg verbaasd dat het een blanke was.
Hier is de wens wel erg de vader van de gedachte!quote:
quote:[..]
Ja, maar een Marokkaan heeft nog onrecht recht te zetten, wij Nederlanders kunnen als ik dat zo eens na ga alleen nog maar anderen onrecht aan doen.
Ik hoop het. Hoe rustiger je zelf reageert, hoe groter de kans daarop is.quote:Ik weet het verder ook niet hoor, behalve dan dat de soep niet zo heet gegeten wordt als-ie op Fok! en in de Tweede kamer bij monde van Wilders wordt opgediend...
Ik zie het als debunken, zoals je een 9/11 complot debunkt.quote:Op maandag 24 september 2007 02:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hier is de wens wel erg de vader van de gedachte!
Maar die kun je bij Wilders niet maken: dat wordt gezien als een doodsbedreiging.
[..]
![]()
[..]
Ik hoop het. Hoe rustiger je zelf reageert, hoe groter de kans daarop is.
Wat voelt daar goed aan?quote:Op maandag 24 september 2007 01:36 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou dan wel bv zeggen dat ik omaatjes beroof etc maar het nog niet echt doen, maar dan wel hun het gevoel geven van: zie je wel! jij bent wat ik al dacht!
Misschien is dat ook niet echt slim maar voelt wel goed.
debunken? Ik schaam me, maar dat woord ken ik niet.quote:Op maandag 24 september 2007 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie het als debunken, zoals je een 9/11 complot debunkt.
James Randi ken je toch wel?quote:Op maandag 24 september 2007 02:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
debunken? Ik schaam me, maar dat woord ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |