abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53422403
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste dat bedoel ik, gewoon een beetje spelen met die lui, is best geinig.
Wat is mhozkidsz btw?
Moge hij...?
Idd, afgekeken van moslims.
... op zijn kop in de stront zakken.

Maar ja, jij en ik hebben makkelijk praten. Tenminste, ik neem aan dat jij ook een witte, autochtone Nederlander bent.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53422472
Ah fijn mede nederlanders. Wij hebben het zeker makkenlijk praten. Wij werken gellukkig niet zo veel als de marokaanse medemens. de marokaanse medemens heeft het heel zwaar deze tijden. Wij nederlanders leven van de drugshandel, en wij leven van de bijstand. gellukkig kunnen wij naar onze gebedshuizen toe gaan, en zijn er genoeg kerken in aanbouw. de marokaanse medemens vind dat volgens mij zeer lastig als die kerken in nederland.

Ook hebben wij witte nederlanders ook geen zin om te werken, geen zin om naar school te gaan. ook zie ik mijn medebroeders vaak op de sites youtube en dumpert verschijnen terwijl wij nederlanders even een leerkracht te grazen nemen. En ik kan me best voorstellen dat de werkende marokaanse mensen er flink de tering in hebben dat wij eigenlijk hun geld aan het opmaken zijn doordat wij alles verzieken. zie nu maar al die tering nederlanders op die vmbo scholen.... allemaal met pistolen op internet en handen vol met drugsgeld.

eigenlijk moeten we eerst naar ons zelf kijken voordat we kunnen oordelen over anderen..
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53422485
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Idd, afgekeken van moslims.
... op zijn kop in de stront zakken.
(ghzzv) is ook leuk, geldt voor WF Hermans.
quote:
Maar ja, jij en ik hebben makkelijk praten. Tenminste, ik neem aan dat jij ook een witte, autochtone Nederlander bent.
Yep, bummer, ik wou dat ik Marokkaan was, dan heb je nog iets om voor te vechten.
I´m back.
pi_53422501
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:05 schreef Maisnon het volgende:
( ik zag het topic op de FP staan, en ik begon al Meki! Meki! Meki! te roepen, helemaal geweldig toen ie het bleek te zijn toen het topic geladen was )
Okee, en wie ben jij. .
I´m back.
pi_53422529
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:10 schreef --- het volgende:
Ah fijn mede nederlanders. Wij hebben het zeker makkenlijk praten. Wij werken gellukkig niet zo veel als de marokaanse medemens. de marokaanse medemens heeft het heel zwaar deze tijden. Wij nederlanders leven van de drugshandel, en wij leven van de bijstand. gellukkig kunnen wij naar onze gebedshuizen toe gaan, en zijn er genoeg kerken in aanbouw. de marokaanse medemens vind dat volgens mij zeer lastig als die kerken in nederland.

Ook hebben wij witte nederlanders ook geen zin om te werken, geen zin om naar school te gaan. ook zie ik mijn medebroeders vaak op de sites youtube en dumpert verschijnen terwijl wij nederlanders even een leerkracht te grazen nemen. En ik kan me best voorstellen dat de werkende marokaanse mensen er flink de tering in hebben dat wij eigenlijk hun geld aan het opmaken zijn doordat wij alles verzieken. zie nu maar al die tering nederlanders op die vmbo scholen.... allemaal met pistolen op internet en handen vol met drugsgeld.

eigenlijk moeten we eerst naar ons zelf kijken voordat we kunnen oordelen over anderen..
Ge-wel-dig.
I´m back.
pi_53422604
quote:
„Vrijheid betekent dat de mensen in de wijken waar het om gaat worden bevrijd van dat Marokkaanse tuig.”
Dat is beter.
quote:
„De feiten zijn dat negen van de tien van dat schorriemorrie personen zijn met een Nederlandse en een Marokkaanse nationaliteit.”
Aantoonbaar onzin, tenzij het met "dat schorriemorrie" verwijst naar een specifieke groep.
quote:
„Iedereen die in de grote stad door een of andere wijk loopt, heeft last van dat Marokkaanse tuig. Pak ze het Nederlanderschap af en zet ze uit.”
Ik heb in een grote stad nog nooit last gehad van tuig, laat staan Marokkaans tuig. En waarom moet iedereen die door de grote stad loopt het Nederlanderschap afgenomen worden?
quote:
„Dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.”
Geklets in de ruimte.
quote:
„Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali.”
Nou, mijn baas Masood betaalt voor Kees! Maar ja, hij verdient ook beduidend meer!
quote:
„Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet eerder Rabat aan de Rijn.”
Hoe lang zit dit kabinet er al???? Dus na de puinhopen van Paars was Nederland Monaco aan de Maas en nu, na pakweg een jaar Balkenende IV, opeens Rabat aan de Rijn?
quote:
„De islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. (...)”
Wat is het probleem dan?? We hebben toch een scheiding van kerk en staat?
quote:
„Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.”
Dat kan dus niet! Of je moet alle Nederlanders na twee geweldsmisdrijven hun nationaliteit afnemen.

Dit is klinkklare onzin. En bovendien zijn de citaten, moet ik ter verdediging van Wilders zeggen, uit hun verband gerukt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53422630
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:10 schreef --- het volgende:

Als marokaan is je start gewoon al minder en als de marokaan zo negatief in het daglicht staat wordt het er ook zeker niet beter op want als iedereen zo slecht over je denkt dan krijg je bijna een ''self filling prophecy''. Als ik marokaan was dan moet je je bij voorbaat al bijna slecht voelen door de huidige samenleving/mening die ze hebben over marokkanen.
Het enige wat we hebben te zeggen is; kut marokaan dit en kut marokaan dat. En hun zijn de schuldigen dat het zo slecht gaat in Nederland.
Zelfde als je zo'n oordeel over vmbo's hebt, als iedereen dat heeft dan heeft die scholier gelijk dat gevoel van dat oordeel over zich; dom en crimineel. Hoe bekrompen en kortzichtig!?
Echt van deze dingen is dit land zo kut geworden en niet door een paar marokkanen.
  maandag 24 september 2007 @ 01:22:42 #68
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53422631
Hey, een Meki topic
pi_53422652
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:22 schreef Darklight het volgende:
Hey, een Meki topic
Jij bent iemand die de Verlichting vertegenwoordigt wrs?
I´m back.
pi_53422674
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Aasgier het volgende:
Verlaat dit land gewoon, als je marokaan bent dan ben je uitschot en mensen houden van zondebokken.

Je hebt als marokaan gewoon een stempel op je en als ik marokaan was zou ik ook schijt hebben aan nederlanders en worden wat ze zeggen en vinden van marokkanen. Als rasechte ''rebel''zou ik ze gewoon gelijk geven en hun bewijzen dat ik die persoon ben dat ze denken wie ik ben; nl; iemand die een uitkering heeft en oude omaatjes beroofd en autos leeg steelt en weet ik veel nog meer, en dan hebben ze hun zin.
!!
pi_53422689
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

(ghzzv) is ook leuk, geldt voor WF Hermans.
[..]

Yep, bummer, ik wou dat ik Marokkaan was, dan heb je nog iets om voor te vechten.
ghzzv ? Dat slaat vast op de titel van dat boek, waar hij zo veel vijanden mee maakte. Veel verder reikt mijn literaire kennis niet.
Edit: geen hoogleraar zal zijn vriend (zijn) .... ?

Oh, er is nog genoeg te doen.
Maar het lijkt me moordend om echt aan een stuk door op een aspect van je persoon aangesproken te worden. Bovendien nog iets, waar je niks aan kunt doen: geen schuld en geen mogelijkheid tot veranderen.
pi_53422728
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

!!
Kijk ik ben de laatste die omaatjes berooft en of andere shit doe maar als ze erom vragen dan kan ik worden wie ze wensen dat ik ben en vandaar dus het woord; rebel.
pi_53422755
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Kijk ik ben de laatste die omaatjes berooft en of andere shit doe maar als ze erom vragen dan kan ik worden wie ze wensen dat ik ben en vandaar dus het woord; rebel.
Jij leidt je eigen leven, onafhankelijk van wat anderen vinden?

Ik snap je reactie wel, maar ze lijkt me niet verstandig, vooral niet voor jezelf.
pi_53422757
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

ghzzv ? Dat slaat vast op de titel van dat boek, waar hij zo veel vijanden mee maakte. Veel verder reikt mijn literaire kennis niet.
God hebbe zijn ziel vast!
quote:
Oh, er is nog genoeg te doen.
Maar het lijkt me moordend om echt aan een stuk door op een aspect van je persoon aangesproken te worden. Bovendien nog iets, waar je niks aan kunt doen: geen schuld en geen mogelijkheid tot veranderen.
Ja, maar een Marokkaan heeft nog onrecht recht te zetten, wij Nederlanders kunnen als ik dat zo eens na ga alleen nog maar anderen onrecht aan doen.
Ik weet het verder ook niet hoor, behalve dan dat de soep niet zo heet gegeten wordt dan dat-ie op Fok! en in de Tweede kamer bij monde van Wilders wordt opgediend...
I´m back.
pi_53422817
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Jij leidt je eigen leven, onafhankelijk van wat anderen vinden?

Ik snap je reactie wel, maar ze lijkt me niet verstandig, vooral niet voor jezelf.
Inderdaad, ik zou dan wel bv zeggen dat ik omaatjes beroof etc maar het nog niet echt doen, maar dan wel hun het gevoel geven van: zie je wel! jij bent wat ik al dacht!
Misschien is dat ook niet echt slim maar voelt wel goed.
pi_53422828
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef Aasgier het volgende:

[..]

an eye for an eye...

Je snapt dit alles toch wel, of nog niet zo?
Als ik naar het buitenland ga gedraag ik me ook..
zowiezo gedraag ik me hier ook..
hoewel op fora soms ook weer niet..
Maar ehm ik zou me wel schamen als Nederlanders zich massaal zouden misdragen in een ander land..ja dat zeker wel!
Jij niet dan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53422844
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

an eye for an eye...

Je snapt dit alles toch wel, of nog niet zo?
Als ik naar het buitenland ga gedraag ik me ook..
zowiezo gedraag ik me hier ook..
hoewel op fora soms ook weer niet..
Maar ehm ik zou me wel schamen als Nederlanders zich massaal zouden misdragen in een ander land..ja dat zeker wel!
Jij niet dan?
Nederlanders in een groepje misdragen zich staccato altijd in het buitenland, toch?
I´m back.
pi_53422855
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nederlanders in een groepje misdragen zich staccato altijd in het buitenland, toch?
oh ik kwam nog niet iets 'grappigs' tegen op youtube
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53422870
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oh ik kwam nog niet iets 'grappigs' tegen op youtube
Desgevraagd zeg ik in het buitenland altijd dat ik from Germany, d'Alemagne ben hoor, ik wil absoluut niet dat men mij aanziet voor Hollander. .
I´m back.
pi_53422888
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Desgevraagd zeg ik in het buitenland altijd dat ik from Germany, d'Alemagne ben hoor, ik wil absoluut niet dat men mij aanziet voor Hollander. .
Alsof die duitsers zo netjes zijn duhuh..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')