Jouw held is op FOK! anders wel uitgeroepen tot drager van de beste bijnaam ooitquote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef hardcorehooligans het volgende:
gaan jullie nou mij en me held aanvallen op een paar spelfouten. nou tof hoor.
nou dat wist ik niet. maar deze man verdiende een standbeeld. alleen al hoe hij in 1992 feyenoord tegen de spurs er door hielp.quote:Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Jouw held is op FOK! anders wel uitgeroepen tot drager van de beste bijnaam ooit
[Tournament] Beste bijnaam: De Finale!
Hadden ze dat maar gedaanquote:Eervolle vermelding: Jozsef op een ezel
Als een verloren zoon kwam Jozsef terug in Nederland om bij Den Bosch te komen spelen. Onmiddelijk stelden Feyenoord-supporters voor om tot een ruil met Den Bosch te komen en Cruz zijn dagen aldaar te laten slijten.
als je jozsef kiprich ken. heb je daar geen foto voor nodig. jij heb toch ook geen foto nodig om je moeder te herinneren. nou ik ook niet. en dat heb ik ook niet nodig met jozsef.quote:Op maandag 24 september 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Zo'n voetballer verdient een mooiere OP. Kon er geen fotootje vanaf ?
yooo tof man! posten die foto zo dichtbij ben ik nooit gekomen bij jozsef.quote:Op maandag 24 september 2007 19:05 schreef Zjakkie het volgende:
JoszefOok mijn grootste held allertijde! Ik sta zelfs nog met em op de foto
Staat die ergens online?quote:Op maandag 24 september 2007 08:12 schreef Staanplaats het volgende:
Die beelden met de voetbaljaren van Kieft. Echt super om te zien, met "Phuill Collins - Against all Odds (take a look at me now)" Prachtig gewoon, kreeg een brok in mn keel.
Kiprich was de ultieme cultspeler van eigenlijk wel een cultelftal.
erg dapper van je dat je toch fan was van jozsef. ondanks je niks van feyenoord mot hebben. en ja hij is nog steeds een held.quote:Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef DIJK het volgende:
Ik ben PSV-fan en ik moet niks van feyenoord hebben.
Desalniettemin was ik ook fan. Een held.![]()
ik weet dat hij scout was bij feyenoord. maar weet niet of dat nog zo is. wiki: In 2005 is Kiprich door Feyenoord aangesteld om in Hongarije te helpen met scouting en opleiding van Hongaarse voetbaltalenten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef DjMark het volgende:
Ik ben ook PSV fan, maar Kiprich is gewoon bijzonder.
Prachtige man en voetballer was/is dat.
Ik snap niet dat Feyenoord hem niet gewoon in dienst neemt.
Desnoods als trainer van de C-junioren ofzo.
Die man hoort gewoon bij Feyenoord!!
jozsef was niet sterk in de lucht. maar over de grond was hij meester, niemand kreeg hem van de bal. het leek allemaal zo traag te gaan. maar dat was zijn stijl want even later lag de bal weer in het netje. en riep het heele stadion weer jozsef,jozsef,jozsef.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef HumbertoT het volgende:
Jozsef, de speler die er als een louche auto handelaar uitzag, schitterend figuur.
Hij was trouwens toch zo anti koppen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is nu toch weer scout bij Feyenoord?
niet te negatief over jozsef. ja hij was soms te zwaar. maar hij was een werker met hart en nieren. als hij goed was zat mike op de bank. zwaar of niet zwaar mike zat op de bank.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:21 schreef Stpan het volgende:
Jozef was zwaar kick, enorm van deze Held der Anti-helden genoten. Die dikke pens, die bruutnonchalante pingel tegen PSV (als invaller toch?) en dan nog die a-sportieve Oostblok kop boven dat Feyenoordshirt.
En dan ook nog de concurrentiestrijd met de in alle opzichten tegengestelde Mike Obiku.
deze man heeft zoveel mooie en belangrijke goals gemaakt. daar kan je een band mee vullen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:02 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik heb nog een videoband thuisliggen: "hoogtepunten ptt telecompetitie 92/93'
Kampioensjaar van Feyenoord MET een boel acties en goals van de tovenaar!Heerlijk om te zien
weet jij er paar van jozsef kipich. gooi maar op want ik kan ze niet vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Gooi eens een paar van die goals online
joh ik weet niet wat jij van jozsef kipich heb gezien? maar dat zal wel niet veel zijn. anders had je wel meer respect voor deze man gehad. zoals deze man vind je nu niet meer in het nederlandse voetbal. dus behandel jozsef wel met respect aub.quote:
klote dat filmpje met jozsef en kampioensschaal werk niet. zwaar kut. This video has been removed due to terms of use violation.quote:
volgens mij dreigde hij dat te doen, maar hield hem wel vastquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Hij gooide toch ook zn schoen naar de scheids tegen Espanyol/Tenerife/Zaragoza ofzo?
zou kikke zijn als je wat van jozsef kan posten.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Dat hakje van Kiprich staat ook op die band, samen met de stift van Bergkamp tegen RKC![]()
Ik heb nog wel ergens tv/capture kaarten liggen, ga van de week eens prutsen om te kijken of ik die VHS band digitaal kan rippen![]()
ja zo was kiprich ook. je kon nooit verwachten wat hij met de bal deed. maar wat hij dan deed was super. ik heb ook nooit meer een baltovenaar zo als hem gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Joszef, wat 'n held![]()
'n Oude vriend van me had/heeft 'n beetje dezelfde speelstijl en uiterlijk. Die jongen werd dan ook Kiprich genoemd. 't Zag er eigenlijk niet uit, maar altijd had ie de bal en maakte de meest ongelofelijke doelpunten
Zag m gister nog bij de Kuip met een ongelooflijk fout, glimmend gouden jasje met een doodskop eropquote:Op woensdag 26 september 2007 11:21 schreef Stpan het volgende:
En dan ook nog de concurrentiestrijd met de in alle opzichten tegengestelde Mike Obiku.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zag m gister nog bij de Kuip met een ongelooflijk fout, glimmend gouden jasje met een doodskop erop
quote:Op zondag 30 september 2007 13:15 schreef Zwansen het volgende:
Echt zo'n speler die bij PSV of Ajax niet eens in de basis zou raken...
raar daar kan ik me niets van herinneren. jozef was meestal de rustheid zelfe. geen fotos of film van?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:54 schreef Erasmusch het volgende:
Hij gooide toch ook zn schoen naar de scheids tegen Espanyol/Tenerife/Zaragoza ofzo?
deze uitspraak kan alleen als je een ajax fan bent. als ajax speler moet je arrogant zijn. en geen clubliefde hebben.quote:Op zondag 30 september 2007 13:15 schreef Zwansen het volgende:
Echt zo'n speler die bij PSV of Ajax niet eens in de basis zou raken...
en zo is het kiprich is en blijf een superheld. deze voetballer mag nooit vergeten worden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:38 schreef Staanplaats het volgende:
Ik weet nog die pot uit tegen Ferencvaros in 2004. Van wedstrijd zelf weet ik niet zoveel meer. Maar dat Kiprich na de wedstrijd ineens verscheen vanaf de eretribune was toch een mooi moment. Iedereen in de hekken.
HIj was populairder dan de mensen op het veld.
wie jozsef of mike? ik ken niet voorstellen dat je een van de twee bedoel.quote:Op zondag 30 september 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zag m gister nog bij de Kuip met een ongelooflijk fout, glimmend gouden jasje met een doodskop erop
Ik voor Ajax?quote:Op zondag 30 september 2007 21:14 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
deze uitspraak kan alleen als je een ajax fan bent. als ajax speler moet je arrogant zijn. en geen clubliefde hebben.
beetje jammer. maar tussen haakjes heb jij kiprich wel gekent ik denk het niet. want hij heeft in nederland wel Landskampioenschap Nederland: 1993
KNVB-beker: 1991, 1992, 1994, 1995
gewonnen. dus waar praat je dan over.
dit elftal was gewoon top. met allemaal voetballers die voor elkaar wilde werken. taument,de wolf,blinker en jozsef het maak niet uit hoe je naam was. werk voor elkaar was het motto.quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik zit net die filmpjes te kijken en wat een heldenteam had Feijenoord toch in '93! Die Taument kan echt verschrikkelijk goed voetballen, jammer dat ie zo mislukt is na z'n Feijenoord periode. En verder spelers als Kiprich, De Wolf en De Goeij. Hondslelijk allemaal, maar oh zo mooi team!
wat wil je hier mee zeggen dan? dat ik kiprich niet super mag vinden. [meer dan super] dat ik waardering heb voor het legioen. ik kom al jaren op noord. wat wil je weten dan? joh waar ik gescheten heb mot jij nog komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Hardcorehooligans> ben je nou voor FC Den Haag of voor Feyenoord
Ik vraag je gewoon ietsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:12 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
wat wil je hier mee zeggen dan? dat ik kiprich niet super mag vinden. [meer dan super] dat ik waardering heb voor het legioen. ik kom al jaren op noord. wat wil je weten dan? joh waar ik gescheten heb mot jij nog komen.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik voor Ajax?
Ik heb hem wel degelijk gekend. En één keer kampioen, zelf Addo heeft er 5 ofzo.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon ietsKuthagenees
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
zie je op zondag 11 november 2007. kijken of jij als boer nog zo'n groote bek heb. maar jozsef blijft heilig. en de waardering naar feyenoords legioen blijft groot. want toen ik als klein haags ventje in de kuip zat wist ik niet wat ik zag. er is geen leger die zo achter zijn ploeg blijft staan als zij.
en daar heb ik waardering voor. daar kan elke club een voorbeeld aan nemen. begrijp je het nu kutboer.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
zie je op zondag 11 november 2007. kijken of jij als boer nog zo'n groote bek heb. maar jozsef blijft heilig. en de waardering naar feyenoords legioen blijft groot. want toen ik als klein haags ventje in de kuip zat wist ik niet wat ik zag. er is geen leger die zo achter zijn ploeg blijft staan als zij.
en daar heb ik waardering voor. daar kan elke club een voorbeeld aan nemen. begrijp je het nu kutboer.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:56 schreef Steve_I. het volgende:
Feyenoord mist zowieso z'n gezicht op dit moment. Na Kuyt leek drenthe de nieuwe held te gaan worden, maar nu is het helemaal niets. Er zitten goede spelers bij, en vooral voor Van Bronckhorst heb ik veel respect, hoe hij terug komt naar z'n cluppie terwijl hij nog bij een wereld-topclub mee zou kunnen, maar hij mist absoluut de uitstraling...
Hetzelfde geld voor het hele elftal, ik zie niet de echte strijd waar we zo van houden en waar we zo bekend om zijnniet dat het niet geweldig is dat we weer een heel end beter voetballen en weer de weg omhoog lijken te zijn ingeslaan, maar ik mis het wel...
oja, ennuhh... Kiprich is held
quote:
wat is hier nu zo belangrijk aan? feyenoorder of hagenees.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:41 schreef ruud_fr het volgende:
maar ben je nou een feyenoorder of een Hagenees?![]()
is dat bert? dat is hem dan wel in zijn jonge jaren. was me niet eens op gevallen.quote:
JUIST DAT IS WAT IK BEDOEL!!! . jozsef verdiende een standbeeld in rotterdam. zodat men hem nooit zal vergeten. jozsef kiprich de held van feyenoord. de tovenaar van tatabanya.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:08 schreef 1603 het volgende:
over legendes gesproken.. jooooooooooozsef jooooooooooozsef
Ohja, daar stonden toch advertenties van in de HiH? Afgewisseld met de eerder genoemde Armstrong hempiesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:10 schreef Staanplaats het volgende:
Hij heb zelfs nog geprobeerd een spijkerbroeken merk van de grond te krijgen "No. 9"
Okay wie zijn de diehards en hebben een exemplaar in de kast leggen? hehe..
oja dat is net als de wolf met zijn blouse. die liepen als een trein in denhaag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:10 schreef Staanplaats het volgende:
Hij heb zelfs nog geprobeerd een spijkerbroeken merk van de grond te krijgen "No. 9"
Okay wie zijn de diehards en hebben een exemplaar in de kast leggen? hehe..
tof man. vooral met John Metgod,ruud heus en turbo van Gobbel. en ex feyenoord nu bij de fc Henk Fräser. echt kikke. maar ik mot zeggen jozsef heeft niet een stem van een nachtegaal. maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een helden![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=7r6cklB8R3A
Hier moet ik thuis even naar luisterenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een helden![]()
Geweldig, heldenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een helden![]()
jozsef zingt; Van Hanegem en jansen wat een paar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Ik versta ook niet wat Jozsef zegt na Van Hanegem![]()
Wie is die gast die "het legioen dat brult de kelen schor" zingt eigenlijk?
Bedankt, wat een cultelftal, PRACHTIG.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een helden![]()
Heeft ie al ooit iemand gescout?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:37 schreef Dos37 het volgende:
Hij is toch scout voor Feyenoord. Staat ook al in dit topic volgens mij.
zal het niet weten. maar zo iemand als hij zou nooit gescout worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 06:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft ie al ooit iemand gescout?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |