Jouw held is op FOK! anders wel uitgeroepen tot drager van de beste bijnaam ooitquote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef hardcorehooligans het volgende:
gaan jullie nou mij en me held aanvallen op een paar spelfouten. nou tof hoor.
nou dat wist ik niet. maar deze man verdiende een standbeeld. alleen al hoe hij in 1992 feyenoord tegen de spurs er door hielp.quote:Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Jouw held is op FOK! anders wel uitgeroepen tot drager van de beste bijnaam ooit
[Tournament] Beste bijnaam: De Finale!
Hadden ze dat maar gedaanquote:Eervolle vermelding: Jozsef op een ezel
Als een verloren zoon kwam Jozsef terug in Nederland om bij Den Bosch te komen spelen. Onmiddelijk stelden Feyenoord-supporters voor om tot een ruil met Den Bosch te komen en Cruz zijn dagen aldaar te laten slijten.
als je jozsef kiprich ken. heb je daar geen foto voor nodig. jij heb toch ook geen foto nodig om je moeder te herinneren. nou ik ook niet. en dat heb ik ook niet nodig met jozsef.quote:Op maandag 24 september 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Zo'n voetballer verdient een mooiere OP. Kon er geen fotootje vanaf ?
yooo tof man! posten die foto zo dichtbij ben ik nooit gekomen bij jozsef.quote:Op maandag 24 september 2007 19:05 schreef Zjakkie het volgende:
JoszefOok mijn grootste held allertijde! Ik sta zelfs nog met em op de foto
Staat die ergens online?quote:Op maandag 24 september 2007 08:12 schreef Staanplaats het volgende:
Die beelden met de voetbaljaren van Kieft. Echt super om te zien, met "Phuill Collins - Against all Odds (take a look at me now)" Prachtig gewoon, kreeg een brok in mn keel.
Kiprich was de ultieme cultspeler van eigenlijk wel een cultelftal.
erg dapper van je dat je toch fan was van jozsef. ondanks je niks van feyenoord mot hebben. en ja hij is nog steeds een held.quote:Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef DIJK het volgende:
Ik ben PSV-fan en ik moet niks van feyenoord hebben.
Desalniettemin was ik ook fan. Een held.![]()
ik weet dat hij scout was bij feyenoord. maar weet niet of dat nog zo is. wiki: In 2005 is Kiprich door Feyenoord aangesteld om in Hongarije te helpen met scouting en opleiding van Hongaarse voetbaltalenten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef DjMark het volgende:
Ik ben ook PSV fan, maar Kiprich is gewoon bijzonder.
Prachtige man en voetballer was/is dat.
Ik snap niet dat Feyenoord hem niet gewoon in dienst neemt.
Desnoods als trainer van de C-junioren ofzo.
Die man hoort gewoon bij Feyenoord!!
jozsef was niet sterk in de lucht. maar over de grond was hij meester, niemand kreeg hem van de bal. het leek allemaal zo traag te gaan. maar dat was zijn stijl want even later lag de bal weer in het netje. en riep het heele stadion weer jozsef,jozsef,jozsef.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef HumbertoT het volgende:
Jozsef, de speler die er als een louche auto handelaar uitzag, schitterend figuur.
Hij was trouwens toch zo anti koppen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is nu toch weer scout bij Feyenoord?
niet te negatief over jozsef. ja hij was soms te zwaar. maar hij was een werker met hart en nieren. als hij goed was zat mike op de bank. zwaar of niet zwaar mike zat op de bank.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:21 schreef Stpan het volgende:
Jozef was zwaar kick, enorm van deze Held der Anti-helden genoten. Die dikke pens, die bruutnonchalante pingel tegen PSV (als invaller toch?) en dan nog die a-sportieve Oostblok kop boven dat Feyenoordshirt.
En dan ook nog de concurrentiestrijd met de in alle opzichten tegengestelde Mike Obiku.
deze man heeft zoveel mooie en belangrijke goals gemaakt. daar kan je een band mee vullen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:02 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik heb nog een videoband thuisliggen: "hoogtepunten ptt telecompetitie 92/93'
Kampioensjaar van Feyenoord MET een boel acties en goals van de tovenaar!Heerlijk om te zien
weet jij er paar van jozsef kipich. gooi maar op want ik kan ze niet vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Gooi eens een paar van die goals online
joh ik weet niet wat jij van jozsef kipich heb gezien? maar dat zal wel niet veel zijn. anders had je wel meer respect voor deze man gehad. zoals deze man vind je nu niet meer in het nederlandse voetbal. dus behandel jozsef wel met respect aub.quote:
klote dat filmpje met jozsef en kampioensschaal werk niet. zwaar kut. This video has been removed due to terms of use violation.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |