Wijchenaarquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef BonJovi het volgende:
Makaay niet alleen een goede spits maar een goede gozer.
Prima kerel ja, maar dat vond ik al voordat ie naar ons kwamquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef BonJovi het volgende:
Makaay niet alleen een goede spits maar een goede gozer.
Maar ik krijg wel 38 miljoen euro meequote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
"ik ben niet ontslagen en ik ben niet opgestapt"
Ik vond de aflevering na een zwak begin redelijk op gang komenquote:Op zondag 23 september 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog net niet in slaap gevallen bij die 2 saaie gasten van vandaag.
Enige leuke puntje was Hugo tegen Van Gelder over RvN.
Verder erg zwakke uitzending.
Mooiste is dat Gio en Puyol hem gewoon uitlachenquote:Op zondag 23 september 2007 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cnzKK0WcoI8
Haha prachtig.quote:Op maandag 24 september 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooiste is dat Gio en Puyol hem gewoon uitlachen![]()
![]()
Hij heeft een stichting, helpt kinderen die het zwaar hebben lichamelijk, heeft een shirt aangeboden van feyenooord met al de handtekeningen van de spelers en daar kunnen mensen op geld op bieden voor die stichting Lucius. Ze lieten ook een filmje zien van een klein meisje dat zuurstof tekort was gekomen en daar de gevolgen nog vann heeft moet naar ziekenhuis ect ect, en voor die kinderen is er een therapie met bv zwemmen met dolfijnen onder begeleiding.quote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef satecl het volgende:
Wat is er allemaal zo mooi aan Lucius..?
quote:Op maandag 24 september 2007 00:07 schreef maril het volgende:
Jack wat liet je jezelf weer kennen vanavond. Hugo![]()
Netjes van hem!quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft een stichting, helpt kinderen die het zwaar hebben lichamelijk, heeft een shirt aangeboden van feyenooord met al de handtekeningen van de spelers en daar kunnen mensen op geld op bieden voor die stichting Lucius. Ze lieten ook een filmje zien van een klein meisje dat zuurstof tekort was gekomen en daar de gevolgen nog vann heeft moet naar ziekenhuis ect ect, en voor die kinderen is er een therapie met bv zwemmen met dolfijnen onder begeleiding.
Tuurlijk kon VI vorige jaren iets andere onderwerpen en het laatste nieuws brengen omdat ze een dag later waren, maar de belangrijkste onderwerpen waren vaak ook hetzelfde. Alleen nu valt het meer op omdat de programma's direct na elkaar worden uitgezonden. Het is imho een beetje vreemd om daarover te klagen. Ze kunnen bij SV toch moeilijk de topwedstrijden negeren enkel en alleen omdat ze er bij VI al over hebben gesproken?quote:Op maandag 24 september 2007 09:25 schreef MaxPower het volgende:
Met VI op maandag was dat geen probleem, dan konden ze op SV van zondag inhaken met discussies, ipv precies hetzelfde te zeggen.
Nu weet je eens hoe wij ons altijd voelen als we naar gezeik en gezeur rond Ajax zitten te kijken. Ik denk dat de gasten van vanavond meer te zeggen hebben dan een John Jaakke of Roy Makaay.quote:Op zondag 30 september 2007 12:02 schreef Urquhart het volgende:
Ik hou het vanavond maar bij Voetbal Insite
Te creatief ben jij!quote:Op zondag 30 september 2007 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Studio Ajax, Bennie Joodlink.
denk dat het dit keer vele malen boeiender wordt dan 100000 keer Ajaake!quote:Op zondag 30 september 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
Pff, dat wordt dus een uitzending van niks. Afstemmen op Voetbal Insite inderdaad.
heeft weinig zin....daar is gert jan verbeek te gast hahahahaquote:Op zondag 30 september 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
Pff, dat wordt dus een uitzending van niks. Afstemmen op Voetbal Insite inderdaad.
quote:
Wees maar niet bang, Jack weet het wel zo te draaien dat Bennie zijn mening over Ajax moet gaan geven hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef xJapser het volgende:
Stelletje zeikerds zijnsommigen hier weer die bij voorbaat al weer lopen te huilen dat hun (top)club eens niet in the picture staat...
nee dat Luque een prutser isquote:Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef Pritt het volgende:
Gaan we te horen krijgen dat Donny de Groot zo'n topspits is. zzzzzzzZzzzZzZZZzz
dat is net als Ronald Koemen versus Guus Meeuwisquote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als het eens een uitzending lang zou gaan om de superboeren of een andere kleine club. Dat gelul over Ajax, PSV, Feyenoord kennen we nu wel..
Maar waarom een zanger uitnodigen?![]()
Superboeren!!!quote:Op zondag 30 september 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Ik zit er weer klaar voor.
Studio Superboeren.
Dat maak jij ervan. Ik zie gewoon een leuk filmpje met een stel grappig quotes, die het karakter van die man goed weergeven.quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt zo'n filmpje waarna we nu met z'n allen worden verondersteld om te zeggen 'oh wat een heerlijk nuchtere boer is het toch!'![]()
Wie gaat er turven... tering hey.quote:Op zondag 30 september 2007 23:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoevaak het woord "nuchter" nog gaat vallen...
Soms?quote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef Houniet het volgende:
hugo doet soms wel nichterig
quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Heeft de NOS geen toegang meer tot het archief?
Heeft SCH je account gekaapt?quote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zou Hugo een hunk zijn als hij zich zou scheren en naar de kapper ging he
De VARA wil geen beelden leveren aan programma's van andere omroepen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Heeft de NOS geen toegang meer tot het archief?
Misschien verkeert Hugo in de veronderstelling dat voetbalkennis in haar opgeslagen wordt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zou Hugo een hunk zijn als hij zich zou scheren en naar de kapper ging he
quote:
Serieus ?quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
De VARA wil geen beelden leveren aan programma's van andere omroepen.
tjesus, terwijl DWDD bestaat bij de gratie van bloopers van andere zenders...quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
De VARA wil geen beelden leveren aan programma's van andere omroepen.
Hij heeft groot gelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
rofl, Joling is aan 't pissen.
die nemen dat zelf op volgens mijquote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
tjesus, terwijl DWDD bestaat bij de gratie van bloopers van andere zenders...![]()
Waaromquote:Op zondag 30 september 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
volgende week weer studio Ajax [afbeelding]
dan is het voor mij de moeite waard om wakker te blijvenquote:
Welke nietszeggende gast is er dan nou weer?quote:Op zondag 30 september 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
volgende week weer studio Ajax [afbeelding]
Als Jack me vraagt, dan ga ik daar wel met stropdas zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Bonjovi wanneer ben jij een keer de gast
dan rij ik welquote:Op zondag 30 september 2007 23:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als Jack me vraagt, dan ga ik daar wel met stropdas zitten.
quote:Op zondag 30 september 2007 23:50 schreef maril het volgende:
Leuke kerel die Jan de Jonge
Hij mag wel weer terug naar Emmen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Jan de Jonge dus over een paar jaar trainer van SC Heerenveen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie zit er vanavond?
jij wel dan ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:34 schreef tong80 het volgende:
Jolnk sloeg inderdaad nergens op.l Die weet niet of er zand of lucht in een bal zit.
quote:
Nee daarom zit ik ook niet in die studioquote:
Die grap wilde ik ook net maken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:04 schreef MaxPower het volgende:
Die telefoon is ook uit 1956 tering hey
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:12 schreef Rikketik het volgende:
Henk: 'zijn er nog vragen?'
Alle handen gaan omhoog.
Henk: 'zijn er nog vragen gerelateerd aan de wedstrijd?'
Alle handen gaan omlaag.
Voor dat 3 kwart seizoen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
tussen de vijf en tien miljoen voor henk? strik erom!
Nog meer Colin's kopenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
tussen de vijf en tien miljoen voor henk? strik erom!
doe eens normaalquote:
Je doet nu net alsof hij niet goed isquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Geld ontvangen, strik erom en wegwezen met Ten Cate.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Marco van Basten in de bosjes bij de A1! Zat zich vast af te rukken.
Gelukkig.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink komt nietdie is vrijwel rond met de Russen en die gaat dan echt niet naar het wespennest van Amsterdam
Nog belachelijker. Elk persoon die ook maar 0,0000001% denkt in z'n hoofd dat mourinho naar ajax zou willen gaan moet opgenomen worden in een kliniekquote:
Zegt die dan dat Mourinho wilt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:26 schreef jmac het volgende:
Ze gaan nog serieus in op Hiddink ook. Ben ik nou gek.... hiddink gaat dat NOOIT maar dan ook NOOIT doen bij ajax.... Koeman van ajax naar psv.. ok. Maar hiddink naar ajax... NOOIT!
[..]
Nog belachelijker. Elk persoon die ook maar 0,0000001% denkt in z'n hoofd dat mourinho naar ajax zou willen gaan moet opgenomen worden in een kliniek![]()
ja inderdaad goede gasten .quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Eindelijk eens goede gasten
Leo van Wijk, succesvol voormalig directeur van de KLMquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Leo van wie?
En vriendje en ex-teamgenoot van Johan Cruijff, niet te vergeten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Leo van Wijk, succesvol voormalig directeur van de KLM
oja altijd belangrijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En vriendje en ex-teamgenoot van Johan Cruijff, niet te vergeten.
ik vind het wel leuk dat hij bij elke keer dat hij wat zegt gepwned wordt door Borstquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Leuke uitzending, ik mag die Kraaij Jr wel.
Idd Borst heeft zoveel meer voetbalverstand dan Kraay jr hequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
goedzo Borst. Kraaij stil dankzij de kennis van Hugo
typisch van basten, he don't gives a shit about seedorfquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
wat een kutafspraak, wel EK dan geen OS. En dan AC Milan erbij halen. Lekker profesioneel.
Op PSV TV ja, dat kijken zij nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:49 schreef rubbereend het volgende:
Salcido had toch al gezegd dat er neit zoveel aan de hand was!
Ja het was weer aardig allemaal. Maar dat verhaal van die optie over Hiddink is gewoon onzin ondanks dat Hiddink zelf altijd te kennen heeft gegeven bij Ajax ooit aan de slag te willen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Vermakelijke uitzending!
Luque verdient bij Ajax een salaris van 2+ miljoen per jaar terwijl hij nog geen reet heeft laten zien. Dat vinden zijn teamgenoten die meer presteren maar (veel) minder verdienen niet echt tof natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef evert het volgende:
wat was er met salaris luque aan de hand (zag alleen de laatste minuut)
helemaal jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Morgen maar eens naar de herhaling kijken. Sprak van het Hek een column of lieten ze er gedeeltjes vis de tekst van zien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |