quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Heeft de NOS geen toegang meer tot het archief?
Heeft SCH je account gekaapt?quote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zou Hugo een hunk zijn als hij zich zou scheren en naar de kapper ging he
De VARA wil geen beelden leveren aan programma's van andere omroepen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Heeft de NOS geen toegang meer tot het archief?
Misschien verkeert Hugo in de veronderstelling dat voetbalkennis in haar opgeslagen wordt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zou Hugo een hunk zijn als hij zich zou scheren en naar de kapper ging he
quote:
Serieus ?quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
De VARA wil geen beelden leveren aan programma's van andere omroepen.
tjesus, terwijl DWDD bestaat bij de gratie van bloopers van andere zenders...quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
De VARA wil geen beelden leveren aan programma's van andere omroepen.
Hij heeft groot gelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
rofl, Joling is aan 't pissen.
die nemen dat zelf op volgens mijquote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
tjesus, terwijl DWDD bestaat bij de gratie van bloopers van andere zenders...![]()
Waaromquote:Op zondag 30 september 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
volgende week weer studio Ajax [afbeelding]
dan is het voor mij de moeite waard om wakker te blijvenquote:
Welke nietszeggende gast is er dan nou weer?quote:Op zondag 30 september 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
volgende week weer studio Ajax [afbeelding]
Als Jack me vraagt, dan ga ik daar wel met stropdas zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Bonjovi wanneer ben jij een keer de gast
dan rij ik welquote:Op zondag 30 september 2007 23:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als Jack me vraagt, dan ga ik daar wel met stropdas zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |