Wijchenaarquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef BonJovi het volgende:
Makaay niet alleen een goede spits maar een goede gozer.
Prima kerel ja, maar dat vond ik al voordat ie naar ons kwamquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef BonJovi het volgende:
Makaay niet alleen een goede spits maar een goede gozer.
Maar ik krijg wel 38 miljoen euro meequote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
"ik ben niet ontslagen en ik ben niet opgestapt"
Ik vond de aflevering na een zwak begin redelijk op gang komenquote:Op zondag 23 september 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog net niet in slaap gevallen bij die 2 saaie gasten van vandaag.
Enige leuke puntje was Hugo tegen Van Gelder over RvN.
Verder erg zwakke uitzending.
Mooiste is dat Gio en Puyol hem gewoon uitlachenquote:Op zondag 23 september 2007 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cnzKK0WcoI8
Haha prachtig.quote:Op maandag 24 september 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooiste is dat Gio en Puyol hem gewoon uitlachen![]()
![]()
Hij heeft een stichting, helpt kinderen die het zwaar hebben lichamelijk, heeft een shirt aangeboden van feyenooord met al de handtekeningen van de spelers en daar kunnen mensen op geld op bieden voor die stichting Lucius. Ze lieten ook een filmje zien van een klein meisje dat zuurstof tekort was gekomen en daar de gevolgen nog vann heeft moet naar ziekenhuis ect ect, en voor die kinderen is er een therapie met bv zwemmen met dolfijnen onder begeleiding.quote:Op maandag 24 september 2007 10:14 schreef satecl het volgende:
Wat is er allemaal zo mooi aan Lucius..?
quote:Op maandag 24 september 2007 00:07 schreef maril het volgende:
Jack wat liet je jezelf weer kennen vanavond. Hugo![]()
Netjes van hem!quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft een stichting, helpt kinderen die het zwaar hebben lichamelijk, heeft een shirt aangeboden van feyenooord met al de handtekeningen van de spelers en daar kunnen mensen op geld op bieden voor die stichting Lucius. Ze lieten ook een filmje zien van een klein meisje dat zuurstof tekort was gekomen en daar de gevolgen nog vann heeft moet naar ziekenhuis ect ect, en voor die kinderen is er een therapie met bv zwemmen met dolfijnen onder begeleiding.
Tuurlijk kon VI vorige jaren iets andere onderwerpen en het laatste nieuws brengen omdat ze een dag later waren, maar de belangrijkste onderwerpen waren vaak ook hetzelfde. Alleen nu valt het meer op omdat de programma's direct na elkaar worden uitgezonden. Het is imho een beetje vreemd om daarover te klagen. Ze kunnen bij SV toch moeilijk de topwedstrijden negeren enkel en alleen omdat ze er bij VI al over hebben gesproken?quote:Op maandag 24 september 2007 09:25 schreef MaxPower het volgende:
Met VI op maandag was dat geen probleem, dan konden ze op SV van zondag inhaken met discussies, ipv precies hetzelfde te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |