Hij wist dat dit topic bijna vol zat, daar wachtte hij opquote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik had verwacht dat je al lag te slapen, muts
Oeh, succesquote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Bleh! morgen mijn eerste stagedag...
Waar ga je je stage doen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
Bleh! morgen mijn eerste stagedag...
Zij.quote:Op zondag 23 september 2007 23:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij wist dat dit topic bijna vol zat, daar wachtte hij op![]()
Oeps, sorry Dreamerquote:
Dank je welquote:Op zondag 23 september 2007 23:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oeh, succes![]()
Waar ga je stagelopen en wat voor stage ga je doen?
pas maar op voor het Mc Donalds gevoel dat je straks tegen iedereen gaat verkondigen dat ze meneer tegen je zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je wel...
ik ga stage lopen in groep 6 van odbs de Holterenk...
Als het goed is, vind mijn opleiding me aan het eind van deze stage helemaal op en top 'meneer Bart'![]()
Whoei! Op en top meneer Bartquote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dank je wel...
ik ga stage lopen in groep 6 van odbs de Holterenk...
Als het goed is, vind mijn opleiding me aan het eind van deze stage helemaal op en top 'meneer Bart'![]()
en als ze niet naar meneer Bart luisteren mag hij best met de lineaal een corrigerende tik uitdelenquote:Op maandag 24 september 2007 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoei! Op en top meneer Bartze moeten je wel met 'u' aanspreken he
![]()
Ik krijg dat trouwens op mijn werk er ook al niet door... daar willen ze nog niet aan het 'meneer-en'quote:Op maandag 24 september 2007 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op voor het Mc Donalds gevoel dat je straks tegen iedereen gaat verkondigen dat ze meneer tegen je zeggen![]()
Ik ga met je meequote:
Sneakerz afkappen voor kermis Someren?quote:Op maandag 24 september 2007 01:35 schreef Jerruh het volgende:
ang3l! sneakerz was super!!! de muziek was goed, de sfeer goed... jammer dat we met een vriendin mee naar someren reden om er de kermis mee te maken...!
het kon slechter,quote:
mjwa...quote:Op maandag 24 september 2007 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneakerz afkappen voor kermis Someren?![]()
![]()
Hoi hoiquote:
Mooi, ben ik van die jongen afquote:Op maandag 24 september 2007 11:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Ik heb gisteren overigens op late tijdstip een goeie daad verricht heb dat ene jongen aan wie ik jou wou koppelen gekoppeld aan de jongen waarmee ik vorige week een kennismakingsdate had.
Overigens de iets wat nichterige jongen van afgelopen zaterdag wil ik mee dateneff kijken of atje dat voor me kan regelen, hij kent hem.
Hij is geen sletquote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mooi, ben ik van die jongen af![]()
Ik wil niet gekoppeld worden. Ik wil het namelijk zelf voor elkaar krijgen om een jongen voor me te laten winnenBovendien was die jongen echt niet boeiend genoeg en te sletterig. You know I don't like that...
Donkere jonge/ tiener met opvallende bril?quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand Wesley, die ook wekelijks in de Gay Palace is?
Nee, tenminste, ik ken hem niet met bril. Hij is nogal aanwezig en redelijk nichterig.quote:Op maandag 24 september 2007 16:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Donkere jonge/ tiener met opvallende bril?
Is dat die Wesley die toendertijd bij Creno en Keizerpinguin in beeld was met nogal mooie stevige armen ?quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef wonderer het volgende:
Kent iemand Wesley, die ook wekelijks in de Gay Palace is?
Hmm schiet niet echt op zo want bijna iedereen in palace is nogal aanwezig en redelijk nichterigquote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, tenminste, ik ken hem niet met bril. Hij is nogal aanwezig en redelijk nichterig.
Zag er met z'n blockhead en ketting niet echt nichterig uit, als ik me dezelfde foto's herinnerquote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
Is dat die Wesley die toendertijd bij Creno en Keizerpinguin in beeld was met nogal mooie stevige armen ?
Nee, die Wesley die bij de laatste SC wasquote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat die Wesley die toendertijd bij Creno en Keizerpinguin in beeld was met nogal mooie stevige armen ?
Maar toen waren jullie met meer dan 10 personenquote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die Wesley die bij de laatste SC was
Nee, die rocker met lang haar is Bob, da's mijn makkerquote:Op maandag 24 september 2007 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar toen waren jullie met meer dan 10 personen![]()
Had hij toen toevallig die hoed op ?
of die jongen met lang haar in een staart?
je moet me de volgende keer gewoon ook voorstellen![]()
als ik thuis was, zou ik volgens mij met heel goed zoeken nog gewoon de samenvatting met jullie commentaar moete kunnen ophoestenquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die rocker met lang haar is Bob, da's mijn makkerDe enige hetero van het stel ook
Hoed kan ik me niet eens meer herinneren, ik zoek wel even of ik een foto heb.
Heheh, ik heb het nog wel ergens liggen jaquote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik thuis was, zou ik volgens mij met heel goed zoeken nog gewoon de samenvatting met jullie commentaar moete kunnen ophoesten![]()
die komen dit seizoen niet bij mij in Schubbekutterveenquote:Op maandag 24 september 2007 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, ik heb het nog wel ergens liggen ja![]()
Ben je al naar Shhh... it Happens geweest? Esther speelt daar mij
Cute.quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Ik verloor mij even in foto's van Stephen ...
Nee, die staat permanent in Amsterdam.quote:Op maandag 24 september 2007 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die komen dit seizoen niet bij mij in Schubbekutterveen
op 3 okt naar Hair, op 10 nov met mijn neefje van 4 naar Nijntje op 8 dec naar Billy Holiday en begin mei naar Evita
Stephen? Hell yeah.quote:
heb je nog ooit taal of teken van hem vernomen vanuit de outback ?quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
mag ik een linkje a.u.b.quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Nee, die staat permanent in Amsterdam.
Ja, laat mij dan eens niet zo i/d kou en post eensch wat meer!quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Stephen? Hell yeah.
Smaken verschillenquote:
Als je hem niet in je kontzak draagt, maar aan de voorkant diep in een zak gestoken, dan kan dat visueel natuurlijk wel weer een plusje opleverenquote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, mét pasjes en geld erin is m'n nieuwe portemonnee veel dikker dan ie in de winkel was.
funzequote:Op maandag 24 september 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
DaaaagOp naar Sexual Perversity.
[afbeelding]
Ik ga maar weer eens. Troeliewoelie en Wupsieflupsie wachten
In dat geval ben ik enorm rechtsdragend.quote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef error het volgende:
Als je hem niet in je kontzak draagt, maar aan de voorkant diep in een zak gestoken, dan kan dat visueel natuurlijk wel weer een plusje opleveren
Neequote:
quote:
Oh dat klonk foutquote:Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Krijg je ook geen likje van mn lolly![]()
Wie is dat?quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
I've got plenty of candy myself.quote:Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Krijg je ook geen likje van mn lolly![]()
Hij is tegenwoordig tour-guide.quote:Op maandag 24 september 2007 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nog ooit taal of teken van hem vernomen vanuit de outback ?
Nee, Stephen is van mij!quote:Op maandag 24 september 2007 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, laat mij dan eens niet zo i/d kou en post eensch wat meer!
Dat is Wesley (irritante nicht die zijn kwebbel niet kon houden).quote:
Schattig genoegquote:Op maandag 24 september 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is Wesley (irritante nicht die zijn kwebbel niet kon houden).
Eensch.quote:
tja, lieverd, ik wilde wel gaan slapen maar wel volgens de regels. Lapo = nieuw topic openen, dus ik ook. Het was al de 2e keer deze week dat me dat gebeurdequote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik had verwacht dat je al lag te slapen, muts
fotow!quote:Op maandag 24 september 2007 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In dat geval ben ik enorm rechtsdragend.
Wheheh. Nou, hij schijnt in Rotterdam te wonen. Leef je uit.quote:
Oh!quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Nou, hij schijnt in Rotterdam te wonen. Leef je uit.
Misschien zie ik hem in oktober, dan geef ik hem je nummer welquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh!
Ik herken 'm niet zo goed van opzij.
die zijn er wel in het hunk sexy en gewaagd topic, maar die zijn dan weer in tegenspraak met die uitspraak van DMquote:
*proest*quote:Op maandag 24 september 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien zie ik hem in oktober, dan geef ik hem je nummer wel
dan is het nu onze beurt om te *proesten*quote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*proest*
Wie weet ken ik hem al wel
As ifquote:Op maandag 24 september 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dan is het nu onze beurt om te *proesten*![]()
quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik niet beter zou weten dan zou ik na deze pagina denken dat we terug in de tijd gegaan zijn!
Iedereen die je tegenkomt maar even van de zijkant bekijken dusquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*proest*
Wie weet ken ik hem al wel
Ik ken wel veel gezichten, maar niet alle namenquote:Op maandag 24 september 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen die je tegenkomt maar even van de zijkant bekijken dus
"Ken ik jou niet ergens van?"quote:Op maandag 24 september 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken wel veel gezichten, maar niet alle namen
Zeg moet jij je niet bekommeren om R in plaats van hier op Fok wat te lummelen ?quote:Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef Nuno_G het volgende:
even goedenavond vanuit het mooie portugal
nou, hup vort dan snel naar R toequote:Op maandag 24 september 2007 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
ik zal niet lang blijven, heb wel betere dingen te doen dus wees gerust
Wees niet bang, hij is niks tekort gekomen de laatste weekquote:Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg moet jij je niet bekommeren om R in plaats van hier op Fok wat te lummelen ?
Nee, ik lurk alleenquote:
Eetsequote:Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Nuno_G het volgende:
en nu gaan we eten, dus de groeten allemaal maar weer
zo laat nog? Smakelijk dan maar!quote:Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Nuno_G het volgende:
en nu gaan we eten, dus de groeten allemaal maar weer
Zorg je er wel voor dat hij voldoende frisse buitenlucht krijgt, en hem niet heel de dag alleen maar in/op bed bezigheidstherapie laat doenquote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wees niet bang, hij is niks tekort gekomen de laatste week![]()
verkeerde geslacht stroek, daar heb je niks aan bij mequote:Op maandag 24 september 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja zeg, probeer ik ook eens een topic pickup line uit![]()
fuut fuut fuut,quote:Op maandag 24 september 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
verkeerde geslacht stroek, daar heb je niks aan bij me
edit.... ik had het dus over mijn geslacht, voordat ik direkt weer met opzet verkeerd begrepen word door je
Je zou ook de eerste zijn die me nafluit hoorquote:Op maandag 24 september 2007 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fuut fuut fuut,
tot zover mijn mislukte poging tot vingerfluiten![]()
ja nee aan mij heb je ook watquote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zou ook de eerste zijn die me nafluit hoor
Ik fiets regelmatig langs een bouwplaats met halfnaakte mannen en ik zou best willen fluiten, maar ik durf niet (ik kan ook niet goed fluiten trouwensquote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zijn toch niet van die hele dikke halfnaakte bouwwalrussen met een bouwvakkersdecolletée, hè?quote:Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik fiets regelmatig langs een bouwplaats met halfnaakte mannen en ik zou best willen fluiten, maar ik durf niet (ik kan ook niet goed fluiten trouwens).
Ja, waarom worden mannen nooit nagefloten eigenlijk...?quote:Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik fiets regelmatig langs een bouwplaats met halfnaakte mannen en ik zou best willen fluiten, maar ik durf niet (ik kan ook niet goed fluiten trouwens).
Nee, da's het leuke juist. Vrij goedgebouwde kerels, zongebruind...quote:Op maandag 24 september 2007 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn toch niet van die hele dikke halfnaakte bouwwalrussen met een bouwvakkersdecolletée, hè?
I find that hard to believe.quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
Omdat het zelden aantrekkelijke mannen zijn? Of bedoel je in het algemeen?quote:Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, waarom worden mannen nooit nagefloten eigenlijk...?
maar wat is dan de oorsprong van het woord thuisfluiterquote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
Mannen fluit je slechts na bij buitenspel.
Dank je, maar eerlijk, het is echt zo. Ik was vroeger zo'n lelijk eendje, het grijze muisje uit de klas. En daarna werd ik te dik.... En nu ben ik te oudquote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I find that hard to believe.
Algemeen. Het lijkt me wel geinig als de bouwvakkers eens nagefloten werden ipv andersom. Al weet je natuurlijk nooit hoe die dan reageren, zeker als ze door een man nagefloten worden...quote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het zelden aantrekkelijke mannen zijn? Of bedoel je in het algemeen?
Ik ken wel de tuinfluiter.quote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef Stroekie het volgende:
maar wat is dan de oorsprong van het woord thuisfluiter![]()
Oudere bouwvakkers zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
Dank je, maar eerlijk, het is echt zo. Ik was vroeger zo'n lelijk eendje, het grijze muisje uit de klas. En daarna werd ik te dik.... En nu ben ik te oud
daarom houden jullie toch ook de coca cola light breakquote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Algemeen. Het lijkt me wel geinig als de bouwvakkers eens nagefloten werden ipv andersom. Al weet je natuurlijk nooit hoe die dan reageren, zeker als ze door een man nagefloten worden...
Sweet Dreams Dr34mrquote:Op maandag 24 september 2007 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo naar bed, welterusten allemaal![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef Cairon het volgende:
Samenscholingsverbod in Kanaleneiland
wat is de PvdA toch weer een walgelijke verzameling van ratten zo blijkt. Kiezen politieke winst, boven algemeen belang. Kut-partij!
Ik heb ZO gelachen! Toen we naar huis gingen zaten Birgit Schuurman en de rest ana een tafeltje wat te drinken en Dennis droeg me erg dramatisch de grote trappen op (ik hing zegmaar in zijn armen) en Birgit keek omhoog naar ons en moest erg lachen. Eenmaal buiten zaten we als 2 kleine schoolmeisjes te gillen "Birgit lachte! Birgit lachte om ons!" zodat onze beste vriendin gek van ons werd en met 2 flyers naar binnen liep, naar Birgit toeliep en zei "Die 2 homo's van net... Birgit, you can turn them straight!!". Ze willen heel graag je handtekening maar ze zijn te verlegen om zelf te komen.quote:
Je was vorig jaar toch al naar deze voorstelling geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ZO gelachen! Toen we naar huis gingen zaten Birgit Schuurman en de rest ana een tafeltje wat te drinken en Dennis droeg me erg dramatisch de grote trappen op (ik hing zegmaar in zijn armen) en Birgit keek omhoog naar ons en moest erg lachen. Eenmaal buiten zaten we als 2 kleine schoolmeisjes te gillen "Birgit lachte! Birgit lachte om ons!" zodat onze beste vriendin gek van ons werd en met 2 flyers naar binnen liep, naar Birgit toeliep en zei "Die 2 homo's van net... Birgit, you can turn them straight!!". Ze willen heel graag je handtekening maar ze zijn te verlegen om zelf te komen.
Birgit moest erg lachen en zei tegen de rest "Zie je nou wel? Mijn gaydra werkt! Ik zei toch dat ze homo waren!". Cas Janssen en Kurt Rogiers vonden dat als we dan echt homo waren dat we dna ook HUN handtekening moesten hebben en niet die van Birgit.
Dus nu staat er in mijn kast ene ingelijste flyer met de handtekeningen van Nynke, Cas en Kurt.... en natuurlijk Birgit, met de de tekst JOIN ME. En Dennis heeft hem met "Come to the straight side".
BRILJANT!!!!!!!
Okay, ik heb gezien met Birgit en mevr van Houten en Johnny de Mol en Gijs Naberquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:50 schreef Ang3l het volgende:
Toen was het Birgit, Cas, Kurt en mevrouw van Houten. Die laatste was nu Nynke.
quote:WISSELVALLIG HERFSTWEER
De herfst draait deze week op volle
toeren.Soms waait het hard en er vallen
geregeld buien.De middagtemperatuur is
aan de lage kant:ongeveer 15 graden.
Op dit moment is het meer landinwaarts
nog op de meeste plaatsen droog met
brede opklaringen.In de kustprovincies
zijn de eerste buien al actief.
In de loop van de dag gaan ze ook in
het binnenland vallen.Het kan soms hard
regenen,onweren en hagelen.Tussen de
buien door kan de zon er wel geregeld
goed doorkomen en wordt het nog 16-C.
LOVE PvdAquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:36 schreef Cairon het volgende:
Je kan lang wachten, jij verlepte oude bosjes homo! Je weet alles beter, maar ondertussen moet je nog steeds als een pauper wachten tot de monteur komt! Vieze PvdA-stemmer, ga maar lekker met TMM scrabblen ofzo!
Vieze PvdA-lovers!
wat is er stuk ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:25 schreef samjustme het volgende:
Pff nog steeds wachtend op monteurAls ie na 13 uur komt heeft het niet eens meer zin om naar het werk te gaan.
Niks eigenlijk, ze zijn mijn balkondeur aan het vervangen nu.quote:
uitzicht op een bouwvakkersdecolleté ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ze zijn mijn balkondeur aan het vervangen nu.
2 maar liefstquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uitzicht op een bouwvakkersdecolleté ?
Oh, de uitdrukking holland boppe, friesland schoppe komt bij jou vandaan ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had al hekel aan mensen die Montessori onderwijs volgen
En natuurlijk hekel aan Friezen....
Combineer die 2 en je weet hoe ik er over denk.
Nee, maar wel de zin: Afsteken en af laten drijven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, de uitdrukking holland boppe, friesland schoppe komt bij jou vandaan ?![]()
kunnen we dan als bruidschat Hans Wiegel meegeven die ze daar dan kronen tot koning van Friesland?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar wel de zin: Afsteken en af laten drijven.
Met de opmerking dat dat de vrije markt goed doet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen we dan als bruidschat Hans Wiegel meegeven die ze daar dan kronen tot koning van Friesland?
Gaafquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
Dus nu staat er in mijn kast ene ingelijste flyer met de handtekeningen van Nynke, Cas en Kurt.... en natuurlijk Birgit, met de de tekst JOIN ME. En Dennis heeft hem met "Come to the straight side".
BRILJANT!!!!!!!
Hier wordt het vandaag 30 gradenquote:
bonjour, leeft die poster ook nog ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
bonjourleeft dit topic ook nog?
volgens http://www.mtv.nl/sexual/tickets.php dus tot eind november 2007quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf
Hoe lang speelt die voorstelling nog, weet je dat?
volgens mij is je beschikbare tijd veel te kort om alle afspraken en dergelijke erin te kunnen proppenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef wonderer het volgende:
Cool, es kijken of ik die ergens tussen kan proppen.
Ah, vergeet het maar
Ik heb nog een paar avonden over, maar hij staat nergens in de buurt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is je beschikbare tijd veel te kort om alle afspraken en dergelijke erin te kunnen proppen![]()
Prima hoor, nu een maandje bezig op mijn nieuwe stage. Werk met mensen met psychische en psychosociale problemen, erg boeiend maar wel zwaar. Al bij iemand binnengekomen die net zijn polsen had doorgesneden, best wel schokkend.. En daarnaast heb ik nu 5 maanden een relatie met een erg leuke vent.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bonjour, leeft die poster ook nog ?![]()
![]()
maar vertel eens, hoe gaat het met meneer Blubberzwijn ?
meest spannende roddel hier? dan kom ik niet verder dan dat we jouw in tilbug nergens konden vinden, en er niemand de biertent in durfde te lopenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Prima hoor, nu een maandje bezig op mijn nieuwe stage. Werk met mensen met psychische en psychosociale problemen, erg boeiend maar wel zwaar. Al bij iemand binnengekomen die net zijn polsen had doorgesneden, best wel schokkend.. En daarnaast heb ik nu 5 maanden een relatie met een erg leuke vent.Hoe gaat het met jou dan? En de rest hier natuurlijk, nog spannende roddels?
Owquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heroes was weer errug fijn.
Mijn werkkleding IS gewoon baggy broek en all star gympenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
*werkkleding aan de kant gooi, slobberbroek aan- en biertje opentrek*
Aan de ene kant is dat mazzel hebben... aan de andere kant moet je dan juist méér nadenken over wat je aan moet trekken enzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Mijn werkkleding IS gewoon baggy broek en all star gympen
Mja, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat mazzel hebben... aan de andere kant moet je dan juist méér nadenken over wat je aan moet trekken enzo.
Onze controller zit ook gewoon in spijkerbroek en t-shirt. De hele directie overigens ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel gelijk in ja
Bijna alle andere controllers zitten wel in pak, of ja, in ieder geval pantalon en blouse met evt stropdas. Ik heb daar wenig zin inEn dus kom ik gewoon met m'n witte hanenkam en baggy broek met shirtje en gympen naar m'n werk en meetings gehuppeld. And nobody seems to mind coz I'm the young & crazy one (nou ja, DAAR ben ik nog jong he
)
Ja ik werk bij Philips hequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:52 schreef error het volgende:
[..]
Onze controller zit ook gewoon in spijkerbroek en t-shirt. De hele directie overigens ook
Ligt een beetje aan het bedrijf denk ik.
[flauw]quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werk bij Philips heDa's wel een beetje een eh... mja... stoffige cultuur.
Jaj heb vreemd werkquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Krijg nou tieten..
Moet ik voor mijn werk (jaja) kijken op deze site, zie ik Rukpukje in vol puberaal ornaat..
Wat een kutsite.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Krijg nou tieten..
Moet ik voor mijn werk (jaja) kijken op deze site, zie ik Rukpukje in vol puberaal ornaat..
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
Sites die schermgrootte aanpassen dienen ge-ddost te worden.
Waxxer zou hier eens wat vaker moeten posten, zo'n heerlijk Waxxeriaans verhaal over iets wat hij dan van iemand heeft geleend wat hij dan op de meest idiote manier sloopt of kwijtraakt, maar uiteindelijk dan met heel veel omwegen midden in de nacht weer weet te herstellen, midden in de polder, waarna de tank van zijn auto leeg blijkt te zijn en hij daar 's nachts in moet blijven slapen tot iemand hem de volgende ochtend een tankje benzine kan komen brengen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb niks te vertellen.
Sociaal leven, wat is dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, we worden oud, door de weekse dag, werk en zo
Of we blijven jong en hebben een sociaal leven
Je hele fucking week al volgeplanned hebben zonder dat je er erg in had.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Sociaal leven, wat is dat?.
Geloof me, alleen op de bank is veel lekkerder.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat ie een wens uitspreekt
Ligt eraan hoe groot je bank is, denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geloof me, alleen op de bank is veel lekkerder.
Heb ik geen. Ik doe niet meer aan liefde. Maar heb wel 3 jaar samengewoond dus weet wel hoe dat gaat hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heb jij een grote liefde?
De mijne nietquote:
En dat verbaast je?quote:
mijn kapsalon heeft alleen maar kapsters in dienstquote:Op woensdag 26 september 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Mijn poets is een homo.
Mijn software-ontwikkel-collega ook.
Mijn kapper niet
De mijne ook. Vandaarquote:Op woensdag 26 september 2007 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kapsalon heeft alleen maar kapsters in dienst
maar jij moet er dan elkens een stuk voor rijden, terwijl ik gewoon bij de benedenburen binnen wandelquote:
*knip* *knip*quote:Op woensdag 26 september 2007 08:02 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn tuinman is een eunuch.
Bijknippen in model ofzo? Want je wou iets langer haar hebben toch. Vandaag op mijn werk dachten ze dat ik weer naar de kapper ben geweest, heb alleen een iets andere haarstijl.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:11 schreef MisterO het volgende:
Moet binnenkort toch maar eens weer naar de kapper
Ja, in model brengenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijknippen in model ofzo? Want je wou iets langer haar hebben toch. Vandaag op mijn werk dachten ze dat ik weer naar de kapper ben geweest, heb alleen een iets andere haarstijl.
Goeiemorgen trouwens![]()
Misschien gaat het zaterdag met S niet door. K is nu trouwens in Thailand en komt zondag terug en heeft me een lief berichtje gestuurd met hoe is het schat, dat het daar zonnig en leuk is bla bla etc.
Als je wilt kan ik wel je haar vervenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, in model brengenGa ik toch binnenkort eens doen...
Misschien wil ik mn haar iets lichter hebben, niet al te opvallend, het moet wel natuurlijk blijven, anders is het zo lelijk nichterig
Nee, alleen de kapper mag mijn haar verven, anders vrees ik dat het compleet fout zal gaan en dan......... (vul in)quote:Op woensdag 26 september 2007 10:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik wel je haar verven. Ik ga trouwens maybe toch in december naar Kohln wegens Spice Girls
![]()
Schiet het nog op met afvallen?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
anders kun je altijd nog doen alsof iedereen met wie je sex hebt, je ex is
Ben zelf ook niet de laatste tijd afgevallen, ach het geeft niet zolang je het weer oppakt. Voordat je het weer wordt het op verkeerde kant een gewoonte en dan is het moeilijk uit te krabben.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
![]()
in de vakantie is het in de slop geraakt
eerst vanwege de verhuizing en het klussen waar ik het druk mee had
en vanwege de vakantie
toen kreeg ik een peesontsteking in mijn voet
ik heb het een beetje laten vervallen.
Terwijl ik weet hoe lekker ik me toen voelde en zo
Ik heb wel het voornemen het weer snel op te nemen.
Maar niet vandaag ik moet zo naar het ziekenhuis en poetsen bij Ang3l, maar misschien morgen.![]()
ehm je bedoelt ex-tim? heytse ofwel heythuysen!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jerruhbeeb? Hoe heette dat schubbekutterveen ook alweer van Tim vandaan kwam?
Als jij zo jong zou zijn, zou je het ook zo doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/JustPatrick
Pfff... gewoon rustig een beetje profielensurfen, en dan kom je dat tegen!
Dat soort profielen moeten dus gewoon offline gehaald worden!
*hartklopping*
Idd verschrikkelijk pffquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/JustPatrick
Pfff... gewoon rustig een beetje profielensurfen, en dan kom je dat tegen!
Dat soort profielen moeten dus gewoon offline gehaald worden!
*hartklopping*
Doet ie het dan niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als jij zo jong zou zijn, zou je het ook zo doen.
Hmm... ik vraag me af of deze kerel in het echt niet zo is... als je zo'n profieltje in elkaar zet, dan ben je behoorlijk ...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach joh niet te zwaar aan wegen het is maar een profieltje, vaak is iemand irl toch anders.
Ik heb een aantal mensen via gay.nl irl leren kennen waarvan je ook zou denken dat het slettebakken zijn maar irl zijn ze toch heel anders.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm... ik vraag me af of deze kerel in het echt niet zo is... als je zo'n profieltje in elkaar zet, dan ben je behoorlijk ...
Wie heeft het hier gelijk over slettebakken?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mensen via gay.nl irl leren kennen waarvan je ook zou denken dat het slettebakken zijn maar irl zijn ze toch heel anders.
Ohquote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft het hier gelijk over slettebakken?
ik vind het meer kinderachtig namelijk
Dat is natuurlijk ook sterk afhankelijk van je eigen referentiekader.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mensen via gay.nl irl leren kennen waarvan je ook zou denken dat het slettebakken zijn maar irl zijn ze toch heel anders.
Breaking News!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ohmijn mind draait om slettebakken vandaar
![]()
Een lekker nummer van Beyonce, deed me aan palace denkenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
Het ging er gewoon om dat er ineens keiharde embedded mp3 ofzo door m'n beschaafde Mozart knalde.
mij ook, alleen dan aan het feit dat je daar doof wordt van het geluidquote:Op woensdag 26 september 2007 23:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een lekker nummer van Beyonce, deed me aan palace denken![]()
En smerig van het gegluur.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mij ook, alleen dan aan het feit dat je daar doof wordt van het geluid.
en je hele blik op negers wordt er overhoop gegooid.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En smerig van het gegluur.
Ik blijf aan katoenvelden denken.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en je hele blik op negers wordt er overhoop gegooid.
Muziek staat daar idd hard aan, heb je op zich niet zoveel last van als je in het midden danst.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mij ook, alleen dan aan het feit dat je daar doof wordt van het geluid.
Kun je nagaan wat wild voelt.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:20 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH het concert was echt fukcing gaaf!!!
(en ik ben aangeschoten)
Klaroengeschal kondigt de jacht op Ang3l aan?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wild voelt.
En? Heb je nog iets gezien van je gading?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Weemz het volgende:
*komt even kijken*
Oeh, stick a fork in me babyquote:Op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Klaroengeschal kondigt de jacht op Ang3l aan?
binnenkort ook op een menukaart bij u in de buurt![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef samjustme het volgende:
Dit zijn pas intressante berichten om te ontvangen op g.nl
´´zal ik je zaad in ml moeten meten´´![]()
Mooi gequote voor de editquote:
Ow dat was ook echt op het nippertje inderdaad...quote:
Hoi hoi, ik had al het vermoeden dat je weer geband was.quote:
vooruit danquote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan is het nu tijd voor een wel verdiend kopje koffie.
geniet er van!quote:
Ik ook soort van, het is nu eff rustig op mijn werkquote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geniet er van!
Ik ben een beetje vrij
ik zit thuis te werken, heb een zieke en moet iets ivm de maandafsluiting....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ook soort van, het is nu eff rustig op mijn werk![]()
Kan je het maken met meerdere mensen tegelijkertijd te daten zonder dat ze het van elkaar afweten![]()
Beterschapquote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zit thuis te werken, heb een zieke en moet iets ivm de maandafsluiting....
ik zit niet thuis met een ziekte maar een ziek kleintjequote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Beterschapje bent ziek dan hoor je eigenlijk niet te werken
.
Zit nu wat werkzaamheden te doen voor financial reporting team ivm met maandafsluiting. Kan af en toe posten als ik het niet zo druk ben.
Dat is nog erger als moeder zijnde, trek je veel meer van aan dan als je zelf ziek bent. Beterschap voor je kleintje danquote:Op donderdag 27 september 2007 14:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zit niet thuis met een ziekte maar een ziek kleintjeIk mankeer niks hoor.
sja ik was van 3 uur 's middags tot 1 uur snachts ofzo in de bierhal/tent, was wel leuk geweest, maarja is ook wel erg eng he daarquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meest spannende roddel hier? dan kom ik niet verder dan dat we jouw in tilbug nergens konden vinden, en er niemand de biertent in durfde te lopen![]()
maar dan bij je dus echt aan een compleet andere opleiding begonnen, want jij was toch eerst een studie P&O aan het doen?
tnx.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is nog erger als moeder zijnde, trek je veel meer van aan dan als je zelf ziek bent. Beterschap voor je kleintje dan![]()
Je weet amper de redenen van mijn ban. Je komt niet eens buiten dit topic, dus kaak dicht als je niet weet waar je over praat.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze zijn ook veel te mild.
ocherm, heeft het broekie weer last van racekak!?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je weet amper de redenen van mijn ban. Je komt niet eens buiten dit topic, dus kaak dicht als je niet weet waar je over praat.
Jaquote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ocherm, heeft het broekie weer last van racekak!?
noob zeggen.quote:
finnen, hitler, woII, blasfemie, boomknuffelarij, pappen en nathouden, theezuiperij, koekje erbij, moslimbasherij!!!! (BSB!)quote:
Semi!quote:
Wondererquote:
Hoe is het met jou? Geen Wii gewonnen?quote:
Ja goed met jou? Geen idee of ik er een heb gewonnen...is the prijsvraag dan al over?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Geen Wii gewonnen?
Ja, al een tijdjequote:Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja goed met jou? Geen idee of ik er een heb gewonnen...is the prijsvraag dan al over?
Toe maar, heb je fototje van je nieuwe huis? Is ie groot?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje![]()
Met mij ook goed. Huis gekocht en zo dus beetje druk en over twee weken zit ik twee weken in Nederland.
Zie sig, K&W topicquote:Op donderdag 27 september 2007 17:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Toe maar, heb je fototje van je nieuwe huis? Is ie groot?![]()
Je kan trouwens beter niet naar Nederland komen...het was al koud, maar het wordt steeds kouder.Ik voel me altijd zielterig als het koud is, ik kan daar niet zo tegen....ga ik warme landen als Spanje, Mexico of Thailand missen...en dan uit pure wanhoop dure vakanties boeken.
![]()
idemquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie sig, K&W topic
En het is hier al een paar dagen 30+ graden en vochtig. Alles plakt, ik ben het zat. Ik wil herfst!
Ga jij nog wel es naar Nederland eigenlijk?quote:
Waar staan de winnaars?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje![]()
Met mij ook goed. Huis gekocht en zo dus beetje druk en over twee weken zit ik twee weken in Nederland.
Weet ik niet. Ergens op games.fok.nl?quote:
Ja, vorig jaar nog geweest!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga jij nog wel es naar Nederland eigenlijk?
Ah, okee. Samen of alleen?quote:
Vorig jaar samen.quote:
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Zeker na die verhalen (of was dat Suriname?) over partnerschap/huwelijk enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef error het volgende:
[..]
Vorig jaar samen.
We zijn van plan om vanaf nu wat vaker en langer ook in NL te verblijven.
Als homow mis je hier toch ook wel wat dingen
Maar winters heb je hier ook niet meerquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie sig, K&W topic
En het is hier al een paar dagen 30+ graden en vochtig. Alles plakt, ik ben het zat. Ik wil herfst!
Hier welquote:Op donderdag 27 september 2007 18:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar winters heb je hier ook niet meer
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
wonderer, jij komt toch nog wel gewoon op de meet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |