Sterkte.quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Morgen wordt er (weer) een scan gemaakt van mijn mans halsslagader (zit voor 80 % dichtgeslibt) en daarna wordt besloten wat er gaat gebeuren.
Dank je![]()
Heel veel sterkte kissa...voor je man en jouquote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Morgen wordt er (weer) een scan gemaakt van mijn mans halsslagader (zit voor 80 % dichtgeslibt) en daarna wordt besloten wat er gaat gebeuren.
Dank je![]()
Ik kan Lieke best wel begrijpen nu, teringhoer en ga maar naar huis en pas op ik stem je donderdag weg zijn niet echt liefdesverklaringen. Gisteravond bedankte huub lieke nog, en zei dat hij zonder haar niet zover gekomen zou zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is niet "meteen"
Het is de honderste keer dat Huub "teringhoer" en "ga maar naar huis" zegt.
Nou, één keer ga je niet meer denken "ach, hij zegt dat maar" maar dan denk je "je meent het dus"
De middelvinger heeft de voorkeur dus.quote:
Hear hearquote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan Lieke best wel begrijpen nu, teringhoer en ga maar naar huis en pas op ik stem je donderdag weg zijn niet echt liefdesverklaringen. Gisteravond bedankte huub lieke nog, en zei dat hij zonder haar niet zover gekomen zou zijn.
Misschien heeft Huubje wel een beetje heimwee, maar zeg dat dan eerlijk en stel je ook een keer kwetsbaar op.
Mannen.... het zijn gewoon eigenwijze drollen.
en ook niet een vaste basis denk ik, huub en Lieke hadden in het begin al meningsverschil in hoe ze een relatie zien, Huub is daarin wel altijd eerlijk geweest t.o. Lieke.quote:Op zondag 23 september 2007 22:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook zo. Maar ik denk niet dat dit een gezonde basis is voor een relatie, daarbij hebben ze beiden ook niet echt iemand om bij uit te huilen.
Sterkte Kissa!quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Dank je![]()
Ja dat zei haar vriendin tegen haar.quote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
De FEBO is op zoek naar de EX van Nadia.
*grote knuffel geef*quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Is daar sprake van dan? Dennis vroeg net ook of het al twaalf uur was.quote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
Nog een uur voor 24.00 ....
Zou er nog wat gebeuren ??
sterktequote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Dank je![]()
Blijkbaar niet, Amanda mag naar bed.quote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
waarom vraag je dat? is daar spraken van.quote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, Amanda mag naar bed.
Heel veel sterkte voor jullie allebei!!quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Dank je![]()
Nouja, volgens de regelementen mag er nog 1 iemand vervangen worden (ala Angelique).quote:Op zondag 23 september 2007 22:55 schreef lorence1 het volgende:
[..]
waarom vraag je dat? is daar spraken van.![]()
Dat moet hij eens doen, dan is de villa weer te klein, verwacht ik zoquote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef tuinfluiter het volgende:
(Gewoonlijk niet voor 23:00 uur naar bed,
Amanda heeft gebeld, ze wil naar bed)
(Lieke belt naar de productie)
Huub: Wat was dat?
Lieke: gewoon een vraagje.
+1quote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef Tissik het volgende:
Ik had tot vandaag 2 favorieten: Huub en Lieke.
Na vanavond heb ik er nog maar 1: Lieke!
ja hij zou gaan sporten met Brainquote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
Om 24 uur gaat de butler normaal weg.
Ik had begrepen dat Dimitri zijn koffer bij zich had?
Misschien gaat ze wel naar huis.quote:Op zondag 23 september 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
Waarom gaat Lieke zich zo opmaken?
ze gaat het uitmaken en wil er goed uitzien voor de cameraquote:Op zondag 23 september 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
Ik verwacht dat ze een tijdje op bezoek gaat bij de Febo. Tijd voor een vette joint om wat tot rust te komen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
op het moment suprême zegt ie niksquote:Op zondag 23 september 2007 23:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ferme taal van Dennix: Jaap, zoals Brian vanmiddag tegen jou deed met die taart.....dat moet hij mij echt niet flikken!
Goede manier wat mij betreft, beter dan die chemische pammetjes enzo.quote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze een tijdje op bezoek gaat bij de Febo. Tijd voor een vette joint om wat tot rust te komen?
er was iets aan tafel gebeurt....daarin kreeg dit groepje argwaan hoe brian tegen huub sprak...ze denken dat brian een opening naar huub houdtquote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp deze wending niet helemaal... waarom Jaap, Dennis en Nadia het ineens begrepen hebben op Brian.
huub heeft dit iedereen al in twee zinnenen verteld +brianquote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef Darklight het volgende:
ze hebben wel door hoe Brain is
+1quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke zijn nog steeds mijn favorieten. Ik ga niet een van hen dumpen omdat ze ruzie hebben.
Yep 100%. Maar ik blijf het hopen, ik zal genieten als hij het doet. Actie!!quote:
Deze vertoning past goed bij die idiote aktie met de grasmaaier van vanmidddag, inclusief eindeloos hyena-gelach.quote:
En de manier waarop Brian Jaap aansprak over het stiekem eten van die taart.quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef riri het volgende:
[..]
er was iets aan tafel gebeurt....darin kreeg dit groepje argwaan hoe brian tegen huub sprek...ze denken dat brian een opening naar huub houdt
Ik dump iedere vent die een vrouw 1 keer voor "teringhoer" uitscheld. Huub kreeg al een herkansing wat dat betreft, maar de credits zijn voor mij op.quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke zijn nog steeds mijn favorieten. Ik ga niet een van hen dumpen omdat ze ruzie hebben.
waarom.....quote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef Tissik het volgende:
Ik had tot vandaag 2 favorieten: Huub en Lieke.
Na vanavond heb ik er nog maar 1: Lieke!
Ik denk dat het iets te maken heeft met een voorval aan tafel. Ik heb het niet gezien maar het schijnt dat Brian een voorzetje gaf aan Huub zodat deze Jaap kon bashen..ze begrepen niet dat Brian dat deed terwijl hij bij de groep van Jaap hoort..quote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp deze wending niet helemaal... waarom Jaap, Dennis en Nadia het ineens begrepen hebben op Brian.
Om om 5 voor 12 als gastspeler terug te keren? De butlers gaan toch nooit voor 12 uur naar huis?quote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Darklight het volgende:
Dimitri gaat naar huis
Volgens mij zijn ze vooral bang voor Brian omdat ze elkaar niet vertrouwen, met andere woorden:quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
Ze hebben alledrie de mond vol over Brian maar ze zijn allemaal bang voor Brian. Dat verpakken ze in een argument over de vijfeenheid en het Huub niet voeden maar ondertussen zijn ze echt doodsbenauwd voor Brian.
denk het niet, anders laten ze Amanda toch niet naar bed gaan.quote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Kaleddis het volgende:
Dimitri naar huis. Moet hij het huis uit zijn voor de een stemming ?![]()
ach welnee,soep word nooit zo heet gegeten als hij word opgediend hoor....quote:Op zondag 23 september 2007 23:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik dump iedere vent die een vrouw 1 keer voor "teringhoer" uitscheld. Huub kreeg al een herkansing wat dat betreft, maar de credits zijn voor mij op.
En ik vermoed zomaar, dat dat ook voor Lieke geldt (en terecht!)
Ah, bedankt. Kun je zien hoe 'sterk' die bondjes zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef riri het volgende:
[..]
er was iets aan tafel gebeurt....daarin kreeg dit groepje argwaan hoe brian tegen huub sprak...ze denken dat brian een opening naar huub houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |