Sterkte.quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Morgen wordt er (weer) een scan gemaakt van mijn mans halsslagader (zit voor 80 % dichtgeslibt) en daarna wordt besloten wat er gaat gebeuren.
Dank je![]()
Heel veel sterkte kissa...voor je man en jouquote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Morgen wordt er (weer) een scan gemaakt van mijn mans halsslagader (zit voor 80 % dichtgeslibt) en daarna wordt besloten wat er gaat gebeuren.
Dank je![]()
Ik kan Lieke best wel begrijpen nu, teringhoer en ga maar naar huis en pas op ik stem je donderdag weg zijn niet echt liefdesverklaringen. Gisteravond bedankte huub lieke nog, en zei dat hij zonder haar niet zover gekomen zou zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is niet "meteen"
Het is de honderste keer dat Huub "teringhoer" en "ga maar naar huis" zegt.
Nou, één keer ga je niet meer denken "ach, hij zegt dat maar" maar dan denk je "je meent het dus"
De middelvinger heeft de voorkeur dus.quote:
Hear hearquote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan Lieke best wel begrijpen nu, teringhoer en ga maar naar huis en pas op ik stem je donderdag weg zijn niet echt liefdesverklaringen. Gisteravond bedankte huub lieke nog, en zei dat hij zonder haar niet zover gekomen zou zijn.
Misschien heeft Huubje wel een beetje heimwee, maar zeg dat dan eerlijk en stel je ook een keer kwetsbaar op.
Mannen.... het zijn gewoon eigenwijze drollen.
en ook niet een vaste basis denk ik, huub en Lieke hadden in het begin al meningsverschil in hoe ze een relatie zien, Huub is daarin wel altijd eerlijk geweest t.o. Lieke.quote:Op zondag 23 september 2007 22:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook zo. Maar ik denk niet dat dit een gezonde basis is voor een relatie, daarbij hebben ze beiden ook niet echt iemand om bij uit te huilen.
Sterkte Kissa!quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Dank je![]()
Ja dat zei haar vriendin tegen haar.quote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
De FEBO is op zoek naar de EX van Nadia.
*grote knuffel geef*quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Is daar sprake van dan? Dennis vroeg net ook of het al twaalf uur was.quote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
Nog een uur voor 24.00 ....
Zou er nog wat gebeuren ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |