quote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
Kan de stream terug op Dimitri aub?
Hoezo moet Lieke oprotten dan? Ze heeft toch gelijk?quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Darklight het volgende:
Rot op Lieke
Hoop dat zij eruit wordt getrapt
Ik daarnet wel ff.quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Niemand luistert naar Amanda en Dimirti![]()
Je vergeet het woordje buitenquote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef Py het volgende:
Lieke vraagt zich af of ze nog wel met Huub door wil gaan
Dank je welquote:
Tuurlijk wel, buiten zit je niet 24 uur op elkaars lip.quote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje buiten
en buiten of binnen de kooi zou niet uit mogen maken.
dat eeuwige gezeur van haarquote:Op zondag 23 september 2007 22:24 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hoezo moet Lieke oprotten dan? Ze heeft toch gelijk?
De beelden daarvoor ook. Ik kan er bijna niet meer serieus naar kijken of me aan iemand ergeren omdat ik steeds denk dat het tv momentjes scoren is van beide partijen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef schatje het volgende:
Dit zijn beelden die gebruikt worden voor de televisieuitzending.
Lieke zei dat ze niet zou weten of ze Buiten de kooi nog met hem verder zou willen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, buiten zit je niet 24 uur op elkaars lip.
Zo begon het idd Dees, wat een giller, eigenlijk gaat het dus nergens over.quote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat de ruzie erom... dat Lieke tegen Huub zei... dat Nadia gehoord had, de de show eind van het jaar stopt.
Huub had daarop gereageerd, dat hij het maar vreemd vond, dat ze daarover verbaasd was, omdat ze samen hierover al meerdere keren gesproken ... hij reageert nogal kort/uit de hoogte... Lieke wordt kwaad... Huub wordt kwaad
Huub gaat schelden... Lieke gaat wat zuigen en een ruzie is geboren(wat zijn die twee voorspelbaar)
quote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
Volledig offtopic, iemand nog iets van Kissa gehoord?
heb wat gemist geloof ik, wat is er met Kissa?quote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
nee, volgens mij niet..... ik denk dat ze echt om elkaar geven, maar dat 24/7 is gewoon een te hoge druk voor een prille relatie, met twee betwetersquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af of Huub bezig is om Lieke uit zichzelf te laten vertrekken.. nu het 23 september is geweest.
Of is Huub niet zo'n strateeg?
Ik wil nog niet aan donderdag denkenquote:Op zondag 23 september 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kutzooi zegt Huub.
Donderdag is Tas er weeren dan krijgt hij het in tienvoud voor zijn kiezen:
JE MOEDER!
JE MOEDER!
JE MOEDER!
...
![]()
Nah, ik zat er net aan te denken!quote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
Nee,niet meer gezien na vannacht.quote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
Kissa's man werd gister onverwacht opgenomen met een TIAquote:Op zondag 23 september 2007 22:29 schreef blomst het volgende:
[..]
heb wat gemist geloof ik, wat is er met Kissa?
Ze zei misschien moeten we als spelers met elkaar verder spelen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zei dat ze niet zou weten of ze Buiten de kooi nog met hem verder zou willen.
dus waarom danwel binnen de kooi?
om backup?
dat is minder,quote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kissa's man werd gister onverwacht opgenomen met een TIA
Scroll scrollquote:Op zondag 23 september 2007 22:29 schreef maril het volgende:
Ik geniet weer zins lange tijd , die twee(Lieke en Huub) zijn zichzelf aan psychisch aan het afmatten.
Ach, Brian en Amanda hebben een selectief geheugen, als ze al een geheugen hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik zie ze altijd ruzie hebben in de douche.
Zij mag zelfs zonder ruzie weleens onder de douche. Brian en Amanda hebben toch ook net veel ruzie gehad?
He gadver wat naarquote:Op zondag 23 september 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kissa's man werd gister onverwacht opgenomen met een TIA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |