Die redactie kan echt niks.Er valt zoveel uit dit programma te halen maar ze helpen het alleen maar om zeep.Ze lezen toch overal mee en kunnen zo toch ideeen op doen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou leuk bedacht. Dat kan de redactie toch ook wel?
Levert dat iets op?quote:
Als je het echt weten wilt...hij heeft een winkel in 2ehands spullen..een soort Malle Pietje dus...quote:
Ach Huub doet precies hetzelfde. Ze hebben beiden last van hun egoquote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef Darklight het volgende:
Waarom laat die Lieke niemand uitpraten
Dat doet Huub ook nietquote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef Darklight het volgende:
Waarom laat die Lieke niemand uitpraten
Aha, Swiebertje was vaste klant dus.quote:Op zondag 23 september 2007 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je het echt weten wilt...hij heeft een winkel in 2ehands spullen..een soort Malle Pietje dus...![]()
precies.quote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef Carlaa het volgende:
tsjonge jonge.. kankerhoer is fout, maar teringhoer is ok?
Als mijn vriend mij dat 1x noemt is ie echt een ex vriend!
Hij zoekt nog een Saartje...quote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, Swiebertje was vaste klant dus.![]()
snap er niks vanquote:Op zondag 23 september 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat staat Huub toch te zeiken over zijn moeder.![]()
Ik kijk wel naar Dimitriquote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
Niemand luistert naar Amanda en Dimirti![]()
idd, hij weet als geen ander hoe dat moet.quote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
snap er niks van
hij vindt het toch zo leuk om moeders van anderen te beledigen ?
Hij lijkt echt op Brian.quote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
Huh?
Dus Huub vindt dat hij het wel tegen Lieke mag zeggen, maar niet tegen zijn moeder.
Dááág.
Sterker nog: Huub is zelfs beledigd als je, nadat je door hem zo genoemd bent, zegt dat hij dat maar tegen zijn moeder moet zeggen...quote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
Huh?
Dus Huub vindt dat hij het wel tegen Lieke mag zeggen, maar niet tegen zijn moeder.
Dááág.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |