SHIIT dat exen gedoe. Kill me, kill me NOW.quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Little_Meanie het volgende:
jaja de vriendzone, een probleem voor vele mannen
als vrouwen beginnen over hun exen gewoon zeggen, zwijgen wijf, dat interesseert mij niet, over mannen ga je maar kletsen met je vriendinnen
Dat is juist het probleem. Denk je dat die fucking chick helemaal kapot is van haar breuk met vriend, en ik ben niet die lul die daar gelijk van gaat profiteren. Maar blijkbaar had ik dat net zo goed kunnen doen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Flashwin het volgende:
Had je maar je hand in haar broekje moeten zetten toen het net uit was met haar vriend.
PRUTSER
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef felic. het volgende:
Oh oh oh wat zijn ze toch naief. Een bericht aan alle vrouwen: De goed luisterende man die om je geeft zonder dat daar gevoelens aan te pas komen bestaat niet. Een man hoort alleen de signalen die aanduiden op een potje bats. Natuurlijk geef ik om haar gevoelens maar waarom steek ik zoveel tijd in haar als ze toch een slet is. :/
Een vriendschap tussen bloedmooie vrouw en een standaard geile man.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou je geen vriendschap kunnen hebben zonder sexuele spanning? Ik duik toch ook niet met elke vent die ik ken het bed in?
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou je geen vriendschap kunnen hebben zonder sexuele spanning? Ik duik toch ook niet met elke vent die ik ken het bed in?
Je hebt nog een lange weg te gaan, jonge vriendquote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef felic. het volgende:
Moet ik haar vertellen wat ik voel en dan maar kijken wat er gebeurt of zal ik mezelf nog even eindeloos pijnigen?
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef felic. het volgende:
Moet ik haar vertellen wat ik voel en dan maar kijken wat er gebeurt of zal ik mezelf nog even eindeloos pijnigen?
quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, jonge vriend
Aan beide: verklaar?quote:Op zondag 23 september 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te vertellen? Gewoon doen.![]()
waarom zou je bevriend willen zijn met een lelijk wijf ?quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef sieb het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.
Gezien het ding tussen mijn benen ben ik toch een mannetje hoorquote:
Ik ken genoeg voorbeelden, dus ik weet zeker dat het kan....quote:Op zondag 23 september 2007 21:55 schreef felic. het volgende:
[..]
Een vriendschap tussen bloedmooie vrouw en een standaard geile man.
Nee, it cant be done, cant.
Ik ben een man en ik kan het.... Nu jij weer....quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef sieb het volgende:
[..]
Die spanning moet weg er is maar 1 manier voorquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die alleen die manier kennen om spanning weg te latenquote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die spanning moet weg er is maar 1 manier voor![]()
Zo niet daar is de deur![]()
Wat is er lekkerder dan roddelen over je ex?quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Frankvbr het volgende:
als je het van te voren weet, is het nog wel te doen, kan je je er beetje op instellen. Hoewel praten kan, maar naar gezeik luisteren over haar ex.. dat zou ik zoiezo niet willen.
Ik heb m'n vingers al aan haar gebrand, laat ik het zo zeggen. Als ik haar zie voel ik wat voor haar. En hoe de fuck komen ze bij het idee dat ik wil horen wat voor'n vage exen ze wel niet heeft. Serieus, je gaat toch ook niet de kilometerstand benadrukken bij het verkopen van een 2ehands auto?quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Frankvbr het volgende:
als je het van te voren weet, is het nog wel te doen, kan je je er beetje op instellen. Hoewel praten kan, maar naar gezeik luisteren over haar ex.. dat zou ik zoiezo niet willen.
Ik kan wel 100 dingen bedenken die erger zijn. Als ze over haar ex wil praten, ga vooral je gang.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frankvbr het volgende:
wat is er erger dan een vrouw over haar ex horen lullen?
Kut.quote:Scenario 3: A girl says any of the following to you:
• "You're like a brother to me"
• "You're like a big teddy bear".
• "I feel like I can talk to you about anything"
• "You're so nice"
• "Can you help me with my homework"
Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.
Damnquote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er staat toch echt duidelijk "man" in zijn profiel..
Ook wel mannen genoemdquote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen die alleen die manier kennen om spanning weg te laten![]()
Maar die goede vriendinnen zijn waarschijnlijk lelijker dan wat jij zelf hebt gehad kwa relaties.quote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef Ego8 het volgende:
Ach, vertel mij wat. Altijd als het goed klikt tussen mij en een meid loopt het uit op vriendschap. Of op niks.
Heb een aantal goede vriendinnen, en daar is echt geen "seksuele spanning" ofzo.
Goede sitequote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
Het antwoord bevindt zich hier!
http://www.laddertheory.com/![]()
idd net ook helemaal gelezen, ik moest lachen een paar keer. Verklaart precies wat er gebeurt en iedereen heeft er wel eens last van dus. Morgen maar de waarheid vertellen en de rest maakt me niet zoveel uit. Alleen jammer dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben die in haar valkuil is gelopen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:01 schreef voskat het volgende:
[..]
Goede site
heb hem net gelezen omdat hij ook al in een ander topic langskwam
of ze neukt nog een keer met n anderquote:Op zondag 23 september 2007 23:01 schreef Buschetta het volgende:
Mijn vriendin is zo'n vrouw die denkt dat het mogelijk is.![]()
Dus eens in de zoveel tijd leert ze een gozer kennen met wie ze af en toe koffie drinkt. Dan vertel ik haar dat hij haar alleen wil neuken. Zij zo van "nee we zijn vrienden". Dus ik van wacht maar een maand of 2 ofzo en of hij probeert je dan te zoenen of hij laat niets meer van zich horen omdat hij erachter komt dat je niet geintreseerd bent in sex.
ik heb elke keer gelijk....![]()
wellicht leert ze het ooit nog wel eens
Heheh ja dat had ik ook bij die site, het klopt gewoonquote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef felic. het volgende:
[..]
idd net ook helemaal gelezen, ik moest lachen een paar keer. Verklaart precies wat er gebeurt en iedereen heeft er wel eens last van dus. Morgen maar de waarheid vertellen en de rest maakt me niet zoveel uit. Alleen jammer dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben die in haar valkuil is gelopen.
@voskat, wel topic?
Hier ging het fout.quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef felic. het volgende:
Ze heeft het net uit met haar vriend en "Ze heeft iemand nodig om mee te praten" No biggie voor mij, en ik kan wel goed luisteren.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
of ze neukt nog een keer met n ander
Nope. Ok, eentje is flink lelijk maar wel gewoon erg aardig, maar de anderen zijn niet lelijk ofzo, absoluut niet. Eentje heeft zelfs tijdens de vriendschap gewoon een vriend gehad, zonder dat de vriendschap daar last van heeft gehad.quote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef felic. het volgende:
[..]
Maar die goede vriendinnen zijn waarschijnlijk lelijker dan wat jij zelf hebt gehad kwa relaties.
Het kan gewoon niet.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Flashwin het volgende:
Had je maar je hand in haar broekje moeten zetten toen het net uit was met haar vriend.
PRUTSER
Nope. Jij zegt dat die chicks dus aantrekkelijk zijn. Als 1 van die chicks naakt voor je zou staan en zou vragen of je met haar wilt neuken zeg je echt wel ja. Neuken die hoer, die vriend van haar zou niet eens met zo'n hoer als haar moeten daten.quote:
*Iets met een spijker en een hamer en slaan.quote:Op zondag 23 september 2007 23:15 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Als je later groot bent besef je misschien dat dat toch wel kan gebeuren. Of ze nou met gasten wat gaat drinken of niet. Dat heb ik toch niet in de hand. Natuurlijk denk je daar weleens aan. Maar enerzijds denk ik dat ze te naief is om mijn raad op te volgen. Aan de andere kant denk ik soms dat ze het heerlijk vind om zo'n ventje te zien spartelen in haar handen want ja ze is erg mooi en krijgt veel aandacht. Dus als ik haar in een discotheek alleen laat staan er toch in een uur zeker 10 gasten te smeken om haar aandacht. Ik zou naief zijn om te denken dat zoiets alleen kan gebeuren als ze wat gaat drinken met iemand. Dat kan namelijk altijd
ja preciesquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Dumpen? Die Hoer?quote:Op zondag 23 september 2007 23:20 schreef afcajos het volgende:
die laddertheorie is echt top![]()
TS zit nu ook in de "friends zone"dumpen die hoer dus
Neeee. Een relatie zit er evt. dik in, als de man maar weet dat zij ook met hem wil neuken. Druk even op je "primitive button" en bedenk dit: Zolang een vrouw niet wil neuken met een man hoeft de man niks van haar te weten. Als de vrouw vrienden wil zijn betekend dit -niet neuken-. Vrouwtje heeft een lagere prioriteit qua sexdrang, mannetje is primitiever en wil alleen maar sex.quote:Op maandag 24 september 2007 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja precies![]()
![]()
maw mannen willen geen vrouw als partner, maar alleen als neukdier?
True. Maar dat is de contradictie die vooral mannen de pet boven gaat. Wij kunnen niet snappen waarom je vrienden zou zijn als je niet met elkaar naar bed gaat --> dus geen vriendschap mogelijk.quote:Op maandag 24 september 2007 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dumpen? Die Hoer?
Die griet wil helemaal niets met ts!
Hij mag blij zijn dat ze nog vriendjes wil zijn met hem!
tssss
als een vrouw vrienden wil zijn met een man, wil dat zeggen dat ze totaal niet seksueel in hem geinteresseerd is!
Simpel!
quote:Op maandag 24 september 2007 00:21 schreef felic. het volgende:
[..]
True. Maar dat is de contradictie die vooral mannen de pet boven gaat. Wij kunnen niet snappen waarom je vrienden zou zijn als je niet met elkaar naar bed gaat --> dus geen vriendschap mogelijk.
Sorry to burst your bubble. Zelfs als we het zouden proberen, en onze drang zo goed zouden kunnen verbergen, zouden we onszelf emotioneel compleet ten gronde richten.(vanwege geen sex met het aardige vrouwtje, mannetje denkt dat het een spelletje is, vrouwtje niet, mannetje snapt het niet en wordt gek en stort vervolgens in met de bekenning iets voor het vrouwtje te voelen, waardoor de vriendschap dus vanaf het begin al doomed is.)quote:
Jemig dus als ik met een man praat, denkt hij dat hij mij wel zal versieren tzt?quote:Op maandag 24 september 2007 00:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble. Zelfs als we het zouden proberen, en onze drang zo goed zouden kunnen verbergen, zouden we onszelf emotioneel compleet ten gronde richten.(vanwege geen sex met het aardige vrouwtje, mannetje denkt dat het een spelletje is, vrouwtje niet, mannetje snapt het niet en wordt gek en stort vervolgens in met de bekenning iets voor het vrouwtje te voelen, waardoor de vriendschap dus vanaf het begin al doomed is.)
Wees wel handtastelijk dat valt onder aanranden meneertje! Doe maar niet!quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Synthesist het volgende:
haha.
waar hoop je op? Je wilt toch geen rebound zijn lijkt me. Wees dus gewoon wél handtastelijk.
De brutalen hebben de halve wereld.
Jep.quote:Op maandag 24 september 2007 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jemig dus als ik met een man praat, denkt hij dat hij mij wel zal versieren tzt?
Nou fraai!
Maw ik kan beter niet praten met een man waar ik geen potentiele partner in zie?
Wat triest?
Oh vandaar die hoofddoekjes en chadors ...snap hem nu...
![]()
Dan krijg hij zijn zin als een verwend kind en zij enorme spijt de volgende morgen...wil je dat om?quote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef Logitik het volgende:
Creeër een moment waar je allebei alcohol gaat drinken.
Of hij is dom!quote:Op maandag 24 september 2007 00:34 schreef felic. het volgende:
[..]
Jep.
Zie het als "Ranking the stars i'd sleep with". Zodra een man jou ziet, gaat 'ie onbewust beoordelen of hij jou mee naar bed zou nemen of niet. Zoja? Geen vriendschap mogelijk. Zo nee? OF hij is gay, of hij vindt je niet aantrekkelijk, OF hij heeft al beter gehad dan jou.
Het is waar.
Btw over dat handtastelijke, je hand in de broek stoppen van een chick die het net uit heeft is fout, gewoon fout.
Idd. Ik ben nu slim genoeg om zoiets niet eens te bedenken. Dan hou ik mezelf voor de gek en heb ik haar enorm gekwetst.quote:Op maandag 24 september 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dan krijg hij zijn zin als een verwend kind en zij enorme spijt de volgende morgen...wil je dat om?
![]()
Er is geen verschil tussen nette mannen en overduidelijk perverse mannen als het aankomt op sex. Voortplanting is primitief, de man zorgt voor het zaad en is op elk moment van zijn leven bereid om zaad te schenken, de vrouw draagt de kinderen en kan maar een x aantal kinderen hebben wat reeel is om te kunnen verzorgen.quote:Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of hij is dom!
Natuurlijk is hij dan dom en niet van goede komaf!
Anders zou hij zich weten te beheersen immers!
Nee nette mannen denken niet zo!
Aan je reacties te zien heb je nog een hele hoop te leren qua mannen....quote:Op maandag 24 september 2007 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of hij is dom!
Natuurlijk is hij dan dom en niet van goede komaf!
Anders zou hij zich weten te beheersen immers!
Nee nette mannen denken niet zo!
Goede samenvattingquote:Op maandag 24 september 2007 00:55 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik dacht twee jongens te kennen die 'gewoon vrienden' waren met meisjes. Na enkele maanden bleek ik het mis te hebben, in beide gevallen wilden ze wel gewoon een relatie met hun meisje (hebben ze gekregen ook, trouwens).
Een derde geval was ook 'gewoon vrienden' met een meisje, maar had het na een paar maanden wel gezien omdat het wel duidelijk was dat het meisje écht alleen maar op vriendschap uit was. Contact verbroken dus.
De steekproef is te select om het wetenschappelijk bewijs te noemen, maar ik ben nu wel overtuigd dat 'gewoon vrienden' niet bestaat tussen mannen en vrouwen. De mannen zijn altijd uit op een relatie, en accepteren de vriendsituatie slechts tijdelijk in de hoop dat het nog wat wordt.
Ik ben toch nog naief!quote:Op maandag 24 september 2007 00:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Aan je reacties te zien heb je nog een hele hoop te leren qua mannen....
![]()
Je klinkt als mijn vriendin. Gasten die hun kans niet waarnemen zijn OF te bang OF hopen dat jij de eerste stap neemt om vervolgens na een bepaalde periode (meestal 2 mnd of in de echt zielige gevallen 1 a 2 jaar) af te taaien.
En toen kwam ik Lieke van de receptie tegenquote:Op maandag 24 september 2007 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
als een vrouw vrienden wil zijn met een man, wil dat zeggen dat ze totaal niet seksueel in hem geinteresseerd is!
Dat kwam door je aftershave!quote:Op maandag 24 september 2007 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toen kwam ik Lieke van de receptie tegenDie wou ook eerst alleen maar vrienden zijn, maar ondertussen flink vaginaal afgepompt worden zonder rubber
eh in je profiel staat dat je een man bent!quote:Op maandag 24 september 2007 01:47 schreef B1nulnul het volgende:
zou het echt niet kunnen?
ik heb een aantal goede mannelijke vrienden, en ja ik acht het goed mogelijk dat ze seks niet zullen weigeren, maar betekent dat dat we geen vrienden kunnen zijn?
overigens, als ik alles met een jongen kan bespreken, vergroot dat vanuit mijn kant juist de kans op neuken!
neehoorquote:Op maandag 24 september 2007 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh in je profiel staat dat je een man bent!
Post je weer per ongeluks met je kloon?![]()
Tja, die mannen van opgezwolle kunnen jou alles vertellen over de passievrucht, helaas gaat dat verder nergens over betreffende dit topic.quote:
Oh oh oh wat zijn ze toch naief. Een bericht aan alle vrouwen: De goed luisterende man die om je geeft zonder dat daar gevoelens aan te pas komen bestaat niet. Een man hoort alleen de signalen die aanduiden op een potje bats.
Mijn adres:quote:Op maandag 24 september 2007 00:39 schreef felic. het volgende:
de man zorgt voor het zaad en is op elk moment van zijn leven bereid om zaad te schenken,
Alleen rechtstreekse donaties worden in behandeling genomenquote:Op maandag 24 september 2007 08:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn adres:
Voorstplantsoen 35bis
3575 HU Utrecht
Ik verwacht een buisje op de deurmat.
'Oh doe je aan incest dan?"quote:
dat hoeft toch ook niet altijd?quote:Op maandag 24 september 2007 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja precies![]()
![]()
Verliefd zijn op een vrouw die "alleen maar vrienden" wil zijn?quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frankvbr het volgende:
wat is er erger dan een vrouw over haar ex horen lullen?
quote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'Oh doe je aan incest dan?"![]()
Inderdaadquote:Op maandag 24 september 2007 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zal het mijn vriend eens voorleggenquote:Op zondag 23 september 2007 22:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
DamnNou ja, als ie met mannen het bed in duikt valt ie toch wel een beetje onder de noemer vrouw
Ik heb nog steeds geen bewijs gezien. Man-man of vrouw-vrouw vriendschappen kunnen dus wel, maar zodra het man-vrouw wordt dan willen ze automatisch ooit met elkaar naar bed? Ik vind het een hele kromme redenering, die volgens mij ook niet te bewijzen is.quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Manobio het volgende:
Man-vrouwvriendschap bestaat NIET. Alleen in "stelletjesvorm" kan het, maar ook dan loopt het nog vaak mis.
Vroeger of later krijgt er altijd één gevoelens. Wie dat niet beseft is ongelooflijk naïef en gaat hierdoor nog eens in de shit komen.
Ga altijd bij jezelf na of je ook met een vriend(in) van hetzelfde geslacht hetzelfde zou doen in een vriendschap. Dan doel ik op fysieke omgang en communicatie.
Een maat van me kan ik ook niet aan zijn botte kop brengen dat het niet kan.
Ondertussen is hij "gewoon vrienden" met een meisje, gaan ze weleens een film kijken en kruipen dan gewoon gezellig tegen elkaar aan. Dat moet ik eens wagen...;)
het bestaat en het kan!!!quote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Manobio het volgende:
Man-vrouwvriendschap bestaat NIET. Alleen in "stelletjesvorm" kan het, maar ook dan loopt het nog vaak mis.
Vroeger of later krijgt er altijd één gevoelens. Wie dat niet beseft is ongelooflijk naïef en gaat hierdoor nog eens in de shit komen.
Ga altijd bij jezelf na of je ook met een vriend(in) van hetzelfde geslacht hetzelfde zou doen in een vriendschap. Dan doel ik op fysieke omgang en communicatie.
Een maat van me kan ik ook niet aan zijn botte kop brengen dat het niet kan.
Ondertussen is hij "gewoon vrienden" met een meisje, gaan ze weleens een film kijken en kruipen dan gewoon gezellig tegen elkaar aan. Dat moet ik eens wagen...;)
I rest my case.... Alleen gefrustreerde pubers denken dat dit niet mogelijk is, normale mensen weten dat het wel degelijk mogelijk is.quote:Op maandag 24 september 2007 12:39 schreef Meeka het volgende:
[..]
het bestaat en het kan!!!
ik ben al meer dan een jaar gewoon vrienden met een jonge, en er is nooit iets gebeurt
we hebben beide geen gevoelends en als ik het zo naga, ben ik met mijn vriendinne closer dan met hem
mijn vriendinne knuffel ik, we geve elkaar soms een kus als we elkaar heel erg lang niet gezien hebben, dat doe ik met hem zo goed als nooit
van gevoel geen spraken
en ja, hij is hetero
Omdat echte vriendschap al innig is. Al is dat tussen 2 dezelfde sexen, bij die dezelfde sexen zullen geen lichamelijke gevoelens opkomen wanneer er sprake is van 2 hetero's, al zie je in man-man vriendschappen ook al gauw amicale schouderklopjes, etc. vrouwen zijn onderling vaak nog fysieker. Arm-in-arm lopenquote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bewijs gezien. Man-man of vrouw-vrouw vriendschappen kunnen dus wel, maar zodra het man-vrouw wordt dan willen ze automatisch ooit met elkaar naar bed? Ik vind het een hele kromme redenering, die volgens mij ook niet te bewijzen is.
Ik ken in mijn omgeving verschillende man-vrouw vrienden die al jaren met elkaar bevriend zijn zonder enige problemen. En nee, ze niet lesbisch of homo, maar allemaal hetero.
Dus leg mij nu nog maar eens uit waarom een normale man-vrouw vriendschap niet zou kunnen?
Nope, mensen denken dat het bestaat, maar krijgen de deksel vroeger of later op hun neus. Het kan dus niet.quote:
Je probeert alles naar je eigen punt toe te praten. Ik denk dat ik iets ouder ben dan jij en dus wel iets meer ervaring heb. Ik ken voorbeelden van mannen en vrouwen die al 20 jaar met elkaar bevriend zijn, allebei getrouwd zijn of een relatie hebben en waarbij geen enkele sprake is van sexuele spanning in welke vorm dan ook.quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Manobio het volgende:
[quote]Sowee, meer dan een jaar al???? Buiten het feit dat ik denk dat jij nog erg jong bent en dus nog niet veel praktijkvoorbeelden gezien kunt hebben is een jaar absoluut geen refertentiekader. Wacht maar tot 1 van jullie een partner krijgt, dan zul je zien dat dat ooit in de weg gaat staan. Kan jaren goed gaan hoor, maar wat als in die relatie de sleur toe gaat slaan bijvoorbeeld?
Sowee, meer dan een jaar al???? Buiten het feit dat ik denk dat jij nog erg jong bent en dus nog niet veel praktijkvoorbeelden gezien kunt hebben is een jaar absoluut geen refertentiekader. Wacht maar tot 1 van jullie een partner krijgt, dan zul je zien dat dat ooit in de weg gaat staan. Kan jaren goed gaan hoor, maar wat als in die relatie de sleur toe gaat slaan bijvoorbeeld?quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Manobio het volgende:
[..]
Nope, mensen denken dat het bestaat, maar krijgen de deksel vroeger of later op hun neus. Het kan dus niet.
[..]
ik ben al meer dan een jaar gewoon vrienden met een jonge, en er is nooit iets gebeurt
Dat hoeft ook niet per sé, maar zoals ik hierboven al aangaf; het kan ook een groot probleem worden wanneer iemand van de vriendschap een relatie krijgt. Vooral wanneer deze in een dip terecht komt, dan kan er iets sexueels voorvallen of de partner begint te eisen dat die vriendschap moet stoppen of zo.quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef karr-1 het volgende:
Het wil er bij mij gewoon niet in dat er in een man-vrouw vriendschap automatisch vanuit wordt gegaan dat er sex bij komt kijken.
Dat gaan ze jou aan je neus hangen zekerquote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je probeert alles naar je eigen punt toe te praten. Ik denk dat ik iets ouder ben dan jij en dus wel iets meer ervaring heb. Ik ken voorbeelden van mannen en vrouwen die al 20 jaar met elkaar bevriend zijn, allebei getrouwd zijn of een relatie hebben en waarbij geen enkele sprake is van sexuele spanning in welke vorm dan ook.
Joh! maar als je elkaar niet als bedpartner of mogelijke vader van je kinderen (quote:Op maandag 24 september 2007 12:44 schreef Manobio het volgende:
[..]
Een mens, man of vrouw, beoordeelt iemand van de sexe waarin hij/zij geïnteresseerd is als allereersty al mogelijke bedpartner (man) of als mogelijke vadaer van je kinderen (vrouw). Dat gaat heel snel, maar zo is de mens nou eenmaal ingesteld
Ja dat gaat ze mij aan mijn neus hangen ja, dat is het principe van vriendschap. Je wilt het gewoon niet begrijpen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:55 schreef Manobio het volgende:
[..]
Dat gaan ze jou aan je neus hangen zeker![]()
Paar jaartjes ouder, zoveel naïever![]()
Check die laddertheoriepagina nog maar eens goedquote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef Meeka het volgende:
in de tijd dat ik hem ken heb ik dus een partner gehad en dat stond onze vriendschap niet in de weg
we kunnen goed met elkaar praten en hebben het leuk same, maar hebben geen behoefte aan meer, zo simpel is het
oke, ik heb ook vrienden bij wie het meer is dan vriendschap, die mogenlijkheid is er altijd, maar zoizo, een man-vrouw vriendschap kan dus WEL een gewone vriendschap zijn!!!
ik zou het stom vinden als dit niet kon
ik heb veel jongens vriende en geef ook echt om ze, maar zou nooit iets voor ze gaan voelen, zo ligt het gewoon niet bij ons
bullshit, ik denk nog steeds dat je gewoon vriende kan zijnquote:Op maandag 24 september 2007 13:57 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Check die laddertheoriepagina nog maar eens goedJij wilt alleen vriendschap, hij toont interesse omdat ie seks wilt/wilde.
![]()
Het is idd geen obsessie, het is gewoon de natuur.quote:Op maandag 24 september 2007 14:00 schreef Meeka het volgende:
[..]
bullshit, ik denk nog steeds dat je gewoon vriende kan zijn
als hij al seks ofzo met me wil had ie het denk ik wel late merke
we hebben het er bijna nooit over, maar toch
niet iedere jongen is geobsedeert door sex
Oh oh oh wat zijn ze toch naief. Een bericht aan alle vrouwen: De goed luisterende man die om je geeft zonder dat daar gevoelens aan te pas komen bestaat niet. Een man hoort alleen de signalen die aanduiden op een potje bats. Natuurlijk geef ik om haar gevoelens maar waarom steek ik zoveel tijd in haar als ze toch een slet is. :/
eeeh, ik heb echt geen idee waar jij het over hebtquote:Op maandag 24 september 2007 14:05 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Het is idd geen obsessie, het is gewoon de natuur.
Als je die theorie verder moet geloven (don't blame me, I'm just the messenger), heeft ie ooit gedacht aan jou als zijnde "daar wil ik seks mee", maar is toen binnen zijn eigen mening en referentiekader naar een "hoger" niveau op de ladder verplaatst. (en zoekt nu naar een vriendin die "mooier/beter" is, no offence intended)
Zonder jou te willen beledigen, is het best interessant om er op die manier eens bij stil te staanMaar omdat het erg dicht in je persoonlijke sfeer komt is het misschien handig om terug OnTopic te gaan
![]()
Okquote:Op maandag 24 september 2007 14:13 schreef Meeka het volgende:
[..]
eeeh, ik heb echt geen idee waar jij het over hebt
hem kennende is hij gewoon niet zo, ik ben 1 van zijn weinige vrouwlijke vriendinnen, en hij geeft gewoon niet zoveel om seks als de meeste jongens
Opgezwollequote:
Over 10 jaar vertelt hij de psycholoog wsch een heel ander verhaal... of de psycholoog hemquote:Op maandag 24 september 2007 14:13 schreef Meeka het volgende:
[..]
eeeh, ik heb echt geen idee waar jij het over hebt
hem kennende is hij gewoon niet zo, ik ben 1 van zijn weinige vrouwlijke vriendinnen, en hij geeft gewoon niet zoveel om seks als de meeste jongens
hhhm, zal ik dat vast met mijn psycholoog bespreken?quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Karrs het volgende:
[..]
Over 10 jaar vertelt hij de psycholoog wsch een heel ander verhaal... of de psycholoog hem
Wat wil je kwijt?quote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef Meeka het volgende:
[..]
hhhm, zal ik dat vast met mijn psycholoog bespreken?
Heey euh ik ben nog aan het bijkomen van dit schokkende topic en dan zeg je dat tegen mij?quote:Op maandag 24 september 2007 10:03 schreef Meeka het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet altijd?
mannen hebben soms ook behoefte aan een testosteron vrije zone, waar ze niet continu macho hoeven te doen
ontken dit maar, maar ik ken hetero manne die soms ook gewoon lekker wille knuffele en kunnen overleven zonder er gelijk op te springen
Of hij praat gewoon niet zo makkelijk over dat onderwerp... Ik heb dat met een meid ook, we zijn alleen vrienden, maar ik zou o zo graag meer willen. We hebben het er wel eens over gehad, maar zij ziet me dus echt gewoon alleen als een vriend. Ik verbreek dat contact niet zomaar want het is toch veel te leuk om met haar af en toe dingen te gaan doen, maar ik kijk voor een relatie gewoon verder. Ik realiseer me dan wel dat ik, als ik dan een relatie zou krijgen, die "vriendschap" met haar niet meer op dezelfde manier kan voortzetten... Ik vond het al heel ongemakkelijk een tijd terug toen ik een vriendin had en die meid kwam langs dat ze lekker tegen me aan kroop op de bank. Als ik geen vriendin heb, vind ik dat geen probleem, toen ik een vriendin had voelde ik me een klein beetje schuldig op dat moment. Maar zo heb ik ook een goeie vriendin die ik niet sexueel zie, maar die vind ik dan verder ook niet aantrekkelijk... Maar daar steek ik dan ook minder moeite in om die vriendschap te behouden, raar maar waar....quote:Op maandag 24 september 2007 14:00 schreef Meeka het volgende:
[..]
bullshit, ik denk nog steeds dat je gewoon vriende kan zijn
als hij al seks ofzo met me wil had ie het denk ik wel late merke
we hebben het er bijna nooit over, maar toch
niet iedere jongen is geobsedeert door sex
Ik vind eigenlijk dat er teveel discriminatie in dit topic isquote:Op zondag 23 september 2007 23:23 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh wat leukeen traditioneel zondagavond "Alle vrouwen zijn kuthoeren die je beter de clit af kan snijden omdat ze dan eindelijk een keer een beetje normaal doen" topic.
![]()
![]()
![]()
Uhh ja ze dekken zichzelf wel heel erg in ....quote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef karr-1 het volgende:
Het wil er bij mij gewoon niet in dat er in een man-vrouw vriendschap automatisch vanuit wordt gegaan dat er sex bij komt kijken.
Kan ook maar hij moet jou niet aantrekkelijk vinden of hij moet homo zijn of hij moet al een (mooiere) vriendin hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 17:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wil zo graag vrienden zonder dat ze sex willen he...
![]()
![]()
wacht ik moet alweer huillie doen
Die snap ik dus niet!quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh ja ze dekken zichzelf wel heel erg in ....
bij een man vrouw vriendschap komt sex automatisch kijken als:
de man niet homoseksueel is
de man de vrouw aantrekkelijk vindt
de man single is...
vooral punt 2... als je een vrouw aantrekkelijk vindt wil je seks met haar ... nee goh ?
*kreun* dat bedoel ik nou, heeft iemand een aspirientjequote:
zo een als jij hequote:Op maandag 24 september 2007 18:12 schreef Pek het volgende:
[..]
*kreun* dat bedoel ik nou, heeft iemand een aspirientje![]()
Tijdens het neuken houden ze hun kop tenminste, als je het goede gat pakt![]()
aantrekkelijk=lekker=neukbaar....(voor mij dan, klopt niet helemaal want het verschilt wel een klein beetje maar dat doet er nut ff niet toe)quote:Op maandag 24 september 2007 17:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die snap ik dus niet!
Je maakt het zo goedkoop het kontakt tussen mensen!
Ik zie mannen als mensen, en als er een toevallig tussen zit die wel heel leuk is ja dan!
Dan pas ga ik denken goh...nou...slurp....eh daar zou ik misschien wel eens een eh...ja wat?
ehm....misschien wordt het iets?
Ik denk niet eens zover dat ik denk aan wilde nachten oid..vind ik niet zo interessant nml..
Dat is zo intiem en zo puur dat ik het ergens fout vind om eraan te denken als er niets is.
Ik denk in eerste instantie niet aan neuken! Nee in de eerste plaats zou ik een leuke aardige goeie vent willen en als ie fijn kan neuken nou ja prima!
Zo niet nou ja dan niet..
Ik red mij wel zeg maar.
Nee ik wil een man niet omdat hij man is in de eerste plaats, maar omdat hij bij mij past!
En zoals ik het hier lees draait het enkel om het neuken van een wijfje..nou sorry,
ik vind dat een beetje heel goedkoop, ga nu echt met andere ogen naar mannen kijken als jullie zo doen hoor![]()
![]()
Je snapt het wel, je wilt het alleen niet geloven.quote:
jij wilt lullen, wij willen neuken. Simpel toch?quote:Op maandag 24 september 2007 17:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Die snap ik dus niet!
Je maakt het zo goedkoop het kontakt tussen mensen!
Ik zie mannen als mensen, en als er een toevallig tussen zit die wel heel leuk is ja dan!
Dan pas ga ik denken goh...nou...slurp....eh daar zou ik misschien wel eens een eh...ja wat?
ehm....misschien wordt het iets?
Ik denk niet eens zover dat ik denk aan wilde nachten oid..vind ik niet zo interessant nml..
Dat is zo intiem en zo puur dat ik het ergens fout vind om eraan te denken als er niets is.
Ik denk in eerste instantie niet aan neuken! Nee in de eerste plaats zou ik een leuke aardige goeie vent willen en als ie fijn kan neuken nou ja prima!
Zo niet nou ja dan niet..
Ik red mij wel zeg maar.
Nee ik wil een man niet omdat hij man is in de eerste plaats, maar omdat hij bij mij past!
En zoals ik het hier lees draait het enkel om het neuken van een wijfje..nou sorry,
ik vind dat een beetje heel goedkoop, ga nu echt met andere ogen naar mannen kijken als jullie zo doen hoor![]()
![]()
droogquote:Op maandag 24 september 2007 18:12 schreef Pek het volgende:
[..]
*kreun* dat bedoel ik nou, heeft iemand een aspirientje![]()
Tijdens het neuken houden ze hun kop tenminste, als je het goede gat pakt![]()
Ik denk dan goh, die zou ik wel eens willen zoenen en aanraken...maar verder denk ik dan niet..quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
aantrekkelijk=lekker=neukbaar....(voor mij dan, klopt niet helemaal want het verschilt wel een klein beetje maar dat doet er nut ff niet toe)
Als jij als vrouw een man aantrekkelijk vindt wat denk je dan.."goh daar zou ik wel leuk mee willen praten" of "goh die mag mij wel is lekker uitwonen" ....
zoenen/neuken komt op hetzelfde neer ... je wilt iets met hem doen naast gewoon vrienden blijven...oftewel die hele stelling slaat nergens op. Tis alsof je zegt .... mannen willen neuken met vrouwen waar zij wel mee zouden willen neuken ...quote:Op maandag 24 september 2007 18:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dan goh, die zou ik wel eens willen zoenen en aanraken...maar verder denk ik dan niet..
en mannen waarmee ik wil praten alleen, ja die vind ik niet aantrekkelijk dus...daar zou ik al nooooooooit iets mee willen uberhaupt
Nou...op zeur en klaaggebied valt er best wat voor te zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 18:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zo een als jij he
![]()
Verdiend een opblaaspop
Flauwekul. Echt. Ben jij zo'n primitief figuur die bij elke vrouw meteen denkt "Seks! Seks! Seks!"quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef felic. het volgende:
[..]
Nope. Jij zegt dat die chicks dus aantrekkelijk zijn. Als 1 van die chicks naakt voor je zou staan en zou vragen of je met haar wilt neuken zeg je echt wel ja. Neuken die hoer, die vriend van haar zou niet eens met zo'n hoer als haar moeten daten.
Dan vind je die vriendin niet aantrekkelijk of je bent homo of je hebt een (mooiere/betere) vriendin...quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Ego8 het volgende:
[..]
Flauwekul. Echt. Ben jij zo'n primitief figuur die bij elke vrouw meteen denkt "Seks! Seks! Seks!"
Nou, ik niet. Met sommige goede vriendinnen ben ik af en toe best intiem (Knuffels geven, tegen elkaar aan een film kijken, etc.), maar daar komen geen seksuele gevoelens bij kijken, totaal niet. En als jongen weet je echt wel wanneer je seksuele gevoelens hebt...
Accepteer nou maar gewoon dat bij bepaalde mensen het wel degelijk mogelijk is. Ok, tuurlijk komt het af en toe voor dat 1 van de 2 meer gaat voelen, of zelfs allebei, maar het is niet de regel.
Nee joh, je houdt jezelf voor de gek. Daar kom je nog wel achter als je van jongen in een man getransformeerd bentquote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Ego8 het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Met sommige goede vriendinnen ben ik af en toe best intiem (Knuffels geven, tegen elkaar aan een film kijken, etc.), maar daar komen geen seksuele gevoelens bij kijken, totaal niet. En als jongen weet je echt wel wanneer je seksuele gevoelens hebt...
Neem dan een knuffelbeer, kan je heel goed mee praten en die wil geen sex behalve dat ie zo nu en dan wel weer eens 'gestuffed' moet worden.quote:Op maandag 24 september 2007 17:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wil zo graag vrienden zonder dat ze sex willen he...
![]()
![]()
wacht ik moet alweer huillie doen
aan·trek·ke·lijk (bn.)quote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Ego8 het volgende:
- Ze zijn (ja, het zijn er meerdere) zeker niet onaantrekkelijk.
- Ik ben geen homo (Nooit op een jongen gevallen, op meisjes deste meer)
- Ik ben single.
Noem die redenen eens op dan?quote:Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:
Als het kon zou je eroverheen willen gaan maarja meestal kan dat door een of meerdere redenen niet..
Zij heeft al een ander/is verliefd op een ander/vindt jou niet aantrekkelijk/godsdienstige redenen etc...quote:
Dat zeg(gen) ik(we) helemaal niet...je leest niet goed.quote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus als alle mannen alleen maar aan sex denken waarom trouwen ze dan?
Dan trouwen ze waarschijnlijk alleen maar omdat eentje het beste was in bed?
Zo zonder gevoelens trouw je toch niet omdat ze zo leuk is wel?
Of omdat je van haar houdt ofzo, kom op zeg!
Houden van komt in dit topic niet eens in vraag!
Volgens mij weten diegenen die hier bewerendat ze altijd alleen maar sex willen met een wijfje,
niet eens wat liefde is, emotielozen oid..
Jeuk aan de leuter en neuken maar, gattebah!![]()
Zulke mannen stel ik me altijd voor op de walletjes, maakt ze niet uit wat en wie als ze maar...
ik kan daar serieus geen enkel respect voor hebben!
En ik geloof ook niet dat alle mannen zo zijn!
Probeer me nu wel voor te stellen welk soort man dan wel...
hmm
Of je denkt eens rationeel na, en accepteer je nou maar gewoon dat het een FEIT is dat mannen verliefd worden om alleen maar zaad te zaaien?quote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij weten diegenen die hier bewerendat ze altijd alleen maar sex willen met een wijfje,
Zulke mannen stel ik me altijd voor op de walletjes, maakt ze niet uit wat en wie als ze maar...
hmm
Er zijn erbij die het op een gegeven moment wel best vinden zo, een vrouw versieren kost nu eenmaal tijd, moeite en geld en dan komt er een moment dat je zegt:"Okay, tegen deze grot wil ik de komende 40 jaar wel aankijken"quote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Je snapt het niet he?quote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef zhe-devilll het volgende:
hmm
Dat zijn meestal ook meisjes. Vrouwen weten over het algemeen wel hoe de gemiddelde man denktquote:Op maandag 24 september 2007 19:31 schreef Steeven het volgende:
Vrouwen die denken dat mannen vrienden willen zijn als ze aardig tegen ze doen.
Gast hou op zeg, je bent homo. TUURLIJK kan jij lekker praten met vrouwenquote:Op maandag 24 september 2007 12:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
I rest my case.... Alleen gefrustreerde pubers denken dat dit niet mogelijk is, normale mensen weten dat het wel degelijk mogelijk is.
Maar nu ff serieus, de vrouwen die ik tegenkom en date op mijn leeftijd, zijn bijna allemaal single met kind. Vader nergens te bekennen. Dat maakt het voor mij niet makkelijk, want ze zijn allemaal op zoek naar dat "vaderfiguur" voor hun werpsel en een kind van een ander opvoeden staat niet echt hoog op m'n verlanglijstjequote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind dat er dan iets ontbreekt aan de opvoeding bij julliequote:Op maandag 24 september 2007 19:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar nu ff serieus, de vrouwen die ik tegenkom en date op mijn leeftijd, zijn bijna allemaal single met kind. Vader nergens te bekennen. Dat maakt het voor mij niet makkelijk, want ze zijn allemaal op zoek naar dat "vaderfiguur" voor hun werpsel en een kind van een ander opvoeden staat niet echt hoog op m'n verlanglijstje![]()
Dit alledaags fenomeen zegt toch genoeg over De Man dacht ik, we moeten ons zaad rondstrooien bij zoveel mogelijk vrouwen, dat is de natuur![]()
Marianne Thieme kom er maar in![]()
![]()
"En ja ik wil alleen maar sex met iemand waar ik iets voor voel, verliefdheid!"quote:Op maandag 24 september 2007 20:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vind dat er dan iets ontbreekt aan de opvoeding bij jullie
de rest durft niks te zeggen want dan zijn het meteen al homo's etc!
Jammer.
En ja ik wil alleen maar sex met iemand waar ik iets voor voel, verliefdheid!
Zo niet dan hoef ik ook niets!
Als je zo tegen een vrouw aan kijkt, nou sorry als je mijn zoon was zou ik je er ff flink op hameren dat er ook een mooi aspect zit aan liefde tussen mensen, en dat niet alleen die pik tussen je benen geldt als graadmeter!
Ik denk dat diegenen die hier zo stoer beweren enkel uit te zijn op neuken iets belangrijks missen.
Sneu voor jullie!
Nou neuk ze he! Have fun!![]()
Ja, zo zien vrouwen datquote:
Welke? Ik heb daar gelukkig nog nooit last van gehad, jij daarentegen wel!quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef Chriz2k het volgende:
Hey zhe-devilll.
Alles goed met je psychose?
Jep. Mits aantrekkelijk.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Ego8 het volgende:
[..]
Flauwekul. Echt. Ben jij zo'n primitief figuur die bij elke vrouw meteen denkt "Seks! Seks! Seks!"
Jaaaa, briljant! Je weet dat deze discussie bijna letterlijk ook wordt gevoerd in When Harry met Sally?quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bewijs gezien. Man-man of vrouw-vrouw vriendschappen kunnen dus wel, maar zodra het man-vrouw wordt dan willen ze automatisch ooit met elkaar naar bed? Ik vind het een hele kromme redenering, die volgens mij ook niet te bewijzen is.
Ik ken in mijn omgeving verschillende man-vrouw vrienden die al jaren met elkaar bevriend zijn zonder enige problemen. En nee, ze niet lesbisch of homo, maar allemaal hetero.
Dus leg mij nu nog maar eens uit waarom een normale man-vrouw vriendschap niet zou kunnen?
Droogquote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
Het antwoord bevindt zich hier!
http://www.laddertheory.com/![]()
Uit Chris Rock: Bigger & Blacker:quote:Op maandag 24 september 2007 19:31 schreef Steeven het volgende:
Vrouwen die denken dat mannen vrienden willen zijn als ze aardig tegen ze doen.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een gare shit zit hier tussen als je het serieus leest![]()
och och ga je weer de feminsist uithangen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat woordje wijve vin je dat nu stoer ofzoot![]()
![]()
Dat heeft daar niets mee te maken ik vind je denigrerend overkomen zo!quote:Op maandag 24 september 2007 23:22 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
och och ga je weer de feminsist uithangen.
*zuuuucht*.quote:Op maandag 24 september 2007 23:42 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik snap serieus niet dat een vrouw geen vrienden kan zijn met een man waarom is dat zo moeilijk.
Ik had een vriendhij sprak altijd met me liep me naar huis als het donker was luisterde naar mijn euwige geklets en vandaag vraagt hij na een jaar of ik een vriend heb. Ik bedoel waarom willen jullie altijd seks je kan toch ook gewoon praten?
ach welneequote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef felic. het volgende:
[..]
*zuuuucht*.
Je bevestigt het zelf al: Hij is geinteresseerd in je.
punt.
wat een schijnheilige sukkel dat ie dan een jaar wachttequote:Op maandag 24 september 2007 23:42 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik snap serieus niet dat een vrouw geen vrienden kan zijn met een man waarom is dat zo moeilijk.
Ik had een vriendhij sprak altijd met me liep me naar huis als het donker was luisterde naar mijn euwige geklets en vandaag vraagt hij na een jaar of ik een vriend heb. Ik bedoel waarom willen jullie altijd seks je kan toch ook gewoon praten?
Aan de foon? Dan kan 'ie je niet beoordelen op neukbaarheid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach welnee
ik spreek een vriend al jaren gewoon gezellig urennnnnnnnn aan de foon
dur is niks
foon=afstand=lekkersafe~!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:11 schreef felic. het volgende:
[..]
Aan de foon? Dan kan 'ie je niet beoordelen op neukbaarheid.
controle...quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef sieb het volgende:
Uit italie toevallig?quote:
Ik zou 't in iedergeval niet als een compliment opvatten als hij echt alleen vrienden met je wil zijnquote:Op maandag 24 september 2007 23:42 schreef sweetlady-o het volgende:
En wederom zou ik dat niet als een compliment opvattenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach welnee
ik spreek een vriend al jaren gewoon gezellig urennnnnnnnn aan de foon
dur is niks
ga ff op alle slakken zout leggen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
En wederom zou ik dat niet als een compliment opvattenHij is wel "gewoon" hetero?
Alle mannen zijn hetzelfde, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ga ff op alle slakken zout leggen!
net persoon, nee is nee klaar..
we praten er wel makkelijk over maar hij is gewoon niet zo intiem van zichzelf, ik weet wel beter bij hemquote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of hij praat gewoon niet zo makkelijk over dat onderwerp... Ik heb dat met een meid ook, we zijn alleen vrienden, maar ik zou o zo graag meer willen. We hebben het er wel eens over gehad, maar zij ziet me dus echt gewoon alleen als een vriend. Ik verbreek dat contact niet zomaar want het is toch veel te leuk om met haar af en toe dingen te gaan doen, maar ik kijk voor een relatie gewoon verder. Ik realiseer me dan wel dat ik, als ik dan een relatie zou krijgen, die "vriendschap" met haar niet meer op dezelfde manier kan voortzetten... Ik vond het al heel ongemakkelijk een tijd terug toen ik een vriendin had en die meid kwam langs dat ze lekker tegen me aan kroop op de bank. Als ik geen vriendin heb, vind ik dat geen probleem, toen ik een vriendin had voelde ik me een klein beetje schuldig op dat moment. Maar zo heb ik ook een goeie vriendin die ik niet sexueel zie, maar die vind ik dan verder ook niet aantrekkelijk... Maar daar steek ik dan ook minder moeite in om die vriendschap te behouden, raar maar waar....
Ik heb me ooit laten vertellen dat elke vrouw een homo vriend nodig heeft om de dingen te doen en te bespreken die ze met haar eigen man niet kan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Homo's al genoemd? Vriendschap vrouw-homo![]()
Voor de rest heb ik nog een heel goede vriend, waar ik gewoon alles bij kwijt kan etc. Komt voor de rest niks aan de pas; gevoelens of iets dergelijks. Althans, geen seksuele gevoelens.
Hier wordt gewoon wat te veel gegeneraliseerd, het kan! Al loopt het vaak fout, het is niet onmogelijk.
Dat zeggen we ook steeds, de enige manieren waarop man en vrouw bevriend kunnen zijn:quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Homo's al genoemd? Vriendschap vrouw-homo![]()
Voor de rest heb ik nog een heel goede vriend, waar ik gewoon alles bij kwijt kan etc. Komt voor de rest niks aan de pas; gevoelens of iets dergelijks. Althans, geen seksuele gevoelens.
Hier wordt gewoon wat te veel gegeneraliseerd, het kan! Al loopt het vaak fout, het is niet onmogelijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:57 schreef Ego8 het volgende:
@ TijnIIE: Grote onzin. In mijn vriendenkring werkt het al niet zo. En aantrekkelijk vinden betekend NIET meteen dat je er mee naar bed wil... Grote onzin. Kan ook betekenen dat ze er "gewoon" goed uitziet, maar dat jij je niet seksueel tot haar aangetrokken voelt...
En anders, ach, zoek het maar uit. Ik weet wel beter.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:47 schreef TijnIIE het volgende:
(gechargeerd natuurlijk![]()
het is een theorie )
ik blijf het bullshit vindenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:47 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook steeds, de enige manieren waarop man en vrouw bevriend kunnen zijn:
- Hij is Homo/niet geinteresseerd in (vrouw)seks.
- Hij heeft (lees: neukt) al beter
- De vrouw is lelijk
Als de 3 voorwaarden niet waar zijn, is de man (in zijn onderbewuste!) "bevriend" omdat ie seks wil.
het is een theorie )
ze wilt met je praten lol je bent gewoon spuug lelijk anders was je al van bil geweest tijgertje van mequote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef felic. het volgende:
Ok here's the deal: Leuke meid ontmoet, spontaan en lief en bovenal een zwaar mooi meisje. Ze komt steeds vaker langs op mn kamer en we kunnen goed praten. Ze heeft me verteld dat ze me leuk vond. Kay blijf maar langs komen dacht ik zo. Ze heeft het net uit met haar vriend en "Ze heeft iemand nodig om mee te praten en iemand die ze kan vertrouwen" No biggie voor mij, ik ben niet zo handtastelijk en ik kan wel goed luisteren.
Nooit dat ik daar nog een keer intrap. Want dat meisje is natuurlijk veelste verleidelijk en felic gaat gevoelens krijgen. Maar neeee we zijn gewoon goede vrienden, want zij ziet felic als de jongen die lief is en die netjes is en niet gelijk z'n hand in haar broek propt.
Fok it maar mooi, vrouwen en mannen kunnen geen vrienden zijn zonder sexuele spanning. En ontken het maar niet, want ik voel me zwaar geflashed.
Klacht:
bovenstaande.
![]()
Sorry geen zin alles te lezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:47 schreef TijnIIE het volgende:
Dat zeggen we ook steeds, de enige manieren waarop man en vrouw bevriend kunnen zijn:
- De vrouw is lelijk
Als de 3 voorwaarden niet waar zijn, is de man (in zijn onderbewuste!) "bevriend" omdat ie seks wil.
het is een theorie )
Ik denk dat het in dit topic niet gaat over vriendschappen in een vriendengroep. Natuurlijk kan je dat soort oppervlakkige vriendschappen hebben met mensen van het andere geslacht. Je hebt echter ook een dieper soort vriendschap die je maar met één of twee personen tegelijkertijd hebt. Ik ben ook van mening dat dat niet kan tussen twee geslachten zonder dat er verliefdheid bij komt kijken (en ze elkaar aantrekkelijk vinden).quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:57 schreef Ego8 het volgende:
@ TijnIIE: Grote onzin. In mijn vriendenkring werkt het al niet zo. En aantrekkelijk vinden betekend NIET meteen dat je er mee naar bed wil... Grote onzin. Kan ook betekenen dat ze er "gewoon" goed uitziet, maar dat jij je niet seksueel tot haar aangetrokken voelt...
En anders, ach, zoek het maar uit. Ik weet wel beter.
Juist. Ik heb zelf ook veel vrouwelijke 'normale' vrienden. Vrienden als in goeie kennissen, collega's waar je een keer in de zoveel tijd eens mee gaat stappen, etcetera. Een hele goeie en hechte vriendschap met iemand van de andere sekse zie ik ook niet zo snel gebeuren. Hooguit in exceptionele gevallen als wanneer je bijvoorbeeld als jongen en meisje van jongs af aan met elkaar bent opgegroeid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:53 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit topic niet gaat over vriendschappen in een vriendengroep. Natuurlijk kan je dat soort oppervlakkige vriendschappen hebben met mensen van het andere geslacht. Je hebt echter ook een dieper soort vriendschap die je maar met één of twee personen tegelijkertijd hebt. Ik ben ook van mening dat dat niet kan tussen twee geslachten zonder dat er verliefdheid bij komt kijken (en ze elkaar aantrekkelijk vinden).
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:03 schreef felic. het volgende:
Oh even ter update:
Het meisje is inmiddels op de hoogte en snapt er de ballen van.
Ze gelooft niet dat ik haar niet meer wil zien, en dat we geen vrienden kunnen zijn. Daarom heb ik haar doorverwezen daar dit topic
Ik denk het ook. Ach ik zal haar toch niet meer spreken/zien dus het lijkt me zo een goede afsluiterquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dan wordt haar een hoop duidelijk denk ik zo
Ja maar waarom zou iemand vrienden zijn met een lelijk iemandquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef B1nulnul het volgende:
Ja zo'n theorie kan ik ook maken.
Lekker makkelijk.
Voor de mensen die geen zin hebben om de laddertheorie te lezen, hierbij de samenvatting:
Een man wil altijd de vrouw neuken, tenzij ie niet wil neuken.
Dit laatste is onwaarschijnlijk doch mogelijk, omdat:
- hij de vrouw lelijk vindt
- hij een andere vrouw leuker vindt
Dus, dit zegt weer helemaal niks.
Het kan best dat een man vaker een vriendschap aangaat, omdat ie hoopt te kunnen neuken.
Maar zelfse de laddertheorie erkent dat er best vriendschap tussen verschillende seksen kan bestaan, mits zij iemand anders leuker vinden.
Als een man een vrouw aantrekkelijk vindt/er goed uit vindt zien wil hij er vroeg of laat seks mee hebben. Zeker als hij een keer in beschonken toestand verkeerd. Wat primitief maar zo zijn mannen nou eenmaalquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:57 schreef Ego8 het volgende:
En aantrekkelijk vinden betekend NIET meteen dat je er mee naar bed wil... Grote onzin. Kan ook betekenen dat ze er "gewoon" goed uitziet
Oh even ter update:
Ze gelooft niet dat ik haar niet meer wil zien, en dat we geen vrienden kunnen zijn. Daarom heb ik haar doorverwezen daar dit topic
Deze tekst vat dit topic prima samen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:47 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
- De vrouw is lelijk
Dankquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze tekst vat dit topic prima samen.
dit dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als een man een vrouw aantrekkelijk vindt/er goed uit vindt zien wil hij er vroeg of laat seks mee hebben. Zeker als hij een keer in beschonken toestand verkeerd. Wat primitief maar zo zijn mannen nou eenmaal
Speltip 1: neem dit soort uitspraken nooit letterlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:39 schreef felic. het volgende:
Vrouwtje snapt niks van dit topic. Maar ze zegt enigzins wel gevoelens voor me te hebben maar ik moet haar wel "veroveren".
Tjonge. Dit is een zwart gat in de ladder theory. Nieuwe theory, anyone?
haha prachtig!! Gelijk neuqen vanavond!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:39 schreef felic. het volgende:
Vrouwtje snapt niks van dit topic. Maar ze zegt enigzins wel gevoelens voor me te hebben maar ik moet haar wel "veroveren".
Tjonge. Dit is een zwart gat in de ladder theory. Nieuwe theory, anyone?
Fixed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als een man een vrouw aantrekkelijk vindt/er goed uit vindt zien wil hij er vroeg of laat seks mee hebben. Zeker als hij een keer in beschonken toestand verkeerd. Wat primitief maar zo zijn vele mannen nou eenmaal, maar niet allemaal
Noem eens een of twee goede redenen waarom je geen sex zou willen hebben met een aantrekkelijke vrouw?quote:
1) Loyaliteitquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Noem eens een of twee goede redenen waarom je geen sex zou willen hebben met een aantrekkelijke vrouw?
1) Loyaliteit naar een vrouw?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:28 schreef TijnIIE het volgende:
[..]
1) Loyaliteit
2) Je neukt al beter
Conform laddertheorie natuurlijk![]()
en jij om daadwerkelijk over de knie te gaan.quote:Op maandag 24 september 2007 18:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zo een als jij he
![]()
Verdiend een opblaaspop
Oh even ter update:
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en jij om daadwerkelijk over de knie te gaan.![]()
soms krijg ik echt wat van jou he... nou vooruit, geef je adres maar danquote:Op donderdag 27 september 2007 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Je bent toch niet echt boos toch?
kom en slaat mij maar dan!!!!!!!
hmmmmmmm![]()
LOLquote:Op donderdag 27 september 2007 01:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
soms krijg ik echt wat van jou he... nou vooruit, geef je adres maar dan
hoezo, krijg je stijve tepels en een natte voeg van de gedachte hierbij?quote:Op donderdag 27 september 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
LOL
ik zie nu pas wat je avatar voorstelt
d
t
????
ik ben heeeeeel erg slecht met die d en t's baal ik zelf van...ik spijbelde heul veul van school altijd..
oh ja wat krijg je dan van mij?
Un stijve?
![]()
![]()
waarom wil jij dat weten dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 01:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, krijg je stijve tepels en een natte voeg van de gedachte hierbij?
je bent net zo nieuwsgierig van nature als ik, merk ik al.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarom wil jij dat weten dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |