SHIIT dat exen gedoe. Kill me, kill me NOW.quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Little_Meanie het volgende:
jaja de vriendzone, een probleem voor vele mannen
als vrouwen beginnen over hun exen gewoon zeggen, zwijgen wijf, dat interesseert mij niet, over mannen ga je maar kletsen met je vriendinnen
Dat is juist het probleem. Denk je dat die fucking chick helemaal kapot is van haar breuk met vriend, en ik ben niet die lul die daar gelijk van gaat profiteren. Maar blijkbaar had ik dat net zo goed kunnen doen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Flashwin het volgende:
Had je maar je hand in haar broekje moeten zetten toen het net uit was met haar vriend.
PRUTSER
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef felic. het volgende:
Oh oh oh wat zijn ze toch naief. Een bericht aan alle vrouwen: De goed luisterende man die om je geeft zonder dat daar gevoelens aan te pas komen bestaat niet. Een man hoort alleen de signalen die aanduiden op een potje bats. Natuurlijk geef ik om haar gevoelens maar waarom steek ik zoveel tijd in haar als ze toch een slet is. :/
Een vriendschap tussen bloedmooie vrouw en een standaard geile man.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou je geen vriendschap kunnen hebben zonder sexuele spanning? Ik duik toch ook niet met elke vent die ik ken het bed in?
Jij bent dan ook een vrouwquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Waarom zou je geen vriendschap kunnen hebben zonder sexuele spanning? Ik duik toch ook niet met elke vent die ik ken het bed in?
Je hebt nog een lange weg te gaan, jonge vriendquote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef felic. het volgende:
Moet ik haar vertellen wat ik voel en dan maar kijken wat er gebeurt of zal ik mezelf nog even eindeloos pijnigen?
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef felic. het volgende:
Moet ik haar vertellen wat ik voel en dan maar kijken wat er gebeurt of zal ik mezelf nog even eindeloos pijnigen?
quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt nog een lange weg te gaan, jonge vriend
Aan beide: verklaar?quote:Op zondag 23 september 2007 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te vertellen? Gewoon doen.![]()
waarom zou je bevriend willen zijn met een lelijk wijf ?quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef sieb het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.
Gezien het ding tussen mijn benen ben ik toch een mannetje hoorquote:
Ik ken genoeg voorbeelden, dus ik weet zeker dat het kan....quote:Op zondag 23 september 2007 21:55 schreef felic. het volgende:
[..]
Een vriendschap tussen bloedmooie vrouw en een standaard geile man.
Nee, it cant be done, cant.
Ik ben een man en ik kan het.... Nu jij weer....quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef sieb het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, vrouwen schijnen dit wel te kunnen. Mannen niet.
Die spanning moet weg er is maar 1 manier voorquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die alleen die manier kennen om spanning weg te latenquote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die spanning moet weg er is maar 1 manier voor![]()
Zo niet daar is de deur![]()
Wat is er lekkerder dan roddelen over je ex?quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Frankvbr het volgende:
als je het van te voren weet, is het nog wel te doen, kan je je er beetje op instellen. Hoewel praten kan, maar naar gezeik luisteren over haar ex.. dat zou ik zoiezo niet willen.
Ik heb m'n vingers al aan haar gebrand, laat ik het zo zeggen. Als ik haar zie voel ik wat voor haar. En hoe de fuck komen ze bij het idee dat ik wil horen wat voor'n vage exen ze wel niet heeft. Serieus, je gaat toch ook niet de kilometerstand benadrukken bij het verkopen van een 2ehands auto?quote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef Frankvbr het volgende:
als je het van te voren weet, is het nog wel te doen, kan je je er beetje op instellen. Hoewel praten kan, maar naar gezeik luisteren over haar ex.. dat zou ik zoiezo niet willen.
Ik kan wel 100 dingen bedenken die erger zijn. Als ze over haar ex wil praten, ga vooral je gang.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frankvbr het volgende:
wat is er erger dan een vrouw over haar ex horen lullen?
Kut.quote:Scenario 3: A girl says any of the following to you:
• "You're like a brother to me"
• "You're like a big teddy bear".
• "I feel like I can talk to you about anything"
• "You're so nice"
• "Can you help me with my homework"
Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.
Damnquote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er staat toch echt duidelijk "man" in zijn profiel..
Ook wel mannen genoemdquote:Op zondag 23 september 2007 22:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mensen die alleen die manier kennen om spanning weg te laten![]()
Maar die goede vriendinnen zijn waarschijnlijk lelijker dan wat jij zelf hebt gehad kwa relaties.quote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef Ego8 het volgende:
Ach, vertel mij wat. Altijd als het goed klikt tussen mij en een meid loopt het uit op vriendschap. Of op niks.
Heb een aantal goede vriendinnen, en daar is echt geen "seksuele spanning" ofzo.
Goede sitequote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
Het antwoord bevindt zich hier!
http://www.laddertheory.com/![]()
idd net ook helemaal gelezen, ik moest lachen een paar keer. Verklaart precies wat er gebeurt en iedereen heeft er wel eens last van dus. Morgen maar de waarheid vertellen en de rest maakt me niet zoveel uit. Alleen jammer dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben die in haar valkuil is gelopen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:01 schreef voskat het volgende:
[..]
Goede site
heb hem net gelezen omdat hij ook al in een ander topic langskwam
of ze neukt nog een keer met n anderquote:Op zondag 23 september 2007 23:01 schreef Buschetta het volgende:
Mijn vriendin is zo'n vrouw die denkt dat het mogelijk is.![]()
Dus eens in de zoveel tijd leert ze een gozer kennen met wie ze af en toe koffie drinkt. Dan vertel ik haar dat hij haar alleen wil neuken. Zij zo van "nee we zijn vrienden". Dus ik van wacht maar een maand of 2 ofzo en of hij probeert je dan te zoenen of hij laat niets meer van zich horen omdat hij erachter komt dat je niet geintreseerd bent in sex.
ik heb elke keer gelijk....![]()
wellicht leert ze het ooit nog wel eens
Heheh ja dat had ik ook bij die site, het klopt gewoonquote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef felic. het volgende:
[..]
idd net ook helemaal gelezen, ik moest lachen een paar keer. Verklaart precies wat er gebeurt en iedereen heeft er wel eens last van dus. Morgen maar de waarheid vertellen en de rest maakt me niet zoveel uit. Alleen jammer dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben die in haar valkuil is gelopen.
@voskat, wel topic?
Hier ging het fout.quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef felic. het volgende:
Ze heeft het net uit met haar vriend en "Ze heeft iemand nodig om mee te praten" No biggie voor mij, en ik kan wel goed luisteren.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
of ze neukt nog een keer met n ander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |