abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:47:42 #1
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_49234233
Meiden die op oudere mannen vallen!
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.
Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.

Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.
pi_49234268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Cacao het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.

Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
Eens!! Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:53:17 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49234445
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49234520
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Eens!! Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
ik wel 'ns gedate met een meid die 9 jaar ouder was.
in het begin gaat het goed, maar dan moet je verder kijken dan vandaag...
pi_49234526
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post jij eerst maar es wat pics om toestemming te WILLEN vragen
pi_49234537
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
pi_49234618
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49234801
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
ja ok. 9 en 19 is heel iets anders natuurljk dan 19 en 29
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:14:42 #9
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49237003
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:16:18 #10
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_49237055
Op een oude fiest moeten je het leren...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_49237584
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingsfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.

Mijn reactie was overigens meer bedoeld als in dat Roosje het irl misschien helemaal niet leuk zou vinden om een relatie met een oudere man te hebben. Zij verheerlijkt namelijk enorm het beeld van een oudere man in haar fantasie, en dus zal dat in realiteit tegen vallen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49242816
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
[..]

Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.

Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.
op wat voor mannen val je dan?

post eens wat mannelijke beroemdheden dan weten we een beetje wat je bedoelt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49248892
Ik zelf vind dat bepaalde mannen naarmate ze ouder worden er juist steeds beter uit gaan zien, charismatischer. Neem nou bijv. Sean Connery, als James Bond vond ik hem maar een lelijk uitziende vent, maar nu hij een grijsaard is heeft ie een veel markantere kop dan voorheen. Bedoel je zoiets, roosjeroosje1988?
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:25:53 #14
157031 roosjeroosje1988
pi_49250267
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.
pi_49252589
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor

(dit is een vraag aan roosjeroosje)
pi_49254194
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.
Er moet toch wel iets zijn dat jij kan omschrijven? Zoals rust, zelfverzkerheid, of omdat een oudere man meestal zijn leven beter op orde heeft, of omdat de oudere man liefdevoller is en minder scoringsdrang heeft.
Er moet toch wel iets zijn dat je kunt aangeven.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:54:28 #17
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49260153
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.
Heel veel vrouwen hebben een verkrachtingfantasie die ze ook graag ten uitvoer willen brengen als het gebeurt door haar vriend en het als een sexspelletje wordt uitgevoerd. Het is dan ook meer een fantasie dat ze overmeesterd willen worden dan een verkrachtingfantasie.

En er zijn genoeg vrouwen die geen jongen van haar eigen leeftijd willen om verschillende redenen. Te kinderachtig, onervaren, niet goed weten hoe ze met een vrouw om moet gaan, en veel mannen worden aantrekkelijker na mate ze ouder worden... enz.
pi_49260681
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.

Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:47:08 #19
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49261732
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.

Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:05:53 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49262309
Ik zie mezelf niet lopen met een kerel van bijv. 35 of ouder. Val niet op mannen die ouder zijn dan ik. Weet niet waarom niet. Wie weet is het toeval. Dat ze 'hun leven voor elkaar hebben' is niet iets waar ik naar zoek. Ik kan zelf mijn leven wel voor elkaar krijgen. Daar heb ik geen man voor nodig verder.
Mijn vriend is bijna 5 jaar jonger dan ik ben btw.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:47:06 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49263722
Addict89:

Betreffende het laatste: het is een omdraaien van wat ik ook stel: een relatie/houden van/etc is niet gebonden aan leeftijd. En een leuk iemand afwijzen omdat hij/zij "slechts" 30 is vind ik ook raar. MAAR dat vind ik ook van het afwijzen van iemand die 40+ is omdat hij/zij 40+ is. Werkt beide kanten op dat argument en daarom is leeftijd dus geen maatstaf voor een goede relatie.

Waar het de hele tijd om draait is dat veel mensen vinden dat een relatie tussen een jongere en een oudere per definitie niet werkt vanwege het leeftijdsverschil. En dat is de allergrootste onzin die er bestaat.

Ik zeg: een relatie aangaan doe je met iemand die je bevalt en dat is niet gebonden aan leeftijd. En wat iemand bevalt zit in zijn/haar fantasie. Maar dan als perfect ideaalbeeld (dus onrealistisch).

Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?
pi_49263993
quote:
Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?

Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:09:29 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49264635
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
Cool.

'gebrek aan fantasie/ervaring': vandaag de dag lijkt me dat redelijk moeilijk. "Vroeger" kon je je nog schuilen achter het feit dat er geen TV en geen internet was. Maar tegenwoordig kun je de TV 's avonds niet meer aanzetten of er is wel wat dat zuigt (letterlijk dan. Figuurlijk ook maar dat is een topic voor subforum TV ). Denk aan een BNN met hun programma's.
En iets downloaden van muziek/films is bijna onmogelijk zonder om te vallen van de pop-ups mbt sex.
(oh en ervaring is niet perse zelf iets doen lijkt me. Dat kan ook het bekijken van films zijn toch?)
...

Ik val voor slanke meiden met lang, zwart haar. Dat zijn de enige meiden waar ik binnen 1 seconde verliefd op kan worden. Als alles goed was gelopen zou ik nu getrouwd zijn geweest met een meid die nu tot de gothics zou behoren (altijd in zwarte kleren, kettingen en om elke vingen 1 of 2 ringen). Toendertijd was ze een buitenbeentje en werd ze gewoon 'maf' genoemd en nagestaard. Tegenwoordig is het 'normaal'
Helaas mocht het maar een paar jaar duren maar het waren wel jaren die ik nooit zou willen missen.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:07:12 #24
157031 roosjeroosje1988
pi_49288213
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Cacao het volgende:
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor

(dit is een vraag aan roosjeroosje)
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.
pi_49315113
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')