Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, genoeg mensen die fantasieen hebben waarvan ze helemaal niet de behoefte hebben ze in werkelijkheid uit te voeren.![]()
Eens!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Cacao het volgende:
Ik vind het verwonderlijk dat sommigen een leeftijdsverschil van tien jaar al veel vinden. Ik ben zelf wel wat soepeler hoor. En bovendien val je gewoon op een persoon, zijn uiterlijk en innerlijk, en niet op zijn leeftijd.
Ik ken jongens die misschien vijfentwintig zijn, en al een hele oude kop hebben en al helemaal ingekakt zijn. Ik ken ook iets oudere mannen die nog veel uit gaan, de wereld willen zien, op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes, snufjes en hotspots. Ik ga liever uit met een jongervoelende 'oudere' dan met zo'n vroegtijdig bejaarde 'jongere'.
ik wel 'ns gedate met een meid die 9 jaar ouder was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens!!Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef SeLang het volgende:
Post eerst maar eens wat pics voordat je toestemming krijgt om mij te pijpen
Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens!!Snap dat ook niet dat sommigen al gaan piepen bij 10 jaar leeftijdsverschil. Als ze dat al veel vinden...............
![]()
ja ok. 9 en 19 is heel iets anders natuurljk dan 19 en 29quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe jong de jongste is he.
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef Addict89 het volgende:
Maar je fantasie is geen realistische weergave van de werkelijkheid.
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingsfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik stelde. Fantasie is je ideaalbeeld. Je 100% perfecte gedachte van hoe iemand moet uitzien en moet reageren. We weten allemaal dat het niet reeel is maar (on?)bewust is dat wel waar we naar streven: dat ideaalbeeld.
Of wil je me nu vertellen dat als je "aan iemand denkt" dat je dan in je fantasie allemaal gebreken verzint? Of dat je permanent ruzie hebt? Dacht het niet...
op wat voor mannen val je dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Meiden die op oudere mannen vallen!
[..]
Nee maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor fantasieen.
Ik zoek meisjes die hetzelfde hebben als ik, reageer dan dus hier.![]()
Er moet toch wel iets zijn dat jij kan omschrijven? Zoals rust, zelfverzkerheid, of omdat een oudere man meestal zijn leven beter op orde heeft, of omdat de oudere man liefdevoller is en minder scoringsdrang heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ze gaan er inderdaad beter uitzien, het is ook gewoon eigenlijk alles, dat kan ik niet uitleggen met plaatjes enzo, het is uiteindelijk denk ik gewoon iets dat je moet aanvoelen.![]()
Heel veel vrouwen hebben een verkrachtingfantasie die ze ook graag ten uitvoer willen brengen als het gebeurt door haar vriend en het als een sexspelletje wordt uitgevoerd. Het is dan ook meer een fantasie dat ze overmeesterd willen worden dan een verkrachtingfantasie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:31 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je fantasie is niet altijd een ideaalbeeld, er zijn zat vrouwen die iets van een verkrachtingfantasie hebben maar dat is absoluut niet waar ze naar streven of wat ze in het echt zouden willen. Dus in die zin worden er wel gebreken verzonnen ja.
Dat roosje er geen ervaring mee heeft en toch zeker weet dat ze alleen voor oudere mannen gaat vind ik ook een beetje vreemd. Maar veel mensen hebben een bepaalde voorkeur die niet zo gemakkelijk te verklaren is. Maar mischien als ze er ervaring mee heeft wil ze helemaal geen oudere man meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Verkrachtingsfantasie is natuurlijk maar een voorbeeld he. Ik heb genoeg fantasieen die ik niet in uitvoering wil brengen, ook niet met mijn vriend.
Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat een fantasie slechter kan uitvallen in de echte wereld én zelfs als dat niet het geval is kan er ook iets zijn dat die fantasie overtreft en dat eigelijk veel leuker blijkt te zijn.
Het stellen dat je alleen op oudere mannen valt en een jongen af zou wijzen alleen omdat hij geen 30 is vind ik raar. Zeker als je geen ervaring hebt.
quote:Betreffende het enerlaatste (overtreffen van fantasie"): ook mee eens met 1 vraag: indien iets je fantasie overtreft ligt dat dan niet eerder aan een gebrek aan fantasie van die persoon?
Cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Kan..of aan je gebrek aan ervaring, dat je er simpelweg nog nooit aan gedacht had dat dat ook kon ofzo..
Verder ben ik het helemaal met je eens. Hier 10 jaar leeftijdsverschil overigens.
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Cacao het volgende:
Maar val jij dan echt alleen op oudere mannen? Want ik heb er nu eentje, maar dat is niet waar ik per se voor gekozen heb, of waar ik in de toekomst per se voor zal kiezen. Mijn volgende mag ook best jonger zijn hoor
(dit is een vraag aan roosjeroosje)
probeer nou maar eerst eens die relatie te krijgen, misschien valt het je uiteindelijk allemaal heel erg tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen maar het is gewoon zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |