Ik ben toch nog naief!quote:Op maandag 24 september 2007 00:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Aan je reacties te zien heb je nog een hele hoop te leren qua mannen....
![]()
Je klinkt als mijn vriendin. Gasten die hun kans niet waarnemen zijn OF te bang OF hopen dat jij de eerste stap neemt om vervolgens na een bepaalde periode (meestal 2 mnd of in de echt zielige gevallen 1 a 2 jaar) af te taaien.
En toen kwam ik Lieke van de receptie tegenquote:Op maandag 24 september 2007 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
als een vrouw vrienden wil zijn met een man, wil dat zeggen dat ze totaal niet seksueel in hem geinteresseerd is!
Dat kwam door je aftershave!quote:Op maandag 24 september 2007 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toen kwam ik Lieke van de receptie tegenDie wou ook eerst alleen maar vrienden zijn, maar ondertussen flink vaginaal afgepompt worden zonder rubber
eh in je profiel staat dat je een man bent!quote:Op maandag 24 september 2007 01:47 schreef B1nulnul het volgende:
zou het echt niet kunnen?
ik heb een aantal goede mannelijke vrienden, en ja ik acht het goed mogelijk dat ze seks niet zullen weigeren, maar betekent dat dat we geen vrienden kunnen zijn?
overigens, als ik alles met een jongen kan bespreken, vergroot dat vanuit mijn kant juist de kans op neuken!
neehoorquote:Op maandag 24 september 2007 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh in je profiel staat dat je een man bent!
Post je weer per ongeluks met je kloon?![]()
Tja, die mannen van opgezwolle kunnen jou alles vertellen over de passievrucht, helaas gaat dat verder nergens over betreffende dit topic.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:51 schreef felic. het volgende:
Oh oh oh wat zijn ze toch naief. Een bericht aan alle vrouwen: De goed luisterende man die om je geeft zonder dat daar gevoelens aan te pas komen bestaat niet. Een man hoort alleen de signalen die aanduiden op een potje bats.
Mijn adres:quote:Op maandag 24 september 2007 00:39 schreef felic. het volgende:
de man zorgt voor het zaad en is op elk moment van zijn leven bereid om zaad te schenken,
Alleen rechtstreekse donaties worden in behandeling genomenquote:Op maandag 24 september 2007 08:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn adres:
Voorstplantsoen 35bis
3575 HU Utrecht
Ik verwacht een buisje op de deurmat.
'Oh doe je aan incest dan?"quote:
dat hoeft toch ook niet altijd?quote:Op maandag 24 september 2007 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja precies![]()
![]()
maw mannen willen geen vrouw als partner, maar alleen als neukdier?
Verliefd zijn op een vrouw die "alleen maar vrienden" wil zijn?quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Frankvbr het volgende:
wat is er erger dan een vrouw over haar ex horen lullen?
quote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
'Oh doe je aan incest dan?"![]()
Inderdaadquote:Op maandag 24 september 2007 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maw mannen willen geen vrouw als partner, maar alleen als neukdier?
Ik zal het mijn vriend eens voorleggenquote:Op zondag 23 september 2007 22:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
DamnNou ja, als ie met mannen het bed in duikt valt ie toch wel een beetje onder de noemer vrouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |