abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53820483
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
Ik denk dat Huntelaar niet bij Chelsea past, Drogba is al de man daar. Hij kan beter naar een andere club gaan als hij gaat.
Drogba zie ik wel vertrekken naar de eventuele nieuwe club van Mourinho. Die was toch naar verluidt zeer boos over diens vertrek en ziet het niet zitten in Grant.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53823131
Alsnog lopen Shevchenko, Kalou en Pizzaro er dan nog rond .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53823322
Drogba was erg teleurgesteld na het vertrek van Mourinho, maar hij heeft, net als de rest van de selectie, zich geschikt in de situatie. Er is nu een nieuwe technische staf, maar op het veld zie ik nog gewoon de oude Drogba.

Hij zou natuurlijk wel weg kunnen, want hij heeft zelfs al tijdens het Mourinho-tijdperk gezegd wellicht een nieuwe uitdaging te willen.

Ik weet niet of Huntelaar het in zich heeft om specifiek bij Chelsea te slagen, maar als hij de nieuwe Hasselbaink kan worden, dan graag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54225380
En vandaag zoals vaker dit seizoen weer ontzettend belangrijk met de beslissende treffer tegen Utrecht .

pi_54227924
Geniale actie ook na de wedstrijd voor het uitvak
pi_54228120
Hij is behalve scorend ook voetballend zeer belangrijk voor Ajax.
pi_54228522
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:29 schreef Chadi het volgende:
Hij is behalve scorend ook voetballend zeer belangrijk voor Ajax.
Eens, hij is bij Ajax van goede spits naar goede voetballer in de spits gegaan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54228570
Pff, Drogba laten gaan en dan Huntelaar halen.

Dan is het merk Chelsea wel heel erg aan inflatie onderhevig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54228826
Wat zouden we toch zonder Klaas Jan moeten. Heerlijk doelpunt!
pi_54230112
Van mij mag die jongen een contract voor zijn hele leven krijgen.
Ook nooit geblesseerd, best knap met die medische houthakkers bij Ajax.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54233498
72. Nog 28 te gaan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54256912
Dit schreef ik op 20 augustus:

12/02/2006 ADO Den Haag Ajax 1-2 1
19/02/2006 Ajax RBC Roosendaal 6-0 4
26/02/2006 Heracles Almelo Ajax 1-3 1
05/03/2006 Ajax Sparta Rotterdam 6-0 3
26/03/2006 Ajax NAC Breda 1-1 1
12/04/2006 Ajax Vitesse 2-1 1
16/04/2006 RKC Waalwijk Ajax 2-4 2
10/09/2006 Ajax Vitesse 3-0 2
03/12/2006 Ajax Willem II 6-0 2
17/12/2006 Excelsior Ajax 1-3 3
11/02/2007 ADO Den Haag Ajax 1-2 1

If I ever wanted Henry, I would have signed him thank you zegt:
01/04/2007 Ajax Heracles Almelo 3-0 2
22/04/2007 Ajax Sparta Rotterdam 5-2 1
29/04/2007 Willem II Ajax 0-2 1
19/08/2007 De Graafschap Ajax 1-8 4

30 goals tegen 11 goals

Dus ongeveer een 1 op 3 ratio

Inmiddels zijn daar de volgende goals bijgekomen

Ajax Amsterdam - FC Groningen 2 : 2 1
SC Heracles Almelo - Ajax Amsterdam 0 : 1 1
AZ Alkmaar - Ajax Amsterdam 2 : 3 1 1
Ajax Amsterdam - VV Venlo 6 : 1 1
Sparta Rotterdam - Ajax Amsterdam 2 : 2 1
FC Utrecht - Ajax Amsterdam 0 : 1 1

34 goals tegen kut ploegen, 14 tegen top 9 ploegen

Nog steeds ongeveer een 1 op 3 ratio
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54258022
Geweldig
AFC AJAX
pi_54291316
73!!!

Gedeeld 23e in de topschutters lijst aller tijden van Ajax naast Jan van Dort en Erwin van Wijngaarden!
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54294068
Weer een supergoede wedstrijd hoor. Veel gestreden, veel aan de bal geweest. Overstapjes, doorkoppen, dieptes zoeken. Alleen het afmaken was minder scherp.
pi_54294144
Maar zijn goal mocht er wezen gelijk in de goal
AFC AJAX
pi_54294795
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[geleuter over dat KJH alleen tegen RBC scoort.]
Hij heeft dit seizoen gescoord tegen AZ, Groningen, Heerenveen gescoord, dat is gewoon prima. Dat hij daarnaast nog vaker scoort tegen kutploegen is ook mooi.
pi_54303972
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
73!!!

Gedeeld 23e in de topschutters lijst aller tijden van Ajax naast Jan van Dort en Erwin van Wijngaarden!
Nog wel ver weg van "Goaltjes Piet" denk ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54304078
Worden in die lijst niet alleen de competitiedoelpunten geteld?
pi_54304226
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:39 schreef Fides het volgende:
Ja, Huntelaar heeft er 47 geloof ik.
pi_54304406
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer een supergoede wedstrijd hoor. Veel gestreden, veel aan de bal geweest. Overstapjes, doorkoppen, dieptes zoeken. Alleen het afmaken was minder scherp.
Dit zegt veel over hoezeer je het Nederlands voetbal overschat. Huntelaar verzuimde juist om meer te scoren en assists te maken. Dat hij dieptes kon zoeken, omdat een zwak Heerenveen Ajax mocht proberen te 'belegeren' in eigen huis, is aardig, maar dan moet dat ook resultaat hebben.

Supergoed schaal ik derhalve bij tot redelijk en ik hoop dat de voetbalprofessoren in den lande hem er alsnog op aan zullen spreken. Immers is Huntelaar Neerlands hoop, de nieuwe Van Basten. Als ie zo doorgaat haalt Nederland geen kwartfinale op een eindtoernooi meer
pi_54307024
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:57 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dit zegt veel over hoezeer je het Nederlands voetbal overschat. Huntelaar verzuimde juist om meer te scoren en assists te maken. Dat hij dieptes kon zoeken, omdat een zwak Heerenveen Ajax mocht proberen te 'belegeren' in eigen huis, is aardig, maar dan moet dat ook resultaat hebben.

Supergoed schaal ik derhalve bij tot redelijk en ik hoop dat de voetbalprofessoren in den lande hem er alsnog op aan zullen spreken. Immers is Huntelaar Neerlands hoop, de nieuwe Van Basten. Als ie zo doorgaat haalt Nederland geen kwartfinale op een eindtoernooi meer
tis goed opa.

Huntelaar was gewoon weer de beste van Ajax. 't zat m niet mee in de afronding maar overal toch een dikke voldoende voor hem.
pi_54307057
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:57 schreef okee6 het volgende:

[..]

AFC AJAX
pi_54311796
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:28 schreef toma het volgende:

[..]

tis goed opa.

Huntelaar was gewoon weer de beste van Ajax. 't zat m niet mee in de afronding maar overal toch een dikke voldoende voor hem.
Kan het een Ajax-fan ook niet verwijten. Komen klagen dat je beste spits al niet de zaken aanpakt zoals zou moeten, dat is niet logisch, dan kan je je club net zo goed niet steunen. Huntelaar had moeten afgeven, dat deed hij niet. En creëeren ook weinig, tegen een full-risk Heerenveen.
pi_54320823
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:39 schreef Fides het volgende:
Eerlijk gezegd is mij dat ook niet helemaal duidelijk. Maar heeft Van der Vaart er in de competitie alleen al meer dan 50 gemaakt? Dat geloof ik eerlijk gezegd niet.
pi_54320919
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is mij dat ook niet helemaal duidelijk. Maar heeft Van der Vaart er in de competitie alleen al meer dan 50 gemaakt? Dat geloof ik eerlijk gezegd niet.
Jawel, 52 doelpunten in de competitie .
pi_54321195
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:52 schreef De_Postbode het volgende:
Als Huntelaar naar één Engelse club zou moeten is dat United.

Met Rooney en Tevez voor zich, dan speelt ie never
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54321647
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Toen VdV nog de nieuwe cruijf was liep hij bijna 1 op 1.
pi_54321772
Hoe lang staat hij nog onder contract?
pi_54321895
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang staat hij nog onder contract?
2010
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54322159
Dus Ajax moet hem aan het eind van het seizoen verkopen
pi_54322167
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Jawel, 52 doelpunten in de competitie .
nou goed, het duurt niet lang meer voordat KJH in de club van 50 zit.
pi_54366772
En 74, maar dus wel een penalty gemist.
pi_54366803
ach jammer maar weer topscoorder alleen!
AFC AJAX
pi_54371009
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus Ajax moet hem aan het eind van het seizoen verkopen
Dat gaat ook gebeuren.
pi_54371146
Om een transfer te maken vanuit Nederland moet je of uitblinken in Europa en/of uitblinken op internationaal niveau

Dat eerste kan hij vergeten en dat 2e waarschijnlijk
  maandag 5 november 2007 @ 00:49:14 #87
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54371319
och gut, broer konijn durft geen pingels meer aan
pi_54371899
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om een transfer te maken vanuit Nederland moet je of uitblinken in Europa en/of uitblinken op internationaal niveau
Hoeft niet, kijk maar naar Kezman.
pi_54371914
Ten eerste blonk die uit in de UEFA Cup(topscoorder) en 2e is geen club die na Kezza de zelfde fout zal maken
pi_54371927
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:49 schreef Steve_I. het volgende:
och gut, broer konijn durft geen pingels meer aan
Lekker boeiend als hij er maar staat tegen Feyenoord
AFC AJAX
  maandag 5 november 2007 @ 01:46:11 #91
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54372004
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten eerste blonk die uit in de UEFA Cup(topscoorder) en 2e is geen club die na Kezza de zelfde fout zal maken
Gelukkig blonk Kuyt zo uit dat hij Feyenoord persoonlijk de finale van de CL in schopte

Babel, dat was toch die jongen die ons in 2006 wereldkampioen maakte?

onee, dat telt niet, want Benitez is een josti.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 01:48:52 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54372018
ik denk dat ajax bang moet zijn dat er in de winterstop al dikke biedingen binnen komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54372034
europees bakt hij er wel niet zoveel van he,
pi_54372041
Tegen echte tegenstanders ook niet al teveel
pi_54373124
Echte tegenstanders. De rest was nep ofzo?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54373232
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:26 schreef Suijk het volgende:
Nee, kijk het zit zo: Ajax leeft in een parallele dimensie waar de tegenstanders virtueel zijn en dus ingesteld zijn op het laagste niveau en die resultaten tellen hier mee en daarom staat Ajax nu bovenaan. Maar als ze tegen echte ploegen moeten spelen (dus niet virtueel), verliezen ze en daarom worden ze geen kampioen.

Logisch toch.
pi_54375306
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:26 schreef Suijk het volgende:
Alleen PSV en Feyenoord tellen, dat weet je toch.
pi_54375465
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:48 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat ajax bang moet zijn dat er in de winterstop al dikke biedingen binnen komen
Dat vraag ik me dus af. Huntelaar zit volgens mij inmiddels wel aan zijn top. Dit niveau kan hij wellicht wel vasthouden, maar ik denk niet dat hij nog veel beter zal worden. Bij een club als (bijvoorbeeld) Everton of Fulham zou Klaas-Jan prima mee kunnen, maar ik denk dat hij te kort komt om te slagen bij de echte Europese top. Ik denk dat een transfer naar een topclub voor Klaas-Jan valt of staat met hoe de buitelandse scouts hun werk doen. Kijken zij naar statistiek, of kijken zij naar kwaliteit?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54376752
quote:
Twijfels bij Huntelaar na vijf op acht

Na zijn enorme misser tegen Roda JC vroeg Klaas-Jan Huntelaar zich hardop af of het geen tijd is dat iemand anders de strafschoppen neemt bij Ajax. Van de laatste acht penalty's miste de spits er liefst drie.

'Misschien moet iemand anders 'm voortaan maar nemen', baalde Huntelaar na afloop van het met 4-2 gewonnen duel met Roda. Bij een tussenstand van 3-2 mikte de aanvoerder huizenhoog over.

Van zijn missers van de afgelopen periode was die tegen Slavia Praag het meest kostbaar. Mede doordat Huntelaar een strafschop onbenut liet, liep Ajax plaatsing voor de Champions League mis.
pi_54376872
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Alleen PSV en Feyenoord tellen, dat weet je toch.
In dat geval doet hij het uitstekend. Vorig seizoen vier goals in vier wedstrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')