abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54322159
Dus Ajax moet hem aan het eind van het seizoen verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54322167
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Jawel, 52 doelpunten in de competitie .
nou goed, het duurt niet lang meer voordat KJH in de club van 50 zit.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54366772
En 74, maar dus wel een penalty gemist.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54366803
ach jammer maar weer topscoorder alleen!
AFC AJAX
pi_54371009
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus Ajax moet hem aan het eind van het seizoen verkopen
Dat gaat ook gebeuren.
pi_54371146
Om een transfer te maken vanuit Nederland moet je of uitblinken in Europa en/of uitblinken op internationaal niveau

Dat eerste kan hij vergeten en dat 2e waarschijnlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 5 november 2007 @ 00:49:14 #87
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54371319
och gut, broer konijn durft geen pingels meer aan
pi_54371899
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om een transfer te maken vanuit Nederland moet je of uitblinken in Europa en/of uitblinken op internationaal niveau
Hoeft niet, kijk maar naar Kezman.
pi_54371914
Ten eerste blonk die uit in de UEFA Cup(topscoorder) en 2e is geen club die na Kezza de zelfde fout zal maken
pi_54371927
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:49 schreef Steve_I. het volgende:
och gut, broer konijn durft geen pingels meer aan
Lekker boeiend als hij er maar staat tegen Feyenoord
AFC AJAX
  maandag 5 november 2007 @ 01:46:11 #91
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54372004
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten eerste blonk die uit in de UEFA Cup(topscoorder) en 2e is geen club die na Kezza de zelfde fout zal maken
Gelukkig blonk Kuyt zo uit dat hij Feyenoord persoonlijk de finale van de CL in schopte

Babel, dat was toch die jongen die ons in 2006 wereldkampioen maakte?

onee, dat telt niet, want Benitez is een josti.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 01:48:52 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54372018
ik denk dat ajax bang moet zijn dat er in de winterstop al dikke biedingen binnen komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54372034
europees bakt hij er wel niet zoveel van he,
pi_54372041
Tegen echte tegenstanders ook niet al teveel
pi_54373124
Echte tegenstanders. De rest was nep ofzo?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54373232
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:26 schreef Suijk het volgende:
Nee, kijk het zit zo: Ajax leeft in een parallele dimensie waar de tegenstanders virtueel zijn en dus ingesteld zijn op het laagste niveau en die resultaten tellen hier mee en daarom staat Ajax nu bovenaan. Maar als ze tegen echte ploegen moeten spelen (dus niet virtueel), verliezen ze en daarom worden ze geen kampioen.

Logisch toch.
pi_54375306
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:26 schreef Suijk het volgende:
Alleen PSV en Feyenoord tellen, dat weet je toch.
pi_54375465
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:48 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat ajax bang moet zijn dat er in de winterstop al dikke biedingen binnen komen
Dat vraag ik me dus af. Huntelaar zit volgens mij inmiddels wel aan zijn top. Dit niveau kan hij wellicht wel vasthouden, maar ik denk niet dat hij nog veel beter zal worden. Bij een club als (bijvoorbeeld) Everton of Fulham zou Klaas-Jan prima mee kunnen, maar ik denk dat hij te kort komt om te slagen bij de echte Europese top. Ik denk dat een transfer naar een topclub voor Klaas-Jan valt of staat met hoe de buitelandse scouts hun werk doen. Kijken zij naar statistiek, of kijken zij naar kwaliteit?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54376752
quote:
Twijfels bij Huntelaar na vijf op acht

Na zijn enorme misser tegen Roda JC vroeg Klaas-Jan Huntelaar zich hardop af of het geen tijd is dat iemand anders de strafschoppen neemt bij Ajax. Van de laatste acht penalty's miste de spits er liefst drie.

'Misschien moet iemand anders 'm voortaan maar nemen', baalde Huntelaar na afloop van het met 4-2 gewonnen duel met Roda. Bij een tussenstand van 3-2 mikte de aanvoerder huizenhoog over.

Van zijn missers van de afgelopen periode was die tegen Slavia Praag het meest kostbaar. Mede doordat Huntelaar een strafschop onbenut liet, liep Ajax plaatsing voor de Champions League mis.
pi_54376872
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Alleen PSV en Feyenoord tellen, dat weet je toch.
In dat geval doet hij het uitstekend. Vorig seizoen vier goals in vier wedstrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')