mee eens! Ik ben inmiddels ook alweer een tijdje arts, en de rules van the house of God hangen dan ook natuurlijk op onze assistentenkamer!quote:Op zondag 23 september 2007 20:34 schreef Scope het volgende:
Overigens, het enige échte boek dat verplicht zou moeten zijn voor co-assistenten is House of God, van Samuel Shem.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hanna Verboom acteert niet zo goed. Die huisgenoot is al helemaal dramatisch. Nederlandse series
![]()
.
Inderdaad een beetje jammer.. vind haar verder wel een erg leuke uitstraling hebben.. maar ik geef het nog even een kans, als ik eerste afleveringen van sommige van mijn lievelingsseries terugzie zijn die vaak ook erg onwennig en matig geacteerd, het kan zijn dat ze er nog in moet komen..quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hanna Verboom acteert niet zo goed. Die huisgenoot is al helemaal dramatisch. Nederlandse series
![]()
.
Precies.quote:Op maandag 24 september 2007 21:57 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het wel leuk, vooral verstand op 0 en lekker kijken na een zware dag
Ik vond het ook wel vermakelijkquote:Op maandag 24 september 2007 21:57 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het wel leuk, vooral verstand op 0 en lekker kijken na een zware dag
Ze is ook ontzettend mooi en dat zeg ik als vrouwquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Scope het volgende:
Ok, het is geen ER en geen Grey. Maar ik vond juist het ingetogene wel leuk. Ik vond ook dat Hanna het helemaal niet slecht deed, eigenlijk bestwel goed. (en ik vind haar ontzettend mooi, maar daar kan ze niet zoveel aan doen). Verder lijkt het vrij trouw aan het boek, soms te letterlijk zelfs, waardoor het 'te gespeeld' overkomt. Ik kijk iig verder.
Ik hoop wel dat ze een beetje het boek aanhouden en er een 8-delige (o.i.d.) serie van maken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:11 schreef Maartel het volgende:
Betekent het 'trouw aan het boek zijn' van de serie ook dat het netjes na X afleveringen klaar is?
Of is het idee (als het aanslaat) wel er een langlopende serie van te maken??
quote:Op maandag 24 september 2007 21:55 schreef Aoristus het volgende:
Yep, het is dezelfde bagger op tv als toen die eikels hier voor de deur aan het klooien waren.
Die dooie is Koos, de man van Mien Dobbelsteen uit zeg es Aaaaaaah trouwens
Ik zag jou gister op tvquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:36 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ontopic: deze eerste aflevering kon me weinig boeien
Ach, elk mens maakt wel eens inschattingsfouten, en volgens mij ligt 9 van de 10 keer een burnout minder aan de daadwerkelijke spanning dan aan hoe de persoon in kwestie er mee omgaat..quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef r.liong het volgende:
Kun je nagaan ik heb al de eerste aflevering gemist omdat ik met iets anders bezig was en de reacties zijn al van: " Dat was het dus niet " Zo zie je maar dat je niet al die trailers op tv moet geloven want vaak bevatten die ook de beste stukken van de film.
Even terugkomend op dat interview met haar gisteren in De Wereld Draait Door: Als je al gaat lopen zeggen dat je op je 22st/23st een burnout heb gehad dan draag je niet echt bij dat mensen je je als actrice meer gaan geloven. Sterker nog als je op de 23st al een burn-out hebt gehad dan ligt het gewoon aan je eigen lichamelijk en geestelijke gestelheid die voordat je een burn-out kreeg al danig verzwakt was. M.a.w je had het kunnen voorkomen door het grote aanbod aan werk op enigerlei wijze te filteren en te ordenen. Gewoon maar van alles doen en vervolgens nog met je vrienden nog ' s avonds flink gaan stappen en gieren,de volgend ochtend weer vroeg op moeten tot 's avonds laat doorwerken en dan weer denken dat je de hele wereld aankan door gewoon door te gaan met leve de lol,is natuurlijk de Goden verzoeken om je terug te pakken middels een burn-out.
Beetje erg kort door de bocht. Ook jonge mensen zijn niet immuun voor een burn-out, en dat hoeft echt niet altijd aan je levenstijl te liggen. Maar een burnout doet voor mij niets af aan haar geloofwaardigheid als actrice, dat heeft toch helemala niets met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef r.liong het volgende:
Even terugkomend op dat interview met haar gisteren in De Wereld Draait Door: Als je al gaat lopen zeggen dat je op je 22st/23st een burnout heb gehad dan draag je niet echt bij dat mensen je je als actrice meer gaan geloven. Sterker nog als je op de 23st al een burn-out hebt gehad dan ligt het gewoon aan je eigen lichamelijk en geestelijke gestelheid die voordat je een burn-out kreeg al danig verzwakt was. M.a.w je had het kunnen voorkomen door het grote aanbod aan werk op enigerlei wijze te filteren en te ordenen.
Vanavond 21:30 @ Net5quote:Afl.: De breuk.
Co-assistente Elin Dekkers merkt dat haar werk in het ziekenhuis lastig is te combineren met een vrolijk sociaal leven. Haar vriend Job vindt dat ze moet kiezen tussen de liefde en het analyseren van genitale wratten.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef Nuna het volgende:
Ik ben in slaap gevallen, ...
Een heel ziekenhuis nagebouwdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:49 schreef Remzz het volgende:
Leuke rondleiding over de set door Hanna Verboom
http://www.youtube.com/watch?v=R5JV4PpKWsw&mode=related&search=
Volgensmij is er nog geen seizoen 2quote:Op maandag 2 juni 2008 22:52 schreef TheFrankey het volgende:
is de aflevering van vandaag weer de eerste van seizoen 2 wil mijn vriendin weten
Nee, herhaling van seizoen 1. Na de zomer begint seizoen 2 met afleveringen van een uurquote:Op maandag 2 juni 2008 22:52 schreef TheFrankey het volgende:
is de aflevering van vandaag weer de eerste van seizoen 2 wil mijn vriendin weten
quote:Van jurkjes naar witte jassen
Vanaf maandag hervat Net 5 de succesvolle ziekenhuisserie De co-assistent. Hierin speelt Hanna Verboom de rol van Elin Dekkers. Zij is een jonge dame die zich door haar co-schappen heen probeert te worstelen. Maar dat is geen gemakkelijke opgave. Tijdens deze drukke periode moet Elin haar werk zien te combineren met haar sociale leven. In de eerste aflevering vindt haar vriend Job dat ze moet kiezen. Wil ze liefde of gaat haar voorkeur uit naar het analyseren van genitale wratten?
De co-assistent is een komische serie met luchtige elementen, maar ook heftige gebeurtenissen passeren de revue. Voor de fans van de ziekenhuisserie is er goed nieuws. De eerste reeks afleveringen heeft de normale duur van een half uur. Maar na de zomer, wanneer het tweede seizoen van start gaat, wordt dat een uur. Vorige week werd namelijk bekend dat Julia's Tango waarschijnlijk niet meer vervolgd wordt. Een mooie kans dus voor de acteurs in De co-assistent om te laten zien wat zij in huis hebben.
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=27753
Okee nu kijk ik echt niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef starla het volgende:
-
Jij wel hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:39 schreef Yesse het volgende:
Hoop dat ik in dit forum goed zit..
Wat interesseert mij dat nou. Zo'n beetje alle Nederlandse serie's zijn slecht, dus deze ook. Nou enquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef starla het volgende:
Even een paar misverstanden uit de doeken doen:
http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=24841/page=1 ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Wytze het volgende:
Ik wacht nog op de rips. Maar hij staat helaas nog nergens, er moet toch iemand zijn die hem heeft gecaptured.
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:38 schreef Remzz het volgende:
Bij mij doet ie het gewoon hoor
Nee schandalig. Alle rippers EVEN WAKKER WORDEN !!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=24841/page=1 ?
Alleen doet ie het nog niet hier![]()
Goeie rip heb ik trouwens ook nog niet gevonden
Maar Hanna maakt dan ook een hoop goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:28 schreef Komakie het volgende:
Net voor het eerst gezien en buiten Hanna Verboom vind ik er weinig boeiends bij lopen
Ik vond dat meisje die de borstverkleining wilde zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:28 schreef Komakie het volgende:
Net voor het eerst gezien en buiten Hanna Verboom vind ik er weinig boeiends bij lopen
Dat wel ja...quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:19 schreef Wytze het volgende:
[..]
Maar Hanna maakt dan ook een hoop goed
Maar zooooo voorspelbaar toen zij het verhaal in kwamquote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef joep.t het volgende:
Dat acne lijntje was leuk
Haha ja dat welquote:Op donderdag 4 september 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zooooo voorspelbaar toen zij het verhaal in kwam
Wordt zeker steeds beterquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt steeds beter deze serie! Die rooie wordt ook steeds leuker
.
Je weet nog dat Aaltje zichzelf snijdt hèquote:Aaltje is een beetje vervelend, kan me eigenlijk niet voorstellen dat Mo haar verkracht
Mo haar verkracht? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt steeds beter deze serie! Die rooie wordt ook steeds leuker
. Aaltje is een beetje vervelend, kan me eigenlijk niet voorstellen dat Mo haar verkracht
Dat weet ik nog wel, daarom wilde ze niet in dat bad lijkt me..quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt zeker steeds beter
[..]
Je weet nog dat Aaltje zichzelf snijdt hè
Oh, maar dat komt ook nog welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik dacht dat ze niet in bad wilde omdat ze verliefd is op Elin ofzo![]()
Wat zat daar in dan? Ik heb alleen nog meegekregen dat ze samen in dat bubbelbad zaten en ze vroeg of hij op vrouwen viel of dat hij homo was...quote:
Nou, net daarna dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:11 schreef Yesse het volgende:
Wat zat daar in dan? Ik heb alleen nog meegekregen dat ze samen in dat bubbelbad zaten en ze vroeg of hij op vrouwen viel of dat hij homo was...
Ik vond Mo best tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, net daarna dus
Je moet wel blijven kijken tot het echt afgelopen is
Iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:40 schreef rena het volgende:
Die Aaltje begin ik een beetje zat te worden met d'r gemiep.
Jah, Van Kooten als persoon zal niet veel mis mee zijn, maar zijn rol wordt wel steeds minder helaasquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:43 schreef rena het volgende:
O die Thomas word ik ook echt strontziek van.Begrijp me niet verkeerd, ik vind van Kooten een toffe vent (althans, dat lijkt hij me
), maar zijn personage vond ik eigenlijk vanaf het begin al niets. Geef mij Verstraeten maar, die vent is hilarisch
Zou goed kunnen jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef rena het volgende:
Ik ben eerder bang dat hem wat gaat overkomen, door die 2 kale relnichten![]()
Ik weet waar je huis woontquote:"Ik weet je huis te vinden"
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
En is die Aaltje nou lesbisch of nietraar mens.
quote:Marjolein en Verstraten idd! Ik zat echt zo 'ieuwww'
.
quote:Maar wel een spannende aflevering. De serie is écht veel beter dan vorig seizoen!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:16 schreef Fuente het volgende:
Verstraeten![]()
![]()
Marjolein![]()
Wij zaten juichend op de bank
Dat was wel hilarisch. Maar is Aaltje nou verkracht? Want ik heb het eerste stukje niet zo meegekregenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:50 schreef EricT het volgende:
[..]
![]()
"ik ben nog nooit gezoend door een vrouw die u bleef zeggen" ofzoiets
Nee, ze is afgewezen door Moquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch. Maar is Aaltje nou verkracht? Want ik heb het eerste stukje niet zo meegekregen
JIj wou gewoon een verkrachting scene zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch. Maar is Aaltje nou verkracht? Want ik heb het eerste stukje niet zo meegekregen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
JIj wou gewoon een verkrachting scene zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt juist leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:28 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat in het voorstukje elin een beetje wordt aangevallen
Jah, is wel 1 van de mindere dingen jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Al vind ik dat gedoe met dat hij zijn overleden vrouw steeds ziet nu wel genoeg geweest..
Uhm, goeie vraagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand me een beetje bijpraten, heb alleen de eerste helft gezien.
quote:Klopt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de huidige verhaallijn niet zo heel erg
[ Bericht 6% gewijzigd door Piles op 21-10-2008 12:35:00 ]
Ik ben het nu aan het kijken, 't is wel weer een gave aflevering.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
Kijkt er niemand
Ben helaas net thuis, dus kijk morgen wel terug
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef rena het volgende:
Ik word dat dode wijf van die Thomas zo onwijs zat![]()
![]()
Wat een gestoorde geest (
).
Ik ben wel benieuwd wie Elin dr telefoon gejat heeft![]()
Dat was een grapje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:26 schreef Yesse het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Elin sperma in haar spuug had zitten.. Van Arthur?
Dat lijkt me ook.quote:
Johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat ze direct werd behandeld voor de hogere dramatische impact en het samenvallen van de dag waarop Elin haar telefoon kwijt is. Als er dagen tussen zitten kan Elin het niet pas achteraf te weten komen en is de impact op haarzelf (net aangerand, vervolgens *schok* moeder ligt in ziekenhuis) lager, ergo minder drama.
Net als dat "Elin" allerlei rare smsjes stuurt, en niemand er verder naar vraagtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat bepaalde zaken in een serie een beetje vertekend zijn, moet kunnen, maar ik vond dit wel een beetje té extreem ja.
O jaquote:
Arthur welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Net maar eens gekeken
[..]
Net als dat "Elin" allerlei rare smsjes stuurt, en niemand er verder naar vraagt
Ik denk eerder dat 'ie 2 persoonlijkheden heeft ontwikkeld, en dat z'n overleden vrouw dus geen geest, maar z'n andere persoonlijkheid is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer leuk, maar dat geestgedoe moet snel weg.
Well, duh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat 'ie 2 persoonlijkheden heeft ontwikkeld, en dat z'n overleden vrouw dus geen geest, maar z'n andere persoonlijkheid is.
Ik denk, ik zeg 't er even bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Well, duh.Het is geen sci-fi serie hoor.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:52 schreef Htje het volgende:
Mooie muziek in de co-assistent. Leve track-id op mn telefoon.
Tracklist aflevering 1:
Like a star - Corinne Bailey Rae (0 min.)
Bubble Toe - Jack Johnson (12.33 min.)
F-stop Blues - Jack Johnson (17.44 min.)
Mudfootball - Jack Johnson (18.09 min.)
Flake - Jack Johnson (18.47)
Planet naive - Eko (22.13 min.)
Open your arms - Editors (32.14 min.)
Your beautiful - James Blunt (35.10 min.)
Make you feel my love - Adele (43.20 min.)
Cd van Jack Johnson is Brushfire fairytales.
Make you feel my love is ook gezongen door Gareth Brooks en Trisha Yearwood.
In de overige afleveringen bijvoorbeeld:
Bang and blame - REM
Better days - Amos Lee
Goodnight Badmorning - The kills
Nothing man - Pearl Jam
Open your eyes - Snow patrol
Re: Stacks - Bon Iver
Rope of sand - Jamie Lidell
The scientist - Coldplay
When we die - Jack Penate
Akoestische piano- en gitaarmuziek die je ook hoort speciaal voor de serie gecomponeerd?
Aaltje was inderdaad een vreemde vertoning deze week.... "Vindt u mij.. a. afstotelijk b. een beetje lelijk c. een beetje aantrekkelijk? Heeft u nu alweer geen mening?" Sinds wanneer is ze echt helemaal de weg kwijt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik Snap die rol van Aaltje ook niet meer. En de psycholoog komt ook niet helemaal geloofwaardig over..
Over Andrea en Thomas ga ik het niet eens hebben.
Dat is voor de serie gemaakt, een duidelijk herkenbare Fons Merkies gitaarquote:Op maandag 3 november 2008 23:16 schreef IDB het volgende:
[..]
Enig idee of het onderstaande fragment een bestaand nummer is of dat het gecomponeerd is voor de serie?
*Het fragment zit zo ongeveer in alle afleveringen*
Klik hier voor het fragment
Ik hoop het wel eigenlijk, want anders is het wel erg gekopieerd van Greys Anatomy met Christina en Burkequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Benieuwd of Marjolein het kindje gaat houden. Denk het niet eigenlijk.
Dit idd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:13 schreef Starlie het volgende:
Ik vindt die Thom Hoffman zo'n lekkere vent, vindt zijn rol ook erg leuk! Dit seizoen was veel beter dan seizoen 1, veel meer diepgang etc. Hoop dat seizoen 3 snel komt!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:13 schreef Starlie het volgende:
Ik vindt die Thom Hoffman zo'n lekkere vent
En als je de url (laatste aflevering: http://asx.sbsnet.nl/net5(...)assistent_S02E25.wmv ) in een videoplayer opent, bijvoorbeeld Windows Media Player, in plaats van te kijken via de website?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:07 schreef MaxC het volgende:
Programma gemist werkt bij mij niet goed, hij speelt wel af maar na een minuut of 2 stopt hij steeds
Normaal nooit problemen mee.
Dank jequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mega-schop! Vanaf aanstaande maandag begint het weer! Het start om 21.30. Met o.a. een zwangere Marjolein
.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mega-schop! Vanaf aanstaande maandag begint het weer! Het start om 21.30. Met o.a. een zwangere Marjolein
.
De slechtste? In welk opzicht?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef dotKoen het volgende:
Ah, de co-assistent. Met recht de slechtste ziekenhuisserie op de Nederlandse TV. Maar wel erg vermakelijk
De complete ongeloofwaardigheid van de gang van zaken in een ziekenhuisquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De slechtste? In welk opzicht?
Mja, maar zoals Breuls eerder ook al opmerktequote:Op woensdag 23 september 2009 12:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
De complete ongeloofwaardigheid van de gang van zaken in een ziekenhuis. En het spel is ook niet echt denderend.
Maar, nogmaals, ik kijk er graag naar.
Maar inderdaad, het blijft een toffe serie, los van of het realistisch is of nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Breuls het volgende:
Vind je? Het is geen medische serie, maar een serie over mensen in een ziekenhuis. Realisme zoek ik in medische- en politieseries allang niet meer. Althans, niet veel.
Damn, vergeten te kijkenquote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Honeymooner het volgende:
OMG, het wordt echt met de minuut ongeloofwaardiger & onethischer, maar lekker boeiend, heerlijk om naar te kijken!
Net5gemist.nlquote:Op maandag 28 september 2009 22:27 schreef dotKoen het volgende:
Wordt het nog herhaald? Of komt het in Net5's programma gemist?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeetje, ik heb het nog helemaal niet gekekenPuicke regenachtige avond om eens wat afleveringen in te gaan halen vandaag
Overdrijven is ook een vakquote:
Ja ik lees het net. Gelukkig maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Nog maar 1 aflevering geweest
Oh, ik dacht dat gister de 3e al wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Nog maar 1 aflevering geweest
The Fall van Ane Brun.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:50 schreef Honeymooner het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet ten tijde van de zelfmoord? Ik hoorde iig heel toepasselijk I will fall..
Iig realistischer dan iemand die precies het goede zegt op zo'n moment zodat diegene niet springtquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
The Fall van Ane Brun.
Die anti-zelfmoordpraatjes van Elin.
Ciske de Rat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben altijd zulke mooie muziek vind ik
Geweldig personagequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef dotKoen het volgende:
Verstraten: "Ben geen mens, ben een dokter"
Nog een aanvulling: Hoffman is natuurlijk de enige fatsoenlijke acteur in de hele serie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Zeker! Vond hem goed deze aflevering.
Das ook weer waarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nog een aanvulling: Hoffman is natuurlijk de enige fatsoenlijke acteur in de hele serie.
Iddquote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef rena het volgende:
Ik kijk ook nog steeds om de vermakelijkheidsfactor. Maar ik zit dan ook de helft van de tijd met zo'n "" uitdrukking op mijn gezicht.
Is het nepquote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
Laat het los! Het is nep
Maar wel vermakelijk
Ik dacht dat die aloude discussie al gestaakt was?quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedere week dat gedoe dat het niet klopt is ook niet echt boeiend meer hè
Zolang ik het topic elke week kick komt die discussie elke week weer terugquote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat die aloude discussie al gestaakt was?
Net 5 is van SBS hequote:Op maandag 6 september 2010 11:31 schreef dotKoen het volgende:
Waarom noemen ze trouwens Verboom en Drijver 'steractrices' in de, zeer frequent getoonde, promo's?
Daar heb je hem helemaal niet voor nodig, die zitten er genoeg in de seriequote:Op dinsdag 7 september 2010 07:44 schreef nienja het volgende:
Moet het eind nog kijken.
Hij die binnen no time de afstandsbediening vast heeft, kwam naast me zitten en vindt het altijd nodig om heel veel flauwe grappen te maken.
Haha.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb je hem helemaal niet voor nodig, die zitten er genoeg in de serie![]()
Vond het weer een top-aflevering
Vond haar ook niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef nienja het volgende:
Oja, ik vind die Anna Frijver helemaal niet zo mooi in deze serie. Jij?
Niet dat ik haar 'ken'. Maar ze viel me een beetje tegen.
Wat schrijf ik nou Frijver, haha, gekker moet het niet wordenquote:
Inderdaad, Hanna Verboom is in mijn ogen 10x mooier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat schrijf ik nou Frijver, haha, gekker moet het niet worden
Drijver tuuk.
Ik zou niet zo bang zijn als ik meisje Verboom was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |