quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeetje, ik heb het nog helemaal niet gekekenPuicke regenachtige avond om eens wat afleveringen in te gaan halen vandaag
Overdrijven is ook een vakquote:
Ja ik lees het net. Gelukkig maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Nog maar 1 aflevering geweest
Oh, ik dacht dat gister de 3e al wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Nog maar 1 aflevering geweest
The Fall van Ane Brun.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:50 schreef Honeymooner het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet ten tijde van de zelfmoord? Ik hoorde iig heel toepasselijk I will fall..
Iig realistischer dan iemand die precies het goede zegt op zo'n moment zodat diegene niet springtquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
The Fall van Ane Brun.
Die anti-zelfmoordpraatjes van Elin.
Ciske de Rat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:50 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben altijd zulke mooie muziek vind ik
Geweldig personagequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef dotKoen het volgende:
Verstraten: "Ben geen mens, ben een dokter"
Nog een aanvulling: Hoffman is natuurlijk de enige fatsoenlijke acteur in de hele serie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Zeker! Vond hem goed deze aflevering.
Das ook weer waarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nog een aanvulling: Hoffman is natuurlijk de enige fatsoenlijke acteur in de hele serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |