Dat wordt juist leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:28 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat in het voorstukje elin een beetje wordt aangevallen
Jah, is wel 1 van de mindere dingen jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Al vind ik dat gedoe met dat hij zijn overleden vrouw steeds ziet nu wel genoeg geweest..
Uhm, goeie vraagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand me een beetje bijpraten, heb alleen de eerste helft gezien.
quote:Klopt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de huidige verhaallijn niet zo heel erg
[ Bericht 6% gewijzigd door Piles op 21-10-2008 12:35:00 ]
Ik ben het nu aan het kijken, 't is wel weer een gave aflevering.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
Kijkt er niemand
Ben helaas net thuis, dus kijk morgen wel terug
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef rena het volgende:
Ik word dat dode wijf van die Thomas zo onwijs zat![]()
![]()
Wat een gestoorde geest (
).
Ik ben wel benieuwd wie Elin dr telefoon gejat heeft![]()
Dat was een grapje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:26 schreef Yesse het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Elin sperma in haar spuug had zitten.. Van Arthur?
Dat lijkt me ook.quote:
Johquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat ze direct werd behandeld voor de hogere dramatische impact en het samenvallen van de dag waarop Elin haar telefoon kwijt is. Als er dagen tussen zitten kan Elin het niet pas achteraf te weten komen en is de impact op haarzelf (net aangerand, vervolgens *schok* moeder ligt in ziekenhuis) lager, ergo minder drama.
Net als dat "Elin" allerlei rare smsjes stuurt, en niemand er verder naar vraagtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat bepaalde zaken in een serie een beetje vertekend zijn, moet kunnen, maar ik vond dit wel een beetje té extreem ja.
O jaquote:
Arthur welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:11 schreef Piles het volgende:
Net maar eens gekeken
[..]
Net als dat "Elin" allerlei rare smsjes stuurt, en niemand er verder naar vraagt
Ik denk eerder dat 'ie 2 persoonlijkheden heeft ontwikkeld, en dat z'n overleden vrouw dus geen geest, maar z'n andere persoonlijkheid is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer leuk, maar dat geestgedoe moet snel weg.
Well, duh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat 'ie 2 persoonlijkheden heeft ontwikkeld, en dat z'n overleden vrouw dus geen geest, maar z'n andere persoonlijkheid is.
Ik denk, ik zeg 't er even bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Well, duh.Het is geen sci-fi serie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |