ik ook hoorquote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Rumille het volgende:
Mijndes is beter, ik heb topic 2 en 3 ook in de OP staan.![]()
tja, misschien heb ik een andere vorm van humor, misschien iets te ver gezocht in het onderwerp. kan ook. het kan zoveel zijn bij een jurering... niet wegens wroeging maar ik ben het ook niet altijd eens met de jurering, dat ik denk: kom op, er zitten veel gevatterdere commentaren bij, die dan een poedelprijs krijgen... ik zie nog steeds als grote voorbeeld bij deze game de "gelukkig hebben we de foto's nog"topics van jaren terug. als je kijkt wat daar voor commentaren werden gegeven... geniaalquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jerruh heeft wel vaker de poedel geloof ik.
Wel weer punten natuurlijk, en met een snelle foto kan ik nog wel meedoen, ben dan een weekje weg.
Het grote verschil is dat in dat topic iedereen een eigen foto met een eigen onderschrift kon plaatsen. Nu moet iedereen het doen met de foto die geplaatst wordt, als het een goede foto is dan zul je ook in deze reeks je ballen wel uit de broek lachen.quote:Op maandag 24 september 2007 01:32 schreef Jerruh het volgende:
ik zie nog steeds als grote voorbeeld bij deze game de "gelukkig hebben we de foto's nog"topics van jaren terug. als je kijkt wat daar voor commentaren werden gegeven... geniaal.
That's the spirit.quote:maar goed, we gaan gewoon verder!
quote:Jerruh
reacties van hangjongeren schrijnend: "jawat! onze gevoelens liggen ondiep"
quote:Rumille
Homo's nu ook in Marokkaanse gemeenschap geaccepteerd.
quote:ThaMadEd
Marokkaanse jongeren dolblij nadat bekend gemaakt werd dat mensen met een uitkering er niet op achteruit gaan
quote:Adelante
Feynoord supporters willen oud speler terug na nederlaag op PSV:
"Put your hands up for Pi-erre, put your hands up for Pierre!"
say cheese..quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:18 schreef Gia het volgende:
foto?
Jezus gast neem het niet serieusquote:Op maandag 24 september 2007 20:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er was al een homo-grap, slecht onderschrift dus![]()
Ze zeggen dat dat werktquote:
quote:-Gia-
-Nobody fucks with Ahmedinejad..-
quote:-Pietverdriet-
-Iran does not have atomic bomb, Iran does not want atomic bomb, and if you do not stop nagging, we will FUCKING NUKE YOU-
quote:-Jerruh-
-Ik zei nog zo: geen atoombommetje!-
quote:-ruud_fr-
-Hé Bush, zit je mij nou te zieken met Couscous?-
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik begreep de poedel eerlijk gezegd niet zo goed.
Fijn dat je dat even zo meldt, weten we ook weer gelijk hoe objectief jij bentquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ramadan
ik laat jou nooit meer winnen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:19 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even zo meldt, weten we ook weer gelijk hoe objectief jij bent![]()
Dan nog vond ik hem niet grappig.
Naja mijn excuses in ieder geval, maar alsnog vond ik de andere beter. Maar je komt vaak genoeg met sterkere dus krijg je de punten weer terugquote:
ik begrijp dat je begrijpt dat ik het niet meende?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:33 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Naja mijn excuses in ieder geval, maar alsnog vond ik de andere beter.
mag ik hopen jaquote:Maar je komt vaak genoeg met sterkere dus krijg je de punten weer terug![]()
Ja dat begrijp ik zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik begrijp dat je begrijpt dat ik het niet meende?
[..]
mag ik hopen ja
Thelonious, hoe zit het met de puntentelling?
daar hoef je je niet voor te excuseren hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 12:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik zeker. Alleen is het wel lullig als je grap niet begrepen wordt en je daardoor punten misloopt , daarom zei ik mijn excuses
.
quote:-Gebruikersnaam-
-Buitenland massaal in de rij voor kaartjes Symphonica In Roso van marco Borsato-
quote:-Ruud-fr-
-Volk boycot Schoenenreus na prijsverhoging-
quote:-Blawh-
-Levend stratego groot succes in Myanmar-
quote:-rumille-
-K...k...k...k...k...k...koooouuuud!-
ey, je hebt betere ondertitels gehad die ook droog warenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Rumille het volgende:
Droogheid wordt dus niet meer beloond.
Weet ik dat ook weer.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij bloeit er al een poosje iets![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 05:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar blijft de foto?
Ik had in het voetbalfoto-onderschrift topic al aangegeven dat ik er niet was gisteravond, had niet verwacht dat ik hier zou winnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 05:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar blijft de foto?
Goede juryquote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef Jerruh het volgende:
verklaring voor de winnaar: gezien de omstandigheden in myanmar en de zetten die de tegenstanders doen, vind ik de ondertitel dubbelzinnig en geweldig!
Die vinnik leuk.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:19 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
Wilderskamervragen....wildersopiniestukjes....het is weer komkommertijd...zucht
8_0.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Deze nieuwslezer heeft een goed hoofd voor de radio
quote:-gebruikersnaam-
-Deze nieuwslezer heeft een goed hoofd voor de radio-
-Wilderskamervragen....wildersopiniestukjes....het is weer komkommertijd...zucht-
quote:-Waaghals-
-Freriks kijkt vertwijfeld naar zijn bureau nu de autocue is uitgevallen-
quote:-Goofup-
-"Goed, dan gaan we nu over naar de uitslagen van de Fok! Fotoonderschriftcompetitie:
De poedelprijs gaat uit naar.... ehm.. een beetje kaal? Wat zou Jerruh daarmee bedoelen??"
-
Denk je dat je een foto moet plaatsen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Beschouw het volgende:
Ben er vanavond niet.
Vind deze echtquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:45 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
Wimlex, het is toch maar wat, wil ik me aanpassen aan die niggaz en mocro's met een beetje bling, zeggen ze dat ik de flow niet heb!
quote:-Knipoogje-
-Leers: Die Maxima van jou mag dan wel mooie maten hebben, maar mijn vrouw heeft zúlke-
quote:-thunderdiz-
-HardLeerse burgemeester aan de ketting gelegd door koningshuis.-
-Wimlex, het is toch maar wat, wil ik me aanpassen aan die niggaz en mocro's met een beetje bling, zeggen ze dat ik de flow niet heb!-
-Héééj, Macarena......Hai!-
Dankequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:45 schreef Knipoogje het volgende:
[afbeelding]
Wilders stelt kamervragen over nieuw elftal Oranje onder 17 (perfecte combi actualiteit)![]()
Vanavond, denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Uitslagje doen?
Wat een soepzooi hierquote:Op zondag 30 september 2007 18:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
komt de uitslag van gisteren nog
nee, op onverklaarbare wijze zijn de internetverbindingen van de nummers 1, 2 en 3 uitgevallenquote:Op zondag 30 september 2007 18:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
komt de uitslag van gisteren nog
zitten ze in Birmaquote:Op zondag 30 september 2007 20:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, op onverklaarbare wijze zijn de internetverbindingen van de nummers 1, 2 en 3 uitgevallen![]()
quote:Pietverdriet
Donner kijkt ongelovig als direct na de aanname van het nieuwe ontslagrecht hij het eerste slachtoffer wordt
quote:vrolijke-frits
Donner:"Kut, nu had ik eindelijk een goed punt in m'n hoofd, ben het vergeten"
quote:Beschouw
Donner zoekt hulp om zijn houten laptop aan de praat te krijgen
quote:Martijn_77
Shit word ik nu al weer in de zeik genomen op Fok!
Inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:29 schreef Beschouw het volgende:
Jury met kennis van zaken![]()
Hier nieuwe foto. Klimaatprotest op gletsjer. Succes ermee.
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
InderdaadBeschouw, jij en ik op het podium, dat vraagt om bierr
quote:-Pietverdriet-
-Bergspleet besmet met vaginale schimmel-
quote:-gebruikersnaam-
-Linkse aktivisten kunnen de kleren krijgen-
quote:- Bolkesteijn -
-Smeltend gletsjer-ijs legt groot massagraf uit de oudheid bloot.-
quote:-Frutsel-
-Oude hit van The Beloved, Sweet Harmony, wordt opnieuw uitgebracht in de winter-
Daarvoor moet je bij Thelonious zijn. Maar daar is al weken niets meer van vernomen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:10 schreef ThaMadEd het volgende:
Edit reactie: net te laat. Of krijg ik nog een punt voor meedoen nu?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Xtreem het volgende:
[afbeelding]
Tijdelijke verblijven asielzoekerscentra ontruimd
ik heb een aantal betere zien langskomenquote:
zal wel weer 3 dagen durenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Uitslagje doen?
geen huidgrappen
quote:-Xtreem-
-Tijdelijke verblijven asielzoekerscentra ontruimd-
quote:-Beschouw-
-Verhuizing gebruikersnaam snel gefikst-
-Ter voorkoming van eten uit kliko's worden deze nog voor zonsondergang geleegd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Beveiliging Ayaan toch geregeld.-
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:13 schreef Rumille het volgende:
Mag ik klagen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
als je er nou meervoud van had gemaakt....
Doe nu maarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef ruud_fr het volgende:
heel goede jury
zal ik zo meteen de uitslag doen of morgen?
quote:Rumille
Collin onwel geworden na horen van vertrek ten Cate
quote:Waaghals
Voor het eerst filmbeelden van de strijd in Uruzgan vrijgegeven
quote:Goofup
Tjongejongejonge jullie zijn niet 1-2-3 makkelijk te vinden hoor!
quote:Jerruh
Kom aziz-in-vermomming, snel wegrennen! We zijn met meer dan vijf hier! En vergeet je shit niet!
ik ook niet zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:37 schreef Knipoogje het volgende:Ik voel me dom, ik snap de grap niet van die 1-2-3
![]()
* Pietverdriet ook nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:37 schreef Knipoogje het volgende:Ik voel me dom, ik snap de grap niet van die 1-2-3
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:37 schreef Knipoogje het volgende:Ik voel me dom, ik snap de grap niet van die 1-2-3
![]()
de reclame dusquote:copyright Amstel
Inderdaad. Hele dag op foto zitten wachten, komt die iets voor zessen, met om 11 uur de uitslag.quote:
don't blame me, blame die gasten die het vertikken een uitslag te doen op de afgesproken tijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Hele dag op foto zitten wachten, komt die iets voor zessen, met om 11 uur de uitslag.
![]()
Voor het puur hypothetische geval dat ik win:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
don't blame me, blame die gasten die het vertikken een uitslag te doen op de afgesproken tijd
dan moet de nummer 2 of 3 de uitslag doen, werkt prima in de VBL foto onderschift competitiequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor het puur hypothetische geval dat ik win:
ik zit in Azie, en ben alleen online tussen 03.00 en 12.00 Nederlandse tijd, dus mocht ik komende tijd 'n keer winnen verschijnen uitslag en foto rond 3.30....
Onze excuses voor het ongemak
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent die hem gemist heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Hele dag op foto zitten wachten, komt die iets voor zessen, met om 11 uur de uitslag.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent die hem gemist heeft.![]()
Waar is de man van de tussenstand gebleven trouwens?
quote:laatste bezoek: 1 uur, 46 minuten geleden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:56 schreef ThaMadEd het volgende:
@ Ruud_fr: waarom jureerde je zo vroeg in die vorige ronde? Ik was er gisteravond niet en vandaag was ik de hele dag weg. De vorige ronde zou nu pas gejureerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:39 schreef Rumille het volgende:
Waaghals dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:37 schreef Waaghals het volgende:
ohja ik was nummer 2, maar ga zo naar kwartaalmeeting. dus kan ook nie jureren
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gewoon een vraagje tussendoor: Waar is Thelonious?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:55 schreef Rumille het volgende:
Laat iemand anders maar jureren, ik moet weg. Of morgen.
-"Grmblz. Moet ik met dit weer de hond weer op gaan laten. "-
quote:-61neorej -
-Steeds vaker hondenweer als gevolg van klimaatverandering.-
quote:-Gordon_Shumway -
-Eddy the Beagle-
quote:-Risce -
-Fotosoep ontdekt in poging pers te doen geloven dat vliegende schotels echt bestaan-
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:55 schreef Waaghals het volgende:
nog nie gejureerd, dan ga ik het maar doen. ben toch al weer een tijdje thuis
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:55 schreef Rumille het volgende:
Laat iemand anders maar jureren, ik moet weg. Of morgen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in dat kwartier dat je online was na deze post had je nog best de uitslag even kunnen doen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:48 schreef Rumille het volgende:
Tss![]()
Gewoon duidelijke afspraken maken. Krijg je ook geen gezeur.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:53 schreef Rumille het volgende:
Ja, maar bedoel meer dat als de nummer 1 niet kan hij iemand aanwijst ofzo. Of zegt wanneer hij pas kan. Dan kan je afspreken wie het anders doet. Niet zoiets als:
'Goofup of Rumille?'
Dus.
-Dit is niet het beeld van oorlogsslachtoffer-Harry, maar van zaterdag-stapavond-Harry-
quote:-vrolijke-frits-
-Engeland beeldt haar imago van 'lijkenpikker' sterk uit-
quote:-Blawh-
-Engelse soldaat van zijn voetstuk gevallen.-
quote:-zhe-devilll-
-Harry searching for mammy-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |