Doe nu maarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef ruud_fr het volgende:
heel goede jury
zal ik zo meteen de uitslag doen of morgen?
quote:Rumille
Collin onwel geworden na horen van vertrek ten Cate
quote:Waaghals
Voor het eerst filmbeelden van de strijd in Uruzgan vrijgegeven
quote:Goofup
Tjongejongejonge jullie zijn niet 1-2-3 makkelijk te vinden hoor!
quote:Jerruh
Kom aziz-in-vermomming, snel wegrennen! We zijn met meer dan vijf hier! En vergeet je shit niet!
ik ook niet zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:37 schreef Knipoogje het volgende:Ik voel me dom, ik snap de grap niet van die 1-2-3
![]()
* Pietverdriet ook nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:37 schreef Knipoogje het volgende:Ik voel me dom, ik snap de grap niet van die 1-2-3
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:37 schreef Knipoogje het volgende:Ik voel me dom, ik snap de grap niet van die 1-2-3
![]()
de reclame dusquote:copyright Amstel
Inderdaad. Hele dag op foto zitten wachten, komt die iets voor zessen, met om 11 uur de uitslag.quote:
don't blame me, blame die gasten die het vertikken een uitslag te doen op de afgesproken tijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Hele dag op foto zitten wachten, komt die iets voor zessen, met om 11 uur de uitslag.
![]()
Voor het puur hypothetische geval dat ik win:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
don't blame me, blame die gasten die het vertikken een uitslag te doen op de afgesproken tijd
dan moet de nummer 2 of 3 de uitslag doen, werkt prima in de VBL foto onderschift competitiequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor het puur hypothetische geval dat ik win:
ik zit in Azie, en ben alleen online tussen 03.00 en 12.00 Nederlandse tijd, dus mocht ik komende tijd 'n keer winnen verschijnen uitslag en foto rond 3.30....
Onze excuses voor het ongemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |