quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik begreep de poedel eerlijk gezegd niet zo goed.
Fijn dat je dat even zo meldt, weten we ook weer gelijk hoe objectief jij bentquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ramadan
ik laat jou nooit meer winnen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:19 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even zo meldt, weten we ook weer gelijk hoe objectief jij bent![]()
Dan nog vond ik hem niet grappig.
Naja mijn excuses in ieder geval, maar alsnog vond ik de andere beter. Maar je komt vaak genoeg met sterkere dus krijg je de punten weer terugquote:
ik begrijp dat je begrijpt dat ik het niet meende?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:33 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Naja mijn excuses in ieder geval, maar alsnog vond ik de andere beter.
mag ik hopen jaquote:Maar je komt vaak genoeg met sterkere dus krijg je de punten weer terug![]()
Ja dat begrijp ik zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik begrijp dat je begrijpt dat ik het niet meende?
[..]
mag ik hopen ja
Thelonious, hoe zit het met de puntentelling?
daar hoef je je niet voor te excuseren hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 12:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik zeker. Alleen is het wel lullig als je grap niet begrepen wordt en je daardoor punten misloopt , daarom zei ik mijn excuses
.
quote:-Gebruikersnaam-
-Buitenland massaal in de rij voor kaartjes Symphonica In Roso van marco Borsato-
quote:-Ruud-fr-
-Volk boycot Schoenenreus na prijsverhoging-
quote:-Blawh-
-Levend stratego groot succes in Myanmar-
quote:-rumille-
-K...k...k...k...k...k...koooouuuud!-
ey, je hebt betere ondertitels gehad die ook droog warenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Rumille het volgende:
Droogheid wordt dus niet meer beloond.
Weet ik dat ook weer.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij bloeit er al een poosje iets![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 05:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar blijft de foto?
Ik had in het voetbalfoto-onderschrift topic al aangegeven dat ik er niet was gisteravond, had niet verwacht dat ik hier zou winnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 05:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar blijft de foto?
Goede juryquote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef Jerruh het volgende:
verklaring voor de winnaar: gezien de omstandigheden in myanmar en de zetten die de tegenstanders doen, vind ik de ondertitel dubbelzinnig en geweldig!
Die vinnik leuk.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:19 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
Wilderskamervragen....wildersopiniestukjes....het is weer komkommertijd...zucht
8_0.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Deze nieuwslezer heeft een goed hoofd voor de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |