abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:10:19 #201
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53607253
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

Je draait de zaken weer om. Degenen die profiteren van de bedrijven in polen zijn de polen zelf, en niet de Nederlanders. Ik heb nog nooit een pool gezien die hier geld naartoe bracht.
Nee, maar wel arbeid, een van de essentiele onderdelen van de economie.
pi_53607302
Dan maar enige arbeiderstekort voor bepaalde banen.
Dus? Daardoor stort heel Nederland niet in elkaar en wordt het niet een derde wereld land.
Er wordt gezegd dat men leert van fouten, blijkbaar niet als we kijken dat we eerder goedkope arbeiders hierheen haalden.

Alles voor geld.
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:18:13 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53607354
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:14 schreef OldJeller het volgende:
Dan maar enige arbeiderstekort voor bepaalde banen.
Dus? Daardoor stort heel Nederland niet in elkaar en wordt het niet een derde wereld land.
Er wordt gezegd dat men leert van fouten, blijkbaar niet als we kijken dat we eerder goedkope arbeiders hierheen haalden.

Alles voor geld.
Ook uit Italie en Griekenland. Natuurlijk moet je leren van je fouten, maar dat wil niet zeggen dat je je grenzen maar hermetisch moet sluiten.
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:21:03 #204
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_53607390
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef dubidub het volgende:

[..]

Welke bedrijven zijn dat? Kom eens met wat statistieken, beetje makkelijk om dingen in de rondte te gaan roepen.
kassenbouw/ transport / bouwvakkers / inbrekers / verkrachters etc etc
zelfs voor een lullig baantje in een fabriek is de nederlander als veeeeeeeeeeeel te duur, ze hebben liever 3 goedkopere polen dan 1 DURE nederlander
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_53607401
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ook uit Italie en Griekenland. Natuurlijk moet je leren van je fouten, maar dat wil niet zeggen dat je je grenzen maar hermetisch moet sluiten.
Hiervoor wel dus. Hoeveel incidenten zijn er tot nu toe wel niet geweest met (dronken) Polen?
Sluiten die grenzen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:27:41 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53607502
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hiervoor wel dus. Hoeveel incidenten zijn er tot nu toe wel niet geweest met (dronken) Polen?
Sluiten die grenzen.
En hoe veel incidenten met dronken Nederlanders?
pi_53607560
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

En hoe veel incidenten met dronken Nederlanders?
Je zegt het zelf al.
We hebben inderdaad genoeg problemen in onze samenleving met onze eigen bevolking die eerst opgelost dienen te worden. Het is nog verre van een Utopia in Nederland.
Waarom dan een ander volk incluis haar problemen hier brengen? Ik pas.
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:37:30 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53607641
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.
We hebben inderdaad genoeg problemen in onze samenleving met onze eigen bevolking die eerst opgelost dienen te worden. Het is nog verre van een Utopia in Nederland.
Waarom dan een ander volk incluis haar problemen hier brengen? Ik pas.
"Opgelost"? Het probleem van dronken lui op straat los je niet zo maar op.
Polen stijgen niet dramatisch uit in de criminaliteitscijfers.

En als je zo gaat redeneren, mag je ook wel een moratorium of geboortes instellen.
pi_53607682
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

"Opgelost"? Het probleem van dronken lui op straat los je niet zo maar op.
Polen stijgen niet dramatisch uit in de criminaliteitscijfers.

En als je zo gaat redeneren, mag je ook wel een moratorium of geboortes instellen.
Geweld onder alcoholmisbruikers tegengaan en alcoholpreventie is een begin.
Ze zijn ook niet bepaald een ware toevoeging. (understatement)

Kun je die laatste zin uitleggen? Een geboorte instellen?
Absoluut geen moratorium, in tegendeel zelfs.. waarom?
  maandag 1 oktober 2007 @ 01:46:18 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53607731
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:41 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Geweld onder alcoholmisbruikers tegengaan en alcoholpreventie is een begin.
Buuuurgerlijk.
quote:
Ze zijn ook niet bepaald een ware toevoeging. (understatement)
Onzin. Ik ken Polen die, vermoed ik, al meer hebben betekend in de vijf jaar dat ze hier zijn dan jij in je hele leven.
quote:
Kun je die laatste zin uitleggen? Een geboorte instellen?
Absoluut geen moratorium, in tegendeel zelfs.. waarom?
Moratorium. "Eerst maar de problemen oplossen van de mensen die nu leven."
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:53:16 #211
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_53614632
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

Je draait de zaken weer om. Degenen die profiteren van de bedrijven in polen zijn de polen zelf, en niet de Nederlanders. Ik heb nog nooit een pool gezien die hier geld naartoe bracht.
Die Nederlandse bedrijven in Polen maken wel winst en die winst gaat niet naar Polen maar naar de aandeelhouders. En wie zijn die aandeelhouders? Voor een groot deel de Nederlandse pensioenfondsen en beleggers. Een deel van je pensioen wordt dus in Polen verdiend terwijl de gemiddelde arbeider daar bij Philips of Heineken voor 300 euro werkt.

In principe heb ik er ook niets op tegen, dat heet nou eenmaal vrij verkeer van kapitaal, goederen en mensen.
Divide et impera
pi_53614858
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als jij in Nederland maar drie maanden moet werken om de rest van het jaar in polen straalbezopen op je luie kloten te liggen, wil je wel hard werken.
Nee hoor die gaan van de centjes die ze hier verdienen fijn studeren

Sukkel
pi_53617376
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:42 schreef Gkhn het volgende:
Held
Naja, ik ben het wel met een deel van de mensen hier eens. Je moet ze van beide kanten zien. Ik heb 2 jaar geleden met een paar polen gewerkt, die waren wel ok. Ze kwamen een maand of 4 werken en dan weer terug naar polen. Ze waren nooit aggresief of dronken dat ze overlast veroorzaakten.

Maar bij mij in de buurt is een bungalowpark, daar zie je een heel ander soort polen. Zuipen en slapen doen ze daar full-time

[ Bericht 44% gewijzigd door Mojo-Jojo op 01-10-2007 14:47:53 ]
Pauperz
pi_53619406
Goeie reactie Koen!
Ik woon in een studentenhuis dat door Polen verbouwd werd, die gasten moesten zonodig op een van de kamers wonen. Hadden we net de douche schoon, kwamen zij nog geen 5 minuten daarna met hun schurftige lichamen de boel vies maken.

Verder blowden ze constant, dat zorgde samen met hun lichaamsgeuren niet voor een lekker aroma. Ze moesten de hele dag werken, en 's avonds hadden ze altijd wodka etc. Meestal gingen we dan ook snachts vet lawaai maken omdat zij er de volgende ochtend weer vroeg af moesten Gelukkig zijn ze nu weg

[ Bericht 7% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 05-10-2007 16:26:08 ]
pi_53621087
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Buuuurgerlijk.
Blijf maar roepen als je volledig inhoudloos bent en zonder iets substantiëel beters komt, je zou zo voor de PVV de kamer in kunnen.
quote:
[..]

Onzin. Ik ken Polen die, vermoed ik, al meer hebben betekend in de vijf jaar dat ze hier zijn dan jij in je hele leven.
Goed gegrond argument.
Bij deze: de verrichtingen die ik doe in een maand tijd hebben meer betekenis dan jouw zielige, oppervlakkige leven, met alle verrichtingen van jou en die van je Poolse paupervrienden erbij.
Now go play again with the lost boys, kiddo.
quote:
[..]

Moratorium. "Eerst maar de problemen oplossen van de mensen die nu leven."
Nee, van je eigen bevolking.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:08:10 #216
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53621209
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vos transport bijvoorbeeld. Heeft tientallen polen rondlopen, Nederlandse chauffeurs worden er niet aangenomen.
Dat wist ik niet, maar dit betekent niet dat ze niet aan de bak komen. Er is echt werk te over in de transportsector.

Trouwens, TS kan stoppen met huilen, want:
quote:
Er is ook een keerzijde. De sterke positie van Nederland op het gebied van internationaal goederenvervoer staat onder druk als gevolg van de concurrentie van voormalige Oostbloklanden. In deze landen groeit de economie stevig en stijgen de lonen. Chauffeurs uit deze landen die voorheen in Nederland aan de slag waren, zijn nu hard nodig in hun eigen land. Zij kiezen voor een baan in eigen land. Het aantal transportbedrijven neemt in de voormalige Oostbloklanden in snel tempo toe.
Bron
pi_53624630
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, maar dit betekent niet dat ze niet aan de bak komen. Er is echt werk te over in de transportsector.

[..]

Bron
Haha, nu is er iemand uitgeluld schat ik zo in
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_53630509
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:48 schreef Tommeke het volgende:
Goeie reactie Koen!
Ik woon in een studentenhuis dat door Polen verbouwd werd, die gasten moesten zonodig op een van de kamers wonen. Hadden we net de douche schoon, kwamen zij nog geen 5 minuten daarna met hun schurftige lichamen de boel vies maken, wat een ranzig kankervolk

Verder blowden ze constant, dat zorgde samen met hun lichaamsgeuren niet voor een lekker aroma. Ze moesten de hele dag werken, en 's avonds hadden ze altijd wodka etc. Meestal gingen we dan ook snachts vet lawaai maken omdat zij er de volgende ochtend weer vroeg af moesten Gelukkig zijn ze nu weg
Dus omdat jij net de douche schoonmaakt, waarna zij er in douchen, zijn ze een ranzig kankervolk? Ze douchen toch? Beetje grote contradictie..... Blowde constant? Ga eens voor de grap (als het mag van je mama anders moet ze maar even mee) kijken in de coffeeshop op de hoek en tel de luie Nederlanders en Polen eens die daar de hele dag zitten.... en ook al douchen ze... stinken ze nog steeds? Weet jij wel hoe je een douche moet schoonmaken? Hmmm? Voor de rest klinkt dit:
quote:
Ze moesten de hele dag werken, en 's avonds hadden ze altijd wodka etc. Meestal gingen we dan ook snachts vet lawaai maken omdat zij er de volgende ochtend weer vroeg af moesten
heel zielig... je weet zeker dat je ouder dan 15 bent?

maandag 1 oktober 2007 @ 23:15:47 #219
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53630743
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
Dat doet Duitsland anders wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:17:10 #220
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53630779
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Die Nederlandse bedrijven in Polen maken wel winst en die winst gaat niet naar Polen maar naar de aandeelhouders. En wie zijn die aandeelhouders? Voor een groot deel de Nederlandse pensioenfondsen en beleggers. Een deel van je pensioen wordt dus in Polen verdiend terwijl de gemiddelde arbeider daar bij Philips of Heineken voor 300 euro werkt.

In principe heb ik er ook niets op tegen, dat heet nou eenmaal vrij verkeer van kapitaal, goederen en mensen.
Ik heb je al eerder uitgelegd dat het zo niet werkt, ik blijf het niet doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:17:31 #221
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53630788
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:03 schreef Document1 het volgende:
Nee hoor die gaan van de centjes die ze hier verdienen fijn studeren
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:25:34 #222
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53630958
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:

[..]

[..]

Bron
En daarom zie ik nog steeds zoveel polen in Nederland rondrijden?
pi_53631367
Ik heb er 1 in huis momenteel... een poolse dan.. uitwisselingen van middelbare scholen zijn best leuk en aardig... maar uitwisseling met Polen is beetje triest als je nagaat dat er al zoveel hier zitten.
"Rest in pieces.."
pi_53631433
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is het moeilijk begrijpend lezen? Lees de quote even door, denk na, vraag je oma om hulp desnoods en probeer dan nog een keer inhoudelijk te reageren
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 00:04:59 #225
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53631611
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:51 schreef Document1 het volgende:
Is het moeilijk begrijpend lezen? Lees de quote even door, denk na, vraag je oma om hulp desnoods en probeer dan nog een keer inhoudelijk te reageren
a) het is middernacht
b) doe niet zo geleerd en leg gewoon uit wat je bedoelde. Kan de rest van de wereld ook lachen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:09:39 #226
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53644735
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En daarom zie ik nog steeds zoveel polen in Nederland rondrijden?
't stukje gaat over een trend die zich de komende jaren zal gaan ontwikkelen. " "
pi_53656652
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:06 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dus omdat jij net de douche schoonmaakt, waarna zij er in douchen, zijn ze een ranzig kankervolk? Ze douchen toch? Beetje grote contradictie..... Blowde constant? Ga eens voor de grap (als het mag van je mama anders moet ze maar even mee) kijken in de coffeeshop op de hoek en tel de luie Nederlanders en Polen eens die daar de hele dag zitten.... en ook al douchen ze... stinken ze nog steeds? Weet jij wel hoe je een douche moet schoonmaken? Hmmm? Voor de rest klinkt dit:
Ten eerste: coffeeshops etc. heb ik niets op tegen en kom er zelf ook wel, ware het niet dat wij thuis absoluut geen drugs mogen gebruiken van onze huisbaas Maar z'n eigen personeel doet dat wel en maakt overdag (nadat ze klaar waren met werken) zoveel lawaai dat er van studeren of relaxen niets kwam.. Ze wilden ook niet luisteren of zich aanpassen aan ons toen wij er het er over wilden hebben met hun, terwijl wij dat in 1e instantie wel wilden...
En kijk, als je het voor elkaar krijgt dat een net schoongemaakte badkamer na 5 minuten onder de modder, schaamharen en andere ellende zit ben je ranzig.. En nadat je gedoucht heb je bezweette kleren aandoen is ook niet bevordelijk voor je persoonlijke hygiene dacht ik zo... Dan heb ik het nog niet eens over de hoe ze de hun koelkast achterlieten voor een huisgenoot van me... Dus ranzig kankervolk is het wel, dit geldt uiteraard niet voor alle Polen he
quote:
[..]

heel zielig... je weet zeker dat je ouder dan 15 bent?

pi_53695283
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:01 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Het zijn net Marokkanen .
Ja maar toch tig keer erger want polen stinken en zijn zonder uitzondering allemaal lelijk.
The waves you made will always be
pi_53707466
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is dat pools voor "ik ben een grote imbeciel"?
Geen flauw idee, moest ik doorgeven van een Poolse klasgenoot.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:36:36 #230
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53717893
Opvallend dat "geintegreerdepool" zich ook niet meer laat horen. Kutkloon.
pi_53718206
Sad, speciaal voor een topic een kloon aan maken. En al helemaal als het een normaal topic is .
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:51:34 #232
177779 GeintegreerdePool
pi_53719737
Waarom zou ik nog reageren? Jullie reacties zijn vervallen tot racistisch gezwam.
Divide et impera
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:06:33 #233
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53720178
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:51 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Waarom zou ik nog reageren? Jullie reacties zijn vervallen tot racistisch gezwam.
Gast feit is dat jouw land voor 50% homofoob is. Als kleurling ben je er je leven niet zeker. En polen vinden alles wat niet pools is minder.....

Ga effe snel eerst in je eigen land campagne voeren over rasisme en kom dan hier maar eens terug.
pi_53720532
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:06 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Gast feit is dat jouw land voor 50% homofoob is. Als kleurling ben je er je leven niet zeker. En polen vinden alles wat niet pools is minder.....

Ga effe snel eerst in je eigen land campagne voeren over rasisme en kom dan hier maar eens terug.
nouw in Nederland is 50% dat t tegenwoordig ook weer
En dat van kleurling is Bullshit mensen vinden het nog steeds apart om te zien maar tuurlijk zijn er mensen die Racistisch zijn en in Nederland werd een paar dagen terug nog een allochtone gezin weggepest uit een klein plaatsje dus jah of het hier al overal geweldig is....
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:28:19 #235
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53720757
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]
dus jah of het hier al overal geweldig is....
Dat zegt ie toch niet? het is opeens niet minder erg omdat het ergens anders ook gebeurd, toch?
pi_53720912
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch niet? het is opeens niet minder erg omdat het ergens anders ook gebeurd, toch?
Nee maar zijn bericht gaf mij het gevoel van wel en hij schildert Polen wel heel zwart af terwijl hij er denk ik nog nooit geweest is..?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:38:39 #237
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53721044
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Nee maar zijn bericht gaf mij het gevoel van wel en hij schildert Polen wel heel zwart af terwijl hij er denk ik nog nooit geweest is..?

Mijn schoonouders wonen 28 km van de poolse grens.....

En ik woon op 2 uur rijden van m'n schoonouders.... Doe weleens boodschappen daar
pi_53721705
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:38 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Mijn schoonouders wonen 28 km van de poolse grens.....

En ik woon op 2 uur rijden van m'n schoonouders.... Doe weleens boodschappen daar
ok dus je woont in Duitlsand?
Maar je hebt dus die dingen geconstanteerd toen je aan het winkelen was in Polen?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:07:31 #239
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53721742
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:05 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

ok dus je woont in Duitlsand?
Duitlsand ? Nee Tsjechie
quote:
Maar je hebt dus die dingen geconstanteerd toen je aan het winkelen was in Polen?
Ja ze stinken en zijn lelijk.
pi_53721801
Waarna de beste man : "Ja maar, ik wou je alleen maar vragen of ik je huis mocht schilderen!" zei, toevallig?
pi_53721862
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:07 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Duitlsand ? Nee Tsjechie
[..]

Ja ze stinken en zijn lelijk.
hmm Tsjechie kan ook
Wat een lelijk antwoord en wat ik ook dikke bulshit vind ik kan je vertellen dat mijn familie zich daar elke dag doucht en echt niet stinken wat jij nu doet is generaliseren en antwoorden geven die gewoon nergens op slaan.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:14:39 #242
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53721902
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

hmm Tsjechie kan ook
Wat een lelijk antwoord en wat ik ook dikke bulshit vind ik kan je vertellen dat mijn familie zich daar elke dag doucht en echt niet stinken wat jij nu doet is generaliseren en antwoorden geven die gewoon nergens op slaan.
Ik ben eerlijk hier stinkt het ook vaak in de tram bij gebrek aan deodorant.. De Tsjechen zijn over het algemeen minder lelijk als de Polen.
pi_53722080
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:14 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk hier stinkt het ook vaak in de tram bij gebrek aan deodorant.. De Tsjechen zijn over het algemeen minder lelijk als de Polen.
ik vind het beledigend voor mij als Pool
Ik heb er zelf nooit last van stank gehad misschien ruik je jezelf
En knapheid tjah dat is voor elk persoon anders maar ik weet wel dat ik meer perfecte meisjes/vrouwen in Polen zie lopen dan hier.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:25:56 #244
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53722134
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:23 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

ik vind het beledigend voor mij als Pool
Ik heb er zelf nooit last van stank gehad misschien ruik je jezelf
En knapheid tjah dat is voor elk persoon anders maar ik weet wel dat ik meer perfecte meisjes/vrouwen in Polen zie lopen dan hier.
Jij woont in Nederland en bent bekend met het fenomeen deodorant.... In polen zijn de mensen dat niet..

Over de vrouwen heb je enigzins gelijk. Maar de mannen zijn oerlelijk.
pi_53722359
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:25 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij woont in Nederland en bent bekend met het fenomeen deodorant.... In polen zijn de mensen dat niet..

Over de vrouwen heb je enigzins gelijk. Maar de mannen zijn oerlelijk.
Toen ik afgelopen vakantie er was haalde mijn neef ook gewoon deo.
En ik zelf vind de meeste mannen daar ook wel lelijk zit een groot verschil tussen man en vrouw daar maar dat was wel goed voor mijn zelfvertrouwen met het vrouwelijk geslacht
Deo gebruiken de jongeren allemaal wel maar de jongens gebruiken daar haast geen gel 1 op de 20.
Ze doen daar ook niks aan het uiterlijk ben daar aantal keer uitgeweest zonder mijn haar te doen zou ik hier niet zo snel doen
pi_53722884
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:47 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Overtuig mij dan maar eens met positieve bronnen over Poolse mensen [afbeelding]
Bij onze buren woont nu een poolse jongen die 60 uur per week werkt om zo genoeg geld bij elkaar te krijgen om zijn vrouw en 1 jarig kindje naar Nederland te halen. Die jongen werkt erg hard voor zijn geld en de Nederlandse maatschapij is daarmee een goed persoon rijker. Liever hem dan 1000 werkeloze uitkering trekkers.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:43:38 #247
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53726506
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:51 schreef GeintegreerdePool het volgende:

En daarom post je ook zoveel in andere topics? Rot op kutkloon, heb gewoon de moed om onder je eigen username te posten. Dat je dat niet hebt is al veelzeggend.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:47:46 #248
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53726600
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef -Muse- het volgende:
Bij onze buren woont nu een poolse jongen die 60 uur per week werkt om zo genoeg geld bij elkaar te krijgen om zijn vrouw en 1 jarig kindje naar Nederland te halen. Die jongen werkt erg hard voor zijn geld en de Nederlandse maatschapij is daarmee een goed persoon rijker. Liever hem dan 1000 werkeloze uitkering trekkers.

Ik heb het al vaker gezegd, als je hier drie maanden moet werken om de rest van het jaar op je luie kloten te kunnen liggen in polen, wil je wel werken.

En waarom moet zijn vrouw en kind zonodig naar Nederland komen? Hebben we hier nog niet genoeg opvreters?
pi_53726869
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, als je hier drie maanden moet werken om de rest van het jaar op je luie kloten te kunnen liggen in polen, wil je wel werken.

En waarom moet zijn vrouw en kind zonodig naar Nederland komen? Hebben we hier nog niet genoeg opvreters?

Jeez, heb je nu echt niets anders om je zo over op te winden. OK, alle buitenlanders maar vooral de Polen zijn schoften, uitvreters die enkel een ander zn baan in willen pikken. Rasechte profiteurs die dit ook allemaal nog het liefst doen om jou persoonlijk dwars te zitten. Get a life
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:01:29 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53726926
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:59 schreef Samson het volgende:
Jeez, heb je nu echt niets anders om je zo over op te winden. OK, alle buitenlanders maar vooral de Polen zijn schoften, uitvreters die enkel een ander zn baan in willen pikken. Rasechte profiteurs die dit ook allemaal nog het liefst doen om jou persoonlijk dwars te zitten. Get a life

Kijk, jij snapt het!
pi_53727663
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het!

We hebben geholpen met de bevrijding van Nederland dus nu willen we allemaal mee profiteren van de welvaart die Nederland heeft
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:31:46 #252
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53729184
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef magic_dreamer het volgende:
We hebben geholpen met de bevrijding van Nederland dus nu willen we allemaal mee profiteren van de welvaart die Nederland heeft

Hadden jullie die Oekrainers maar niet binnen moeten laten die voor nog veel minder aan de slag gaan dan een pool.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:58:38 #253
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_53729907
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Ik snap dergelijke mensen niet... Dat hij slim is en flink wat geld verdiend hier en dat geld doorsluist naar Polen om daar uiteindelijk een toekomst op te gaan bouwen...

Met de kosten voor het levensonderhoud hier en het lage loon dat een dergelijk persoon verdient dan ook nog een vrouw en kind moeten verzorgen is een kansloze operatie...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_53731603
Polen zijn de nieuwe Marokkanen !
pi_53738948
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hadden jullie die Oekrainers maar niet binnen moeten laten die voor nog veel minder aan de slag gaan dan een pool.

Maar in Polen maken ze er niet zon probleem van
En veel Oekrainers wie in de buurt van Polen wonen waren voor de 2de wereldoorlog Poolse mensen
pi_53739230
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:35 schreef magic_dreamer het volgende:
Maar in Polen maken ze er niet zon probleem van
En veel Oekrainers wie in de buurt van Polen wonen waren voor de 2de wereldoorlog Poolse mensen

Als ze 16% werkloosheid geen probleem vinden, snap ik niet waarom ze hier massaal naartoe komen
pi_53739479
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als ze 16% werkloosheid geen probleem vinden, snap ik niet waarom ze hier massaal naartoe komen

Ze maken er geen probleem van zoals jullie als ah die k*nker Oekrainers pakken onze banen af....
maar de werkloosheid is ook groot verdeeld zoals de streek waar ik vandaan kom ligt helemaal in de hoek bij Oekraine en Slowakije is veel werkloosheid terwijl in andere gebieden het haast niet is...
Maar daar zul je ook niet zo snel Oekrainers ofzo vinden....
Was het maar zoals de jaren 80 hoefde je maar 1 uur te werken had je een weekloon in Polen daardoor hebben veel kenissen en familie van mij zaken in Polen kunnen openen wat nu heel goed loopt
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:35:37 #258
177779 GeintegreerdePool
pi_53749719
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En daarom post je ook zoveel in andere topics? Rot op kutkloon, heb gewoon de moed om onder je eigen username te posten. Dat je dat niet hebt is al veelzeggend.

Nee ik post alleen hier omdat ik ziek wordt van de onzin die hier uitgekraamd wordt. Niet iedereen is een puber die zonder kennis van zaken 24 uur per dag op Fok kan posten.
Divide et impera
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:21:08 #259
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53750844
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Polen zijn de nieuwe Marokkanen !

En Marokkanen waren de nieuwe Italianen.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:24:20 #260
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53750924
die poolse meneer die nu sperziebonen aan het verpakken is in Paul de Leeuw is wel aardig

maar die achterlijke polen die hier in de buurt werken, zien er verpauperd uit en gedragen zich ook als 2 schaamlippen op een zoute aidsheuvel
pi_53753789
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 20:35 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Nee ik post alleen hier omdat ik ziek wordt van de onzin die hier uitgekraamd wordt. Niet iedereen is een puber die zonder kennis van zaken 24 uur per dag op Fok kan posten.

Rot op kutkloon.
  zondag 7 oktober 2007 @ 09:56:06 #262
177779 GeintegreerdePool
pi_53758236
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Rot op kutkloon.

Hahaha uitgeluld
Divide et impera
  zondag 7 oktober 2007 @ 18:29:33 #263
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53770450
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:56 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Hahaha uitgeluld

Flikker toch op, achterlijke. Je bent net zo stom als je reacties zijn dus flikker in Godsnaam op hier.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:07:59 #264
177779 GeintegreerdePool
pi_53791664
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Flikker toch op, achterlijke. Je bent net zo stom als je reacties zijn dus flikker in Godsnaam op hier.
Nu niet gaan huilen, stuur maar een PM'tje voor een afspraak.
Divide et impera
pi_53795384
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Koenz0r het volgende:
En wat betekend "Kurwa" dat schenen ze ook de hele tijd te roepen.
Grappig dat je het goed schrijft, terwijl je niet weet wat het betekend. Als ze het riepen dan verstond je "Koerva". Ik geloof dus eigenlijk geen flikker van je hele verhaal.
pi_53795432
Polen zijn
pi_53795851
Kankervolk.. mensen die met kanker vloeken.. BAH!
pi_53796313
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Grappig dat je het goed schrijft, terwijl je niet weet wat het betekend. Als ze het riepen dan verstond je "Koerva". Ik geloof dus eigenlijk geen flikker van je hele verhaal.
Nee, je hebt gelijk! Ik heb dit hele topic ook uit mijn duim gezogen. Is het topic toch best geslaagd hé!
pi_53796460
Ik moet toe geven dat je over een rijke fantasie beschikt
pi_53803928
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Frappelsien het volgende:
Kankervolk.. mensen die met kanker vloeken.. BAH!
pi_53804027
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moet toe geven dat je over een rijke fantasie beschikt
Ik wilde nog een alinea erbij tikken waar ik ze met mijn bradda's vollop betoekt heb, ewa swa.

Maar dat zou denk ik te nep zijn.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:26:28 #272
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53811067
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Nu niet gaan huilen, stuur maar een PM'tje voor een afspraak.
Dat zou je wel willen he, perverse viespeuk.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:27:59 #273
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53811106
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou ja, dat klopt ook niet helemaal... In een aantal talen spreek je de u uit als oe. En in het Zweeds spreek je de v ook uit als een v/w, dus mischien dat de TS daar zijn juiste schrijfwijze vandaan heeft.
pi_53813383
Als je het alleen maar hoort, dan schrijf je het toch op zoals je het hoort? Zeker als je zeker weet dat het Polen zijn. Dan ga je toch niet aan Zweeds denken?
pi_53815153
Ik zou in eerste instantie voor kurva gaan, maar idd dat je weet dat het met een w is enzo is dubieus
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:27:48 #276
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53817600
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je het alleen maar hoort, dan schrijf je het toch op zoals je het hoort? Zeker als je zeker weet dat het Polen zijn. Dan ga je toch niet aan Zweeds denken?
Nee okee maar het is een voorbeeld. Er zullen vast nog wel een boel talen zijn waarbij de v wordt uitgesproken als een v/w. Turks bv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')