quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef magic_dreamer het volgende:
We hebben geholpen met de bevrijding van Nederland dus nu willen we allemaal mee profiteren van de welvaart die Nederland heeft![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Bij onze buren woont nu een poolse jongen die 60 uur per week werkt om zo genoeg geld bij elkaar te krijgen om zijn vrouw en 1 jarig kindje naar Nederland te halen. Die jongen werkt erg hard voor zijn geld en de Nederlandse maatschapij is daarmee een goed persoon rijker. Liever hem dan 1000 werkeloze uitkering trekkers.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hadden jullie die Oekrainers maar niet binnen moeten laten die voor nog veel minder aan de slag gaan dan een pool.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:35 schreef magic_dreamer het volgende:
Maar in Polen maken ze er niet zon probleem van![]()
En veel Oekrainers wie in de buurt van Polen wonen waren voor de 2de wereldoorlog Poolse mensen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als ze 16% werkloosheid geen probleem vinden, snap ik niet waarom ze hier massaal naartoe komen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En daarom post je ook zoveel in andere topics? Rot op kutkloon, heb gewoon de moed om onder je eigen username te posten. Dat je dat niet hebt is al veelzeggend.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Polen zijn de nieuwe Marokkanen!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:35 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Nee ik post alleen hier omdat ik ziek wordt van de onzin die hier uitgekraamd wordt. Niet iedereen is een puber die zonder kennis van zaken 24 uur per dag op Fok kan posten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:56 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Hahaha uitgeluld
Nu niet gaan huilen, stuur maar een PM'tje voor een afspraak.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Flikker toch op, achterlijke. Je bent net zo stom als je reacties zijn dus flikker in Godsnaam op hier.
Grappig dat je het goed schrijft, terwijl je niet weet wat het betekend. Als ze het riepen dan verstond je "Koerva". Ik geloof dus eigenlijk geen flikker van je hele verhaal.quote:Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Koenz0r het volgende:
En wat betekend "Kurwa" dat schenen ze ook de hele tijd te roepen.
Nee, je hebt gelijk! Ik heb dit hele topic ook uit mijn duim gezogen. Is het topic toch best geslaagd hé!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Grappig dat je het goed schrijft, terwijl je niet weet wat het betekend. Als ze het riepen dan verstond je "Koerva". Ik geloof dus eigenlijk geen flikker van je hele verhaal.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Frappelsien het volgende:
Kankervolk.. mensen die met kanker vloeken.. BAH!
Ik wilde nog een alinea erbij tikken waar ik ze met mijn bradda's vollop betoekt heb, ewa swa.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik moet toe geven dat je over een rijke fantasie beschikt
Dat zou je wel willen he, perverse viespeuk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Nu niet gaan huilen, stuur maar een PM'tje voor een afspraak.
Nou ja, dat klopt ook niet helemaal... In een aantal talen spreek je de u uit als oe. En in het Zweeds spreek je de v ook uit als een v/w, dus mischien dat de TS daar zijn juiste schrijfwijze vandaan heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Grappig dat je het goed schrijft, terwijl je niet weet wat het betekend. Als ze het riepen dan verstond je "Koerva". Ik geloof dus eigenlijk geen flikker van je hele verhaal.
Nee okee maar het is een voorbeeld. Er zullen vast nog wel een boel talen zijn waarbij de v wordt uitgesproken als een v/w. Turks bv.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je het alleen maar hoort, dan schrijf je het toch op zoals je het hoort? Zeker als je zeker weet dat het Polen zijn. Dan ga je toch niet aan Zweeds denken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |