Ze hadden een jasje aan met een Pools vlaggetje erop. Erg zielig ansich.quote:Op zondag 23 september 2007 15:40 schreef MaLo het volgende:
Hoe weet je dat het Pools gebrabbel was? En niet bijvoorbeeld Russisch of Tsjechisch ofzo?
Verder geloof ik je wel hoor :k.
Dat is Pools voor hoerquote:Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Koenz0r het volgende:
En wat betekend "Kurwa" dat schenen ze ook de hele tijd te roepen.
Overtuig mij dan maar eens met positieve bronnen over Poolse mensenquote:Op zondag 23 september 2007 15:45 schreef TNA het volgende:
Ontopic: een kam en iedereen en erover scheren enzo
Ben jij zo dom?quote:Op zondag 23 september 2007 15:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En toen werd je wakker internetheld en toen moest je snel uithuilen bij pappie und mammie
Kurva is hoer.quote:Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Koenz0r het volgende:
Dat schijnt in Polen een stopwoord te zijn, en ze zeggen het voor en na alles...quote:Op zondag 23 september 2007 15:44 schreef Koenz0r het volgende:
Dat gaat niet, maar ik kan ook geen "positieve bronnen" geven over Belgen, Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Noren of welk volk dan ookquote:Op zondag 23 september 2007 15:47 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Overtuig mij dan maar eens met positieve bronnen over Poolse mensen [afbeelding]
En toch lees je vaker negatieve dingen over Polen dan over Belgen, Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Noren of welk volk dan ook.quote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat gaat niet, maar ik kan ook geen "positieve bronnen" geven over Belgen, Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Noren of welk volk dan ookOf zijn dat ook allemaal klootzakken?
60 jaar geleden gebeurde dat ook alquote:Op zondag 23 september 2007 15:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
dus om nu de Polen zo te generaliseren is een beetje overdreven.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:52 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
En toch lees je vaker negatieve dingen over Polen dan over Belgen, Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Noren of welk volk dan ook.
Dat dus.quote:Op zondag 23 september 2007 15:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zulke heb je overal tussen zitten hoor.
Een soort gelijk geval heb ik meegemaakt met bezopen Nederlanders, dus om nu de Polen zo te generaliseren is een beetje overdreven.
En toch is het een algemeen feit dat Polen straks voor alleen maar meer overlast gaan zorgen.quote:Op zondag 23 september 2007 15:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zulke heb je overal tussen zitten hoor.
Een soort gelijk geval heb ik meegemaakt met bezopen Nederlanders, dus om nu de Polen zo te generaliseren is een beetje overdreven.
Loop 'es een week op m'n werk mee. Die lui werken hard. harder dan menig nederlander.quote:Op zondag 23 september 2007 15:47 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Overtuig mij dan maar eens met positieve bronnen over Poolse mensen [afbeelding]
'een algemeen feit...'quote:Op zondag 23 september 2007 15:54 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
En toch is het een algemeen feit dat Polen straks voor alleen maar meer overlast gaan zorgen.
TS heeft wel bewijs! Hij heeft in het nieuwsarchief op "Polen" gezocht en een aantal artikelen gevonden! Dat er honderd keer zoveel artikelen zijn over Nederlandse klootzakken doet er even niet toequote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
'een algemeen feit...'
klinkt leuk, maar het wordt altijd gebruikt om maar geen bewijs te hoeven leveren, en daarom maakt het je stelling nogal zwak
wat op zich best knap is,aangezien ze s'nachts als iedereen slaapt nog op rooftocht moetenquote:Op zondag 23 september 2007 16:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Loop 'es een week op m'n werk mee. Die lui werken hard. harder dan menig nederlander.
De polen die bij ons werken, stelen niet.quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat op zich best knap is,aangezien ze s'nachts als iedereen slaapt nog op rooftocht moeten![]()
ik woon in leunen,en 9/10 inbraken word hier gepleegd door polen![]()
hoe naiefquote:Op zondag 23 september 2007 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
De polen die bij ons werken, stelen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |