Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejatquote:Op zondag 23 september 2007 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal gezellig aan tafel zijn vanavond zeker.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejat
Zwartmakerij.quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejat
Jij had het kunnen zijnquote:
Tijd dat jij het wordtquote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Verstandig.
Nee hoezo?quote:Op zondag 23 september 2007 17:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nu heb ik je!
Zit jij nou verdorie op voetbalstreaming.cautela of niet!
Bassie naar Chelsea, en godzijdank niet naar ajax.quote:
Hahahaha nou van mij mag ie..alleen denk ik niet dat hij het daar lang uithoudt.quote:Op zondag 23 september 2007 18:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bassie naar Chelsea, en godzijdank niet naar ajax.![]()
Oh apartquote:Op zondag 23 september 2007 18:01 schreef Rumille het volgende:
Nou, jij postte zo'n foto over Huntelaar met die Davids bril, en 1 minuut later werd op dat forum dezelfde foto met dezelfde link gepost in het wedstrijdtopic. En nog wat later werd een doelpunt door jou gepost en 2 minuten later ook in het wedstrijdtopic, dezelfde link gepost.
Viel me op.
Inderdaad. Ze staan nu waar ze horen op de ranglijst.quote:Op zondag 23 september 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Al met al wel lekker om die omhooggevallen kaasboertjes even terug op aarde te zetten natuurlijk. Kan er niets aan doen, maar ik gun zo'n gekocht nepteam niets.
Die zocht ik al zolang!quote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of er hier nog steeds mensen op zoek zijn naar die foto van Heitinga voor het Ajax-vak in De Kuip? Ik zit even op mijn oude PC en heb 'm hier als wallpaper staan. Bij deze:
[afbeelding]
Klikbaar!
quote:Op zondag 23 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met zo'n kutselectie als die Ajax heeft gaat het eerder tussen jullie en niemand.
quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Niet te hard huilen straks he jongens?
quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triester
" Waaaaaaarrrr is die toekomst nou "quote:
Die jongen is 19 jaar en zal nog voldoende speeltijd krijgen. .quote:Op zondag 23 september 2007 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
Aisattie trouwens weer op de bank begonnen, ik denk dat als Ajax deze winter een leuk bedrag bied hij toch echt wel te halen is.
Onzin.. waarom heeft hij dan altijd 2 verdedigers bij em?quote:Op zondag 23 september 2007 20:35 schreef Fiskus het volgende:
Huntelaar wordt onderschat.
Vriend van me trok het Slavia doek nog weg, kreeg geen reactie heheh, klapper publiekquote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, dat Slavia-spandoek was weer te triest voor woorden, evenals dat 'je zal maar geen toekomst hebben'-spandoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |