Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejatquote:Op zondag 23 september 2007 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal gezellig aan tafel zijn vanavond zeker.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejat
Zwartmakerij.quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejat
Jij had het kunnen zijnquote:
Tijd dat jij het wordtquote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Verstandig.
Nee hoezo?quote:Op zondag 23 september 2007 17:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nu heb ik je!
Zit jij nou verdorie op voetbalstreaming.cautela of niet!
Bassie naar Chelsea, en godzijdank niet naar ajax.quote:
Hahahaha nou van mij mag ie..alleen denk ik niet dat hij het daar lang uithoudt.quote:Op zondag 23 september 2007 18:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bassie naar Chelsea, en godzijdank niet naar ajax.![]()
Oh apartquote:Op zondag 23 september 2007 18:01 schreef Rumille het volgende:
Nou, jij postte zo'n foto over Huntelaar met die Davids bril, en 1 minuut later werd op dat forum dezelfde foto met dezelfde link gepost in het wedstrijdtopic. En nog wat later werd een doelpunt door jou gepost en 2 minuten later ook in het wedstrijdtopic, dezelfde link gepost.
Viel me op.
Inderdaad. Ze staan nu waar ze horen op de ranglijst.quote:Op zondag 23 september 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Al met al wel lekker om die omhooggevallen kaasboertjes even terug op aarde te zetten natuurlijk. Kan er niets aan doen, maar ik gun zo'n gekocht nepteam niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |