Mooie weekquote:
Ohja, achteraf wel logisch natuurlijk. Ik heb het nu ook pas door.quote:
Veel smileys erin ja?quote:Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Behalve de grasmat, die lach er wel prima bij.
Iedereen roemt altijd de sfeer bij az maar die lag zeker nog bij Dirk thuis?quote:Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, achteraf wel logisch natuurlijk. Ik heb het nu ook pas door.![]()
Nee, die TIFO van AZ was weer werkelijk om je te bescheuren. En sowieso alles van AZ eigenlijk was lachwekkend. Behalve de grasmat, die lach er wel prima bij.
quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef denthemen het volgende:
BTW, Scheringa was Vrijdag jarig, hebben we mooi zijn verjaardag verneukt![]()
![]()
![]()
Urby moet gewoon niet als linksback opgesteld worden, maar op het middenveld.quote:Op zondag 23 september 2007 16:42 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde dat vertonghen uitstekend speelde als LB?
Zou mooi zijn, dan kan Urby daar eindelijk is optyfen
Gek genoeg speelde Perez in de basis ook vaak heel matig. Misschien verkeerd gebruikt op die momenten.quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat mag ten Cate aangerekend worden zeg, Perez wegjagen (had gewoon onvoorwaardelijk in de basis moeten staan bij jullie) en spelers als Uraiz en Collin aantrekken. Dat is gewoon goud inwisselen voor oud ijzer.
Perez heeft het zich ook niet makkelijk gemaakt om in een selectie met buitenlanders ooit eens 'kankerneger' te zeggen. Als Maduro, Ten Cate, Emanuelson etc zijnde lijkt me dat niet leukquote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat mag ten Cate aangerekend worden zeg, Perez wegjagen (had gewoon onvoorwaardelijk in de basis moeten staan bij jullie) en spelers als Uraiz en Collin aantrekken. Dat is gewoon goud inwisselen voor oud ijzer.
Bedankt dat je het nog even komt melden, dit wisten we namelijk niet!quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar hij was toch vrijdag jarig?quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef denthemen het volgende:
BTW, Scheringa was Vrijdag jarig, hebben we mooi zijn verjaardag verneukt![]()
![]()
![]()
Dat heeft ook iedereen door. Behalve 1 iemand.quote:Op zondag 23 september 2007 17:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby moet gewoon niet als linksback opgesteld worden, maar op het middenveld.
Die moeten zich niet aanstellen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez heeft het zich ook niet makkelijk gemaakt om in een selectie met buitenlanders ooit eens 'kankerneger' te zeggen. Als Maduro, Ten Cate, Emanuelson etc zijnde lijkt me dat niet leuk.
Verpest mijn grap nou nietquote:
Die fout maakt hij iedere keer weer. Soms moet je die bal gewoon weg rossen en niet proberen te controleren... maar ja al zo vaak gezegdquote:Op zondag 23 september 2007 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op zijn minst idd. Het lijkt wel alsof psv daar ook altijd mazzel mee heeft, Koevermans rost er toch ook weer eentje in.
Ik ben gewoon van mening dat een trainer nooit op die manier een speler mag wegpesten. Zeker niet als hij zelf weinig tot niets toevoegt aan Ajax. Ze winnen, ondanks zijn vage beslissingen. Urby had nooit mogen blijven staan na de 1-2, je moet zo;n jochie een signaal geven, nokken met je nonchalante gekut. Die bal had de tribune ingemoeten....
Zijn commentaar achteraf viel me mee, ondanks dat hij Urby een prima wedstrijd had zien spelen. Maar hij had vandaag alle reden om de scheids weer eens flink uit te schelden. Maar ja, hij wint, dan ligt het niet aan iemand anders, maar is hij de grote man. Was het vandaag 3-3 geworden was het heel anders geweest.
Met zo'n kutselectie als die Ajax heeft gaat het eerder tussen jullie en niemand.quote:Op zondag 23 september 2007 17:22 schreef cultheld het volgende:
Zoals vanouds gaat het weer tussen Ajax en PSV
Gast, waarom blijf jij je nou toch altijd zo druk maken om Ajax?quote:Op zondag 23 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met zo'n kutselectie als die Ajax heeft gaat het eerder tussen jullie en niemand.
Geweldig, dus Feyenoord kan geen kampioen meer worden na 1 dag en dat geef je nog toequote:Op zondag 23 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met zo'n kutselectie als die Ajax heeft gaat het eerder tussen jullie en niemand.
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triesterquote:Op zondag 23 september 2007 17:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gast, waarom blijf jij je nou toch altijd zo druk maken om Ajax?
quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triester
Haha en dat vertel je ons nu pas?!quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij (het is mijn broer) hoopte zelfs na de 3-0 dat Feyenoord met 5-0 zou verliezen zodat Ajax niet 1e stond. Kan het triester
quote:1630: So new Chelsea boss Avram Grant has the job for keeps? I think our friend Avram should take a look at the Old Trafford directors' box where Holland coach Marco van Basten is sitting right behind Blues supremo Roman Abramovich. Make your own mind up on that one.
[..]
OMG! Wat erg! Niet te geloven zeg!quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
[..]
Zal gezellig aan tafel zijn vanavond zeker.quote:Op zondag 23 september 2007 17:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejatquote:Op zondag 23 september 2007 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal gezellig aan tafel zijn vanavond zeker.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejat
Zwartmakerij.quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al niet, aangezien MaxC ontslagen is op z'n werk omdat ie 200 euro heeft gejat
Jij had het kunnen zijnquote:
Tijd dat jij het wordtquote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Verstandig.
Nee hoezo?quote:Op zondag 23 september 2007 17:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nu heb ik je!
Zit jij nou verdorie op voetbalstreaming.cautela of niet!
Bassie naar Chelsea, en godzijdank niet naar ajax.quote:
Hahahaha nou van mij mag ie..alleen denk ik niet dat hij het daar lang uithoudt.quote:Op zondag 23 september 2007 18:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Bassie naar Chelsea, en godzijdank niet naar ajax.![]()
Oh apartquote:Op zondag 23 september 2007 18:01 schreef Rumille het volgende:
Nou, jij postte zo'n foto over Huntelaar met die Davids bril, en 1 minuut later werd op dat forum dezelfde foto met dezelfde link gepost in het wedstrijdtopic. En nog wat later werd een doelpunt door jou gepost en 2 minuten later ook in het wedstrijdtopic, dezelfde link gepost.
Viel me op.
Inderdaad. Ze staan nu waar ze horen op de ranglijst.quote:Op zondag 23 september 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Al met al wel lekker om die omhooggevallen kaasboertjes even terug op aarde te zetten natuurlijk. Kan er niets aan doen, maar ik gun zo'n gekocht nepteam niets.
Die zocht ik al zolang!quote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet of er hier nog steeds mensen op zoek zijn naar die foto van Heitinga voor het Ajax-vak in De Kuip? Ik zit even op mijn oude PC en heb 'm hier als wallpaper staan. Bij deze:
[afbeelding]
Klikbaar!
quote:Op zondag 23 september 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Niet te hard huilen straks he jongens?
[..]
" Waaaaaaarrrr is die toekomst nou "quote:
Die jongen is 19 jaar en zal nog voldoende speeltijd krijgen. .quote:Op zondag 23 september 2007 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
Aisattie trouwens weer op de bank begonnen, ik denk dat als Ajax deze winter een leuk bedrag bied hij toch echt wel te halen is.
Onzin.. waarom heeft hij dan altijd 2 verdedigers bij em?quote:Op zondag 23 september 2007 20:35 schreef Fiskus het volgende:
Huntelaar wordt onderschat.
Vriend van me trok het Slavia doek nog weg, kreeg geen reactie heheh, klapper publiekquote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, dat Slavia-spandoek was weer te triest voor woorden, evenals dat 'je zal maar geen toekomst hebben'-spandoek.
SLAVIA met een smiley erachter.quote:Op zondag 23 september 2007 20:56 schreef gday het volgende:
Ik heb dat Slavia-spandoek niet gezien.Wat stond erop?
Heh, beetje zinloos dus.quote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
SLAVIA met een smiley erachter.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
Kenneth was lekker op dreef vandaag, bedankt nog voor zo'n "goedkoopje"
Idd zeg...kut beleidquote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
Daar baalde ik op de terugreis nog het meeste van, om te horen dat Kenneth Perez zo uitblonk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
Ik heb het liefst een speler die wel presteert zodra hij in de basis staat.quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals, wat hebben we liever een goed spelende, ietwat rebelse voetballer in het veld die 2 goals maakt, of een falende, taktiekloze zak die niets extra's brengt als coach?
Ik had al 100 keer voor Perez gekozen ipv "het ligt aan alles behalve aan mij" Ten Cate...
Je doet net alsof hij altijd zo goed speelde bij Ajax. Hij heeft echt wel veel wedstrijden in de basis gestart maar viel dan vervolgens tegen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals, wat hebben we liever een goed spelende, ietwat rebelse voetballer in het veld die 2 goals maakt, of een falende, taktiekloze zak die niets extra's brengt als coach?
Ik had al 100 keer voor Perez gekozen ipv "het ligt aan alles behalve aan mij" Ten Cate...
Jullie nog bedankt voor het opleiden van Colinquote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
A die wedstrijd duurt nog wel evenquote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of het hier al ter sprake is geweest dus misschien ben ik Spuit 11: VVV-uit mogelijk in Gladbach.
Nueh, niet altijd geweldig in de basis, maar hij heeft vorig jaar met inval beurten al tig meer punten gepakt dan HtC met zijn "taktiek" (werder..) en wisselbeleid.quote:Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij altijd zo goed speelde bij Ajax. Hij heeft echt wel veel wedstrijden in de basis gestart maar viel dan vervolgens tegen.
Bovendien heeft hij nu 2 wedstrijden goed gespeeld bij PSV, laat hem eerst maar is wat langer presteren in de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |