SLAVIA met een smiley erachter.quote:Op zondag 23 september 2007 20:56 schreef gday het volgende:
Ik heb dat Slavia-spandoek niet gezien.Wat stond erop?
Heh, beetje zinloos dus.quote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
SLAVIA met een smiley erachter.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
Kenneth was lekker op dreef vandaag, bedankt nog voor zo'n "goedkoopje"
Idd zeg...kut beleidquote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
Daar baalde ik op de terugreis nog het meeste van, om te horen dat Kenneth Perez zo uitblonk.quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
Ik heb het liefst een speler die wel presteert zodra hij in de basis staat.quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals, wat hebben we liever een goed spelende, ietwat rebelse voetballer in het veld die 2 goals maakt, of een falende, taktiekloze zak die niets extra's brengt als coach?
Ik had al 100 keer voor Perez gekozen ipv "het ligt aan alles behalve aan mij" Ten Cate...
Je doet net alsof hij altijd zo goed speelde bij Ajax. Hij heeft echt wel veel wedstrijden in de basis gestart maar viel dan vervolgens tegen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals, wat hebben we liever een goed spelende, ietwat rebelse voetballer in het veld die 2 goals maakt, of een falende, taktiekloze zak die niets extra's brengt als coach?
Ik had al 100 keer voor Perez gekozen ipv "het ligt aan alles behalve aan mij" Ten Cate...
Jullie nog bedankt voor het opleiden van Colinquote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef PyTh het volgende:
A die wedstrijd duurt nog wel evenquote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of het hier al ter sprake is geweest dus misschien ben ik Spuit 11: VVV-uit mogelijk in Gladbach.
Nueh, niet altijd geweldig in de basis, maar hij heeft vorig jaar met inval beurten al tig meer punten gepakt dan HtC met zijn "taktiek" (werder..) en wisselbeleid.quote:Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij altijd zo goed speelde bij Ajax. Hij heeft echt wel veel wedstrijden in de basis gestart maar viel dan vervolgens tegen.
Bovendien heeft hij nu 2 wedstrijden goed gespeeld bij PSV, laat hem eerst maar is wat langer presteren in de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |