Niet overdrijven he! De pingel was slecht ingeschoten.quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een klassekeeper is het toch ook
quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titelZitten echt alleen maar Ajacieden hier he?
Het is het Ajax-topic.quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titel:quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit is ook het AFCA topicquote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Gek he in het Ajax-topic?quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hij keept de laatste weken gewoon uitmuntend. Slecht ingeschoten of niet, hij red ons wéér.quote:Op zondag 23 september 2007 13:58 schreef Gva het volgende:
[..]
Niet overdrijven he! De pingel was slecht ingeschoten.
Klopt hij kan nu beter meevoetballen, maar dat moest ook van Henk toch?quote:Niemand die het opmerkt dat Huntelaar echt heeft leren voetballen in Amsterdam, zo sterk aan de bal en tevens stuk technischer nu
az en zagreb zijn geen wonderploegen maar toch een hele goede week.quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Suijk het volgende:
Nou, zijn we deze week toch goed doorgekomen.
Nee, maar Ajax is ook geen wonderploeg, dus ben er erg blij mee.quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
az en zagreb zijn geen wonderploegen maar toch een hele goede week.
eens (ik zit nog wel eens te dromen dat Sneijder dit seizoen nog bij ajax speelde)quote:Op zondag 23 september 2007 14:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar Ajax is ook geen wonderploeg, dus ben er erg blij mee.
Goed werk van het bestuur.quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Suijk het volgende:
Nou, zijn we deze week toch goed doorgekomen.
Niet allemaal terecht vind ik.quote:Op zondag 23 september 2007 14:17 schreef Suijk het volgende:
Wel weer ontzettend veel gele kaarten eigenlijk.
knipoog terugquote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef ub40_bboy het volgende:
KNIPOOG NAAR ALLE MENSEN DIE ZEIDEN DAT WE ALVES INPLAATS VAN SUAREZ MOESTEN KOPEN!!
vd Wielquote:Op zondag 23 september 2007 14:26 schreef Terrorbita het volgende:
Gezien hoe Vermaelen erbij lag zijn we die wel voor langere tijd kwijt ben ik bang![]()
dat mensen er aan getwijfeld hebbenquote:
nou de 1-2 was een best lekkere goalquote:Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef devv05 het volgende:
Twee grote prutsgoals tegen en de arbitrage was weer belachelijk tegen ons zowel qua kaarten als die debiele penalty, maar toch verdient gewonnen
quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef VoreG het volgende:
Suarez
30 seconden voor die goal het AZ publiek
PUTA PUTA PUTA
En hij stift gelijk die bal in het net.
Stekelenburg absoluut man of the match, wat stond hij weer geweldig te keepen zeg!
En het roepen om Koevermans door de meegereisde supporters was zeker genieten.
Gelijkspel is natuurlijk het beste. Loop je op iedereen uit/in.quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Roi het volgende:
Nu hopen dat die kakkies verliezen!
Ps. Heeft Ogaragu de bal deze wedstrijd wel eens naar voren gespeeld? Ik heb het iig niet gezien..
Perez scoort welquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Roi het volgende:
Nu hopen dat die kakkies verliezen!
Ps. Heeft Ogaragu de bal deze wedstrijd wel eens naar voren gespeeld? Ik heb het iig niet gezien..
Ja hij doet het nu goed maar hij moet wel constant gaan presteren nu.quote:Op zondag 23 september 2007 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd neusjes
Goeie keeper geworden, die Stekelenburg.
quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef toma het volgende:
[..]
nou de 1-2 was een best lekkere goal
Wel twijfelachtig doorspelen...quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef toma het volgende:
[..]
nou de 1-2 was een best lekkere goal
Dat kan asskicker je wel vertellen denk ik.quote:Op zondag 23 september 2007 14:06 schreef Longmen het volgende:
Zouden er na vanmiddag alweer gloryhunters terugkeren naar Amsterdam?
quote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]Enorme fout van Urby die gewoon over de bal heen maaide, hoe kan je dat nou een lekkere goal noemen? Die tweede van Suarez, dát was een lekkere goal.
Stekelenburg keepte inderdaad geweldigMoet eerlijk toegeven dat ik nooit een grote fan van hem was, maar hij lijkt nu echt steeds beter te worden. Andere keeperstrainer hebben we nu toch ook?
De van feyenoord overgekomen L'Amiquote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]Enorme fout van Urby die gewoon over de bal heen maaide, hoe kan je dat nou een lekkere goal noemen? Die tweede van Suarez, dát was een lekkere goal.
Stekelenburg keepte inderdaad geweldigMoet eerlijk toegeven dat ik nooit een grote fan van hem was, maar hij lijkt nu echt steeds beter te worden. Andere keeperstrainer hebben we nu toch ook?
He dat hakje was mooi, geef ik gewoon toequote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
En die foto is nog wel van vorig jaarquote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Van Gaal begint er beetje oud uit te zien.
+ leonardo natuurlijk hequote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef F1Bas het volgende:
Nu Davids en Stam weer terug en dan wordt het misschien nog eens wat met ons.
juist, maar komt nu weer heerlijk van pasquote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
En die foto is nog wel van vorig jaar
quote:Op zondag 23 september 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal
Barb: Waarom wisselde u Donk?
VG: Omdat hij Huntelaar op 10m stond te dekken
quote:Op zondag 23 september 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal
Barb: Waarom wisselde u Donk?
VG: Omdat hij Huntelaar op 10m stond te dekken
Kan hij Colin niet kopenquote:Op zondag 23 september 2007 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Gaal: ''Ik vond Pellé heel erg goed spelen''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verthongen was ook goed als linksbackquote:Op zondag 23 september 2007 15:04 schreef MaxC het volgende:
Wat een heerlijke overwinning
Ondanks Vink met belachelijke gele kaarten en belachelijke penalty toch heerlijk gewonnen.
Eigenlijk speelde iedereen goed maar Stekeleburg, Huntelaar, Suaréz en Heitinga verdienen extra aandacht
quote:Op zondag 23 september 2007 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Barbera: ''De AZ supporters riepen om Arveladze en Koef. Wat vindt u daarvan?''
Louis: ''Dat waren de Ajax supporters volgens mij''
Barbera: ''Volgens mij ook de AZ supporters''
Louis: ''Nee Barbera. Je moet niet weer gaan proveceren''
Barbera: ''Ik proveceren?''
Louis: ''Ja.''
![]()
![]()
mwah in deze wedstrijd mag het.quote:
Emanuelson was eigenlijk de enige die vandaag (weer) zwak speelde.quote:Op zondag 23 september 2007 15:04 schreef MaxC het volgende:
Wat een heerlijke overwinning
Ondanks Vink met belachelijke gele kaarten en belachelijke penalty toch heerlijk gewonnen.
Eigenlijk speelde iedereen goed maar Stekeleburg, Huntelaar, Suaréz en Heitinga verdienen extra aandacht
Oja, die hadden we ook nogquote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Ik vond het jammer dat Urzaiz niet mocht invallen
Emanuelson speelt al tijden slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Emanuelson was eigenlijk de enige die vandaag (weer) zwak speelde.
hm ik zie liever PSV op achterstand staan.... Feyenoord pakken we zelf wel.quote:Op zondag 23 september 2007 15:14 schreef Luco het volgende:
Ach, als Feyenoord maar met niet meer dan 1 punt uit Eindhoven weg gaat vind ik het best
Welke van de 2?quote:Op zondag 23 september 2007 15:13 schreef ub40_bboy het volgende:
iemand gifje van goal van perez?
Wat loop jij nou telkens over Urzais te zeiken dan?quote:Op zondag 23 september 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Ik vond het jammer dat Urzaiz niet mocht invallen
quote:Op zondag 23 september 2007 15:13 schreef ub40_bboy het volgende:
iemand gifje van goal van perez?
Urzaiz is een heldquote:Op zondag 23 september 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat loop jij nou telkens over Urzais te zeiken dan?![]()
![]()
Of we worden op doelsaldo genaaidquote:Op zondag 23 september 2007 15:21 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat we boven blijven staan dus.
Nou ze liggen wel op schemaquote:Op zondag 23 september 2007 15:24 schreef MaxC het volgende:
PSV moet met 5 doelpunten verschil winnen om 1e te staan.
Zijn andere doelpunt is helemaal fantastisch.quote:Op zondag 23 september 2007 15:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
hij loopt ook slim naar de 2e paal, wat een prachtvoetballer is het ook.
Indd, wat loeihardquote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zijn andere doelpunt is helemaal fantastisch.
Dat is toch een ideale Sneijder...quote:
Radio 1 wreef het ook al nog een keer in. Dank je.quote:Op zondag 23 september 2007 15:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is toch een ideale Sneijder...![]()
En dan Haal jequote:Op zondag 23 september 2007 15:54 schreef Trancelocator het volgende:
Het maakt het ook alleen maar kutter dat hij voor een fooi is vertrokken...
Ook als je daar nooit speelt, terwijl je gewoon erg belangrijk was goed speelde?quote:Op zondag 23 september 2007 16:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ach, ik ben blij dat die lul van een Perez weg is. Iemand die in april/mei al een akkoord met Feyenoord heeft terwijl hij nog bij Ajax speelt is gewoon een tyfuslijer.
als je nooit speelt, kan je ook niet belangrijk zijnquote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook als je daar nooit speelt, terwijl je gewoon erg belangrijk was goed speelde?
Ja. En belangrijk was hij vrijwel alleen als invaller. Als basisspeler was hij vrijwel altijd slecht. Speeltijd had hij genoeg maar hij kon een rol als invaller niet accepteren. Jammer voor hem dan.quote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook als je daar nooit speelt, terwijl je gewoon erg belangrijk was goed speelde?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Net terug uit Alkmaar
Wat een dag, heerlijk winnen daar, pingel tegenhouden, met 1 goal verschil winnen en het az publiek niet 1 keer horen zingen, een échte az travestiet zien, wat wil je nog meer?
quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Niet te hard huilen straks he jongens?
Ajax staat nog steeds boven PSV als ik me niet vergis.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef BonJovi het volgende:
AAh lekkere overwinning, Psv staat boven Ajax nu. Feyenoord afgemaakt![]()
[..]
![]()
Alsof een kampioenschap ooit op doelsaldo beslist gaat wordenquote:Op zondag 23 september 2007 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax staat nog steeds boven PSV als ik me niet vergis.
quote:Op zondag 23 september 2007 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof een kampioenschap ooit op doelsaldo beslist gaat worden
[..]
[..]
[..]
Haha geniaalquote:Op zondag 23 september 2007 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist. AZ-travestiet?quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Net terug uit Alkmaar
Wat een dag, heerlijk winnen daar, pingel tegenhouden, met 1 goal verschil winnen en het az publiek niet 1 keer horen zingen, een échte az travestiet zien, wat wil je nog meer?
Er liep er echt 1, het viel alleen niemand op, maar met die az tokkie was ook leuk hehequote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist. AZ-travestiet?
[..]
Alleen geen Stam en Vermaelen voorlopig, lijkt hetquote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Programma van Ajax is ook wel te doen lijkt me. Zo kan deze ploeg ff in het ritme komen, Davids kan weer terug komen.
Stam is afwachten toch? Vermaelen is erg zonde. De verdediging was toch zwak vandaag af en toe, zonder steek hadden we hier niet gewonnen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen geen Stam en Vermaelen voorlopig, lijkt het
Volgens VIquote:Op zondag 23 september 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stam is afwachten toch? Vermaelen is erg zonde. De verdediging was toch zwak vandaag af en toe, zonder steek hadden we hier niet gewonnen.
quote:'Blessures Stam en Vermaelen zien er niet goed uit'
23/09/2007 15:30
Ajax won van AZ, maar verloor twee vaste waarden. Jaap Stam haakte al in de warming-up af. 'Jaap trekt altijd wat sprintjes voor zichzelf en zakte daarbij door zijn knie', legde coach Henk ten Cate uit in Langs de Lijn.
Stam moest het duel met de Alkmaarders laten schieten, waardoor Jan Vertonghen alsnog in de basis begon. 'Het is iets met zijn binnenband. We moeten het even afwachten, maar het ziet er niet goed uit.'
Thomas Vermaelen haalde de rust net niet. De Belgische verdediger kwam na een luchtduel met Graziano Pellè verkeerd terecht en verzwikte zijn enkel. 'Ook dat ziet er niet best uit, maar dat konden we er nog wel bij hebben', grapte Ten Cate wijzend op de volle ziekenboeg bij Ajax.
Over de topper tegen AZ was Ten Cate realistisch. 'We ontliepen elkaar niet zo veel. Wij benutten de kansen beter, al vind ik AZ een beter ingespeeld team hebben dan wij.' Dat Ajax nog steeds niet echt goed speelde, baart Ten Cate geen zorgen. 'Het zal wat worden als wij ook nog eens goed gaan spelen.'
Al minimaal vijf. Vorige week twee, nu misschien wel driequote:Op zondag 23 september 2007 16:39 schreef Suijk het volgende:
Wel mooi dat Steek ook punten gaat pakken. Leuk voor hem.
Het zag er ook erg kut uit, hoe Vermaelen terecht kwam.quote:Op zondag 23 september 2007 16:38 schreef Jasza het volgende:
Greg kan het invullen, maar toch jammer, maar volgende week vvv thuis, gewoon Stam sowieso daar inet laten spelen en hopelijk valt Vermaelen toch wel mee maar hoorde op de radio dat het niet goed was, ze dachten eerst aan een beenbreuk
Ja, je ziet hem gewoon steeds meer groeien!quote:Op zondag 23 september 2007 16:39 schreef Suijk het volgende:
Wel mooi dat Steek ook punten gaat pakken. Leuk voor hem.
hopen dan maar op versterking in de verdediging id winterstopquote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:. Zonde van Stam, ik vrees dat hij niet echt veel meer gaat spelen. Zal ook mentaal zijn voor hem door het missen van de CL.
Maar vd Wiel is echt een prima verdediger, nog steeds ongebrijpelijk dat Colin daar 2 wedstrijden het seizoen heeft mogen verkloten terwijl vd Wiel fit was.
Tel daar een prima spelende Perez bij op en ik ben nog steeds geen HtC fan... teveel stomme fouten.
Vertonghen had Jenner in de pocketquote:Op zondag 23 september 2007 16:42 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde dat vertonghen uitstekend speelde als LB?
Zou mooi zijn, dan kan Urby daar eindelijk is optyfen
Ach dat geschreeuw om Perez. Hij lag gewoon niet bij Henk en bij de Ajax selectie, dan is het verstandig dat hij vertrekt, ze hadden hem alleen niet naar een directe concurrent moeten laten gaan, liever f'noord ofzoquote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef HeatWave het volgende:. Zonde van Stam, ik vrees dat hij niet echt veel meer gaat spelen. Zal ook mentaal zijn voor hem door het missen van de CL.
Maar vd Wiel is echt een prima verdediger, nog steeds ongebrijpelijk dat Colin daar 2 wedstrijden het seizoen heeft mogen verkloten terwijl vd Wiel fit was.
Tel daar een prima spelende Perez bij op en ik ben nog steeds geen HtC fan... teveel stomme fouten.
Dan hoop ik dat Henk hem volgende week de voorkeur geeft boven Urby, want die maakt echt teveel beslissende fouten als LB.quote:
Op zijn minst idd. Het lijkt wel alsof psv daar ook altijd mazzel mee heeft, Koevermans rost er toch ook weer eentje in.quote:Op zondag 23 september 2007 16:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ach dat geschreeuw om Perez. Hij lag gewoon niet bij Henk en bij de Ajax selectie, dan is het verstandig dat hij vertrekt, ze hadden hem alleen niet naar een directe concurrent moeten laten gaan, liever f'noord ofzo![]()
Hoe the fck doe je dat zo snel? was je met de combi?quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Net terug uit Alkmaar
Mooi he verthongen elke keer met z'n handjes ons op te zwepenquote:Op zondag 23 september 2007 16:49 schreef denthemen het volgende:
Vertonghen was werelds vandaag!! Johnny ook!
Nee ik ga toch altijd los (rolstoel), het was voor mij een half uurtje rijdenquote:Op zondag 23 september 2007 16:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe the fck doe je dat zo snel? was je met de combi?
Ja weet ik, je komt uit midwoud ofzo, ik kom uit hoorn en ik vroeg me al af hoe je dat dan zo snel had gedaan met de combi!quote:Op zondag 23 september 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee ik ga toch altijd los (rolstoel), het was voor mij een half uurtje rijden
Hij dacht dat hij er dan gezeik mee zou krijgen qua stewards, mooi om de reactie van het uitvak op ons te zienquote:Op zondag 23 september 2007 16:59 schreef Noshiba het volgende:
(wie weet trouwens waarom die gozer dat slavia:) spandoek niet nog een keer weghaalde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |