Ook als je daar nooit speelt, terwijl je gewoon erg belangrijk was goed speelde?quote:Op zondag 23 september 2007 16:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ach, ik ben blij dat die lul van een Perez weg is. Iemand die in april/mei al een akkoord met Feyenoord heeft terwijl hij nog bij Ajax speelt is gewoon een tyfuslijer.
als je nooit speelt, kan je ook niet belangrijk zijnquote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook als je daar nooit speelt, terwijl je gewoon erg belangrijk was goed speelde?
Ja. En belangrijk was hij vrijwel alleen als invaller. Als basisspeler was hij vrijwel altijd slecht. Speeltijd had hij genoeg maar hij kon een rol als invaller niet accepteren. Jammer voor hem dan.quote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook als je daar nooit speelt, terwijl je gewoon erg belangrijk was goed speelde?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Net terug uit Alkmaar
Wat een dag, heerlijk winnen daar, pingel tegenhouden, met 1 goal verschil winnen en het az publiek niet 1 keer horen zingen, een échte az travestiet zien, wat wil je nog meer?
quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Niet te hard huilen straks he jongens?
Ajax staat nog steeds boven PSV als ik me niet vergis.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef BonJovi het volgende:
AAh lekkere overwinning, Psv staat boven Ajax nu. Feyenoord afgemaakt![]()
[..]
![]()
Alsof een kampioenschap ooit op doelsaldo beslist gaat wordenquote:Op zondag 23 september 2007 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax staat nog steeds boven PSV als ik me niet vergis.
quote:Op zondag 23 september 2007 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof een kampioenschap ooit op doelsaldo beslist gaat worden
[..]
[..]
[..]
Haha geniaalquote:Op zondag 23 september 2007 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist. AZ-travestiet?quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Net terug uit Alkmaar
Wat een dag, heerlijk winnen daar, pingel tegenhouden, met 1 goal verschil winnen en het az publiek niet 1 keer horen zingen, een échte az travestiet zien, wat wil je nog meer?
Er liep er echt 1, het viel alleen niemand op, maar met die az tokkie was ook leuk hehequote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist. AZ-travestiet?
[..]
Alleen geen Stam en Vermaelen voorlopig, lijkt hetquote:Op zondag 23 september 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Programma van Ajax is ook wel te doen lijkt me. Zo kan deze ploeg ff in het ritme komen, Davids kan weer terug komen.
Stam is afwachten toch? Vermaelen is erg zonde. De verdediging was toch zwak vandaag af en toe, zonder steek hadden we hier niet gewonnen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen geen Stam en Vermaelen voorlopig, lijkt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |