Niet overdrijven he! De pingel was slecht ingeschoten.quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een klassekeeper is het toch ook
quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titelZitten echt alleen maar Ajacieden hier he?
Het is het Ajax-topic.quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Die titel:quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit is ook het AFCA topicquote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Gek he in het Ajax-topic?quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hij keept de laatste weken gewoon uitmuntend. Slecht ingeschoten of niet, hij red ons wéér.quote:Op zondag 23 september 2007 13:58 schreef Gva het volgende:
[..]
Niet overdrijven he! De pingel was slecht ingeschoten.
Klopt hij kan nu beter meevoetballen, maar dat moest ook van Henk toch?quote:Niemand die het opmerkt dat Huntelaar echt heeft leren voetballen in Amsterdam, zo sterk aan de bal en tevens stuk technischer nu
az en zagreb zijn geen wonderploegen maar toch een hele goede week.quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Suijk het volgende:
Nou, zijn we deze week toch goed doorgekomen.
Nee, maar Ajax is ook geen wonderploeg, dus ben er erg blij mee.quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
az en zagreb zijn geen wonderploegen maar toch een hele goede week.
eens (ik zit nog wel eens te dromen dat Sneijder dit seizoen nog bij ajax speelde)quote:Op zondag 23 september 2007 14:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar Ajax is ook geen wonderploeg, dus ben er erg blij mee.
Goed werk van het bestuur.quote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef Suijk het volgende:
Nou, zijn we deze week toch goed doorgekomen.
Niet allemaal terecht vind ik.quote:Op zondag 23 september 2007 14:17 schreef Suijk het volgende:
Wel weer ontzettend veel gele kaarten eigenlijk.
knipoog terugquote:Op zondag 23 september 2007 14:13 schreef ub40_bboy het volgende:
KNIPOOG NAAR ALLE MENSEN DIE ZEIDEN DAT WE ALVES INPLAATS VAN SUAREZ MOESTEN KOPEN!!
vd Wielquote:Op zondag 23 september 2007 14:26 schreef Terrorbita het volgende:
Gezien hoe Vermaelen erbij lag zijn we die wel voor langere tijd kwijt ben ik bang![]()
dat mensen er aan getwijfeld hebbenquote:
nou de 1-2 was een best lekkere goalquote:Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef devv05 het volgende:
Twee grote prutsgoals tegen en de arbitrage was weer belachelijk tegen ons zowel qua kaarten als die debiele penalty, maar toch verdient gewonnen
quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef VoreG het volgende:
Suarez
30 seconden voor die goal het AZ publiek
PUTA PUTA PUTA
En hij stift gelijk die bal in het net.
Stekelenburg absoluut man of the match, wat stond hij weer geweldig te keepen zeg!
En het roepen om Koevermans door de meegereisde supporters was zeker genieten.
Gelijkspel is natuurlijk het beste. Loop je op iedereen uit/in.quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Roi het volgende:
Nu hopen dat die kakkies verliezen!
Ps. Heeft Ogaragu de bal deze wedstrijd wel eens naar voren gespeeld? Ik heb het iig niet gezien..
Perez scoort welquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Roi het volgende:
Nu hopen dat die kakkies verliezen!
Ps. Heeft Ogaragu de bal deze wedstrijd wel eens naar voren gespeeld? Ik heb het iig niet gezien..
Ja hij doet het nu goed maar hij moet wel constant gaan presteren nu.quote:Op zondag 23 september 2007 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd neusjes
Goeie keeper geworden, die Stekelenburg.
quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef toma het volgende:
[..]
nou de 1-2 was een best lekkere goal
Wel twijfelachtig doorspelen...quote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef toma het volgende:
[..]
nou de 1-2 was een best lekkere goal
Dat kan asskicker je wel vertellen denk ik.quote:Op zondag 23 september 2007 14:06 schreef Longmen het volgende:
Zouden er na vanmiddag alweer gloryhunters terugkeren naar Amsterdam?
quote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]Enorme fout van Urby die gewoon over de bal heen maaide, hoe kan je dat nou een lekkere goal noemen? Die tweede van Suarez, dát was een lekkere goal.
Stekelenburg keepte inderdaad geweldigMoet eerlijk toegeven dat ik nooit een grote fan van hem was, maar hij lijkt nu echt steeds beter te worden. Andere keeperstrainer hebben we nu toch ook?
De van feyenoord overgekomen L'Amiquote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]Enorme fout van Urby die gewoon over de bal heen maaide, hoe kan je dat nou een lekkere goal noemen? Die tweede van Suarez, dát was een lekkere goal.
Stekelenburg keepte inderdaad geweldigMoet eerlijk toegeven dat ik nooit een grote fan van hem was, maar hij lijkt nu echt steeds beter te worden. Andere keeperstrainer hebben we nu toch ook?
He dat hakje was mooi, geef ik gewoon toequote:Op zondag 23 september 2007 14:44 schreef devv05 het volgende:
En die foto is nog wel van vorig jaarquote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Van Gaal begint er beetje oud uit te zien.
+ leonardo natuurlijk hequote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef F1Bas het volgende:
Nu Davids en Stam weer terug en dan wordt het misschien nog eens wat met ons.
juist, maar komt nu weer heerlijk van pasquote:Op zondag 23 september 2007 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
En die foto is nog wel van vorig jaar
quote:Op zondag 23 september 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal
Barb: Waarom wisselde u Donk?
VG: Omdat hij Huntelaar op 10m stond te dekken
quote:Op zondag 23 september 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal
Barb: Waarom wisselde u Donk?
VG: Omdat hij Huntelaar op 10m stond te dekken
Forum Opties | |
---|---|