Omdat ie loopt te zeiken.quote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Cheiron het volgende:
Waarom krijgt Urby nou geel dan
En Maduro
psvquote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
2 - 2 is wel gunstig!
Pff.. als scheids moet je daar maar mee om kunnen gaan hoor.quote:
Als die verdediging nou waterdicht zou zijn zouden we met twee vingers in de neus kampioen worden, scoren doen we met Huntelaar en/of Suarez toch wel... die hebben niet eens een halve kans nodigquote:Op zondag 23 september 2007 13:28 schreef Cheiron het volgende:
Kutzooi.. slecht verdedigd weer. Verdomme
Oh wat hoop ik hard dat PSV Feyenoord keihard in de kont neuktquote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Happel het volgende:
Niks aan de hand trouwens. Urby zat gewoon te klooien...
[afbeelding]
Mee eensquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die verdediging nou waterdicht zou zijn zouden we met twee vingers in de neus kampioen worden, scoren doen we met Huntelaar en/of Suarez toch wel... die hebben niet eens een halve kans nodig
Mooie goal, eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
Omdat Vink gewoon een tyfushond isquote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Cheiron het volgende:
Waarom krijgt Urby nou geel dan
En Maduro
Wat doet ie? Mijn stream is alweer weggezapt.quote:
Waarom mijn vriendin in je user iconquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe zie die kansloze Ten Carte huilen bij Vink in de catacomben.
Hoezo? Er is toch niks aan de hand bij dat doelpunt?quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik hard dat PSV Feyenoord keihard in de kont neukt
what's new?quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je ook de andere voor me?quote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook de andere voor me?
Als het om de gele kaarten ging heeft hij een heel goed punt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, toen was ik wat anders aan het kijken.quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook de andere voor me?
quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
Emanuelson eruit, Van der Wiel erin!
hey Henkiequote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef WEST het volgende:
Vink hoort zowiezo niet deze wedstrijd te fluiten. partijdige scheids was die vorig jaar ook al.
Loopt de scheids achterna en gaat over van alles en nog wat lopen huilen, terwijl er toch echt niets aan de hand was.quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat doet ie? Mijn stream is alweer weggezapt.
Volwassenquote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat Vink gewoon een tyfushond is
'Waarschijnlijk schold'quote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volwassen![]()
Omdat hij zeurde bij Vink en waarschijnlijk schold..
Niet dingen gaan lopen verzinnen om je punt te maken..quote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volwassen![]()
Omdat hij zeurde bij Vink en waarschijnlijk schold..
[objectief]geel voor Vermaelen was terecht net als die van Martens. Bij die van Maduro weet ik niet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als het om de gele kaarten ging heeft hij een heel goed punt.
Met het doelpunt zelf was niks mis.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom mijn vriendin in je user icon? Sicko
Onverdiend?quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef toma het volgende:
Je staat immers onverdiend met 1-2 voor. [/objectief]
onverdiendquote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef toma het volgende:
[..]
[objectief]geel voor Vermaelen was terecht net als die van Martens. Bij die van Maduro weet ik niet wat er aan de hand was.
hij moet idd niet gaan liggen janken. Je staat immers onverdiend met 1-2 voor. [/objectief]
quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Gva het volgende:
Whahaha ten Cate loopt te mekkeren bij de scheids. Ten Cate: "Heb je het niet gezien?"
!
Er was helemaal niets aan de hand bij de goal.
[afbeelding]
als je die kansen van AZ ziet mag je blij zijn dat ze niet meer scoorden. Ajax is wel beter maar creeert bijna niks.quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onverdiend?
Ajax was toch duidelijk beter hoor.
De Zeeuw is beter dan Mendes da Silvaquote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Leuke wedstrijd wel. Ajax duidelijk de betere partij. Vooral Heitinga, Maduro en Huntelaar spelen goed.
Bij AZ vind ik Donk, De Zeeuw (what else is new?) en Agustien wel goed spelen.
Het wordt 1-3. Go Ajax![]()
Sorry maar ik moest ff reageren op een Ajacied zonder inhoud. En ja ik ben Feyenoorder maar ik doe wel normaalquote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet dingen gaan lopen verzinnen om je punt te maken..
Dus dan is het wel verdient als ze beter zijnquote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
als je die kansen van AZ ziet mag je blij zijn dat ze niet meer scoorden. Ajax is wel beter maar creeert bijna niks.
bus van Ajax stond in de file.quote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef ruud_fr het volgende:
waarom is het later begonnen?
spelers bus kwam telaat aanquote:Op zondag 23 september 2007 13:37 schreef ruud_fr het volgende:
waarom is het later begonnen?
Schwalbe van Stekelenburg manquote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom laten ze nou die hoerenwedstrijd van vorig seizoen zien![]()
Werden van alle kanten keihard genaaid. Vuile josti klappers![]()
gelijkspel was eerder verdient geweest. Maar zo ben ik ook wel tevredenquote:Op zondag 23 september 2007 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dus dan is het wel verdient als ze beter zijn
Die vent heeft het gewoon hoog in de bol nadat hij op dat Voetbalgala mocht komen opdraven.quote:Op zondag 23 september 2007 13:38 schreef El-Salvador het volgende:
Wordt een lastig 2e helft tegen de klapperts. Maar met de arrogantie waarmee Vink die kaart Urby geeft is bedroevend om te zien.
Kan ik me in vinden, Steinsson ook wel fijn bezig.quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Pelle, El-Hamdaoui en De Zeeuw erg goed spelen bij AZ.
Opdam mag wel gewisseld worden voor Poco.
I've got news for you, van der Wiel staat er al in voor de geblesseerde Vermaelen. Maar het is wel een leuke wedstrijd, Ajax is beter maar de gevaarlijkste kansen waren toch wel voor AZ. Bal van de lijn, bal net naast door Martens.quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
Jammer.
Had gehoopt dat Steek een paar wedstrijden de 0 hield.
Emanuelson eruit, Van der Wiel erin!
quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
I've got news for you, van der Wiel staat er al in voor de geblesseerde Vermaelen. Maar het is wel een leuke wedstrijd, Ajax is beter maar de gevaarlijkste kansen waren toch wel voor AZ. Bal van de lijn, bal net naast door Martens.
Ik was net weg toen ten Cate weer liep te klagen tegen de scheidsrechter, zei hij nog meer dan "had je dat gezien scheids?" en "ik vraag het toch netjes?"
Dat Planet Voetbal is goed, ga dat vaker doen om wedstrijden live te zien.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nooit op mij letten als het over de verdediging gaat.
Vink fluit primaquote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Straks: "want we hebben vandaag tegen FC VInk gespeeld" - Ten Cate
Tele2quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
I've got news for you, van der Wiel staat er al in voor de geblesseerde Vermaelen. Maar het is wel een leuke wedstrijd, Ajax is beter maar de gevaarlijkste kansen waren toch wel voor AZ. Bal van de lijn, bal net naast door Martens.
Ik was net weg toen ten Cate weer liep te klagen tegen de scheidsrechter, zei hij nog meer dan "had je dat gezien scheids?" en "ik vraag het toch netjes?"
Dat Planet Voetbal is goed, ga dat vaker doen om wedstrijden live te zien.
Ja, maar dat zegt toch niets over wat huilie ten cate zal vinden?quote:
Klopt, behalve die 2 gele kaarten dan voor Urby en Maduroquote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Lets go jode lets go
idd.. denk wel dat er iets gescheurd is... hoop toch van niet!quote:Op zondag 23 september 2007 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Aw, dat van Vermaelen zag er... au uit.
Ja, ik vond niet dat die 2-0 zijn schuld was. Opdam hief de buitenspelval op.quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, Steinsson ook wel fijn bezig.
Zeer spoedig, het schijnt dat hij thuis tegen Zagreb al mee kan doen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kan Davids weer zijn rentree maken?
Idd...Anders kan je geen flikker zienquote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Pwned als je geen zonnebril meehebt
Eind september begin oktober?quote:Op zondag 23 september 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kan Davids weer zijn rentree maken?
Ik heb totaal geen problemen met mijn tele2 internet. Gewoon lekker 1,5 Mb/s downloaden en ik geloof in 3 jaar 2 keer een kwartiertje storing gehad.quote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tele2Enige leuke is het Live voetbal. Internet is zwaar ruk. Kijk AZ - Ajax nu op m'n PC. Voor PSV - Feyenoord ga ik uiteraard naar de TV voor digitaal beeld.
Nog 1-2 weken dusquote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zeer spoedig, het schijnt dat hij thuis tegen Zagreb al mee kan doen.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
eh, wtf, Jenner voor Donk![]()
![]()
Prijsschieten voor Ajax
Nee man, Donk is onze topscorerquote:Op zondag 23 september 2007 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
eh, wtf, Jenner voor Donk![]()
![]()
Prijsschieten voor Ajax
Omdat ze die niet hebben en Alkmaar geen landingsplek heeft?quote:Op zondag 23 september 2007 13:44 schreef abcoude het volgende:
[..]
waarom niet met prive-jet naar Alkmaar?![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zeer spoedig, het schijnt dat hij thuis tegen Zagreb al mee kan doen.
Ik vind dat Urby toch wel beter speelt dan in de CL kwalificatie wedstrijden, toen was hij echt een drama.. Hij speelde toen echt alsof het een zomeravondpartijtje betrof.quote:Op zondag 23 september 2007 13:40 schreef Jajong het volgende:
Altijd weer die fucking Urby die loopt te klooien achterin.
Luquequote:
Nooit gezienquote:Op zondag 23 september 2007 13:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die nieuwe dure gozert die al een paar keer schijnt mee te hebben gedaan
Mooi!quote:Op zondag 23 september 2007 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Goed gedaan Henk... Vertonghen en Emanuelson geruild van positie
quote:
Scouten, je weet...quote:Op zondag 23 september 2007 13:49 schreef Gva het volgende:
Wat doet Wim Jansen bij AZ - Ajax als Feyenoord zo moet voetballen?
Iedereen is stiekem Ajacied jwt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:49 schreef Gva het volgende:
Pellé hequote:Op zondag 23 september 2007 13:49 schreef Gva het volgende:
AZ overtredingen 11quote:
Dembelequote:Op zondag 23 september 2007 13:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof er veel spelers zijn die van AZ/Ajax naar Feyenoord willen?
Dan weet ik het ook niet. Of wil hij eens echt voetbal zien?quote:Op zondag 23 september 2007 13:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof er veel spelers zijn die van AZ/Ajax naar Feyenoord willen?
Ik denk dat het een geniale taktische wissel is en het 3-2 wordtquote:Op zondag 23 september 2007 13:48 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Louis straks alles of niets gaat spelen en het gewoon 1-3 wordt.
Heb jij gehoord wat hij zei dan?quote:Op zondag 23 september 2007 13:51 schreef Omega het volgende:
[..]
AZ overtredingen 11
Ajax overtredingen 5
Gele kaart AZ 1 Ajax 3
dat van Urby was amper protesteren te noemen.
Feyenoord is wel de koploper hoorquote:Op zondag 23 september 2007 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Of wil hij eens echt voetbal zien?
quote:Op zondag 23 september 2007 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Of wil hij eens echt voetbal zien?
Oh sorry, ja het is wennen idd.quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Feyenoord is wel de koploper hoor
Het was een ook cynisch hequote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Vind het voetbal dat Feyenoord nu speelt niet veel minder aantrekkelijk dan dat van AZ/Ajax anders hoor
wedden?quote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Straks: "want we hebben vandaag tegen FC VInk gespeeld" - Ten Cate
wtf mn stream loopt dik een minuut achterquote:Op zondag 23 september 2007 13:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Hahahahahahaha mis mis mis!
quote:Op zondag 23 september 2007 13:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
En Stekelenburg stopt hem weer![]()
Wat?quote:Op zondag 23 september 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik was er al bang voor, jammer voor de wedstrijd dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |